Pssst, zet anders even je capslock aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:10 schreef DolfijntjesLove het volgende:
goededag kruidvat
ik als grote fan vn kruidvat komt er regelmatig ne heb ook de extra voordeelkaart bedankt dat ik mag meemaken dat er zulke goede winkels en kaarten bestaan. ik was laatst bij de filiaal haarlemmerstraat in leiden en de kassameisje lakte gewoon der nagels. ik vind dat dit echt niet kan ze moet zich bezighouden met haar werk niet met der klauwen deze kassameisje was waarsdhijnlijk van marokkaanse afstand had donker krullend haar en was op dat met nagels lakken wel heel vriendelijk en beleefd enzo ik hoop dat u haar kunt herkennen
hoogachtend
sorry was stukje vergeten

Nee joh, dat klinkt zo schreeuwerig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Pssst, zet anders even je capslock aan.

Beetje racistisch wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:10 schreef DolfijntjesLove het volgende:
goededag kruidvat
ik als grote fan vn kruidvat komt er regelmatig ne heb ook de extra voordeelkaart bedankt dat ik mag meemaken dat er zulke goede winkels en kaarten bestaan. ik was laatst bij de filiaal haarlemmerstraat in leiden en de kassameisje lakte gewoon der nagels. ik vind dat dit echt niet kan ze moet zich bezighouden met haar werk niet met der klauwen deze kassameisje was waarsdhijnlijk van marokkaanse afstand had donker krullend haar en was op dat met nagels lakken wel heel vriendelijk en beleefd enzo ik hoop dat u haar kunt herkennen
hoogachtend

Leren jullie dit niet op het vmbo?quote:Aanleiding en doel
U schrijft een klachtenbrief als u vindt dat iemand anders een fout heeft gemaakt en u wilt daarover klagen. Meestal wilt u ook dat de fout wordt rechtgezet. U hebt een artikel gekocht dat niet goed blijkt te zijn; dan wilt u uw geld terug of een nieuw artikel. Er is iets verkeerd gegaan met een dienst; dan wilt u nu de goede hulp hebben. Iemand heeft u verkeerd behandeld of zelfs beledigd; dan wilt u excuses krijgen.
Een klachtenbrief moet overtuigen. Het is úw mening dat iemand anders een fout heeft gemaakt. U moet degene aan wie u de brief schrijft, overtuigen van die mening. Daarvoor moet uw brief de goede indeling, opbouw, woordkeus en grammatica hebben. Dan kan de lezer makkelijker begrijpen wat u bedoelt. Bovendien moet de stijl correct zijn. U wilt dat iemand iets voor u doet - en dat gebeurt eerder als u beleefd en correct bent.
Opbouw
Een klachtenbrief heeft, net als alle zakelijke teksten, een inleiding, een kern en een slot.
Inleiding: Beschrijf het onderwerp of de situatie waarover u klachten hebt. U kunt in de inleiding ook vertellen hoe boos of ontevreden u daarover bent. In de inleiding geeft u nog geen details - dat doet u in de kern.
Kern: Formuleer uw klacht en geef daar argumenten voor. Blijf zakelijk en eerlijk. Haal er geen dingen bij die niets met de zaak te maken hebben: dat is niet zakelijk. Zeg ook geen dingen die u niet zeker weet: dat is niet eerlijk. Als u meer klachten hebt, scheid de klachten dan duidelijk van elkaar: dan begrijpt de lezer uw brief beter.
Afsluiting: Wat verwacht u van de lezer om de klachten te verhelpen? Wat wilt u van de ontvanger? - Moet die terugschrijven, het probleem oplossen of actie ondernemen? Binnen welke termijn moet die dat doen? - Geef een duidelijke aanwijzing. Noem een uiterste datum. (En eventueel: wat u doet als u uw zin niet krijgt)

Hier, een paar letters voor je. Graag gedaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:10 schreef DolfijntjesLove het volgende:
goededag kruidvat
hoogachtend

901quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Waar blijft o.us met die 950?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:12 schreef Rezania het volgende:
Hoe schrijf je een klachtenbrief:
[..]
Leren jullie dit niet op het vmbo?

Dat jullie niet leren op het vmbo hoe je een nette Nederlandse klachtenbrief schrijft! Dat is er!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:49 schreef DolfijntjesLove het volgende:
ben der weer was ff eten maar wat is er met vmbo dan? dat wijf moet gewoon werken waarom kan presoneel bij de coolcat en ah dan wel goed zijn en kruitvat en lidl niet>?

ajoh ga toch na mavo of havoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat jullie niet leren op het vmbo hoe je een nette Nederlandse klachtenbrief schrijft! Dat is er!

Je gaat de mavo nog niet eens halen als je niet beter Nederlands gaat schrijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:09 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ajoh ga toch na mavo of havo

ik mocht naar 3T van 3kader maar dat heb je hier niet dus als ik op welly blijf doe ik 3gemengd met extra vak. doe ik toch nog mavo wel gehaaldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat de mavo nog niet eens halen als je niet beter Nederlands gaat schrijven.

Ja, ik ken het verhaal al.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik mocht naar 3T van 3kader maar dat heb je hier niet dus als ik op welly blijf doe ik 3gemengd met extra vak. doe ik toch nog mavo wel gehaald

mooi zo :$quote:

wellant?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:14 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ik mocht naar 3T van 3kader maar dat heb je hier niet dus als ik op welly blijf doe ik 3gemengd met extra vak. doe ik toch nog mavo wel gehaald

jaquote:

we moeten jou uren achter de kassa zetten en kijken of je na 10 rotklanten nog zo blij bent.quote:en ik ging vandaag zo naar de lidl wat kopen de jongetje bij de kassa zei geen goedemorgen tegen me, mompelde byna onverstaanbaar iets met hoeveel het koste ofzo en zei ook geen gedag. oke hij zei dus alleen heel zachtjes ofzo hoeveel het koste maar dit is toch onbeschoft?

Dat het kassameisje vriendelijk is, is meegenomen. Maar je voornaamste kwaliteit moet zijn dat je SNEL en correct werkt. Ik wil in 1 vloeiende beweging steeds een artikel van de lopende band kunnen pakken en terug in me krat flikkeren. En niet steeds hoeven wachten tot een volgend artikel eindelijk gescand is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:40 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
binnenkort wel heb maandag sollicitatiegesprek bij de AHmaar ik ga laten zien dat je ook een goede kassameisje kan zijn!

nog niet verstuurd kan de postadres nicht vindenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:53 schreef SuperwormJim het volgende:
En, heb je al een reactie gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |