Vind jij dat 'ie geen humor heeft?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef Biogarde het volgende:
Ik las hij heeft humor. Klopte al niet.
Maar gek zat dit, hoop dat 't allemaal goedkomt.
Ik zeg nergens koeki-eitje en dat vind ik van borst of lieskanker trouwens ook niet, maar we hoeven er ook weer niet vanuit te gaan dat 'ie eraan bezwijkt. Dat lijkt me voor de zieke in kwestie ook niet prettig: huilende 'oh wat heftig, en nog zo jongquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:06 schreef Meike26 het volgende:
Eehm, een tumor in de borst of lies is dan misschien koekie-eitje, maar een tumor op/in het ruggenmerg is volgens mij toch echt wel ernstig hoor ?
offtopic: love your UI! Coldplayquote:
quote:Tumor Jochem Myjer goedaardig
Laatste update: 24 augustus 2011 13:09 info
AMSTERDAM – De ruggenmergtumor van cabaretier Jochem Myjer is goedaardig. Dat maakt zijn management woensdag bekend.
Myjer werd vorige week aan geopereerd aan de tumor die eerder deze zomer werd geconstateerd.
"Op basis van een MRI-onderzoek na de operatie lijkt de tumor in zijn geheel te zijn verwijderd, maar helemaal zeker is dat bij dit soort operaties nooit", stelt het management in een verklaring.
Myjer zal daarom ook de komende jaren onder strenge controle blijven. De kans dat de tumor terugkeert is echter verwaarloosbaar.
Volgens de arts zal het echter wel even duren voordat de cabaretier weer volledig gerevalideerd is. De komende maanden moet duidelijk worden of hij volledig terugkeert naar het fysieke niveau van voor de operatie.
Sodejuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef roos85 het volgende:
Jochem showt zijn litteken:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |