Ik ken TS niet eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik meen het wel, TS flikker gewoon op. Je bent niet grappig.
FOK!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Denken dat er meisjes op de foks zitten.
Nou bedankt ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:33 schreef Dimens het volgende:
Quote van Klinkerbotsing opgeslagen in mijn FOK! map, voor het geval deze verwijderd wordt.
Kijk zn posthistory.quote:
Dit.quote:
Hij is te mooi om te verwijderen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve gamezz wil je mijn post verwijderen en de quotes ook?
Heb hem meteen even op multiupload gezet, je weet maar nooit.quote:
Gedaan, wat een aids komt er uit zijn computertjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou bedankt ofzo.
[..]
Kijk zn posthistory.
Tuurlijk. Ik ga FOK! echt niet in een ander lettertype lezen hoorquote:
Ik heb stalkertjesquote:
PM's van mods en (F)A's zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ga FOK! echt niet in een ander lettertype lezen hoor![]()
[..]
Ik heb stalkertjesIk lees alleen PM's van mensen die ik wél mag, en die andere PM's lees ik later wel, die mensen verdienen het niet om vlug antwoord te krijgen
PM's van toffe mensen lees en beantwoord ik direct. PM's van baggerusers die vragen of ik AP ben en of ik kan leren hoe ze moeten FOK!ken etc lees ik later wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
PM's van mods en (F)A's zeker?
Ben jij AP ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
PM's van toffe mensen lees en beantwoord ik direct. PM's van baggerusers die vragen of ik AP ben en of ik kan leren hoe ze moeten FOK!ken etc lees ik later wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |