Dankjewel!quote:Op zondag 18 september 2011 09:10 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wij zitten bijna op 4 maanden.
Wij doen het na 1 jaar waarschijnlijk nog eens héél dunnetjes over. Dat wil zeggen, samen op de koffie op de trouwlocatie, etentje in het restaurant waar we het feest hebben gehouden, etc. Wellicht in wat nieuwe zwart/witte kleding, al wordt het natuurlijk geen trouwjurk c.q. trouwpak.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
Het lijkt bij mij al een eeuwigheid geleden, en het is pas 2 en een halve maand. Zou het wel nog een keer willen doen, lastig..
Bij ons waren er 3 babietjes en 1 meisje van bijna 3. Alle vier de hele dag superlief en totaal niet gehoordquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Cynix ® het volgende:
Wij hadden ook geen zin in aandoenlijke kindertjes om ons heen. Meestal eisen die alle aandacht op, lopen ze overal doorheen en verstoren ze het programma.
Ons huwelijk moest echt óns feestje worden en dat werd het gelukkig ook.
Nu maar hopen dat dát op vrijdag beter gaat.quote:Op woensdag 21 september 2011 08:37 schreef derdekeer het volgende:
Enig minpuntje: Van de 18 grieten hebben er 12!!!! afgebeld 3 dagen van tevoren zodat ze het halve programma hebben moeten schrappen en 1 is er helemaal niet op komen dagen.
Je dochter als bruidsmeisje is natuurlijk het allermooiste. Ze zag er ook prachtig uit!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef becky27 het volgende:
Wij hadden drie bruidskindjes, onze dochter, nichtje en neefje (resp 16 maanden, 2 jaar en 2,5 jaar) en ik vond het fantastisch dat ze er bij waren. Ze trokken de aandacht, vooral buiten het stadhuis, voor mij geen probleem. Ik ben niet het type wat koste wat kost continu in de belangstelling hoeft te staan. Ze horen er net zo goed bij als de rest van de gasten en ik heb me er totaal niet aan gestoord dat ze eventueel iets verstoorden.
Ik heb wel eens een bruiloft meegemaakt met enorm irritante pubers die tijdens de ceremonie iedereen gingen afkraken op kleding en uiterlijk. Dat vond ik veel vervelender dan een peuter die lekker rond rent.
Het zijn echte neppersquote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef martine1984 het volgende:
Mooie nagels derde keer! zijn dat je eigen nagels of neppers?
Wat balen dat er zoveel meiden af hebben gezegd.... maar dan weet je wel wie je echte vrienden zijn. Gelukkig dat je evengoed een tof feestje hebt gehad!
Al vast veel plezier as vrijdag.
*zit met neus IN scherm*quote:Op donderdag 22 september 2011 10:32 schreef Jentin het volgende:
Mooie nagels, derdekeer, echt heel.
Wij hebben dinsdagavond ons trouwalbum opgehaald. Ik hou er echt van. We hebben het boek digitaal laten maken, dus geen 'traditioneel' geplakt album. We hebben ook alle foto's die de fotograaf gemaakt heeft op dvd gekregen en daar zaten ook nog flink wat gave verrassingen tussen.
Voor het idee:
[ afbeelding ]
Hou je gerust niet in met zeggen dat ie scheef is, dat weet ik, maar dat vind ik er zelf juist zo leuk aan![]()
En wat een knappe man hè(Deze foto mag wel even wegens niet extreem met z'n hoofd in beeld enzo).
mooie fotoquote:Op donderdag 22 september 2011 10:32 schreef Jentin het volgende:
Mooie nagels, derdekeer, echt heel.
Wij hebben dinsdagavond ons trouwalbum opgehaald. Ik hou er echt van. We hebben het boek digitaal laten maken, dus geen 'traditioneel' geplakt album. We hebben ook alle foto's die de fotograaf gemaakt heeft op dvd gekregen en daar zaten ook nog flink wat gave verrassingen tussen.
Voor het idee:
[ afbeelding ]
Hou je gerust niet in met zeggen dat ie scheef is, dat weet ik, maar dat vind ik er zelf juist zo leuk aan![]()
En wat een knappe man hè(Deze foto mag wel even wegens niet extreem met z'n hoofd in beeld enzo).
Ja, ik ben ook benieuwd!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:41 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe zou het met derdekeer zijn afgelopen?
Heb je lekker de tijd. Vind ik zelf ook heerlijkquote:
Wij hadden 1 bruidsjonker van vier, en zijn outfit is gewoon door ons/zijn moeder uitgekozen. Dat hebben we overigens niet speciaal aangeschaft ofzo, hij had zelf een keurig outfitje en dat vonden wij prima.quote:Op zondag 25 september 2011 17:45 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Voor degene die wel bruidskinderen hadden, hebben jullie de kinderen betrokken in het kiezen van de kleding?
Wij zijn op de trouwdag zelf met z'n tweetjes uit eten gegaan en een jaar later zijn we met iedereen die bij de huwelijksvoltrekking was in datzelfde restaurant gaan eten. Beetje achterstevoren volgorde, maar we wilden 'klein' trouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:22 schreef speknek het volgende:
Het lijkt bij mij al een eeuwigheid geleden, en het is pas 2 en een halve maand. Zou het wel nog een keer willen doen, lastig..
We hebben in het cafe hele leuke reacties gehad. Mensen dachten dat we ons vrijgezellenfeest hadden en vielen zowat achterover toen we vertelden dat we net getrouwd warenquote:Op maandag 26 september 2011 09:08 schreef Maanvis het volgende:
haha, tof dat jullie naderhand nog gewoon doorfeestten in de kroeg! dat zou ook wel mijn ding zijn.
En toen ik de eerste foto dacht ik, ojee die tattoo, als dat het plaatje maar niet verpest.. maar op de andere foto's zie je toch dat je jurk er ook heel mooi bij past!
Wel raar dat je je zo kunt laten opfokken door een huilend kind, maar ieder zijn ding denk ikquote:Op maandag 26 september 2011 09:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een leuke foto's!Ook helemaal niet gemaakt ofzo! Super!
Oh, en over kinderen (dat las ik vorige keer ergens hierboven): waren bij ons niet gewenst en ze zin er dan ook niet bij geweest de hele dag. Ze weten hoe ik over kinderen denk en toen we de vraag van één iemand kregen (we hadden het niet specifiek op de uitnodiging gezet) hebben we gewoon netjes nee gezegd, en dat werd ook begrepen.
Dat hield in, helaas, dat uiteindelijk op de trouwdag de man van de nicht van mijn man (!) er niet bij was omdat de oppas ziek bleek te zijn. Maar een jankend kind had gewoon echt onze dag verpest en dat risico wilden we echt niet lopen. De jongste die erbij was was 15 geloof ik, en die zet het 'm niet meer spontaan op 'n janken
ik ben het volledig met Moterbloempje eens hoor..quote:Op maandag 26 september 2011 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel raar dat je je zo kunt laten opfokken door een huilend kind, maar ieder zijn ding denk ik.
Bij de trouwerij van m'n nichtje een paar weken geleden was er ook 1 kindje bij van 1,5 die nogal wat herrie maakte in de kerk, maar dat vonden we alleen maar schattig. Ze mocht ook de ringen brengen.
Toen ik ging trouwen waren mn nichtjes van 1, 2 en 2.5 er ook gewoon bij en hebben zich voorbeeldig gedragen.quote:Op maandag 26 september 2011 09:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wel raar dat je je zo kunt laten opfokken door een huilend kind, maar ieder zijn ding denk ik.
Bij de trouwerij van m'n nichtje een paar weken geleden was er ook 1 kindje bij van 1,5 die nogal wat herrie maakte in de kerk, maar dat vonden we alleen maar schattig. Ze mocht ook de ringen brengen.
klopt het is maar net hoe je erin staat, het was meer dat ik het vreemd vond dat zoiets 'je hele dag kan verpesten'quote:Op maandag 26 september 2011 09:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben het volledig met Moterbloempje eens hoor..
als je het niet wil op je dag dan niet toch?
Wij wilden het absoluut niet tijdens de ceremonie..
wat dus inhield dat er twee oma's mee waren ( die wij zelf ook goed kennen) die op de babies pasten tijdens de ceremonie.. de rest van de dag waren er wel genoeg kids aanwezig..
(de mensen met kids niet uitnodigen was geen optie, het waren onze getuigen, en de kids thuis laten kon ook niet omdat ze nog borstvoeding moesten hebben)
Mooi voor hun en jullie dat ze er toch bij warenquote:Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Toen ik ging trouwen waren mn nichtjes van 1, 2 en 2.5 er ook gewoon bij en hebben zich voorbeeldig gedragen.
Vond het heerlijk dat ze erbij waren in hun mooie jurkjes, en ja die van 1 moest ook huilen toen het te lang duurde maar kan daar niet boos om worden.
ik ben hun tante en ben blij dat hoe jong ze ook waren wel een deel uitmaakte van onze speciale dag.
Heel rustig...quote:Op maandag 26 september 2011 10:42 schreef speknek het volgende:
Haha te grappig die hond en die kouseband op het hoofd van je vriend man.
Tot vier uur in de kroeg... zal wel een rustige huwelijksnacht zijn geweest.
Leuk!quote:Op maandag 26 september 2011 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
En vorig jaar, toen we 5 jaar getrouwd waren zijn we daar weer gaan eten. Ik met mijn trouwjurk weer aan, hij in zijn pak.![]()
Maar dan wel iets kleiner natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Raissa het volgende:
Mijn schoonmoeder wou dat ook graag met onze taart. We hadden er naar gevraagd bij de taartenmaakster omdat we zelf onze twijfels hadden bij een jaar (!) lang een taart bewaren.. Zij vertelde dat het alleen kan bij taarten waarin conserveringsmiddelen zijn gebruikt en zeker niet bij taarten met verse ingrediënten... Had er niet zoveel moeite mee dat 'gebruik' te skippen, laat volgend jaar wel de bruidstaart namaken ofzo..
Waar was je eigenlijk? Had nog wel een speciale Fok! stoel voor je gereserveerdquote:
Ik ken het gebruik niet maar lijkt me ook niet lekker. Namaken is inderdaad een beter idee.quote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef Raissa het volgende:
Mijn schoonmoeder wou dat ook graag met onze taart. We hadden er naar gevraagd bij de taartenmaakster omdat we zelf onze twijfels hadden bij een jaar (!) lang een taart bewaren.. Zij vertelde dat het alleen kan bij taarten waarin conserveringsmiddelen zijn gebruikt en zeker niet bij taarten met verse ingrediënten... Had er niet zoveel moeite mee dat 'gebruik' te skippen, laat volgend jaar wel de bruidstaart namaken ofzo..
Yep, hier ook.quote:Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef speknek het volgende:
Hebben er eigenlijk meer mensen het bovenste stuk van de taart meegekregen die je dan in de diepvries moet doen en een jaar later opeten? Had nog nooit van het gebruik gehoord, maar hij ligt nu in de diepvries.
Kindjes van vage kennissen zou ik er ook niet bij willen hebben, ik heb daar niks mee.quote:Op maandag 26 september 2011 16:39 schreef ejiraM het volgende:
Allereerst, dit is echt mijn lievelingslurktopicIk word zo gelukkig van alle mooie foto's, en kan zo heerlijk dromen over wat ik wel of niet zou willen op mijn grote dag
![]()
Maar wat ik wilde zeggen; ik heb afgelopen mei nog een stukje taart gehad van iemand die de juni daarvoor getrouwd was. Die hadden gewoon teveel taartDus ze hadden het topje wel echt bewaard voor met z'n tweeën op hun trouwdag, maar ze hadden ook nóg een laag over, en dan eens in de paar maanden haalden ze er een stuk uit. Smaakte nog prima hoor! Net zo lekker als op de dag zelf
Maar scheelt dan inderdaad ook wat voor taart het is waarschijnlijk, denk dat zij er speciaal rekening mee hadden gehouden
![]()
En over bruidskindjes ; ik denk dat het ook wel scheelt wat voor relatie je met het kind hebt. Kan me voorstellen dat je je neefje/nichtje er wel graag bij wilt hebben, maar dat je geen trek hebt in alle kindjes van alle vage kennissen die je uit beleefdheid hebt uitgenodigd
quote:Op maandag 26 september 2011 20:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze hangen nogal graag de stervende zwaan uit.
Ik heb een neefje van dertien die er de hele dag bij is.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef lunapuella het volgende:
[..]![]()
Ik heb 'gelukkig' niet echt jonge kinderen in mijn directe familie. De jongsten zijn mijn neefje van 12 (die zal waarschijnlijk al wel 13 zijn bij het huwelijk) en nichtje van 14 (15, bijna 16 bij huwelijk). Mijn neefje is wel een beetje een typisch ventje (stoornis op autistisch spectrum) dus ik hoop dat hij zich gedraagt, en dat mijn nichtje zich niet al te erg verveelt (typische puber), maar verder moet het wel goedkomen denk ik.
Wow een mini-bridezilla als bruidsmeisje.quote:Op woensdag 28 september 2011 00:41 schreef Sanne het volgende:
Ik had één nichtje als bruidsmeisje. Ze was de maanden ervoor een mini-bridezilla. Maar op de dag zelf was ze juist heel timide en rustig.
Er was verder één kindje van een collega van mijn man. Zo'n schatje. Bleef met de babs dansen. Als ik haar eerder had gekend had ik haar ook als bruidsmeisje gevraagd. <3
Mijn jurk was niet wit *klik* , dat scheelt enorm. Nu was ik wel een tikkie overdressed zeg maar, maar wij wisten waarom het was.quote:Op maandag 26 september 2011 13:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Leuk!
Ik zou me zelf misschien wel een beetje opgelaten voelen om dat trouwpak weer aan te doen en daar met mijn vrouw in trouwjurk te zitten. Bovendien is het maar zeer de vraag of alles over 5 jaar nog past.
Dat scheelt zeker.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn jurk was niet wit *klik* , dat scheelt enorm.
die had ik nog niet gezien, wat ontzettend mooiquote:Op donderdag 29 september 2011 15:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker.
[ afbeelding ]
Wij hebben dan weer als voordeel dat we tijdens on huwelijk al niet superslank waren, zodat onze kleding daarna des langer blijft passen.
....hoop jequote:Op donderdag 29 september 2011 15:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat scheelt zeker.
[ afbeelding ]
Wij hebben dan weer als voordeel dat we tijdens on huwelijk al niet superslank waren, zodat onze kleding daarna des langer blijft passen.
Haha dat laatste is nu ook het geval hier. Maar het lukt me niet om me langer dan een paar dagen er niet mee bezig te houden. Dus ben ik nu alvast inspiratie aan het opdoen voor dingen die nog lang niet geregeld hoeven te worden (bloemen, kleren bruidskindjes, trouwkaart etc.). Daardoor kwam ik er wel achter dat de keuze voor een accentkleur gemaakt moest worden. Had hele mooie blauw-grijze jurkjes gezien, vriend blij want dat vond hij wel een mooie kleur voor zijn stropdas, maar dat vond ik dan weer geen kleur voor mijn bloemen. Door de bloemen weet ik wel weer welke accentkleur ik wil. Roze/champagne achtige tinten. Kunnen we daar ook weer mee verder.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
O ja en vrij is ook aangevraagd voor huwelijksreis en zaal en DJ staan officieel vastRegelen staat momenteel alleen een beetje stil; maar dat komt straks wel weer
Dat is ook lastig. Ik zou hem niet kunnen wegdoen of hem vermaken tot iets anders. Op een paspop vind ik wel mooi, maar dat lijkt me niet heel goed voor de kwaliteit van de jurk. Of is het mogelijk om de jurk daarvoor aan te passen met een coating?quote:Op donderdag 29 september 2011 15:30 schreef MissBliss het volgende:
Mooie foto Cynix! Leuk boeketje ook
Ik heb al jaren hetzelfde gewicht, dus ik verwacht nog wel even in mn jurk te passen. Het is alleen niet echt een geschikte jurk om vaak aan te doenIk weet nog niet echt wat ik ermee ga doen.
Dank zij je post bedenk ik me nu dat wij ons stuk nog in de vriezer op lokatie hebben liggen!! Van het weekend maar ophalen of zo!quote:Op maandag 26 september 2011 13:29 schreef speknek het volgende:
Hebben er eigenlijk meer mensen het bovenste stuk van de taart meegekregen die je dan in de diepvries moet doen en een jaar later opeten? Had nog nooit van het gebruik gehoord, maar hij ligt nu in de diepvries.
Minder ervaring met feesten lijkt me toch wel een gok en dagtoeristen die er ook rond lopen lijken me ook niet zo geweldig. En het drielandenpunt lijkt me ook iets waar mensen alleen met de auto naartoe gaan, dus dan maakt het niet veel uit met een klein dorpje als Schinveld toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Mangostine het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag bbq-kip. Waar ben je op vakantie geweest?
Wij zijn vandaag bij 2 locaties geweest. En nou twijfelen we nog meer...
Optie 1: drielandenpunt, mooie groene omgeving, route ernaartoe door de heuvels en bossen, tuin met terras en mooie zaal, ongedwongen diner en feest. Maar: minder ervaring met feesten, en locatie is die dag niet besloten dus aanloop van dagtoeristen.
Optie 2: hoeve met tuin rondom en omsloten binnenplaats, veel verschillende zalen, goed ingericht, veel maatwerkmogelijkheden, ervaring met feesten etc. Maar: in schinveld. Of all places. Naast een tankstation.
Nog maar eens goed over nadenken.
Pics!quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
Afgelopen zaterdag geslaagdDé jurk gevonden
En maar 1 winkel gehad
Nog 7 maandjes wachtenquote:
quote:
En zelf ook nog een paar maandjesquote:
Dat iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:58 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
En zelf ook nog een paar maandjesHeerlijk als je eindelijk je jurk hebt. Belangrijkste is geregeld :p Althans voor de meeste vrouwen. Ik had hem alleen het liefst al meteen hier in de kast hangen.
Oh shit, waar ga ik hem neerhangen als hij helemaal klaar isIk denk in een brandveilige kluis
Hm ja dat had ik ook. Je koopt niet elke maand een bruidsjurk dus meestal weet je niet goed wat het beste bij je past. Zolang je maar bij die ene jurk dat wauw moment hebt toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat iddDuurt nog wel even voor ik hem kan ophalen en hmmm goeie... Ook geen idee waar ik de mijn kwijt moet
Ah dat komt nog wel
Wel toch een andere jurk uitgekozen dan wat in mijn hoofd zat qua ideeMaar het waw moment was er en toen mocht ik nog tig jurken aanhebben; de beslissing was al genomen hihi. Wel apart om mee te maken
Nee precies. Maar ik had een heel duidelijk idee in mijn hoofd. Wist eigenlijk al precies wat ik wou. En diegene die aan mijn idee voldeden en die ik aanhad; waren ook super mooi en leuk en.... maar tjah... niet extraordinair ofzo. En toen kwamen de verkoopster met deze jurk; waarbij mijn eerste idee was: Nah.. Dat wordt niks !quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:29 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Hm ja dat had ik ook. Je koopt niet elke maand een bruidsjurk dus meestal weet je niet goed wat het beste bij je past. Zolang je maar bij die ene jurk dat wauw moment hebt toch?
Ja het zal er toch 'iets' anders uitzien als ie helemaal pasklaar is gemaakt. De verkoopster stelde zelf voor om foto's te maken. Ze heeft er een 5-tal gemaakt; vond ik wel zo netjes van jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:48 schreef martine1984 het volgende:
ik heb mijn jurk ook al uitgekozen en ben in afwachtiging tot dat hij binnenkomt. Ben zo benieuwd hoe hij zit in de juiste maat en of dat hij misschien nog wel mooier is dan ik hem in mn hoofd heb. Heb tijdens t passen geen foto's gemaakt en heb daar best wel een beetje spijt van. Dus volgende ronde gaat er een camara mee
Mariage in Geldropquote:
We zijn naar Mallorca geweest, Aláro om precies te zijn. Sweeeeeeeeeeeeeeeeet accomodationquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:19 schreef Mangostine het volgende:
Klinkt als een geslaagde dag bbq-kip. Waar ben je op vakantie geweest?
Wij zijn vandaag bij 2 locaties geweest. En nou twijfelen we nog meer...
Optie 1: drielandenpunt, mooie groene omgeving, route ernaartoe door de heuvels en bossen, tuin met terras en mooie zaal, ongedwongen diner en feest. Maar: minder ervaring met feesten, en locatie is die dag niet besloten dus aanloop van dagtoeristen.
Optie 2: hoeve met tuin rondom en omsloten binnenplaats, veel verschillende zalen, goed ingericht, veel maatwerkmogelijkheden, ervaring met feesten etc. Maar: in schinveld. Of all places. Naast een tankstation.
Nog maar eens goed over nadenken.
Mallorca, heerlijk. Wij gaan volgende week ook even de zon opzoeken. Batterij weer opladen. Er nog even van genieten dat we om de paar maanden kunnen want voor volgend jaar zijn alle vakantiedagen al op :pquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We zijn naar Mallorca geweest, Aláro om precies te zijn. Sweeeeeeeeeeeeeeeeet accomodation![]()
Ik zou gaan voor Schinveld. Ervaring met feesten en de locatie zelf klinken erg goed. Scheelt je een hoop gedoe. Dat er een tankstation naast zit en in Schinveld ligt (zegt mij niks) boeit niemand wat joh. Wij deden het feest in de bridgeclub van een familielid, lompe locatie als je het zo hoort, maar met wat leuke aankleding, lampen, muziek en vrienden een superleuk feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |