Ik heb liever dat God of wie dan ook ''verwijderen'' heeft uitgevonden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Daarvoor heeft God het "negeren" uitgevonden
irritant is denk ik een beter woordquote:
Wat is er irritant aan dan? Volgens mij discussier ik gewoon mee zonder persoonlijk te worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
irritant is denk ik een beter woord
Mij boeit het niet zo veel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is er irritant aan dan? Volgens mij discussier ik gewoon mee zonder persoonlijk te worden.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:37 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Daarvoor heeft God het "negeren" uitgevonden
Nee maar omdat je je eigen aangesproken voelt en denkt dat het trollen is, denk ik dat je beter aan het woord irritant kan denkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Blijkbaar genoeg om er wel wat van te zeggen.
quote:thijsslegers thijsslegers
#brands ontkent ieder contact met #matavz en #arnautovic. #rutten kent #funes #mori niet. Ik denk: deze week laatste poging #elhamdaoui #psv
ik voel mij aangesproken omdat de persoon aan het generaliseren is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee maar omdat je je eigen aangesproken voelt en denkt dat het trollen is, denk ik dat je beter aan het woord irritant kan denken
quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:15 schreef DeNummer10 het volgende:
Ah, er komt kritiek op PSV en users hebben het weer over 'joden' 'trollen' 'irritant'. Hoe voorspelbaar.
Maar als Rutten eerder weggaat, dan komt Adriaanse dus ook eerder. Terwijl hij contract heeft bij Twente, klinkt niet logisch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
Mensen gaan nu waarschijnlijk raar praten, maar ik heb het volgende gehoord: (serieuze inside-bron):
Adriaanse jaartje Twente.
Rutten na dit jaar (of eerder) weg.
Brands is dikke maatjes met Adriaanse.
Adriaanse is volgend jaar boer.
Maar volgens mij zit Rutje er nog.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als Rutten eerder weggaat, dan komt Adriaanse dus ook eerder. Terwijl hij contract heeft bij Twente, klinkt niet logisch.
Hopelijk niet meer voor lang.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar volgens mij zit Rutje er nog.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:38 schreef DuTank het volgende:
Doe mij maar Matavz. Geen Arnautovic pls.
El Ham dan ook maar in Amsterdam laten dus.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Matavz boven Arnautovic, alleen al om zijn probleem gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |