Ja, vroeger niet maar nu is ze verhaalloos en ze voeg niks meer toe wat ik jammer vindquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
Laura een nutteloos personage?![]()
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef leilab het volgende:
[..]
Ja, vroeger niet maar nu is ze verhaalloos en ze voeg niks meer toe. Iets wat ik heel jammer vind
Dat is ook één van de punten die sowieso verbeterd moet wordenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hiermee schets je ook direct het probleem van gtst in de tweede helft van de jaren '00, het verdwijnen en het ontbreken van een zakenleven. Er bestaan wel bedrijfjes op papier en de zaken vinden meestal 'offscreen' plaats.
Ze hebben Sanders Inc weggedaan voor een hele mooie nieuwe set namelijk Jack's boot!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is ook één van de punten die sowieso verbeterd moet worden
Ook al zo'n lullig ding. Als je aan de combinatie Van Houten + Boot denkt, denk je aan minstens een luxueus jacht van een metertje of 16, niet aan een lullig zeilbootjequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef leilab het volgende:
[..]
Ze hebben Sanders Inc weggedaan voor een hele mooie nieuwe set namelijk Jack's boot!
Maar daar moet dus verandering in komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef leilab het volgende:
[..]
Ja, vroeger niet maar nu is ze verhaalloos en ze voeg niks meer toe wat ik jammer vind
Jacks boot.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef leilab het volgende:
[..]
Ze hebben Sanders Inc weggedaan voor een hele mooie nieuwe set namelijk Jack's boot!
Hoe kun je Laura nutteloos vinden?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef leilab het volgende:
leukste personages : Ludo en Wiet
Personages die het bloed onder me nagels vandaan halen : Nina , Bing , Danny , Charlie nog een keer Nina
Nutteloze personages : Edwin en Laura
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe kun je Laura nutteloos vinden?!
Ze is de eerste vrouw in GTST in de eerste tweede scene ooit!
Ze heeft zowel hele goede als hele slechte verhaallijnen achter de rug en een hele verneukte stamboom, maar nutteloos?! NOOIT
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben ik nou maf of ben je jezelf aan het quoten
Ik blijf hem/haar toch raar vinden..quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgens mij ging er bij leilab iets mis.
Quoteknop ipv editknop.
Ik zag het, beetje raarquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Check post #204 eensLeilab quote zichzelf
Het is een hem, aan zijn onlinestatus-icoontje te zienquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik blijf hem/haar toch raar vinden..
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is een hem, aan zijn onlinestatus-icoontje te zien
Sorry, dat komt omdat ik op me telefoon ben dan doet het nogal rare dingenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Check post #204 eensLeilab quote zichzelf
Omdat ik laura nutteloos vind ben ik raar ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:51 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik vind Leilab sowieso raar doen..
Btw; Laura zat wel in de eerste dialoogscene
Oh, okequote:Op maandag 22 augustus 2011 20:01 schreef leilab het volgende:
[..]
Sorry, dat komt omdat ik op me telefoon ben dan doet het nogal rare dingen
Wat heb ik gedaan dan ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:54 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik blijf hem/haar toch raar vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |