Graag gedaan .... er hoefde niets in de OP foto te worden aangepast, toch ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
OK, lekker snel... En er waren 3 BB topics en die had ik alle 3 gestart... Straks gaan mensen nog denken dat ik een fanatiekeling ben... Ben blij dat er nu één op jouw naam staat...
Heeft hij nu ooit zijn bovenlichaam laten zien??? Misschien heeft hij wel een enorm litteken of zoiets...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap dat omkleden van Benny dus echt niet .....![]()
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij niet, hij doucht zelfs met t-shirt ....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heeft hij nu ooit zijn bovenlichaam laten zien??? Misschien heeft hij wel een enorm litteken of zoiets...
Nee, de OP klopt volgens mij wel... Hooguit de links nog een keer allemaal checken, maar dat is bijna nutteloos want na een paar dagen klopt daar ook weer niets van...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan .... er hoefde niets in de OP foto te worden aangepast, toch ?
Oay, ja vooral een werkende link voor de daily is crisis tegenwoordig, kon er vanavond ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, de OP klopt volgens mij wel... Hooguit de links nog een keer allemaal checken,
maar dat is bijna nutteloos want na een paar dagen klopt daar ook weer niets van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier een paar CAPs, en een stukje soundfile, kwaliteit is niet zo geweldig helaas, wel leuk:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:24 schreef beequeen het volgende:
Vannacht om 24.00 uur komt de drilli weer. Ik ga daar echt niet op wachten.
Ze zitten nu aan de rode wijn dus de nachtstreamers kunnen lachen. Osvaldo, snetje, Roevka en Tegengas wens ik alvast veel plezier.![]()
Met dank aan bbfun.quote:BB: Bewohner, Ingrid erhält einen geheimen Auftrag im lila SpZ von Big Brother. Glaubt sie zumindest.
Ingrid muss Ross Anthoni vor den anderen versteckt werden. Die anderen sollen sie heimlich
dabei unterstützen. Ross schläft im roten SZ. Das ist für sie Tabu. Sie sollen nicht zu schnell
mit allem einverstanden sein. Sie müssen aber auch Ross helfen sich vor Ingrid zu verstecken.
Sollten sie es schaffen, kommt es der Gruppe zugute.
misschien omdat je wel eens daar,en ook op andere chats moderator opmerkingen maakte..van geen links enz..dat pikken ze daar niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Nu heb ik geen enkele werkende stream meer. Bij bbfriendz hebben ze me uit de chat gegooid, ik sta op de blacklist. Geen idee waarom, ik zeg nooit iets op de chat.![]()
Aggût.. hoe krijg je het voor elkaar, je doet idd nooit je kop open daar... tss. ik snap het ook niet zeg...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Nu heb ik geen enkele werkende stream meer. Bij bbfriendz hebben ze me uit de chat gegooid, ik sta op de blacklist. Geen idee waarom, ik zeg nooit iets op de chat.![]()
ohhh...???ik log me helemaal niet niet..ik kan gewoon de streams en de erste afleveringen en liveshows kijken..heb het wel ooit een keer gedaan..maar als ik me nu inlog gbeurt er nietsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
Je moet je bij bbfriendz via de chat inloggen om de stream te kunnen bekijken (en dat doe ik alleen als bb11 of adamski niet werkt). Ik heb niks te zoeken op die chat, ben heel gelukkig op de chat van BB11.
On topic: allemaal weer bij het zwembad en Benny heeft "iets"gekookt. Nudeln, 4 bakken slagroom en een kilo kaas ofzo.
ja .. net weer 1 gevonden http://de.justin.tv/irrenhaus#/w/1647591648quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
snet, heb je een linkje naat de TZF?
Je bent een kanjer. Dankjewel Hoe doe je dat toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef snetje het volgende:
ja .. net weer 1 gevonden http://de.justin.tv/irrenhaus#/w/1647591648
Kan goed zijn vanwege je ip-adres. Heb ik ook vaker meegemaakt als ik op een buitenlandse chat was. Dan heeft je ip adres net een paar cijfers die worden aangezien voor spambot/spampersoon/etcetc.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Danke snetje. Het lijkt wel of niks meer werkt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:53 schreef snetje het volgende:
voor diegene die geen streams hebben ... adamski heeft weer eens voetbal en friendz loopt ook even niet .. http://en.justin.tv/king_sido1?#/w/1647717888
deze dus ook niet meer .. is inene live 7quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Danke snetje. Het lijkt wel of niks meer werkt.
Een nieuw programma, nah ja , een soort van RLS ,Die Alm.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:18 schreef snetje het volgende:
deze dus ook niet meer .. is inene live 7
nu ja ... dan maar ff naar Die Alm kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:31 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp van de chat dat BB vanaf 21.00 uur weer te zien is. De 2 programma's willen elkaar niet bijten of zoiets. Onbegrijpelijk.
Tijdens de reclame schakelen ze naar BB.![]()
Ja boeien... waar het echt om gaat is dat Jasmin morgen in de studio komt....quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
Morgen dus een blitzvoting. Dag Steve, denk ik.![]()
http://www.bbfun.de/
Oh, wat een mooie cap...quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:18 schreef snetje het volgende:
kijk! daar zitten ze dan! : ik wil niet ... ik kan niet ..en ik heb geen zin ....![]()
[ afbeelding ]
ik mag toch hopen dat ze de slechtste conserven krijgen die BB maar kan bedenken ... juist allles wat deze 3 juist niet lusten en dan het luxe team overladen met kreeft...chocolade ...etc...
sorry.. alleen deze kleine... en ja 1 tekstballonnetje zou genoeg zijn ....probleem is alleen de tekstquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oh, wat een mooie cap...Daar zou ik zo'n leuke photoshop van kunnen maken, een tekstballonnetje zou al genoeg zijn...
Heb je die ook in een hogere resolutie? Of alleen deze kleine?
En je hebt groot gelijk... Deze instelling dient gestraft te worden met een weekje op water en brood... En alleen maar staand eten, erbij zitten mag ook niet...
Hier dus niet....quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
Het is een ramp met de streams vandaag. bbfriendz werkt nu weer.![]()
Team Jaqui heeft de WA gewonnen. Ze hadden 100 gram meer dan team Inge. Ja ja.
Ik zie je naam ook niet in de chat. Vreemd.quote:
krijg ook alleen maar een zwart scherm te zien ... dus dan maar zolang deze kijken http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=22875quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie je naam ook niet in de chat. Vreemd.
Vanochtend en in de vroege middag deed hij het hier ook niet. Sinds een uurtje weer wel.
Ik kom er net achter dat ze het wachtwoord hebben veranderd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:28 schreef snetje het volgende:
[..]
krijg ook alleen maar een zwart scherm te zien ... dus dan maar zolang deze kijken http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=22875
Ja skattie, maar dat zie je toch als je de chat binnenkomt. Dan copy/paste je het PW toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:05 schreef akveor het volgende:
Ik kom er net achter dat ze het wachtwoord hebben veranderd.
Dankjewel Tegengas.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mogelijk alvast een linkje voor de daily en later de liveshow: http://en.justin.tv/king_sido1#/w/1656696464
Kein Probleem, hoop ook dat Steve vliegt ..... begrijp ik nu, dat er meteen eentje vertrekt straks ?quote:
Volgens mij niet. Eerst nomi's toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kein Problem, hoop ook dat Steve vliegt ..... begrijp ik nu, dat er meteen eentje vertrekt straks ?
Oh, dan begrijp ik die BlitzVotung verkeerd, never mind.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Eerst nomi's toch?
Bedankt, ja zo begreep ik het in eerste instantie ook ..... bye, bye Steve ....quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:07 schreef akveor het volgende:
Volgens mij wel toch?
BRON: http://www.bigbrother.de/(...)idcat=488&idart=1655
Vorschau auf die Liveshow am 22. August 2011
Am Montag Abend heißt es bei "Big Brother – Die Entscheidung" ein letztes Mal - es buzzere sich ins Finale, wer kann! Und das genau bis 22 Uhr, dann ist nämlich offiziell die Frist, das Goldene Finalticket durch das Erraten des Secrets eines Mitbewohners zu ergattern, abgelaufen. Momentan ist dieses noch im Besitz des Checkers vom Neckar, doch man darf gespannt sein, ob ihm nicht doch noch jemand auf den letzten Metern den Freifahrtschein fürs Finale abluchst.
Mit dem Match "Blut, Schweiß und Tränen XXL" erwartet die Bewohner eine Herausforderung der Extra-Klasse – und das aufwändigste Match der gesamten Staffel! Sportmoderator Ulli Potofski wird für die Zuschauer kommentieren, wie die Bewohner in zwei Teams den kräftezehrenden Parcours bewältigen. Aber Achtung: Nur das schnellste Team gewinnt!
Außerdem wird unerwartet einer der nominierten Bewohner mit einem so genannten "Blitzvoting" das Haus verlassen müssen.
Im Studio wird Aleks Bechtel mit den Ex-Bewohnerinnen Benson und Jasmin die vergangenen Tage im Haus nochmals betrachten und eventuelle Tendenzen zu erkennen versuchen.
Der Countdown läuft: Wird Cosimo als erster Bewohner ins Finale einziehen? Und wie werden sich die Bewohner beim härtesten Match der Staffel schlagen? "Big Brother – Die Entscheidung": Montag, 22. August 2011, live ab 21:15 Uhr, RTL II.
Dus nomineren, stemmen en oprotten...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:07 schreef akveor het volgende:
Volgens mij wel toch?
BRON: http://www.bigbrother.de/(...)idcat=488&idart=1655
Vorschau auf die Liveshow am 22. August 2011
Am Montag Abend heißt es bei "Big Brother – Die Entscheidung" ein letztes Mal - es buzzere sich ins Finale, wer kann! Und das genau bis 22 Uhr, dann ist nämlich offiziell die Frist, das Goldene Finalticket durch das Erraten des Secrets eines Mitbewohners zu ergattern, abgelaufen. Momentan ist dieses noch im Besitz des Checkers vom Neckar, doch man darf gespannt sein, ob ihm nicht doch noch jemand auf den letzten Metern den Freifahrtschein fürs Finale abluchst.
Mit dem Match "Blut, Schweiß und Tränen XXL" erwartet die Bewohner eine Herausforderung der Extra-Klasse – und das aufwändigste Match der gesamten Staffel! Sportmoderator Ulli Potofski wird für die Zuschauer kommentieren, wie die Bewohner in zwei Teams den kräftezehrenden Parcours bewältigen. Aber Achtung: Nur das schnellste Team gewinnt!
Außerdem wird unerwartet einer der nominierten Bewohner mit einem so genannten "Blitzvoting" das Haus verlassen müssen.
Im Studio wird Aleks Bechtel mit den Ex-Bewohnerinnen Benson und Jasmin die vergangenen Tage im Haus nochmals betrachten und eventuelle Tendenzen zu erkennen versuchen.
Der Countdown läuft: Wird Cosimo als erster Bewohner ins Finale einziehen? Und wie werden sich die Bewohner beim härtesten Match der Staffel schlagen? "Big Brother – Die Entscheidung": Montag, 22. August 2011, live ab 21:15 Uhr, RTL II.
En dan mis ik echt dat de weggestemde bewoner nog even in de studio aan de tand gevoeld wordt zoals in BB UK door Davina en later nog in Big Mouth.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:08 schreef beequeen het volgende:
Oh, dat er vanavond een vliegt weet ik wel. Maar ik dacht dat je bedoelde aan het begin van de LS. Sorry, verkeerd begrepen.
Ik zei al eerder, bye Steve.![]()
Yep, maar ik denk dat ze Steve de vernedering willen besparen als hij moet vertrekken. Die stort volledig in.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:11 schreef akveor het volgende:
En dan mis ik echt dat de weggestemde bewoner nog even in de studio aan de tand gevoeld wordt zoals in BB UK door Davina en later nog in Big Mouth.
Das wäre Geil sein .......quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
En nog een enorme boer laat en Schultz zeg.![]()
Bedankt, King Sido ligt er nu uit, deze werkt wel .....quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
Betzemadel: http://de.justin.tv/01_betzemadel
Dankjewel Roevka. Wat Tegengas zegt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:18 schreef akveor het volgende:
Betzemadel: http://de.justin.tv/01_betzemadel
en achteraf enorm gaat balen dat hij niet gebuzzerd heeft ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb er nu al zin in , die Neanderthaler die volkomen onverwachts al moet vertrekken ...![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar alleen Daggi, Inge en Rayo kunnen buzzern. Ik zie Inge er nog wel voor aan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dus van een ieder, waarvan voor tien uur vanavond nog het geheim wordt geraden,
staat alsnog genomineerd en kan er vanavond uit vliegen ?
Ik denk zomaar dat Jacqi dan door BB alsnog geofferd wordt, om Steve te behouden ....
Damn, het zou me niets verbazen, als er tussen 2115 en 2200 uur vanavond nog drie geheimen worden geraden ....quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar alleen Daggi, Inge en Rayo kunnen buzzern. Ik zie Inge er nog wel voor aan.
Misschien maakt BB het wel spannender dan het in werkelijkheid is. Je weeeeetzzzz.
Ik denk eigenlijk dat BB super blij is dat Steve zich zo heeft laten kennen... als er iemand een perfect slachtoffer is dan is het Steve. Deutschland wil niet teleurgesteld worden...quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dus een ieder, waarvan voor tien uur vanavond nog het geheim wordt geraden,
staat alsnog genomineerd en kan er vanavond uit vliegen ?
Ik denk zomaar dat Jacqi dan door BB alsnog geofferd wordt, om Steve te behouden ....
Rayo die Cosimo zijn geheim raadt, dat zou wat wezen ......quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar alleen Daggi, Inge en Rayo kunnen buzzern. Ik zie Inge er nog wel voor aan.
Yep, dat zou ik graag zien. Niet alleen maar vaag grinneken maar een daad stellen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Rayo die Cosimo zijn geheim raadt, dat zou wat wezen ......
Doe dan Daggi maar, Steve heeft geen zin meer denk hoop ik ....quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, dat zou ik graag zien. Niet alleen maar vaag grinneken maar een daad stellen.
Mag trouwens ook een ander geheim zijn. Van Daggi of Steve. Makkelijker kan het niet.![]()
ze worden er allemaal al zenuwachtig vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:04 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben de tijd van de magentron en oven uitgezet. Een truukje om de BW om de tuin te leiden ivm buzzern?
Yep, en dat is maar goed ook. Laat ze maar eens zweten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:20 schreef snetje het volgende:
ze worden er allemaal al zenuwachtig van
http://www.stream2watch.c(...)mid=58&videoid=17823quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en dat is maar goed ook. Laat ze maar eens zweten.
Ik hoop dat de link van Roevka gaat werken, hier doet ie nog niks. Zijn er alternatieven?
Betze zet meestal die stream pas aan een paar minuten voor het begint ivm ontdekken en blokkeren door justinquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, en dat is maar goed ook. Laat ze maar eens zweten.
Ik hoop dat de link van Roevka gaat werken, hier doet ie nog niks. Zijn er alternatieven?
Ok, gelijk heeft het/ze. Thanx.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:01 schreef akveor het volgende:
Betze zet meestal die stream pas aan een paar minuten voor het begint ivm ontdekken en blokkeren door justin
Je verduits helemaal Roevka.quote:
Veel plezier DjiN. Ik moet helaas rechtop blijven zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef DjinN het volgende:
Ik ben weer thuisssssDalijk lekker mijn pyama aan, en dan BB kijken in bedje
Dankjewel! Rechtop blijven zitten? Wieso dat ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Veel plezier DjiN. Ik moet helaas rechtop blijven zitten.
Slappe hap, dan vliegt Jaqui. Ik erger me nu al weer kapot.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben ook erg bang voor dit opzetje van BB .....
Nee, maar als haar geheim wordt geraden (en dat zal ongetwijfeld gebeuren ..) kanquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef akveor het volgende:
BB probeert iets te bewerkstelligen dat er meer mensen op de lijst komen...
Jacquelina is nog niet genomineerd... zelfs niet wanneer haar geheim geraden is begrijp ik.
Je hebt gelijk. Jaqui heeft shutz, maar BB doet af en toe maar wat. Echt!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
Steve of Benny toch...Jaqci is toch veilig deze week???
Yup... Benny is 2 keer genomineerd 1 keer als straf omdat ie verraden heeft dat ie de mol is en 1 keer omdat Rayo dat geheim geraden heeft.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Steve of Benny toch...Jaqci is toch veilig deze week???
Niet te vroeg juichen .....quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zo blij dat Val niet in de studio is.![]()
Echt he, ik word vanaf hier al bang als ik haar ziequote:Op maandag 22 augustus 2011 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ben zo blij dat Val niet in de studio is.![]()
En dat 3 uur lang voor hij weer wat gekalmeerd was...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:33 schreef beequeen het volgende:
Echt, hoe Steve reageert op Jaqui. Ik snap er nog steeds niks van. Ik maak je af enz.
Wat een idioot.
Bang zijn voor Cosimo is net als bang zijn voor de chihuahua van de burenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:36 schreef beequeen het volgende:
Juist, niemand durft te buzzren omdat ze bang zijn voor Cosi. BS, gewoon buzern INGE.
Neen, maar dan behoudt Cosi zijn ticket tot finale.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:37 schreef snetje het volgende:
en als ze niet buzzeren staan ze dus genomineerd?
Als iemand gaat buzzern moet die het op het allerlaatst doen zodat niemand anders daarna nog kan...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Of ze houden het spannend, of er gaat echt niemand meer buzzern .......
dan hadden ze het zo juist moeten doen! niet buzzeren staat gelijk aan genomineerd staan ..zo ook Leon de kans gevenquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neen, maar dan behoudt Cosi zijn ticket tot finale.
Dan zijn de rapen gaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijn als Jacqi om vijf minuten voor tien Cosimo zijn geheim raadt .....
maar die mag toch niet buzzeren? ik raak helemaal in de war zoquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zou mooi zijn als Rayo om vijf minuten voor tien Cosimo zijn geheim raadt .....
Deze snap ik even niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:40 schreef snetje het volgende:
dan hadden ze het zo juist moeten doen! niet buzzeren staat gelijk aan genomineerd staan ..zo ook Leon de kans geven
Ik had al ge-edit naar Rayo, Jacqi mag inderdaad niet, nee ... sorry.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef snetje het volgende:
[..]
maar die mag toch niet buzzeren? ik raak helemaal in de war zo
Alleen de oud bewoners mogen buzzern... behalve Steve want die is genomineerd mocht je het zo handiger kunnen onthouden...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:41 schreef snetje het volgende:
[..]
maar die mag toch niet buzzeren? ik raak helemaal in de war zo
Rayo, Ingrid of Leonquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:45 schreef DjinN het volgende:
Wie denken jullie dat de echte finale gaat winnen ??
Rayo of Ingrid.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:45 schreef DjinN het volgende:
Ingrid, Rayo of Cosimo...quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:45 schreef DjinN het volgende:
Een FOK! geintje.quote:
Een SC RLS garpje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:48 schreef Osvaldo2 het volgende:
Al een oude? Deze kende ik nog niet...
quote:
quote:
Mja ik heb precies dezelfde gedachte. Maar ik ga ook voor Cosimo ipv Leon.quote:
Als niemand gaat, weten we in ieder geval zeker dat BB geen vuil spelletje speelt ......quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:50 schreef beequeen het volgende:
Als niemand gaat buzzern word ik gek.
Dit slaat toch nergens op?
Hoezo niet? Ik zou ook willen winnen dus buzzern.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als niemand gaat, weten we in ieder geval zeker dat BB geen vuil spelletje speelt ......
Nee, ik bedoelde dat BB ze misschien iets ingefluisterd kan hebben ..... om nominaties te beinvloeden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik zou ook willen winnen dus buzzern.
Tsja, daar heb ik sowieso mijn vraagtekens bij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, ik bedoelde dat BB ze misschien iets ingefluisterd kan hebben ..... om nominaties te beinvloeden.
Denk dat deze nominatie dan al voor volgende week is, allemaal verwarrend inderdaad...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp er sowieso niks meer van. Ze moesten toch ook nomimeren?
nee dus ..vandaar dat ik het spannender had gevonden dat diegenen die het lef niet hebben om te gaan buzzeren sowieso genomineerd zouden staan ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef beequeen het volgende:
Het is nomi avond. BB draait ons weer een rad voor ogen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:05 schreef snetje het volgende:
nee dus ..vandaar dat ik het spannender had gevonden dat diegenen die het lef niet hebben om te gaan buzzeren sowieso genomineerd zouden staan ...
En er vliegt sowieso vanavond ook nog iemand uit als ik het goed verstaan hebquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:04 schreef beequeen het volgende:
Klopt inderdaad, Benny of Steve.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
En er vliegt sowieso vanavond ook nog iemand uit als ik het goed verstaan heb
En geen derde ofzo ? 2 genomineerdquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, Benny of Steve.
Ja, dat begrijp maar ze moesten toch ook normaal nomineren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef DjinN het volgende:
En er vliegt sowieso vanavond ook nog iemand uit als ik het goed verstaan heb
Ja ik snap er ook geen hol meer vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp maar ze moesten toch ook normaal nomineren?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
"Jaquelina wird es bestimmt nicht schaffen, mit der hintern".
Heb je je eigen dikke reet en tieten gezien domme kut ?Je kan niet eens springen want dan heb je 2 blauwen ogen!
Neuh ik ben niet boos, irriteer me alleen aan dat takkewijf. In het huis was ze al een vervelend mormel, en nu ze in de studio zit is ze nog steeds een vervelend mormelquote:
Joh, laat gaan. Het zijn nobodys en wij zijn de idioten die kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:25 schreef DjinN het volgende:
Neuh ik ben niet boos, irriteer me alleen aan dat takkewijf. In het huis was ze al een vervelend mormel, en nu ze in de studio zit is ze nog steeds een vervelend mormel
Dosen or no dosen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:37 schreef akveor het volgende:
En wat kunnen ze winnen... weer een sheiß Preis?
Vorig jaar gingen ze elke keer door een deur in de tuin naar buiten. Op het aangrenzende veld was dan elke week iets opgebouwd. Dus ik neem aan dat ze dat veld gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:38 schreef beequeen het volgende:
Waar staat dat parcours. Ergens buiten?
klopt..het is een soort weiland van een boerderijdopje,waar ook bb huizen hebben gestaan..en daarvoor was het oefenterein van een kazerne..dat is nu 25/30 jaar geleden..ik was toen 12 dat we daar alltijd wouden spelen,stiekem danquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen ze elke keer door een deur in de tuin naar buiten. Op het aangrenzende veld was dan elke week iets opgebouwd. Dus ik neem aan dat ze dat veld gebruiken.
[ afbeelding ]
Kan zijn omdat er vanvond een blitzvoting is. Maar volgens mij is iedereen verward.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch begin ik te te vermoeden dat we vanavond toch geen nominering meer krijgen... Dan wordt het wel heel laat...
Ik heb de helft gemist maar Steve en Benny hebben toch opgeroepen tot stemmen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan zijn omdat er vanvond een blitzvoting is. Maar volgens mij is iedereen verward.
Yep, maar ze moeten de avond vullen met gebakken lucht.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef akveor het volgende:
Ik heb de helft gemist maar Steve en Benny hebben toch opgeroepen tot stemmen?
De Blitzvoting is toch dat 1 van hen straks vertrekt?
Lol snetje. Treffend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
bij Ingrid en die drill man ... en nu vooral met dat helmpje op moet ik altijd aan Goldie Hawn denken ..
[ afbeelding ]
Nu al ??quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:04 schreef akveor het volgende:
Verabschiedet euch von....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ik ook ... het gezang van Bennyquote:
Ik had um ff op fast forward gezet....quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:06 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nu al ??Hier is het nog reclame...
*liveshow @ televisie*
Precies, wat een boer is dat zeg. Met zijn geboer.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef snetje het volgende:
ik ook ... het gezang van Bennyheb ik dan nog liever als het geboer van Steve ..
Datquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:14 schreef beequeen het volgende:
En nog steeds vraag ik me af waarom de rest niet genomineerd is.
Tja eigenlijk wel logisch... Steve en Benny zijn genomineerd waarom zou je vingers daar aan branden. Nu is het doei voor 1 van die 2. Anders heb je een probleem wanneer degene blijft wiens geheim je geraden hebt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:14 schreef beequeen het volgende:
En nog steeds vraag ik me af waarom de rest niet genomineerd is.
Maar niemand kan je dan nog wat maken want je hebt het finalticket...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja eigenlijk wel logisch... Steve en Benny zijn genomineerd waarom zou je vingers daar aan branden. Nu is het doei voor 1 van die 2. Anders heb je een probleem wanneer degene blijft wiens geheim je geraden hebt.
Ze hebben Jasmin toen natuurlijk enorm te pakken genomen... dus toen is eigenlijk een no go voor het drukken gecreëerd zeker voor een aantal mensen. Terwijl ik zeker denk te weten dat een Daggy graag had willen buzzernquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar niemand kan je dan nog wat maken want je hebt het finalticket...
Klinkt alsof hij een waarschuwing van BB heeft gehad...quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Steve bijna tweemaal genomineerd door de uitval naar Jacqi, was dat figuurlijk bedoeld
of toch een soort van straf voor Steve ??
Ja, leek mij ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij een waarschuwing van BB heeft gehad...
echt een burnquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef akveor het volgende:
Und du bist keine Legende: Steve... verabschiede dich...
Welk tv moment? Steve had er meer dan genoeg. Hij zijn moment kunnen pakken toen ie genomineerd werd. Maar koos er in plaats daarvan zich aan te stellen als een kinderachtige idiootquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:26 schreef akveor het volgende:
En mooi... Benny pakt ook nog het TV moment van Steve weg....
Ik hoop dat ie deze week het niet meer aankan en oppleurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |