Die kind houd wel van PSV zie ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Vader is ook lekker bezig, die wil flink cashen in Engeland ofzo. Jammer zou een leuk talentje zijn voor PSV
Gunstig. Die keept volgend jaar weer lekker een seizoen bij RKC in de Eredivisie.quote:
Haha ja daar dacht ik ook meteen aan toen ik de uitslag zagquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:49 schreef pberends het volgende:
PSV vorige week tegen RKC was gewoon een topresultaat van Fred Rutten. Kijk maar naar Roda JC vanavond.
Dan was je wel kwijt van het spitsenprobleemquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:48 schreef DeNummer10 het volgende:
Dan had je alsnog 4 dure spelers gehaald hoor.
25 ruzies ja dat zekerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:05 schreef Doublepain het volgende:
Arnautovic
Als hij komt, minimaal 25
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:05 schreef Doublepain het volgende:
Arnautovic
http://www.voetbalprimeur(...)raag_wil_hebben.htmlquote:"Ik weet dat Rutten me graag wil hebben"
PSV doet een serieuze poging om Marko Arnautovic naar Eindhoven te halen. De Oostenrijker bevestigt zaterdag dat de interesse uit Eindhoven concreet is.
Trainer Fred Rutten kent Arnautovic nog van hun periode bij FC Twente, waar zij succesvol samenwerkten. "En nu wil hij me graag bij PSV hebben", vertelt de spits in Bild. "Ik ben op de hoogte van de interesse, maar ik kan nog niet zeggen of ik er ook op inga."
Broer en adviseur Danijel Arnautovic heeft een hoge pet op van de Eindhovense formatie. "PSV is een Europese topclub, die met bijvoorbeeld Ronaldo, Van Nistelrooy en Robinho (die hij vermoedelijk verwart met Romario, red.) veel grote spelers heeft voortgebracht. Ik heb nog niets ontvangen, maar we zien wel wat er volgende week gebeurt."
De 22-jarige Oostenrijker kostte Werder Bremen een jaar geleden ruim zes miljoen euro. Waar hij bij FC Twente in één seizoen tot twaalf goals kwam, daar wist hij voor Werder Bremen niet meer dan drie keer te scoren.
Dat werd ook over Berg gezegd toen hij kwam. Verder heeft hij nog niet eens 25 doelpunten in zijn profcarriere gemaakt, laat staan in 1 seizoen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:05 schreef Doublepain het volgende:
Arnautovic
Vormer en Schone. Grappenmaker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:13 schreef gniffie het volgende:
Toivonen-Lens
----------Schone
Labyad ---------------Hutch/aankoop
----------Vormer
Usual suspects met nog een goed verdedigend talent.
Zoet/Tyton
Ben je voor max 10 miljoen klaar en heb je tenminste een middenveld wat ergens op slaat
Wijnaldum en Strootman. Grappenmakerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vormer en Schone. Grappenmaker.
Inderdaad, op basis van zijn verleden is dit een aannemelijke conclusie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:05 schreef Doublepain het volgende:
Arnautovic
Oké, troll.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu beter?![]()
Niet die hier komen, zitten alleen maar te trollen. Proberen ze daarna serieus te doen met een opmerking over de gemeente of de aankopen.quote:
Daarvoor heeft God het "negeren" uitgevondenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet die hier komen, zitten alleen maar te trollen. Proberen ze daarna serieus te doen met een opmerking over de gemeente of de aankopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |