TV-gids van vanavond (21-08-2011):twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
Ik vind het wel +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef tralalala het volgende:
Schone schijn vind ik dan weer complete bagger
Vandeweek zei je van niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef Maraca het volgende:
Maar ik wil wel met Alberto trouwen hoor, ongeacht wat er op de bank staat
Je komt er nu pas achter dat doler een TO digger isquote:
Ja, toen zei ik dat ik uberhaupt niet wil trouwen.. maar nu was het een andere context en Marko noemde me een golddigger en enquote:
Irene was nog een zaadcel toen die serie werd opgenomenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt wel een beetje op Irene.
TO diggerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je komt er nu pas achter dat doler een TO digger is
Alberto = instant slakkenspoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, toen zei ik dat ik uberhaupt niet wil trouwen.. maar nu was het een andere context en Marko noemde me een golddigger en en
Geen smoesjes uitkramenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, toen zei ik dat ik uberhaupt niet wil trouwen.. maar nu was het een andere context en Marko noemde me een golddigger en en
Liegebeestquote:
En aan het PMSenquote:
En hart van Nederland wordt ingeschakeltquote:
Nou weten we meteen waarom ie jouw naam apart noemde in de mailquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou weten we meteen waarom ie jouw naam apart noemde in de mail
Ja schattig toch, de groetjes aan z'n moederquote:
Idd, we hebben een schokkende ontdekking gedaan.quote:
Dat ie morgen naar de verjaardag van z'n moeder gaat, vlak nadat Maraca zei dat hij morgen bij haar is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
Wat zei Alberto dan?
Ik heb alleen zijn stuk in het begin gezien.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, we hebben een schokkende ontdekking gedaan.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kijk nu wel anders tegen Maraca aan.
Ohquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ie morgen naar de verjaardag van z'n moeder gaat, vlak nadat Maraca zei dat hij morgen bij haar is.
Ik heb lang niet meer zo hard gelachen.quote:
Het stuk opzich is niet echt heel boeiend, het was de briljante timing met Maraca.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:41 schreef Flitskikker het volgende:
Ik kijk het later wel even terug voor dat stukje.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maraca zien we nooit meer terug hier
Euh?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een zielige gast is die Tom van ApeldoornHeeft zeker geen leven ofzo...
quote:
quote:
quote:
Als je hoort wat je wil horen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:15 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Ook lekkere belediging van Carlo, ja je kin was moeilijk te doen hij was zo groot
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Maraca het volgende:
Maar je kunt niet ontkennen dat Carlo stom deed tegen Alberto.
En hoe is je verjaardagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Maraca het volgende:
Maar je kunt niet ontkennen dat Carlo stom deed tegen Alberto.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je hoort wat je wil horen.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Door één stomme opmerking gedegradeerd van 'neukertje' naar 'moeder'
Alberto Stegemen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:56 schreef das_phantom het volgende:
Iemand nog interesse in het boek van Alberto. Ik heb er binnenkort waarschijnlijk 2 van
Je kan me hier ook overbieden ( meer dan 3 euro bieden) http://www.ebay.nl/itm/15(...)id=p3984.m1426.l2649
![]()
Ja de engelse versie ervan!quote:
Misschien geinig als je de Britse versie niet hebt gezien, maar ik kan zo de tekst meedreunenquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:43 schreef Doler12 het volgende:
Mijn arme valkparkiet is vandaag ontsnapt
Awwquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:43 schreef Doler12 het volgende:
Voor ¤ 2,50 heb je een nieuwe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:43 schreef Doler12 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Voor ¤ 2,50 heb je een nieuwe.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een valkparkiet is wel wat even duurder hoor
Komt het op Hart van Nederland?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Een valkparkiet is wel wat even duurder hoor
Kom jij ook op Hart van Nederland? Vanwege je verjaardagquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kom jij ook op Hart van Nederland? Vanwege je verjaardag
"De moeder van"
Niet?quote:
Maak me gek!quote:
sbs gemist? zoveel hebben we niet gemistquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:49 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Eerst moet vorige-week-zondagavond nog afgerond worden.
Oke lekker kikkertje van me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Daar word ik vrolijk van! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke lekker kikkertje van me.
quote:
Dat dit kan in.. eeh, die film!quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:34 schreef Doler12 het volgende:
Ja kinderen op een verkenning schip die contant in gevaar zit, dat heb ik nog nooit begrepen van de schrijvers.
Gots#%*@Q&^# nu dus niet meer...quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:51 schreef Cassius het volgende:
Hier in het Noorden schijnt het zonnetje nog
Ik zal es kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:23 schreef tralalala het volgende:
We moeten een gifjesbaas hebben die dit soort gifjes maakt
Voetbal International #202: Een ietwat mindere uitzending
Was het niet in de eerste aflevering?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:43 schreef Maraca het volgende:
Weet iemand nog wanneer Alberto precies "Dat dit kan in Nederland?!" voor het eerst zei? Volgens mij was dat toen hij het vliegtuig van de Koninklijke familie aanraakte, maar weet het niet zeker
Nee, was in S04E06 (31) - Schiphol Oostquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:08 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Was het niet in de eerste aflevering?
Oja met die kaartjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, was in S04E06 (31) - Schiphol Oost
Wel grappig dat Alberto het dan gebruikte in de mail die hij mij stuurdequote:Op zondag 21 augustus 2011 13:44 schreef Flitskikker het volgende:
Is het niet gewoon door Fok!-gebruikers verzonnen?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:52 schreef Flitskikker het volgende:
Dat moet dan in een oude OP gestaan hebben, want in de mails nu in de OP staat het niet.
Wtf?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:03 schreef Maraca het volgende:
NeeAlberto is een "toepassen" --> "ok" gebruiker
In paint klikt hij eerst op "toepassen" en vervolgens op "ok"quote:
Omslachtigquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:08 schreef Flitskikker het volgende:
Kan dat in Paint?
Maar dat doe ik ook hoor
Paranoid Parrotquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
In paint klikt hij eerst op "toepassen" en vervolgens op "ok"
123 AVI to GIF Converter, geloof ik.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Whehe![]()
Welk programma gebruik je?
123 AVI to GIF converterquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Whehe![]()
Welk programma gebruik je?
Die moet je even uitleggenquote:
http://memebase.com/category/paranoid-parrot-2/quote:
Ahquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:40 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://memebase.com/category/paranoid-parrot-2/
Maar ik denk dat hij eigenlijk deze bedoelde:
http://memebase.com/category/technologically-impaired-duck/
Hij lijkt wel een stiekemerd met z'n ogen die zo voorbij schuivenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:47 schreef Maraca het volgende:
Die man is gewoon gemaakt voor .gifjes
[ afbeelding ]
Hij deed zich ook voor als een bijna 14-jarige en was aan het chatten met een man van 50quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een stiekemerd met z'n ogen die zo voorbij schuiven
Dat die achter het beeldscherm in beeld schuiftquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:47 schreef Maraca het volgende:
Die man is gewoon gemaakt voor .gifjes
[ afbeelding ]
Iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dat die achter het beeldscherm in beeld schuiftgenius!
Vanavond wegmisbruikers
Wat dacht je van vaste slowchatters, sommigen zijn al een jaar niet geweestquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef tralalala het volgende:
Beter gaat dat Alberto kiekeboe gifje in de OP en gaat alle oude rommel eruit.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef tralalala het volgende:
Beter gaat dat Alberto kiekeboe gifje in de OP en gaat alle oude rommel eruit.
En sommige updaten hun UI niet eensquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat dacht je van vaste slowchatters, sommigen zijn al een jaar niet geweest
quote:Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
Dat dit kan op Fok!quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
En sommige updaten hun UI niet eens
Was dat nou zo moeilijk?quote:
Je loopt achterquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ff alberto kijke
http://www.eo.nl/programm(...)esp?article=12629759
Dankjewel Sinterklaasquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Elke week ben ik weer verliefd op je UI
Vliegtuig tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet het
Alberto slaapt in trein
Ha wat stom. Zie nu pas dat je een man bent. Dacht steeds dat je een vrouw wasquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ha wat stom. Zie nu pas dat je een man bent. Dacht steeds dat je een vrouw was
Dat krijg je op die leeftijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ha wat stom. Zie nu pas dat je een man bent. Dacht steeds dat je een vrouw was
Je bent gewoon jaloers omdat Alberto mij lief vindtquote:
Hij is een sukkel!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Carlo doet wel een beetje gay
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef tralalala het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog een bestuurder laten schikken.![]()
Kerel (petje, golf, hangend boven versnellingspook) zat echt 10 cm van mijn bumper af, dus ik natuurlijk mijn remlichten even laten showen.
Trapt die gast echt keihard op de rem van de schik, piepende banden enzo.![]()
Daarna deed hij het niet meer.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef tralalala het volgende:
Ik heb gisteren trouwens nog een bestuurder laten schikken.![]()
Kerel (petje, golf, hangend boven versnellingspook) zat echt 10 cm van mijn bumper af, dus ik natuurlijk mijn remlichten even laten showen.
Trapt die gast echt keihard op de rem van de schik, piepende banden enzo.![]()
Daarna deed hij het niet meer.
Oud nieuws inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://redonsvanalbertostegeman.nl/
WAT KRIJGEN WE NOU
of ben ik hier ook te laat mee
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WAT KRIJGEN WE NOU
Jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WAT KRIJGEN WE NOU
Pardon Pardon!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WAT KRIJGEN WE NOU
wat een onzin die sitequote:Op zondag 21 augustus 2011 18:08 schreef tralalala het volgende:
Alle positieve berichten voor Alberto zijn verwijderd.![]()
Komt door je leeftijd Sintquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WAT KRIJGEN WE NOU
Kijk je dezelfde aflevering?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Carlo is lovend over Alberto
Carlo boshardt zit tegenover alberto en geeft hem complimentenquote:
quote:winkler prins
19 augustus 2011 om 11:05 pm
bij mij heeft íe een 24 delige encyclope-die gekocht, na het eerste deel heeft ie niks meer betaald en toen ik laatst langs z’n huis liep dacht ik te zien dat ie z’n open haard d’r mee zat te stoken, in AUGUSTUS !!!
Ik ergerde me dood aan Carlo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Carlo boshardt zit tegenover alberto en geeft hem complimenten
Wat kijk jij
Hij kijkt die uitzending waardoor jou cover als onwetende Fok!ker werd opgeblazen en je de moeder van bleek!quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij kijkt die uitzending waardoor jou cover als onwetende Fok!ker werd opgeblazen en je de moeder van bleek!
quote:In spanje heb ik gezien dat ie willekeurig mensen aanspreekt over hie het verblijf is en of ie iets kan betekenen, als mensen nee zeggen lijkt ie wel verbaast.. Vooral jonge meisjes mag hij graag helpen of in de stress helpen.. Nee ik vind hem een waardeloze presentator en er is iets met die man!! Altijd die programma’s van hem, 9 van de 10 keer over tienersex, dan zit ie weer achter de msn zich als een meisje voor te doen, dan weer op een parking ergens en zelfs in Thailand was meneer!! Waarom?? Alles wat ie daar ontdekte dat was ALLANG bekent, volgens mij is het gewoon een viespeuk die der zelf op kickt, zal me niets verbazen dat ie zelf in Thailand overal met de vingertjes aan zit… Gadver vies kereltje
quote:
Als Alberto aan het woord is zit Carlo er steeds doorheen te bléren en als Alberto even reclame maakt voor RmV moet Carlo daar ook gelijk weer commentaar op hebben. Dat terwijl meneertje doodleuk reclame zit te maken voor 'Zie ze vliegen'quote:
Die wenkbrauw omhoog?quote:
wat is dat nou weer voor programmaquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als Alberto aan het woord is zit Carlo er steeds doorheen te bléren en als Alberto even reclame maakt voor RmV moet Carlo daar ook gelijk weer commentaar op hebben. Dat terwijl meneertje doodleuk reclame zit te maken voor 'Zie ze vliegen'
Een kopie van 'come fly with me' waarbij ze alles letterlijk hebben overgenomen van het Britse origineelquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor programma
wat houdt dat programma indan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een kopie van 'come fly with me' waarbij ze alles letterlijk hebben overgenomen van het Britse origineel
Is een Britse comedyquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat houdt dat programma indan?
En google niet naar de Nederlandse, verpestquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is een Britse comedyGoogle maar eens
Dingen uit engeland of japan in het nederlands vertalen faalt meestalquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is een Britse comedyGoogle maar eens
Kijk uit!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dingen uit engeland of japan in het nederlands vertalen faalt meestal
Ze hadden het net zo goed na kunnen synchroniseren. Wat een tijd- en geldverspilling om alles exact na te spelenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Inderdaad!quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Telekidsquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kijk uit!
Er zijn hier Carlo en Irene fans gesignaleerd!
Blijkbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dit in vakantielanden uitgedeeld?
Wehehe, als je bij Google afbeeldingen zoekt op 'Red mijn vakantie' dan kom je de OP tegen van deze SCquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Alleen is dat de huisstijl niet (niet het Red Mijn Vakantie-logo). Dus lijkt bullshit.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet iedereen zo welvarend als jij
Snapte als kind alleen niet de connectie tussen GTST en pittige tijden, desondanks vond ik het wel grappigquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
"Zit me niet te jennuh man"
[ afbeelding ]
Die tietenquote:
Vol met audities dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
25 meest knotsgekke TV momenten
Ja, gaat over vakantieliefdes die uiteindelijk psycho blijken te zijnquote:
Vorige week ook gezienquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, gaat over vakantieliefdes die uiteindelijk psycho blijken te zijn
Niet alleenquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is pas een 'Red mijn vakantie'quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |