Jaquote:
Jij hoort er inderdaad bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Ja, ik zou graag in de OP willen. Ik begrijp dat jullie mij er uitgekickt hebben (nee ik begrijp het eigenlijk niet), maar deze sc is niks zonder mij.
Ze staat nog gewoon in de banner hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom coban uit de OP-banner gehaald?
Was me niet eens opgevallen.
Jaquote:
Ik sta er niet in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze staat nog gewoon in de banner hoor.
Oh, was aan het zoeken naar de Nederlandse vlag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom coban uit de OP-banner gehaald?
Was me niet eens opgevallen.
Weer die twee woorden hequote:
Okee sorry nou dan ga ik voortaan alleen hele verhalen typen want dat is dus heel erg nodig nou nu is het bericht wel lang genoeg kusjensquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je moet blij zijn, jij had alleen één woord.
hoi jac0bus ja dit bericht is al wat langer ik vind het nou eenmaal leuk om lange replys te krijgen daar word ik helemaal warm van en voel ik me belangrijk omdat iemand eens moeite voor me doet en dan heb ik weer eens wat te doen want dat doorlezen kost eenmaal wat tijd ja toch ja dat zegt m'n vader ook altijd, die zegt kind ga eens wat meer boeken lezen in plaats van de hele tijd achter de pc daar word je nog blind van ja zegt m'n moeder je vader heeft gelijk hoor je moet dat eens echt afleren en eerder naar bed ja want straks als school weer begint is je hele ritme naar de klote dan zeg ik ja maar mama school begint nog niet dan zegt zij ja maar je moet het je aanleren zodat je wat eerder op kan staan zeg ik oke nou bedankt als je dit gelezen hebt grquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Okee sorry nou dan ga ik voortaan alleen hele verhalen typen want dat is dus heel erg nodig nou nu is het bericht wel lang genoeg kusjens
TL;DRquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoi jac0bus ja dit bericht is al wat langer ik vind het nou eenmaal leuk om lange replys te krijgen daar word ik helemaal warm van en voel ik me belangrijk omdat iemand eens moeite voor me doet en dan heb ik weer eens wat te doen want dat doorlezen kost eenmaal wat tijd ja toch ja dat zegt m'n vader ook altijd, die zegt kind ga eens wat meer boeken lezen in plaats van de hele tijd achter de pc daar word je nog blind van ja zegt m'n moeder je vader heeft gelijk hoor je moet dat eens echt afleren en eerder naar bed ja want straks als school weer begint is je hele ritme naar de klote dan zeg ik ja maar mama school begint nog niet dan zegt zij ja maar je moet het je aanleren zodat je wat eerder op kan staan zeg ik oke nou bedankt als je dit gelezen hebt gr
Je loog dus tegen ons?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.Ik praat altijd berbers met m'n moeder
Ah vandaar dat de reactie zo lang duurde tja ik ben helemaal blij om dit mooie verhaal te lezen want net zoals jij word ik ook helemaal warm van binnen en duurt het een tijdje om het bericht helemaal door te lezen vooral omdat het in een lange tekst is geschreven. Jouw vader en moeder hebben helemaal gelijk je ritme wat doe je ga nu direct naar bed net als ik want ja ik moet morgen nog even goed leren want anders wordt het helemaal niks maandag met dat tentamen en dan wordt het huilen die jac0bus en dat moeten we niet willen met zijn allen nou tot zover mijn bericht die zoals je ziet iets langer is dan de gebruikelijke 2 woorden gr grquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoi jac0bus ja dit bericht is al wat langer ik vind het nou eenmaal leuk om lange replys te krijgen daar word ik helemaal warm van en voel ik me belangrijk omdat iemand eens moeite voor me doet en dan heb ik weer eens wat te doen want dat doorlezen kost eenmaal wat tijd ja toch ja dat zegt m'n vader ook altijd, die zegt kind ga eens wat meer boeken lezen in plaats van de hele tijd achter de pc daar word je nog blind van ja zegt m'n moeder je vader heeft gelijk hoor je moet dat eens echt afleren en eerder naar bed ja want straks als school weer begint is je hele ritme naar de klote dan zeg ik ja maar mama school begint nog niet dan zegt zij ja maar je moet het je aanleren zodat je wat eerder op kan staan zeg ik oke nou bedankt als je dit gelezen hebt gr
Heb je maandag tentamen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ah vandaar dat de reactie zo lang duurde tja ik ben helemaal blij om dit mooie verhaal te lezen want net zoals jij word ik ook helemaal warm van binnen en duurt het een tijdje om het bericht helemaal door te lezen vooral omdat het in een lange tekst is geschreven. Jouw vader en moeder hebben helemaal gelijk je ritme wat doe je ga nu direct naar bed net als ik want ja ik moet morgen nog even goed leren want anders wordt het helemaal niks maandag met dat tentamen en dan wordt het huilen die jac0bus en dat moeten we niet willen met zijn allen nou tot zover mijn bericht die zoals je ziet iets langer is dan de gebruikelijke 2 woorden gr gr
Welterusten ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:10 schreef Jac0bus het volgende:
Hallo hier de brandweer ik ga slapen
groetjens de politie.
ja maar dat spannende avontuur vertel ik morgen groetjensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:23 schreef Dientje12 het volgende:
.. ... ... ..... .. ...... .... .... ... .. .......Ik zie het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.... ....... .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
.... ....... ..... .. ...... ..... .... ?.. ... ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... ........ ... ...
subtiele hint tot tieten zien?quote:
op een oude fiets moet hij het lerenquote:
YES MN DOEL IS BEREIKTquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:31 schreef Plastic_zak het volgende:
MarokkaanseKip staat op nummer 1 vandaag
deze fiets is alleen voor de elitequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:31 schreef mctwigt het volgende:
[..]
op een oude fiets moet hij het leren
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
deze fiets is alleen voor de elite
Op 17 augustus had ik 608 posts.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar nummer 1 is gewoon de beste van de beste.
Nu is het verneukt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:34 schreef aight1 het volgende:
Hoe was jullie avond jongens en meisjes
Goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:34 schreef aight1 het volgende:
Hoe was jullie avond jongens en meisjes
Maar dan haat iedereen je want je bent de beste bij 2 ben je ook heel goed maar niemand haat je omdat je geen 1 bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar nummer 1 is gewoon de beste van de beste.
Geniet er maar van, veel mooier zal je leven niet wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op 17 augustus had ik 608 posts.
Helemaal niet niemand haat mij is gewoon onmogelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:34 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Maar dan haat iedereen je want je bent de beste bij 2 ben je ook heel goed maar niemand haat je omdat je geen 1 bent
Waarom die haatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:35 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Geniet er maar van, veel mooier zal je leven niet worden
Wie kan jou nou hatenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Helemaal niet niemand haat mij is gewoon onmogelijk.
Haha dat kan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:35 schreef moosh11 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zag net een paar mensen ramadannen bij de Mac
Fijn dat je me gelooft op m'n woord!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:38 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Ik ken geen adidas reclame maar het zal vast wel!
Nee man ik had het toch gewoon goed in 1xquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
G
[..]
Gelooft in dit geval, maar jij hebt vast veel drank op?
meisje toch moet je een knuffel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:41 schreef moosh11 het volgende:
brr het is zo koud buiten en ik had alleen een vest aan mijn handen zijn nog steeds koud
Het is weekend, waarom geen drank?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee man ik had het toch gewoon goed in 1x
haha ik loogquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is weekend, waarom geen drank?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan kijk ik wel naar jouwe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:43 schreef moosh11 het volgende:
Ik kijk wel even naar een foto van MK dan krijg ik het weer warm
En dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel naar jouwe.
Welke show?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie vind het ook zo jammer dat de Oprah Show ermee stopt?
ja sowiesoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wie vind het ook zo jammer dat de Oprah Show ermee stopt?
Neequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kijk je nooit naar Oprah?
Ik wel eensquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tellsell foodsectie en Oprah een pot nat...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij begrijpt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:50 schreef moosh11 het volgende:
Als ik uit school kom en het staat toevallig aan
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:51 schreef Dimens het volgende:
Miejses die je eerst inpakken en dan zeggen eerlijk tegen over hun vriendje moeten zijn.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:51 schreef Dimens het volgende:
Miejses die je eerst inpakken en dan zeggen eerlijk tegen over hun vriendje moeten zijn.
Banquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
okquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:54 schreef mctwigt het volgende:
[..]
[ [url=
http://media.tumblr.com/tumblr_li0jmfriqc1qb2txi.gif]afbeelding[/url] ]
Good boyquote:
Ik snap jen ietquote:
Sommige vrouwen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
En natuurlijk ben ik degene hier die fout zit.
dang you iz drunkquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik snap jen ietmaja geen probleem dnekik
hela holaquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
Patrick, lekkere knuffelbeer van me, doe eens niet zo baggeren.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hela holaWat moet ik met deze post?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Backspace zit ver omhoog is veel inspnanning is moeite niet waardquote:
okquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
Backspace zit ver omhoog is veel inspnanning is moeite niet waard
kweet niet wat ik hier moet, voel me zo verdrietig ineensquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kweet niet wat ik hier moet, voel me zo verdrietig ineensSnap ik, emotionele tijden voor een mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Hoe kom je erop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:02 schreef aight1 het volgende:
haha stel er zijn ineens 4 zonnen dan altijd licht ineens iedereen probleem met ramadan
Als er geen man was is de zon er niet altijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe kom je erop.![]()
Was er maar geen maan dan was de zon altijd op hihi vreetfest
Jawel, mijn nieuwe theorie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:03 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Als er geen man was is de zon er niet altijd.
Ik steun je theorie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel, mijn nieuwe theorie.
Wat voor gel wil je, wetlook, geen wetlook, hard, minder hard?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn gel is bijna op,en ik wil een nieuwe proberen.
Minder hard, maar wel dat het goed in model komt en blijftquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:16 schreef moosh11 het volgende:
[..]
Wat voor gel wil je, wetlook, geen wetlook, hard, minder hard?
Got2be gluedquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Minder hard, maar wel dat het goed in model komt en blijft
Dat zijn er 2quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bedankt, 3 tubes voor je hulp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=[img]http://www.prescriptiongiant.com/images/Got2b%20glued%20styling%20spiking%20glue%20for%20hair,%20screaming%20hold%20-%206%20oz.jpg]afbeelding[/url] ]
Trusten ik ga ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Beste FOK!kers,
Ik ga slapen
gr gr
Hoezoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Beste FOK!kers,
Ik ga slapen
gr gr
Jij ging anders vroeger naar bed dan ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 04:50 schreef Nectar het volgende:
Ik ben denk ik de enige echte s cer, rond dit tijdstip nog aamborstig terwijl het topic allang dood is
Wat voor werk?quote:
Werkenquote:
Je moet je ondertitel aanpassen hoop ikquote:
Ja he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gelukkig heb je weer een unban
Geeft niet, ik weet dat je van me houdt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar ik ben mijn ik hou van coban UI kwijt
hallonquote:
Mooi gezegd.quote:
Hoezo door die foto van die chimeid?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Fotoboek van Angel-Joy
Zal dit een troll zijn?
Ja. dames op FOK!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Fotoboek van Angel-Joy
Zal dit een troll zijn?
Doen dan brahquote:
Dus?quote:
Nee?quote:
Jij was toch ook pas 17?quote:
Nou dan mag hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Ben je nu dat smatje aan het regelen?quote:
Nog nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:07 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ben je nu dat smatje aan het regelen?
Die foto ook echtquote:
Ehm neequote:
Omdat twingo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:47 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Why not? Beter een Twingo wassen dan een Hummer wassen dacht ik zo.
Wat schuift utquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:38 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Iemand zin om mijn auto te wassen?
Heb je die chimeid al aan je harem mogen toevoegen?quote:
ó'k í'k'p'rá''aá't''o'''k'wé''lzó ó óóquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:39 schreef Jac0bus het volgende:
ík_vøel_mè_ëeñzãåm_êñ_ållëên_vândâåg_wïl_íémàñd_mêt_mé_prátêñ?
boks brahquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:51 schreef Nectar het volgende:
Nectar is in de game.
We gat me some money
Money bitch ass motherfuckers!
Me rap is so fresh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |