Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Wel ok! Vandaaaag kwam eindelijk de vaste stroom weer Wij allemaal blij allesssss. En toen na 30 sec viel het alweer weg. Maar 30 seconden genoten van de airco!
En toen een uur later kwam het weer ! En toen viel het weer weg en vloog soort van meterkastje in de fik Niet echt vuur, maar er kwam rook uit. En toen gingen ze hem repareren en toen deed de vaste stroom het weer
En nu zitten we op ander soort stroom. Ingewikkeld hier allemaal hoor.
Soms voelt het ook zo. Vrouwen die niet in korte kleren buiten mogen lopen, vrouwen die niet mogen fietsen, meisjes die niet even naar de supermarkt om de hoek mogen lopen. Dit dat. Zo kan ik nog uren verder gaan.