abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:00:05 #1
163650 Greys
pi_100939470
Spice Girls reunite for Eurovision?
London, United Kingdom - Just a week after it was rumoured David Hasselhoff would take part in the Eurovision Song Contest, another world name is in the gossip mills. Namely, the former popular girlband, Spice Girls, is said to be interested in taking part in Europe's favourite TV-show.

According to several media publications all over Europe, Geri Halliwell, member of the band, has proposed a reunion for the 2012 Eurovision Song Contest.
According to the sources, Halliwell thinks the Spice Girls could do what the 2011 United Kingdom contestant, Blue, couldn't and bring home the victory.

So far, not the band nor the UK broadcaster, BBC, have confirmed nor denied the rumours.

Who are they?
The Spice Girls were a British pop girl group formed in 1994. The group consisted of Victoria Beckham (née Adams), Melanie Brown, Emma Bunton, Melanie Chisholm and Geri Halliwell .

They were signed to Virgin Records and released their debut single, Wannabe in 1996, which hit number-one in more than 30 countries and helped establish the group as a global phenomenon.

Credited for being the pioneers that paved the way for the commercial breakthrough of teen pop in the late 1990s, their debut album, Spice, sold more than 23 million copies worldwide, becoming the best-selling album by a female group in music history.

Bron
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:02:28 #2
163650 Greys
pi_100939563
Blue maakte het in elk geval niet waar vorig jaar, wat viel dat tegen zeg :o
Maar het zou wel tof zijn als meerdere 'bekende namen' aan het Eurovisie zouden durven meedoen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100939677
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
Maar het zou wel tof zijn als meerdere 'bekende namen' aan het Eurovisie zouden durven meedoen.
Ja, das cool *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_100939790
quote:
'bekende namen' zijn alleen interessant als deze ook nog 'populair' zijn, ze kunnen de naam iig aanpassen van Spice Girls naar Spice MILFS.
Afgezien van dat ze indertijd live ook niet zo fantastisch waren wat de zang betrof.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:13:41 #5
163650 Greys
pi_100939934
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

'bekende namen' zijn alleen interessant als deze ook nog 'populair' zijn, ze kunnen de naam iig aanpassen van Spice Girls naar Spice MILFS.
Afgezien van dat ze indertijd live ook niet zo fantastisch waren wat de zang betrof.
True :Y
En toch zou ik het stiekem leuk vinden, persoonlijk :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:28:12 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_100940352
Zijn alleen niet echt 'girls' meer natuurlijk....
pi_100948405
quote:
Vooral het resultaat dan. Het liedje was volgens mij wel redelijk wat je van Blue kon verwachten.

Maar de Spice Girls mogen van mij zeker meedoen. Het levert toch een hoop positieve aandacht voor het ESF op.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_100948517
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 19:13 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Vooral het resultaat dan. Het liedje was volgens mij wel redelijk wat je van Blue kon verwachten.

Maar de Spice Girls mogen van mij zeker meedoen. Het levert toch een hoop positieve aandacht voor het ESF op.
Ik vraag me af of Victoria Beckham en Mel B daar nog wel aan willen, Geri is altijd de aandachtstrekker geweest in dat bijelkaar type-gecaste groepje.
pi_100952163
Qua populariteit waren de Spice Girls natuurlijk vele malen groter dan Blue.
Het zou wel een stunt zijn als ze allemaal weer op dat podium stonden in Baku!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_100972724
Ik zie het niet gebeuren de Spice Girls voor UK. Die dames zijn toch ook allemaal de 40 al gepasseerd? Met Blue hebben de Engelsen een grote kans gehad, maar helaas pakte het niet goed uit door dat de muziekband de zang overheerste. Maar bekende namen op het songfestival is ook goed voor het songfestival zelf.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:14:46 #11
163650 Greys
pi_100972839
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:10 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik zie het niet gebeuren de Spice Girls voor UK. Die dames zijn toch ook allemaal de 40 al gepasseerd? Met Blue hebben de Engelsen een grote kans gehad, maar helaas pakte het niet goed uit door dat de muziekband de zang overheerste. Maar bekende namen op het songfestival is ook goed voor het songfestival zelf.
Dit zeker :Y
Het haalt het beeld een beetje weg dat het niet tof is om daar te staan. Artiesten zouden het idd eens zo moeten zien dat ze niets te verliezen hebben. Fans blijven toch wel fan, ook al doen ze mee aan het ESF. Het is gewoon een leuke *stunt*. Blue heeft echt geen fans verloren, alleen maar er bij gekregen volgens mij :D

Dat vond ik ook wel bewonderenswaardig van de 3Js toch. Hun instelling. Zijn geen bekende sterren, maar waar iedereen in Nederland het ESF uit kotste en er geen artiest meer naar toe wilde, hebben zij het toch - voor hun doen - serieus genomen. En ondanks dat het helemaal niets werd, hebben ze er van genoten om daar twee weken te zijn en het hele circus er omheen. En ik weet 200% zeker dat mensen die de Jees al leuk/goed vonden, dat nu nog steeds vinden :) En dat ze er zelfs fans bij hebben gekregen, want er waren mensen die nooit van de 3Js gehoord hadden die hier op het forum zeiden 'Dat valt nog alles mee zeg, die muziek is best leuk :@ '.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100972985
Ja precies. Ik was zelf ook in Dusseldorf en ik ben twee keer bij de boot wezen kijken en ik zag dat de J's het er wel naar hun zin hadden. En ook vond ik hun reactie na de tijd sportief. ( meteen na de uitschakeling minder,maar dat zijn de pure frustraties denk ik) Het was mijn tweede songfesitval en dit keer zaten we haast vooraan, dat is echt super!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:23:43 #13
163650 Greys
pi_100973079
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:19 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ja precies. Ik was zelf ook in Dusseldorf en ik ben twee keer bij de boot wezen kijken en ik zag dat de J's het er wel naar hun zin hadden. En ook vond ik hun reactie na de tijd sportief. ( meteen na de uitschakeling minder,maar dat zijn de pure frustraties denk ik) Het was mijn tweede songfesitval en dit keer zaten we haast vooraan, dat is echt super!
Tof, ik was er ook! :Y
Verslagje met foto's, mocht je het leuk vinden: FOK!ers waren bij de 2e halve finale!

Maar het is idd echt zo, artiesten moeten eens niet zo bang zijn op hun bek te gaan daar. Jedward is niet hoog geëindigd en kijk naar het succes dat ze nu hebben :D En Blue heeft er echt geen fan minder om. Willeke Alberti is in ons landje onder haar fans ook nog even populair, terwijl ze op het ESF nul (toch?) punten kreeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_100973125
Ze kreeg vier puntjes uit Oostenrijk, maar idd ze is nog steeds een grote naam in Nederland. Dat verlies je echt niet door een songfestival. Ik zal de foto's eens bekijken. ben jij toevallig ook OGAE-lid?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:43:35 #15
163650 Greys
pi_100973537
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:25 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ze kreeg vier puntjes uit Oostenrijk, maar idd ze is nog steeds een grote naam in Nederland. Dat verlies je echt niet door een songfestival. Ik zal de foto's eens bekijken. ben jij toevallig ook OGAE-lid?
[SC] #126 Gute Nacht, Freunde...
Kom ff naar de slowchat, dat praat wat makkelijker over OGAE :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 augustus 2011 @ 21:10:01 #16
163650 Greys
pi_101187641
Spice Girls, of toch Charlotte Church? Of Pixie Lott?

Rumour: Charlotte Church to represent the UK?
London, United Kingdom - If you thought that only the Spice Girls were rumoured to be considering participating, then you are wrong. There are also rumours that Charlotte Church is a candidate to represent the United Kingdom in Baku!

A few days ago we speculated that the Spice Girls may reunite to represent the United Kingdom at the 2012 Eurovision Song Contest in Baku.
However, they aren't the first name to be mentioned by the media, with none other than child classical star come mega popstar Charlotte Church also being rumoured to possibly represent the UK next year in Azerbaijan.

Charlotte Church, a welsh singer, shot to fame as a young child where she released mainly classical music. Since then she has grown into an adult pop-star, releasing singles like Crazy Chick and Call My Name, giving her more success.

In all Charlotte has sold about 10 million records worldwide, including around 5 million in the United States making her a star of truly global proportions.

According to an article the Daily Star published just after the 2011 contest in May, the BBC is set to use the same selection format as this year when Blue were chosen internally to represent the UK in Düsseldorf. They reached a modest 11th place and helped to provide some of the best viewing figures ever for the contest in the UK.

In addition to Charotte Church, there was speculation back in May that the BBC have also approached JLS, The Saturdays, Pixie Lott and Katherine Jenkins to take part in Europe's favourite TV show next year.

Bron
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101188846
Was Charlotte Church privé niet redelijk aan lager wal geraakt ondertussen?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 augustus 2011 @ 21:43:15 #18
163650 Greys
pi_101189206
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Was Charlotte Church privé niet redelijk aan lager wal geraakt ondertussen?
Wel een tijdje, maar volgens mij heeft ze zichzelf sinds vorig jaar (geloof ik) weer aardig bijgetrokken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 augustus 2011 @ 21:47:03 #19
163650 Greys
pi_101189424
D'r stem is er in elk geval nog, klein recent filmpje voor de Amerikaanse Kankerstichting:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_101192313
Charlotte Church wilde vorig jaar toch ook al? :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 augustus 2011 @ 22:43:40 #21
163650 Greys
pi_101192705
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Charlotte Church wilde vorig jaar toch ook al? :P
Toen werd ze wel al als gerucht genoemd ook ja :Y
Maar toen vonden ze Blue vast een grotere kanshebber. Fail! :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 augustus 2011 @ 14:41:33 #22
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_101287877
Dan lijkt het mij nu bij uitstek het moment dat Charlotte Church de stap naar het Song Festival zet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')