Analoge wegwerpcamera's bestaan ook nog steeds hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:45 schreef Cynix ® het volgende:
Over die wegwerpcamera's: leuk, maar eeh, alles is digitaal tegenwoordig. Of werpen we die inmiddels ook al weg?
Nadeel van smartphones vind ik de kwaliteit van foto's in het donker.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef speknek het volgende:
Wat wij hebben gedaan is een photostream op Flickr openen en een makkelijk emailadres daar naartoe laten forwarden. Dan kan iedereen met een smartphone foto's maken en dat gelijk bij elkaar online gooien.
Poeh dat is pittig, nog afstuderen erbij. Kan me voorstellen dat je moeite hebt om er van te genieten. Heb je een soort draaiboek gemaakt van zowel de voorbereidingen als de bruiloft zelf? Dan kun je alles goed nalopen. Bij mij duurt het nog 11 maanden dus ik zit er nog lekker relax in, al merk ik dat ik elke keer weer tegen iets aanloop waar ik nog geen rekening mee had gehouden. Maar goed, dat geeft niet want tijd genoeg. Ik denk dat ik over 10 maanden ook wel loop te stressen hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Miss_Isis het volgende:
*uit lurkstand komt*
Hoi (aanstaande) bruiden en bruidegommen![]()
Ik lurk al een poos mee na vorig jaar rond mijn verloving ook meegepost te hebben, maar nu komt De Dag toch steeds dichter bij. Ik heb soms echt het gevoel dat mijn hoofd overloopt met alle dingen die nog moeten en ik ben steeds bang dat ik van alles vergeet... En nu is vriendlief een paar dagen de hort op dus wil ik het graag hier ff van me af schrijvenWij gaan trouwen op zaterdag 10 september, dus al over 3 weken, en voor die tijd moet ik ook nog even afstuderen (de 31ste) en zorgen dat ik lang genoeg kan zitten zonder al te veel pijn (ivm hernia-achtige klachten)
![]()
Ik hoor mensen wel eens zeggen van 'sta er even bij stil en geniet van alles in deze periode' maar daar heb ik toch moeite mee. Als ik nu denk aan de bruiloft voel ik een soort van spanning met het bekende 'steen in je maag' gevoel, alsof ik onvoorbereid een tentamen moet gaan maken ofzoHoe hebben jullie dat ervaren? Ik heb er wel veel zin in (en nog meer in de huwelijksreis er vlak na) maar dat gevoel... Volgens mij hebben we echt zo goed als alles geregeld, maar toch voelt dat niet zo. Tips, iemand...?
achterop hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe pas je met zo'n jurk op een opoe fiets??
Heftig om nu in de afstudeerperiode te zitten maar als het lukt heb je dubbelfeestquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Miss_Isis het volgende:
*uit lurkstand komt*
Hoi (aanstaande) bruiden en bruidegommen![]()
Ik lurk al een poos mee na vorig jaar rond mijn verloving ook meegepost te hebben, maar nu komt De Dag toch steeds dichter bij. Ik heb soms echt het gevoel dat mijn hoofd overloopt met alle dingen die nog moeten en ik ben steeds bang dat ik van alles vergeet... En nu is vriendlief een paar dagen de hort op dus wil ik het graag hier ff van me af schrijvenWij gaan trouwen op zaterdag 10 september, dus al over 3 weken, en voor die tijd moet ik ook nog even afstuderen (de 31ste) en zorgen dat ik lang genoeg kan zitten zonder al te veel pijn (ivm hernia-achtige klachten)
![]()
Ik hoor mensen wel eens zeggen van 'sta er even bij stil en geniet van alles in deze periode' maar daar heb ik toch moeite mee. Als ik nu denk aan de bruiloft voel ik een soort van spanning met het bekende 'steen in je maag' gevoel, alsof ik onvoorbereid een tentamen moet gaan maken ofzoHoe hebben jullie dat ervaren? Ik heb er wel veel zin in (en nog meer in de huwelijksreis er vlak na) maar dat gevoel... Volgens mij hebben we echt zo goed als alles geregeld, maar toch voelt dat niet zo. Tips, iemand...?
Zoek even een checklistje op internet, dan kun je in ieder geval even nalopen of je de belangrijkste dingetjes rond hebt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Miss_Isis het volgende:
Volgens mij hebben we echt zo goed als alles geregeld, maar toch voelt dat niet zo. Tips, iemand...?
heheh deze:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zoek even een checklistje op internet, dan kun je in ieder geval even nalopen of je de belangrijkste dingetjes rond hebt.
Bijvoorbeeld, al is het wel een hele uitgebreide: http://www.trouwen-bruiloft.nl/checklist%20trouwen.htm
Wij gebruikten een zelfgemaakt excelletje met acties, maand en kosten.
waren wij vergetenquote:Op de trouwdag zelf is het handig om voor wat contant geld te zorgen voor eventuele betalingen, zoals fooi.
Checklist idd, maar wij hebben alles in 4 maanden geregeld... Heb ook het idee dat dat ook was gebeurd als we nog wel anderhalf jaar de tijd hadden gehad.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zoek even een checklistje op internet, dan kun je in ieder geval even nalopen of je de belangrijkste dingetjes rond hebt.
Bijvoorbeeld, al is het wel een hele uitgebreide: http://www.trouwen-bruiloft.nl/checklist%20trouwen.htm
Wij gebruikten een zelfgemaakt excelletje met acties, maand en kosten.
Over een week zijn jullie gewoon getrouwd, gaat hard hè die laatste wekenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Zodadelijk de ringen ophalen, vanmiddag nog kado's shoppen voor de getuigen en ceremonie-meesteressen... en dan aftellen
Wij hebben onze trouwkaarten via Vista Print gemaakt. 100 kaarten voor ¤8,-. Belachelijk goedkoop natuurlijk. Onze kaart bestaat uit een enkele kaart met een glanzende voorkant met een mooi design, daarop de informatie beschreven van ons huwelijk. Op de achterkant hetzelfde design, maar zonder glans en in zwart wit. Daar hebben we een mooi gedicht op gezet.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:10 schreef martine1984 het volgende:
Mn eetkamer tafel ligt bezaaid met trouwkaarten boeken maar er is niks wat ons een hoera gevoel bezorgd. Heb ook al heel veel internet sites afgestruind maar ook daar kan ik het niet vinden. Ben bang dat we zelf weer aan t ontwerpen moeten net als bij het geboorte kaartje van onze zoon. En dat terwijl ik me eigenlijk had voor genomen om nu toch eens iets te nemen wat uit een boek kwam zodat we de kosten een beetje laag konden houden.
Gaat inderdaad zo gruwelijk hard, vrijdagavond bedachten we dat we over een week gewoon getrouwd zijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Over een week zijn jullie gewoon getrouwd, gaat hard hè die laatste weken
Wij trouwen 9-9 en ik kan nu niet slapen omdat ik lig te hyperen
Heb er zo'n zin in!
...
Oei da's minder...quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Enige wat nu nog spannend is is of mijn pa erbij kan zijn of niet :S
Qua budget is dat natuurlijk handiger. Maar wij hebben de zuil niet gebruikt als gastenboek. We hebben dat ding onbeheerd neergezet in de buurt van de toiletten zodat mensen tussendoor dingen konden opnemen als ze wilden. Gewoon 1 knop indrukken en je kunt maximaal 30sec opnemen. Vond dat ding net wat praktischer daardoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:19 schreef Jentin het volgende:
Ik lees hier over een videozuil: wij hadden een gewone videocamera met afstandsbediening op een statief gezet in een rustige zaal die verder niet gebruikt werd. Samen met een hilarische (en veel te kleine) poppenkast heeft dat een fan-tas-tisch videogastenboek opgeleverd. Dit even ter budget-overweging
Sorry nu je het zo zegt kan ik me herinneren dat je dat wel eens verteld hebt hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Hij heeft een progressieve vorm van ALS, dat was ook de reden dat we de bruiloft nu hebben ipv volgend jaar zodat hij er in ieder geval nog bij kon zijn. Gisteravond met hem gesproken en hij gaat er iig wel voor
Goed zoquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:08 schreef Stansfield het volgende:
Nog 2 dagen. Wij zijn er helemaal klaar voor. Ik heb er zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |