Graag gedaan .... er hoefde niets in de OP foto te worden aangepast, toch ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
OK, lekker snel... En er waren 3 BB topics en die had ik alle 3 gestart... Straks gaan mensen nog denken dat ik een fanatiekeling ben... Ben blij dat er nu één op jouw naam staat...
Heeft hij nu ooit zijn bovenlichaam laten zien??? Misschien heeft hij wel een enorm litteken of zoiets...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap dat omkleden van Benny dus echt niet .....![]()
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij niet, hij doucht zelfs met t-shirt ....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heeft hij nu ooit zijn bovenlichaam laten zien??? Misschien heeft hij wel een enorm litteken of zoiets...
Nee, de OP klopt volgens mij wel... Hooguit de links nog een keer allemaal checken, maar dat is bijna nutteloos want na een paar dagen klopt daar ook weer niets van...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Graag gedaan .... er hoefde niets in de OP foto te worden aangepast, toch ?
Oay, ja vooral een werkende link voor de daily is crisis tegenwoordig, kon er vanavond ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, de OP klopt volgens mij wel... Hooguit de links nog een keer allemaal checken,
maar dat is bijna nutteloos want na een paar dagen klopt daar ook weer niets van...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hier een paar CAPs, en een stukje soundfile, kwaliteit is niet zo geweldig helaas, wel leuk:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:24 schreef beequeen het volgende:
Vannacht om 24.00 uur komt de drilli weer. Ik ga daar echt niet op wachten.
Ze zitten nu aan de rode wijn dus de nachtstreamers kunnen lachen. Osvaldo, snetje, Roevka en Tegengas wens ik alvast veel plezier.![]()
Met dank aan bbfun.quote:BB: Bewohner, Ingrid erhält einen geheimen Auftrag im lila SpZ von Big Brother. Glaubt sie zumindest.
Ingrid muss Ross Anthoni vor den anderen versteckt werden. Die anderen sollen sie heimlich
dabei unterstützen. Ross schläft im roten SZ. Das ist für sie Tabu. Sie sollen nicht zu schnell
mit allem einverstanden sein. Sie müssen aber auch Ross helfen sich vor Ingrid zu verstecken.
Sollten sie es schaffen, kommt es der Gruppe zugute.
misschien omdat je wel eens daar,en ook op andere chats moderator opmerkingen maakte..van geen links enz..dat pikken ze daar niet zo makkelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Nu heb ik geen enkele werkende stream meer. Bij bbfriendz hebben ze me uit de chat gegooid, ik sta op de blacklist. Geen idee waarom, ik zeg nooit iets op de chat.![]()
Aggût.. hoe krijg je het voor elkaar, je doet idd nooit je kop open daar... tss. ik snap het ook niet zeg...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Nu heb ik geen enkele werkende stream meer. Bij bbfriendz hebben ze me uit de chat gegooid, ik sta op de blacklist. Geen idee waarom, ik zeg nooit iets op de chat.![]()
ohhh...???ik log me helemaal niet niet..ik kan gewoon de streams en de erste afleveringen en liveshows kijken..heb het wel ooit een keer gedaan..maar als ik me nu inlog gbeurt er nietsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:36 schreef beequeen het volgende:
Je moet je bij bbfriendz via de chat inloggen om de stream te kunnen bekijken (en dat doe ik alleen als bb11 of adamski niet werkt). Ik heb niks te zoeken op die chat, ben heel gelukkig op de chat van BB11.
On topic: allemaal weer bij het zwembad en Benny heeft "iets"gekookt. Nudeln, 4 bakken slagroom en een kilo kaas ofzo.
ja .. net weer 1 gevonden http://de.justin.tv/irrenhaus#/w/1647591648quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:11 schreef beequeen het volgende:
snet, heb je een linkje naat de TZF?
Je bent een kanjer. Dankjewel Hoe doe je dat toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef snetje het volgende:
ja .. net weer 1 gevonden http://de.justin.tv/irrenhaus#/w/1647591648
Kan goed zijn vanwege je ip-adres. Heb ik ook vaker meegemaakt als ik op een buitenlandse chat was. Dan heeft je ip adres net een paar cijfers die worden aangezien voor spambot/spampersoon/etcetc.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:06 schreef beequeen het volgende:
Danke snetje. Het lijkt wel of niks meer werkt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:53 schreef snetje het volgende:
voor diegene die geen streams hebben ... adamski heeft weer eens voetbal en friendz loopt ook even niet .. http://en.justin.tv/king_sido1?#/w/1647717888
deze dus ook niet meer .. is inene live 7quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Danke snetje. Het lijkt wel of niks meer werkt.
Een nieuw programma, nah ja , een soort van RLS ,Die Alm.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:18 schreef snetje het volgende:
deze dus ook niet meer .. is inene live 7
nu ja ... dan maar ff naar Die Alm kijkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:31 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp van de chat dat BB vanaf 21.00 uur weer te zien is. De 2 programma's willen elkaar niet bijten of zoiets. Onbegrijpelijk.
Tijdens de reclame schakelen ze naar BB.![]()
Ja boeien... waar het echt om gaat is dat Jasmin morgen in de studio komt....quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
Morgen dus een blitzvoting. Dag Steve, denk ik.![]()
http://www.bbfun.de/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |