Oeh Lekker hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef honkeytonk het volgende:
Als je dit dagelijks doet wens ik je een hele grote lange dikke vette pulserende ban toe.
In welke tijdzone leef jij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:23 schreef BBQSausage het volgende:
Het is niet eens 16:00, dus bagger op.
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef honkeytonk het volgende:
Als je dit dagelijks doet wens ik je een hele grote lange dikke vette pulserende ban toe.
SwJquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:26 schreef Baalhaar het volgende:
Zodra SWJ in je topic post ben je wel echt koning der bagger.
Een post die ik nooit van jou had verwacht, daaromquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu heb ik het weer gedaan he?
quote:
De helft van mijn notes bestaat uit posts met het woord kanker erinquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HALLO HET WAREN MAAR DRIE WOORDEN.
Ik voel me slecht.
Had ik niet achter haar gezocht... Verbazingwekkend hoe erg je je in een persoon kan vergissen zegquote:
Precies, mijn hele beeld van haar is hierdoor ook geheel veranderd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Had ik niet achter haar gezocht... Verbazingwekkend hoe erg je je in een persoon kan vergissen zeg
quote:
Nouuuu.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Had ik niet achter haar gezocht... Verbazingwekkend hoe erg je je in een persoon kan vergissen zeg
Bah. Meisjes die met kanker schelden.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:30 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Bah. Meisjes die met kanker schelden.
Doe het niet gamezz, dit gaat de geschiedenis van FOK! in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve gamezz wil je mijn post verwijderen en de quotes ook?
Oeh, even quoten, en ctrl-v.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gamezz mag helemaal niks in ONZquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
''bier'' intikken op google en dan meteen het eerste plaatje kiezenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Bier om het topic te verbeteren [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
''bier'' intikken op google en dan meteen het eerste plaatje kiezen
Denken dat ik dat denkquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Denken dat er meisjes op de foks zitten.
Ik ken TS niet eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik meen het wel, TS flikker gewoon op. Je bent niet grappig.
FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Denken dat er meisjes op de foks zitten.
Nou bedankt ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef Dimens het volgende:
Quote van Klinkerbotsing opgeslagen in mijn FOK! map, voor het geval deze verwijderd wordt.
Kijk zn posthistory.quote:
Dit.quote:
Hij is te mooi om te verwijderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heb hem meteen even op multiupload gezet, je weet maar nooit.quote:
Gedaan, wat een aids komt er uit zijn computertjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou bedankt ofzo.
[..]
Kijk zn posthistory.
Tuurlijk. Ik ga FOK! echt niet in een ander lettertype lezen hoorquote:
Ik heb stalkertjesquote:
PM's van mods en (F)A's zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga FOK! echt niet in een ander lettertype lezen hoor![]()
[..]
Ik heb stalkertjesIk lees alleen PM's van mensen die ik wél mag, en die andere PM's lees ik later wel, die mensen verdienen het niet om vlug antwoord te krijgen
PM's van toffe mensen lees en beantwoord ik direct. PM's van baggerusers die vragen of ik AP ben en of ik kan leren hoe ze moeten FOK!ken etc lees ik later wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
PM's van mods en (F)A's zeker?
Ben jij AP ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PM's van toffe mensen lees en beantwoord ik direct. PM's van baggerusers die vragen of ik AP ben en of ik kan leren hoe ze moeten FOK!ken etc lees ik later wel.
valen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet eens zo'n kansloos topic. altijd leuk om ts te zien valen
Jij vaalt anders ook wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet eens zo'n kansloos topic. altijd leuk om ts te zien valen
Kutreactiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:38 schreef yoppiesaus het volgende:
kuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopic
Origineel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:38 schreef yoppiesaus het volgende:
kuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopickuttopic
Over klinkerbotsings taalgebruik en Comic Sans MS en over mijn PM's.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar waar gaat dit topic eigenlijk over?
Normaal zou je wat anders zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
yoppiesaus achterlijke user. Doe normaal, je bent niet grappig.
Onbeschoft, bazig, en tieten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Over klinkerbotsings taalgebruik en Comic Sans MS en over mijn PM's.
Exact.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Onbeschoft, bazig, en tieten?
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
yoppiesaus achterlijke user. Doe normaal, je bent niet grappig.
Wat dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:40 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Normaal zou je wat anders zeggen
Je lokt uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jeetje stop eens met die post te quoten.
[..]
Wat dan?
jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg yoppie, gaat voor de ban vandaag?
Is dit een banaanvraag voor jezelf?quote:
u doet uw best maar, ik vang trouwens superwormen om als slaaf te gebruiken in mijn nep adidas fabriekquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Is dit een banaanvraag voor jezelf?Even een post-report plaatsen om wat mods hier op te wijzen!
Ow wacht, wil je een ban voor een bepaalde duur? Of meteen een permban?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:54 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
u doet uw best maar, ik vang trouwens superwormen om als slaaf te gebruiken in mijn nep adidas fabriek
het liefts voor een bepaalde duurquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ow wacht, wil je een ban voor een bepaalde duur? Of meteen een permban?
Hoe lang had je in gedachten? 24, 48, 96 uur? Hele week? Twee weken? Maand?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:58 schreef yoppiesaus het volgende:
[..]
het liefts voor een bepaalde duur
24tje moet goed zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe lang had je in gedachten? 24, 48, 96 uur? Hele week? Twee weken? Maand?
Faal.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sterke teksten van KB, beter gaat het niet worden.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:18 schreef honkeytonk het volgende:
Kansloos? Kom op zeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:16 schreef KanslozeBagger het volgende:
Het is weer zover. 16:00 dus tijd voor mijn dagelijkse topic.
quote:
En hoe lang duurt je ban?quote:
Dat ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |