Met die school hadden we altijd sneeuwballen gevechtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:01 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
ick ken mensen van de stedelijk gymnasium college in leiden die ook in kleine letters schrijver

Toen had je nog geen DM'squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Post je nu niet een verkapte DM?

zat op jij de bonaventuracollege?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Met die school hadden we altijd sneeuwballen gevechten

jepquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
zat op jij de bonaventuracollege?

Ik heb uit welingelichte kringen gehoord dat je quotum is verhoogd naar 950.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens 901 extra smileys erbij gooi krijg ik een ban dus dat is mijn vervanger.

nagelklachten@liddl.nlquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
en de kruidvat heeft iemand daar de mail van? daar wil ik ook een klacht inkunnen sulke dingen als nagels lakken is raar en aso :S

Is je google stuk?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:
en de kruidvat heeft iemand daar de mail van? daar wil ik ook een klacht inkunnen sulke dingen als nagels lakken is raar en aso :S

Tuurlijk: k.vat@hetnet.nlquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:03 schreef DolfijntjesLove het volgende:

quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:04 schreef Trollscience het volgende:
TS moet gewoon een troll zijn. Of zijn er echt mensen die zo dom zijn

of langs het hoodt(hiihi)kantoor gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Je kan ook kruidvat even bellen, dan valt het gemis van hoofdletters niet zo op.

de duim aan t vullenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS haar dikke duim is leeg?
Waar is ze?

Prima zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:09 schreef DolfijntjesLove het volgende:
goededag kruidvat
ik als grote fan vn kruidvat komt er regelmatig ne heb ook de extra voordeelkaart bedankt dat ik mag meemaken dat er zulke goede winkels en kaarten bestaan. ik was laatst bij de filiaal haarlemmerstraat in leiden en de kassameisje lakte gewoon der nagels. ik vind dat dit echt niet kan ze moet zich bezighouden met haar werk niet met der klauwen
hoogachtend

Hoofdletters, hoofdletters, hoofdletter. Gebruik ze.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:09 schreef DolfijntjesLove het volgende:
goededag kruidvat
ik als grote fan vn kruidvat komt er regelmatig ne heb ook de extra voordeelkaart bedankt dat ik mag meemaken dat er zulke goede winkels en kaarten bestaan. ik was laatst bij de filiaal haarlemmerstraat in leiden en de kassameisje lakte gewoon der nagels. ik vind dat dit echt niet kan ze moet zich bezighouden met haar werk niet met der klauwen
hoogachtend

Vergeet er niet bij te melden dat je geen hoofdletters gebruikt omdat je shift-toets stuk is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:09 schreef DolfijntjesLove het volgende:
goededag kruidvat
hoogachtend

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |