TV-gids van vanavond (21-08-2011):twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
Ik vind het wel +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:54 schreef tralalala het volgende:
Schone schijn vind ik dan weer complete bagger
Vandeweek zei je van niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef Maraca het volgende:
Maar ik wil wel met Alberto trouwen hoor, ongeacht wat er op de bank staat
Je komt er nu pas achter dat doler een TO digger isquote:
Ja, toen zei ik dat ik uberhaupt niet wil trouwen.. maar nu was het een andere context en Marko noemde me een golddigger en enquote:
Irene was nog een zaadcel toen die serie werd opgenomenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die vrouw lijkt wel een beetje op Irene.
TO diggerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je komt er nu pas achter dat doler een TO digger is
Alberto = instant slakkenspoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, toen zei ik dat ik uberhaupt niet wil trouwen.. maar nu was het een andere context en Marko noemde me een golddigger en en
Geen smoesjes uitkramenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, toen zei ik dat ik uberhaupt niet wil trouwen.. maar nu was het een andere context en Marko noemde me een golddigger en en
Liegebeestquote:
En aan het PMSenquote:
En hart van Nederland wordt ingeschakeltquote:
Nou weten we meteen waarom ie jouw naam apart noemde in de mailquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou weten we meteen waarom ie jouw naam apart noemde in de mail
Ja schattig toch, de groetjes aan z'n moederquote:
Idd, we hebben een schokkende ontdekking gedaan.quote:
Dat ie morgen naar de verjaardag van z'n moeder gaat, vlak nadat Maraca zei dat hij morgen bij haar is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
Wat zei Alberto dan?
Ik heb alleen zijn stuk in het begin gezien.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, we hebben een schokkende ontdekking gedaan.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik kijk nu wel anders tegen Maraca aan.
Ohquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ie morgen naar de verjaardag van z'n moeder gaat, vlak nadat Maraca zei dat hij morgen bij haar is.
Ik heb lang niet meer zo hard gelachen.quote:
Het stuk opzich is niet echt heel boeiend, het was de briljante timing met Maraca.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:41 schreef Flitskikker het volgende:
Ik kijk het later wel even terug voor dat stukje.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Maraca zien we nooit meer terug hier
Euh?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een zielige gast is die Tom van ApeldoornHeeft zeker geen leven ofzo...
quote:
quote:
quote:
Als je hoort wat je wil horen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 02:15 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Ook lekkere belediging van Carlo, ja je kin was moeilijk te doen hij was zo groot
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Maraca het volgende:
Maar je kunt niet ontkennen dat Carlo stom deed tegen Alberto.
En hoe is je verjaardagquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Maraca het volgende:
Maar je kunt niet ontkennen dat Carlo stom deed tegen Alberto.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je hoort wat je wil horen.
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Door één stomme opmerking gedegradeerd van 'neukertje' naar 'moeder'
Alberto Stegemen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:56 schreef das_phantom het volgende:
Iemand nog interesse in het boek van Alberto. Ik heb er binnenkort waarschijnlijk 2 van
Je kan me hier ook overbieden ( meer dan 3 euro bieden) http://www.ebay.nl/itm/15(...)id=p3984.m1426.l2649
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |