Jaquote:
Jij hoort er inderdaad bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Ja, ik zou graag in de OP willen. Ik begrijp dat jullie mij er uitgekickt hebben (nee ik begrijp het eigenlijk niet), maar deze sc is niks zonder mij.
Ze staat nog gewoon in de banner hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom coban uit de OP-banner gehaald?
Was me niet eens opgevallen.
Jaquote:
Ik sta er niet in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze staat nog gewoon in de banner hoor.
Oh, was aan het zoeken naar de Nederlandse vlag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom coban uit de OP-banner gehaald?
Was me niet eens opgevallen.
Weer die twee woorden hequote:
Okee sorry nou dan ga ik voortaan alleen hele verhalen typen want dat is dus heel erg nodig nou nu is het bericht wel lang genoeg kusjensquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je moet blij zijn, jij had alleen één woord.
hoi jac0bus ja dit bericht is al wat langer ik vind het nou eenmaal leuk om lange replys te krijgen daar word ik helemaal warm van en voel ik me belangrijk omdat iemand eens moeite voor me doet en dan heb ik weer eens wat te doen want dat doorlezen kost eenmaal wat tijd ja toch ja dat zegt m'n vader ook altijd, die zegt kind ga eens wat meer boeken lezen in plaats van de hele tijd achter de pc daar word je nog blind van ja zegt m'n moeder je vader heeft gelijk hoor je moet dat eens echt afleren en eerder naar bed ja want straks als school weer begint is je hele ritme naar de klote dan zeg ik ja maar mama school begint nog niet dan zegt zij ja maar je moet het je aanleren zodat je wat eerder op kan staan zeg ik oke nou bedankt als je dit gelezen hebt grquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Okee sorry nou dan ga ik voortaan alleen hele verhalen typen want dat is dus heel erg nodig nou nu is het bericht wel lang genoeg kusjens
TL;DRquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoi jac0bus ja dit bericht is al wat langer ik vind het nou eenmaal leuk om lange replys te krijgen daar word ik helemaal warm van en voel ik me belangrijk omdat iemand eens moeite voor me doet en dan heb ik weer eens wat te doen want dat doorlezen kost eenmaal wat tijd ja toch ja dat zegt m'n vader ook altijd, die zegt kind ga eens wat meer boeken lezen in plaats van de hele tijd achter de pc daar word je nog blind van ja zegt m'n moeder je vader heeft gelijk hoor je moet dat eens echt afleren en eerder naar bed ja want straks als school weer begint is je hele ritme naar de klote dan zeg ik ja maar mama school begint nog niet dan zegt zij ja maar je moet het je aanleren zodat je wat eerder op kan staan zeg ik oke nou bedankt als je dit gelezen hebt gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |