quote:Jochem Myjer geopereerd aan tumor
van onze redactie
AMSTERDAM - Het gaat niet goed met Jochem Myjer. De caberatier is geopereerd aan een tumor in zijn ruggenmerg.
Jochem Myjer
Foto: AB BLAUW
Deze zomer kreeg de 34-jarige cabaretier last van nekklachten. Bij onderzoek is de tumor in zijn ruggenmerg geconstateerd. Myjer heeft gister een zware en risicovolle operatie ondergaan, uitgevoerd door het chirurgisch team van Prof. Dr. W.C. Peul in het LUMC.
Het team is “tevreden over het verloop van de operatie”, maar niet nader beschikbaar voor commentaar. Over drie weken wordt uit onderzoek duidelijk om wat voor tumor het precies gaat en welke verdere behandeling er zo nodig nog volgt.
Myjer treedt in ieder geval tot 1 januari 2012 niet op. De voorstellingen van zijn nieuwe theaterprogramma 'Even Geduld Aub!' zijn voor het aankomende theaterseizoen geannuleerd tot in ieder geval 1 januari 2012.
De theaters nemen contact op met de mensen die inmiddels een kaartje gekocht hebben voor één van de voorstellingen. Bij drie theaters waar Myjer de komende maanden op zou treden, moest de verkoop nog starten. Alle overige voorstellingen zijn uitverkocht.
Donequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
Kan een mod de naam van Jochem in de tt aanpassen? Moet Myjer zijn.
Goed punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een domme titel, tumor ≠ kanker.
Is nog helemaal niet bekend of het goed- of kwaadaardig was.
Oh wat ben jij slim zeg! Ik hoop dat een mod snel mijn domme titel aanpast.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een domme titel, tumor ≠ kanker.
Is nog helemaal niet bekend of het goed- of kwaadaardig was.
Nou ja ik zei het ietwat (lees: heel erg) bot, maar om gelijk te zeggen dat ie kanker heeft is wel erg in de stijl van de Telegraaf, er is nog niets zeker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh wat ben jij slim zeg! Ik hoop dat een mod snel mijn domme titel aanpast.
Dit inderdaad. Die titel kan zo de telegraaf inquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:11 schreef _Michiel_ het volgende:
Volgens mij is nog niet duidelijk of het een kwaadaardige tumor is?
Hoeft geen kanker te zijn dus.
Vind jij dat 'ie geen humor heeft?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:12 schreef Biogarde het volgende:
Ik las hij heeft humor. Klopte al niet.
Maar gek zat dit, hoop dat 't allemaal goedkomt.
Ik zeg nergens koeki-eitje en dat vind ik van borst of lieskanker trouwens ook niet, maar we hoeven er ook weer niet vanuit te gaan dat 'ie eraan bezwijkt. Dat lijkt me voor de zieke in kwestie ook niet prettig: huilende 'oh wat heftig, en nog zo jongquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:06 schreef Meike26 het volgende:
Eehm, een tumor in de borst of lies is dan misschien koekie-eitje, maar een tumor op/in het ruggenmerg is volgens mij toch echt wel ernstig hoor ?
offtopic: love your UI! Coldplayquote:
quote:Tumor Jochem Myjer goedaardig
Laatste update: 24 augustus 2011 13:09 info
AMSTERDAM – De ruggenmergtumor van cabaretier Jochem Myjer is goedaardig. Dat maakt zijn management woensdag bekend.
Myjer werd vorige week aan geopereerd aan de tumor die eerder deze zomer werd geconstateerd.
"Op basis van een MRI-onderzoek na de operatie lijkt de tumor in zijn geheel te zijn verwijderd, maar helemaal zeker is dat bij dit soort operaties nooit", stelt het management in een verklaring.
Myjer zal daarom ook de komende jaren onder strenge controle blijven. De kans dat de tumor terugkeert is echter verwaarloosbaar.
Volgens de arts zal het echter wel even duren voordat de cabaretier weer volledig gerevalideerd is. De komende maanden moet duidelijk worden of hij volledig terugkeert naar het fysieke niveau van voor de operatie.
Sodejuquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef roos85 het volgende:
Jochem showt zijn litteken:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |