ik ben het volledig met Moterbloempje eens hoor..quote:Op maandag 26 september 2011 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel raar dat je je zo kunt laten opfokken door een huilend kind, maar ieder zijn ding denk ik.
Bij de trouwerij van m'n nichtje een paar weken geleden was er ook 1 kindje bij van 1,5 die nogal wat herrie maakte in de kerk, maar dat vonden we alleen maar schattig. Ze mocht ook de ringen brengen.
 )
 )

Toen ik ging trouwen waren mn nichtjes van 1, 2 en 2.5 er ook gewoon bij en hebben zich voorbeeldig gedragen.quote:Op maandag 26 september 2011 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel raar dat je je zo kunt laten opfokken door een huilend kind, maar ieder zijn ding denk ik.
Bij de trouwerij van m'n nichtje een paar weken geleden was er ook 1 kindje bij van 1,5 die nogal wat herrie maakte in de kerk, maar dat vonden we alleen maar schattig. Ze mocht ook de ringen brengen.

klopt het is maar net hoe je erin staat, het was meer dat ik het vreemd vond dat zoiets 'je hele dag kan verpesten'quote:Op maandag 26 september 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben het volledig met Moterbloempje eens hoor..
als je het niet wil op je dag dan niet toch?
Wij wilden het absoluut niet tijdens de ceremonie..
wat dus inhield dat er twee oma's mee waren ( die wij zelf ook goed kennen) die op de babies pasten tijdens de ceremonie.. de rest van de dag waren er wel genoeg kids aanwezig..
(de mensen met kids niet uitnodigen was geen optie, het waren onze getuigen, en de kids thuis laten kon ook niet omdat ze nog borstvoeding moesten hebben)
 .
.

Mooi voor hun en jullie dat ze er toch bij warenquote:Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Toen ik ging trouwen waren mn nichtjes van 1, 2 en 2.5 er ook gewoon bij en hebben zich voorbeeldig gedragen.
Vond het heerlijk dat ze erbij waren in hun mooie jurkjes, en ja die van 1 moest ook huilen toen het te lang duurde maar kan daar niet boos om worden.
ik ben hun tante en ben blij dat hoe jong ze ook waren wel een deel uitmaakte van onze speciale dag.
 . M'n nichtje had ook in de kerkboekjes de namen van recent geboren kindjes in de familie/vriendengroep laten zetten (bij het stukje dat je gaat bidden overleden/zieke mensen en dan ook voor kinderen), dat vond ik ook heel mooi.
. M'n nichtje had ook in de kerkboekjes de namen van recent geboren kindjes in de familie/vriendengroep laten zetten (bij het stukje dat je gaat bidden overleden/zieke mensen en dan ook voor kinderen), dat vond ik ook heel mooi. .
. 

.
.

Heel rustig...quote:Op maandag 26 september 2011 10:42 schreef speknek het volgende:
Haha te grappig die hond en die kouseband op het hoofd van je vriend man.
Tot vier uur in de kroeg... zal wel een rustige huwelijksnacht zijn geweest.
 Was nog wel lachen. Bij thuiskomst hadden we heel enthousiast de kaarten meegenomen naar boven om ze te lezen en het geld te tellen
  Was nog wel lachen. Bij thuiskomst hadden we heel enthousiast de kaarten meegenomen naar boven om ze te lezen en het geld te tellen   Mijn man ging liggen, voelde het kussen en..... was vertrokken
  Mijn man ging liggen, voelde het kussen en..... was vertrokken   Dus heb ik in mijn uppie alle kaarten nog doorgelezen
  Dus heb ik in mijn uppie alle kaarten nog doorgelezen   

Leuk!quote:Op maandag 26 september 2011 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
En vorig jaar, toen we 5 jaar getrouwd waren zijn we daar weer gaan eten. Ik met mijn trouwjurk weer aan, hij in zijn pak.

.
.

Maar dan wel iets kleiner natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Raissa het volgende:
Mijn schoonmoeder wou dat ook graag met onze taart. We hadden er naar gevraagd bij de taartenmaakster omdat we zelf onze twijfels hadden bij een jaar (!) lang een taart bewaren.. Zij vertelde dat het alleen kan bij taarten waarin conserveringsmiddelen zijn gebruikt en zeker niet bij taarten met verse ingrediënten... Had er niet zoveel moeite mee dat 'gebruik' te skippen, laat volgend jaar wel de bruidstaart namaken ofzo..

Waar was je eigenlijk? Had nog wel een speciale Fok! stoel voor je gereserveerdquote:

De foto met de auto was ook weer een toevalstreffer ik draaide me om naar mijn man en zei heeeey jij hier? waarop hij zijn hand ook opstak en net op dat moment drukte de fotograaf af
  De foto met de auto was ook weer een toevalstreffer ik draaide me om naar mijn man en zei heeeey jij hier? waarop hij zijn hand ook opstak en net op dat moment drukte de fotograaf af   

Ik ken het gebruik niet maar lijkt me ook niet lekker. Namaken is inderdaad een beter idee.quote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Raissa het volgende:
Mijn schoonmoeder wou dat ook graag met onze taart. We hadden er naar gevraagd bij de taartenmaakster omdat we zelf onze twijfels hadden bij een jaar (!) lang een taart bewaren.. Zij vertelde dat het alleen kan bij taarten waarin conserveringsmiddelen zijn gebruikt en zeker niet bij taarten met verse ingrediënten... Had er niet zoveel moeite mee dat 'gebruik' te skippen, laat volgend jaar wel de bruidstaart namaken ofzo..

Ik word zo gelukkig van alle mooie foto's, en kan zo heerlijk dromen over wat ik wel of niet zou willen op mijn grote dag
 Ik word zo gelukkig van alle mooie foto's, en kan zo heerlijk dromen over wat ik wel of niet zou willen op mijn grote dag  
  Dus ze hadden het topje wel echt bewaard voor met z'n tweeën op hun trouwdag, maar ze hadden ook nóg een laag over, en dan eens in de paar maanden haalden ze er een stuk uit. Smaakte nog prima hoor! Net zo lekker als op de dag zelf
 Dus ze hadden het topje wel echt bewaard voor met z'n tweeën op hun trouwdag, maar ze hadden ook nóg een laag over, en dan eens in de paar maanden haalden ze er een stuk uit. Smaakte nog prima hoor! Net zo lekker als op de dag zelf  Maar scheelt dan inderdaad ook wat voor taart het is waarschijnlijk, denk dat zij er speciaal rekening mee hadden gehouden
 Maar scheelt dan inderdaad ook wat voor taart het is waarschijnlijk, denk dat zij er speciaal rekening mee hadden gehouden  

Yep, hier ook.quote:Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef speknek het volgende:
Hebben er eigenlijk meer mensen het bovenste stuk van de taart meegekregen die je dan in de diepvries moet doen en een jaar later opeten? Had nog nooit van het gebruik gehoord, maar hij ligt nu in de diepvries.

Kindjes van vage kennissen zou ik er ook niet bij willen hebben, ik heb daar niks mee.quote:Op maandag 26 september 2011 16:39 schreef ejiraM het volgende:
Allereerst, dit is echt mijn lievelingslurktopicIk word zo gelukkig van alle mooie foto's, en kan zo heerlijk dromen over wat ik wel of niet zou willen op mijn grote dag

Maar wat ik wilde zeggen; ik heb afgelopen mei nog een stukje taart gehad van iemand die de juni daarvoor getrouwd was. Die hadden gewoon teveel taartDus ze hadden het topje wel echt bewaard voor met z'n tweeën op hun trouwdag, maar ze hadden ook nóg een laag over, en dan eens in de paar maanden haalden ze er een stuk uit. Smaakte nog prima hoor! Net zo lekker als op de dag zelf
Maar scheelt dan inderdaad ook wat voor taart het is waarschijnlijk, denk dat zij er speciaal rekening mee hadden gehouden

En over bruidskindjes ; ik denk dat het ook wel scheelt wat voor relatie je met het kind hebt. Kan me voorstellen dat je je neefje/nichtje er wel graag bij wilt hebben, maar dat je geen trek hebt in alle kindjes van alle vage kennissen die je uit beleefdheid hebt uitgenodigd

Heb niks tegen kleine kindjes maar ik vind het meer een 'grote-mensen-feest' en ik zou het zelf niet prettig vinden als er een kind ligt te huilen. Lijkt me ook voor de ouders vervelend.
 Heb niks tegen kleine kindjes maar ik vind het meer een 'grote-mensen-feest' en ik zou het zelf niet prettig vinden als er een kind ligt te huilen. Lijkt me ook voor de ouders vervelend.

quote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze hangen nogal graag de stervende zwaan uit.

Ik heb een neefje van dertien die er de hele dag bij is.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb 'gelukkig' niet echt jonge kinderen in mijn directe familie. De jongsten zijn mijn neefje van 12 (die zal waarschijnlijk al wel 13 zijn bij het huwelijk) en nichtje van 14 (15, bijna 16 bij huwelijk). Mijn neefje is wel een beetje een typisch ventje (stoornis op autistisch spectrum) dus ik hoop dat hij zich gedraagt, en dat mijn nichtje zich niet al te erg verveelt (typische puber), maar verder moet het wel goedkomen denk ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |