Geen probleem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:52 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
klopt. wil jij mijn verknalde huid overnemen + obesitas
Ik heb geen last van acne. people just don't seem to get itquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:06 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Geen probleem.
Roaccutane en een dieet voor drie maanden en ik ben nu 78kg @ 1.78m en al twee vriendinnen verder in een serieuze relatie op dit moment.
Maw. niet zeuren, oprotten uit fok en een leven halen.
Nee, jij snapt het niet, daar ligt het probleem.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb geen last van acne. people just don't seem to get it
niuewsgierig vraagje: hoeveel woog je voorheen?
Das het probleem ook. Aan jezelf werken betekent ook werken aan het uiterlijk. Mijn persoon is nooit een probleem geweest in de praktijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:25 schreef Arriviste het volgende:
Werk eerst aan jezelf voordat je uberhaupt aan meiden gaat denken.
zoek ook voor myquote:
Ik kan nu wel allemaal dingen gaan opsommen over dingen die je aan je uiterlijk zou kunnen doen. Maar ondanks dat ik niet weet hoe je eruit ziet e.d. kom je over alsof er niks aan je uiterlijk te doen valt....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das het probleem ook. Aan jezelf werken betekent ook werken aan het uiterlijk. Mijn persoon is nooit een probleem geweest in de praktijk.
mij ook graag ben een stevig gebouwde jongen van 24 graag kontaktquote:
Ik ken aartslelijke mannen die gewoon een vriendin hebben. Dus jij moet echt het uiterlijk van Quasimodo hebben of je zit gewoon lekker in zelfmedelijden weg te kwijnen omdat je niet de ballen hebt een vrouw aan te spreken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das het probleem ook. Aan jezelf werken betekent ook werken aan het uiterlijk. Mijn persoon is nooit een probleem geweest in de praktijk.
Toen ik 99.6kg zag op de weegschaal vertelde ik mezelf dat het nu wel genoeg was.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb geen last van acne. people just don't seem to get it
niuewsgierig vraagje: hoeveel woog je voorheen?
haha je zei kontquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
mij ook graag ben een stevig gebouwde jongen van 24 graag kontakt
quote:
komt in ord jogens heb paar leuk deernes gevconnden vor jullyquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
mij ook graag ben een stevig gebouwde jongen van 24 graag kontakt
schenkiequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:14 schreef Schenkstroop het volgende:
o.us de (turkse) fok! pimp.
hoeveel WoW-punten vraag je per geregelde date?
"piemolZ" nog wel. overdaad schaadtquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:16 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
schenkie
o.us is heul een gespierde neger met bijbehorende piemolz
PENISCOMPANYS WILL GO BUNKRUPTquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |