quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dont make fun of Etsu.DONT EVEN DARE.
Etsusd is dronenw en hkah nie mer lpenw 1 halp!quote:
Wat? Ben je blond?quote:
quote:
Ik at rond dit tijdstip een pizza.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pizza eten om kwart over 5 is daarentegen wel een goed idee.
alsof ze dan niet even op iemand anders wachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
Nee, een jonge blanke vrouwnu zit ze naast me. Sowieso dat ik ga rennen zodat ik eerder eruit ben en zij niet meer eruit kan
Behoorlijk idd.quote:
met bier?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
MET M'N ZONNEBRIL OP IN BED, IK HEB EEN FEESTJE IN M'N EENTJE, NIETS TE SCHAFTEN MET DE WERELD, DUS DAT VIER IK NU EEN BEETJE
Jij begint om 12 uur 's nachts op school?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
moet terug naar mn oude ritme aangezien school over 24 uur en 3 minuten begint
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij begint om 12 uur 's nachts op school?
Ditquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb op dit moment ook niet echt zin in mijn introductieweek.
Te veel verplichtingen, ik wil gewoon lekker geen reet kunnen uitvoeren.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:10 schreef Kutstudent het volgende:
Je hebt geen verplichtingen. Je kan gewoon zelf indelen wat je wil doen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt zo'n gevoel van: "Ja, waar ben ik nu eigenlijk mee bezig?"
?quote:
het is tippietopquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:04 schreef Kaasrol het volgende:
ik ben zo ontzettend moe inderdaad, en volgens mij zijn de mensen daar een stuk minder leuk dan mijn UIT-groepje. Waarom doe ik een beta-studie
Ja, maar moet nog vrijkomenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:56 schreef Water123 het volgende:
yosander! Al een kamer gevonden? Hoe was je Keiweek?
Voornamelijk geslapen, kwamen dood aan en Suus moest werken dus hebben mekaar niet veel gesproken. Maar toch altijd leuk om elkaar even gezien te hebbenquote:
Wel oke! Vakantie bijna voorbijquote:
Ja ik ben ook geweest, was erg leuk! Alleen mijn groep was niet geweldig, mijn keipapa's dan.. ze waren van die vindicat/albertus leden en hadden het alleen maar over "lage sl*tjes" die ze n**kten enzo.. en ze zoenden met een paar meiden ons groep.. maar jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, maar moet nog vrijkomen.
KEI-week was ontzettend gaaf, ben nu eigenlijk pas thuisthuis. Net terug van Suus/Decibel.
Was jij nou wel of niet bij de KEI-week?
Ja. Ik heb nog helemaal geen zinquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wel oke! Vakantie bijna voorbij
[..]
Ja ik ben ook geweest, was erg leuk! Alleen mijn groep was niet geweldig, mijn keipapa's dan.. ze waren van die vindicat/albertus leden en hadden het alleen maar over "lage sl*tjes" die ze n**kten enzo.. en ze zoenden met een paar meiden ons groep.. maar javerder wel leuk!
Ik welquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog helemaal geen zin
Hoi KB! Al terug van vakantie?quote:
Vooral vindicat, pfoe.. de hele dag door.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:05 schreef yosander het volgende:
Die panden van Albertus/Vindicat ruik je al zodra je de straat in loopt.
Ben wel bij een aantal toffe feesten van ze geweest, helaas kwam Vindicat met een neppe Deadmau5 aanzetten en bij Billy the Clit bij Albertus was het megadruk.
Mijn KEI-leiders waren tof en vaak 'kaal'. Maar dat was ik ook wel een aantal nachten
.
Wel bijna toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, ik ben nog niet terug Waterrr.
Sportvereniging niet. Ga denk ik gewoon fitnessenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:11 schreef Water123 het volgende:
yosander, word je nog lid van een sportvereniging?
Haha nog even volhouden! Heb je verder wel een leuke vakantie dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ehh. Nog een week en een paar dagen.HET HOUDT NIET OP!!!!!!!!!1
Hoe was jouw vakantie?
Ah okequote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Sportvereniging niet. Ga denk ik gewoon fitnessen.
Muah in het begin niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Haha nog even volhouden! Heb je verder wel een leuke vakantie dan?
Mijn vakantie was wel okee, ging snel voorbij gelukkig! Ben inmiddels al 1,5 week thuis!
Ahquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah in het begin niet.Toen weer wel en gisteren even een dieptepunt van de vakantie gehad.
![]()
Aww, leuk gehad?
Waarom niet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou vandaag naar mn nichtjes gaan en daar slapen... Laten mn ooms me niet gaan. Fml.
Ik ben een hater.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:20 schreef Water123 het volgende:
Pfffff hebben jullie ook wel eens dat je er gewoon niets aan kunt doen dat je iemand haat? Terwijl diegene jou niets ergs heeft aangedaan?
Aah tof!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ah okeIk ga morgen naar een testtraining van Veracles, volleybalvereniging
quote:
Ah jammerquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah tof!
Ik ga donderdag weer naar Groningen, voor de inauguratie. Morgen begint het kamp eigenlijk, maar daar kan ik vanwege werk niet aanwezig bij zijn.
Ahhh, dit gedrag. Logisch wel. Ik zou haar niet vertrouwen. Voor je het weet ligt ze onder je vriend.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n hekel aan een meisje, omdat ze al 2 jaar mijn vriend leuk vindtIk mag haar gewoon echt niet, terwijl ze nooit onaardig tegen me doet
O, heb je al besloten wat je gaat studeren?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag zou ik bericht krijgen van de IPABO. Nog niks gehoord. Fuckers.
Ik vertrouw mn vriend wel en hij vind haar ook absoluut niet leuk.. maar ik kan er gewoon al niet tegen als zij ook maar een meter van hem afstaat. Dan krijg ik moordneigingenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahhh, dit gedrag. Logisch wel. Ik zou haar niet vertrouwen. Voor je het weet ligt ze onder je vriend.
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:20 schreef Water123 het volgende:
Pfffff hebben jullie ook wel eens dat je er gewoon niets aan kunt doen dat je iemand haat? Terwijl diegene jou niets ergs heeft aangedaan?
Muah beetje vaag nog, heb wel een paar dingen maar moet nog even een keuze maken...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
O, heb je al besloten wat je gaat studeren?
Awww. Hehehe en ze snapt het nietttquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:23 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik vertrouw mn vriend wel en hij vind haar ook absoluut niet leuk.. maar ik kan er gewoon al niet tegen als zij ook maar een meter van hem afstaat. Dan krijg ik moordneigingen
Volgens mij weet zij wel dat ik haar niet mag, maar ja.. zij gaat ook naar Groningenquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah beetje vaag nog, heb wel een paar dingen maar moet nog even een keuze maken...
[..]
Awww. Hehehe en ze snapt het niettt
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:20 schreef Water123 het volgende:
Dat vinden mijn ouders niet goed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Volgens mij weet zij wel dat ik haar niet mag, maar ja.. zij gaat ook naar Groningen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een studie dichtbij Janneman?
Welke studies had je in gedachte?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat vinden mijn ouders niet goed.Studie bij Jan zijn woonplaats, te ver weg blablbalbala.
OMG WAT DOE JE WAAR ZIJN DE STERRETJES????O MG WAT WATWAT WATER WAT DOE JE MN BEELDDDquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:27 schreef Water123 het volgende:
Ik noem haar ook altijd snol, hoer of slet of iets
Ik denk dat ik voor Ergotherapie ga.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
Welke studies had je in gedachte?
wabliefquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor Ergotherapie ga.
Sorryquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG WAT DOE JE WAAR ZIJN DE STERRETJES????O MG WAT WATWAT WATER WAT DOE JE MN BEELDDD
Klinkt wel interessant!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ergotherapie
Haha ja dat is kutquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:26 schreef Water123 het volgende:
[..]
Stom hehIk wil haar niet haten, maar ik haat haar gewoon!
Je kunt toch via internet aanmelden?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee of ik op tijd ben voor September...KUTVAKANTIE GEWOON! Echt kutouders ook. Bah. Kut IPABO ook, flikkers. Zo laat nog even zo'n kutbrief sturen.
direct achternagaan als je terug bent in nlquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee of ik op tijd ben voor September...KUTVAKANTIE GEWOON! Echt kutouders ook. Bah. Kut IPABO ook, flikkers. Zo laat nog even zo'n kutbrief sturen.
Ja, maar niet alles kan via het internet afgehandeld worden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je kunt toch via internet aanmelden?
Ik juist welquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Pff was de vakantie maar voorbij.. ik heb totaal geen zin meer om niks te doen
Ik heb ook honger! Aww zielig voor je oma..quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja en ik heb honger. Ik sliep pas rond 6 uur en rond half 11 werd ik wakker gemaakt om mee te helpen met het bed op te zetten voor mn oma, die overigens nog steeds niet ontslagen is uit het ziekenhuis.
Ja echt niet chill. Het hele huis is niks zonder haar hier.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:37 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb ook honger! Aww zielig voor je oma..
Ah tof dat hij dokter is! Hoop dat het snel goedkomt met je oma, sterkte iigquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja echt niet chill. Het hele huis is niks zonder haar hier.En al mn ooms gespannen, mn ouders heb ik al drie dagen niet gezien omdat die daar bij mijn oma in het ziekenhuis zitten. Jeetje wat een pauperziekenhuis he ;o Gelukkig is mn vader dokter en begrijpt hij het daar wel 'beter'
Ze kon niet zo goed ademhalen na de operatie en moest eigenlijk aan de beademing, maar de dokter zelf vond dat niet nodig.Nou mn vader is toen boos geworden op hem. Soms is mn pa wel tof. Soms. Heel soms. Echt soms.
Ja ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ah tof dat hij dokter is! Hoop dat het snel goedkomt met je oma, sterkte iig
Kunnen ze jou niet gewoon op de vliegtuig naar Nederland zetten? Dan halen wij je opquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik ookNiemand is nog te genieten hier.
En ja beetje wel tof he
Haha, je moest eens weten. De eerste week gingen ze al op zoek naar vluchten terug.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet gewoon op de vliegtuig naar Nederland zetten? Dan halen wij je op
waarom?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten. De eerste week gingen ze al op zoek naar vluchten terug.![]()
maar alles volgeboekt.
Omdat zusje boos schreeuwen verdriet alles en ik vond het er ook niet zo leuk en hitte alles bahbahbahquote:
jeetjequote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat zusje boos schreeuwen verdriet alles en ik vond het er ook niet zo leuk en hitte alles bahbahbah
Gaan jullie ieder jaar daarnaar toe?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat zusje boos schreeuwen verdriet alles en ik vond het er ook niet zo leuk en hitte alles bahbahbah
Weggegooid!quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:50 schreef Etsu het volgende:
wat doen jullie met werkboeken, aantekeningen, schriften etc van de middelbare school?
Ik heb beneden nog 3 dozen met allemaal spullen van de basisschool, vmbo en havo. En op m'n kamer nog drie stapels met vwo shit, en ik weet niet wat ik mee moet doenquote:
Uitzoeken en weggooien! Wat heb je eraan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb beneden nog 3 dozen met allemaal spullen van de basisschool, vmbo en havo. En op m'n kamer nog drie stapels met vwo shit, en ik weet niet wat ik mee moet doen
best een goed idee...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Uitzoeken en weggooien! Wat heb je eraan?Leuke werkstukken bewaren en verder alles verbranden
Dat kun je bewaren om het aan je kinderen te laten zienquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
best een goed idee...
ik heb nog wel ergens een werkstuk voor kunst uit de 1ste, heb ik een 10 op gescoord
waar ging het overquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goddome wat een kutverbindiiiiing ARGHHH.![]()
![]()
En tevens: Ik heb mijn allereerste werkstuk nog. Dat was nog in de tijd voor de computers en alles. Met de hand geschreven en plaatjes er zelf bijgetekend.
wat heb je gehaald daarvoor?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Over Leeuwen en tijgers en andere katachtigen.Groep zes, ik weet het nog zo goeddd.
Als ik weer thuis ben ga ik het inscannen en online zetten en dan kun je het ziennn. Wat was ik toen een simpel kind zeg.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zulke mannen.
Simpele mannen.
Mannen.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Emma.
Jeetje 'klonk' is een echt woord. Wtf.
Doe maar niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
Klonkerbotsing. Verleden tijd van Klinkerbotsing.
Dat is aardigquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Blauw lakken Water ;D is hip.Je mag mijn blauwe wel lenen horr!
Hier.quote:
Ik denk het welquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:21 schreef Etsu het volgende:
examenbundels, zou ik ze nog kunnen verkopen op marktplaats?
mja, ik heb in sommige wel paar dingen geeschreven. gewoon weggooien toch? helemaal 'schoon' proberen of allebei?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sterke verhalen man is weer in de zaal, applaus voor hem.
ik heb vier atlassen geloof ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:28 schreef Water123 het volgende:
Ik heb ook nog De Grote Bosatlas hier liggen, van school gejat
Ik zat laatst zo in een auto. Een lelijke auto. Ik werd boos, ik stapte uit de auto en pakte mijn honkbalknuppel, die ik toevallig bij me had en begon op de auto in te slaan. De auto bleek gepantserd te zijn dus werkte het niet echt. Ik werd nog bozer en toen begon ik de auto uit te schelden. De auto was daar niet blij mee en begon ineens flink gas te geven en reed over mijn tenen heen. Dat deed pijn, ik werd er niet vrolijk van, zoals Rob Geus zou zeggen. Ik pakte een eend, want die was toevallig in de buurt en gooide de eend naar de auto. Het was blijkbaar een harde eend, wat er zat ineens een deuk in de auto. Toen was ik tevreden en ging ik naar Veghel, naar de mbo waar ik op een kratje pils in de klas ging zitten. Iedereen wilde mijn pils jatten dus toen heb ik iedereen geslagen, zo rollen we in Veghel. Toen heb ik m'n pils gedronken en ging ik naar huis. Thuis heb ik mijn bed op z'n kop gezet en ben ik op het dak gaan slapen. Was geen genot, want het regende. Toen ben ik dakpannen naar de wolken gaan gooien en omdat dat geen succes werd ben ik in de boom gesprongen, waar een mooi vogelnestje was en daar heb ik heerlijk geslapen.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zat laatst zo in een auto. Een lelijke auto. Ik werd boos, ik stapte uit de auto en pakte mijn honkbalknuppel, die ik toevallig bij me had en begon op de auto in te slaan. De auto bleek gepantserd te zijn dus werkte het niet echt. Ik werd nog bozer en toen begon ik de auto uit te schelden. De auto was daar niet blij mee en begon ineens flink gas te geven en reed over mijn tenen heen. Dat deed pijn, ik werd er niet vrolijk van, zoals Rob Geus zou zeggen. Ik pakte een eend, want die was toevallig in de buurt en gooide de eend naar de auto. Het was blijkbaar een harde eend, wat er zat ineens een deuk in de auto. Toen was ik tevreden en ging ik naar Veghel, naar de mbo waar ik op een kratje pils in de klas ging zitten. Iedereen wilde mijn pils jatten dus toen heb ik iedereen geslagen, zo rollen we in Veghel. Toen heb ik m'n pils gedronken en ging ik naar huis. Thuis heb ik mijn bed op z'n kop gezet en ben ik op het dak gaan slapen. Was geen genot, want het regende. Toen ben ik dakpannen naar de wolken gaan gooien en omdat dat geen succes werd ben ik in de boom gesprongen, waar een mooi vogelnestje was en daar heb ik heerlijk geslapen.
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Zo'n hoog punt heb ik nog nooit voor een spreekbeurt gehad. Dankjewel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lol gekkie
schrijfstijl: 9/10
jij: 10/10
verhaal: 8/10
totaal: 10/10
Sla haar met die eend.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:39 schreef Water123 het volgende:
GVD, die kutsnol doet gewoon expres een foto van mn vriend en haar op haar msn!
Hihihquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n hoog punt heb ik nog nooit voor een spreekbeurt gehad. Dankjewel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |