Ja, das coolquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
Blue maakte het in elk geval niet waar vorig jaar, wat viel dat tegen zeg
Maar het zou wel tof zijn als meerdere 'bekende namen' aan het Eurovisie zouden durven meedoen.
'bekende namen' zijn alleen interessant als deze ook nog 'populair' zijn, ze kunnen de naam iig aanpassen van Spice Girls naar Spice MILFS.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
Maar het zou wel tof zijn als meerdere 'bekende namen' aan het Eurovisie zouden durven meedoen.
Truequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'bekende namen' zijn alleen interessant als deze ook nog 'populair' zijn, ze kunnen de naam iig aanpassen van Spice Girls naar Spice MILFS.
Afgezien van dat ze indertijd live ook niet zo fantastisch waren wat de zang betrof.
Vooral het resultaat dan. Het liedje was volgens mij wel redelijk wat je van Blue kon verwachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:02 schreef Greys het volgende:
Ik vraag me af of Victoria Beckham en Mel B daar nog wel aan willen, Geri is altijd de aandachtstrekker geweest in dat bijelkaar type-gecaste groepje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral het resultaat dan. Het liedje was volgens mij wel redelijk wat je van Blue kon verwachten.
Maar de Spice Girls mogen van mij zeker meedoen. Het levert toch een hoop positieve aandacht voor het ESF op.
Dit zekerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:10 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ik zie het niet gebeuren de Spice Girls voor UK. Die dames zijn toch ook allemaal de 40 al gepasseerd? Met Blue hebben de Engelsen een grote kans gehad, maar helaas pakte het niet goed uit door dat de muziekband de zang overheerste. Maar bekende namen op het songfestival is ook goed voor het songfestival zelf.
Tof, ik was er ook!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:19 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ja precies. Ik was zelf ook in Dusseldorf en ik ben twee keer bij de boot wezen kijken en ik zag dat de J's het er wel naar hun zin hadden. En ook vond ik hun reactie na de tijd sportief. ( meteen na de uitschakeling minder,maar dat zijn de pure frustraties denk ik) Het was mijn tweede songfesitval en dit keer zaten we haast vooraan, dat is echt super!
[SC] #126 Gute Nacht, Freunde...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:25 schreef Hendrikpostbez het volgende:
Ze kreeg vier puntjes uit Oostenrijk, maar idd ze is nog steeds een grote naam in Nederland. Dat verlies je echt niet door een songfestival. Ik zal de foto's eens bekijken. ben jij toevallig ook OGAE-lid?
Wel een tijdje, maar volgens mij heeft ze zichzelf sinds vorig jaar (geloof ik) weer aardig bijgetrokken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Was Charlotte Church privé niet redelijk aan lager wal geraakt ondertussen?
Toen werd ze wel al als gerucht genoemd ook jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Charlotte Church wilde vorig jaar toch ook al?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |