dit ^quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Ordos20 het volgende:
Baas reactie zou zijn om het glas zelf ter hand te nemen en een duim opsteken naar het galdde mannetje als je het opdrinkt
Wat een boer was dat zeg!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:02 schreef heloef het volgende:
Oh die lompe hork van gister dat heb ik gezien.
...aan de andere kant toont die andere vent dus wel als eerste een ongelooflijke respectloosheid naar jou toe als hij op zo'n manier achter je vriendin aan gaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef The_stranger het volgende:
Als je ook maar een greintje (zelf)vertrouwen hebt, doe weinig anders dan er of een lolletje van maken, of negeren. Zelf opdrinken getuigt van humor en zelfvertrouwen, maar op die kerel afstappen van geen vertrouwen in jezelf en je relatie.
Ja, dit. Dat hij zich aangetrokken zou voelen tot mijn vriendin zou me niks doen, het is natuurlijk ook de mooiste vrouw op aarde. Maar het feit dat hij een move denkt te moeten maken als ze met haar vriend samen is zou ik zo arrogant vinden dat ik daar wel op zou reageren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
...aan de andere kant toont die andere vent dus wel als eerste een ongelooflijke respectloosheid naar jou toe als hij op zo'n manier achter je vriendin aan gaat.
Weet niet hoe dit precies ging, maar soms zitten meiden ook oogcontact te maken met andere mannen tijdens dineren. Uiteraard hoeft dit niet meteen te betekenen dat ze sex en een relatie met diegene willen, maar het kan wel verkeerd geïnterpreteerd worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...aan de andere kant toont die andere vent dus wel als eerste een ongelooflijke respectloosheid naar jou toe als hij op zo'n manier achter je vriendin aan gaat.
Ik heb trouwens geen idee hoe ik zou reageren.
dit dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:05 schreef The_stranger het volgende:
Zelf opdrinken getuigt van humor en zelfvertrouwen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:15 schreef Waaghals het volgende:
Naar die vent toelopen en in zijn oor fluisteren "200 euro"
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:00 schreef banapples het volgende:
Ik zou ook mijn glas heffen en proosten met mijn vriendin om vervolgens het diner voort te zetten.
De ober kwam het brengen. Denk je dat de barkeeper het eerst aan die gast geeft, en vervolgens weer aan de ober?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef wise het volgende:
misschien een domme reactie;
maar wat als hij hoopte dat je de wijn zou drinken en hij hier iets in heeft gestopt. Val jij na het eten bij de auto op de grond neer, pakt hij je vrouw![]()
ff doordenken dan he![]()
ja of je wordt zelf wakker met een zeer sterretjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef wise het volgende:
misschien een domme reactie;
maar wat als hij hoopte dat je de wijn zou drinken en hij hier iets in heeft gestopt. Val jij na het eten bij de auto op de grond neer, pakt hij je vrouw![]()
ff doordenken dan he![]()
Wat als je vriend het glas terugbrengt naar die man aan de bar met een grapje? 'Sorry jongen, mijn vriendin. Maar ze is wel mooi he'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:14 schreef Copycat het volgende:
Ik zou het in ieder geval erg storend vinden als hij er agressief op zou reageren. En dat hoeft natuurlijk niet meteen met vuisten te zijn.
Compliment erin vinden, erom lachen en verdergaan met je leuke etentje.
Wie niet slim is moet sterk zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik zou achter die vent gaan staan, 1 hand op zijn schouder, ander onder zijn kaak en zijn nek breken.
Problem?
Hoe zou jij reageren?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat reageren die mannen hier allemaal vol humor en zelfvertrouwen. Ik geloof er echt geen zak van!
Jouw keuze.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat reageren die mannen hier allemaal vol humor en zelfvertrouwen. Ik geloof er echt geen zak van!
dan nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik geloof er echt geen zak van!
dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Ordos20 het volgende:
Baas reactie zou zijn om het glas zelf ter hand te nemen en een duim opsteken naar het galdde mannetje als je het opdrinkt
Is het ook absoluut, maar moet je dan meteen erop reageren door naar hem toe te gaan? Niets doen is ook een reactie, een die misschien nog wel harder aankomt, meeste van die gladde mannetjes kunnen niet goed tegen genegeerd worden. Zelf opdrinken of er een ander grapje van maken is mogelijk nog erger, naast negeren is kleineren ook geen pretje voor dat soort mannetjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we ernaar toe lopen en hem een knal verkopen of helemaal niks doen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
toch zat mannen die dat zouden doen lijkt mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we ernaar toe lopen en hem een knal verkopen of helemaal niks doen ?
Mijn vriend hoeft geen enkele reactie te geven want ik los het zelf wel op. Ik ga echt geen drankjes aannemen van een gozer als ik met mijn vriend aan het eten ben (anders trouwens ook niet)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:27 schreef wise het volgende:
[..]
dan niet. Of je gaat met de verkeerde mannen om of je scheert iedereen over 1 kam. Misschien dat jouw vriendje anders reageert. Maar dan is het natuurlijk niet zo dat de rest ook dat doet,.
Nee meteen gaan vechten vind ik zwaar onaantrekkelijk en veel te agressief maar ik geloof gewoon niet dat alle mannen hier zo cool erop reageren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef kedge het volgende:
[..]
Jij verwacht dat we ernaar toe lopen en hem een knal verkopen of helemaal niks doen ?
Mjah, zoals ik al aangaf, ik weet dus niet hoe ik zou reageren. Hangt ook van de omstandigheden en je eigen gemoedstoestand af denk ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:32 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Is het ook absoluut, maar moet je dan meteen erop reageren door naar hem toe te gaan? Niets doen is ook een reactie, een die misschien nog wel harder aankomt, meeste van die gladde mannetjes kunnen niet goed tegen genegeerd worden. Zelf opdrinken of er een ander grapje van maken is mogelijk nog erger, naast negeren is kleineren ook geen pretje voor dat soort mannetjes.
Uiteraard is mijn geduld ook niet oneindig en bij aandringen moeten er wel andere maatregelen genomen worden...
Ja dat bedoel ik dus. Er zijn genoeg mannen die net zo reageren als dat mannetje van gisteren (ohh ik ga die mongool in zijn nek slaan ofziets zei hij)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef DeBassist het volgende:
[..]
toch zat mannen die dat zouden doen lijkt me
Negeren? Ja, misschien als je vriendin het doet. Het zal zo'n persoon echt niets doen als jij als vriend hem negeert.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:32 schreef The_stranger het volgende:
Is het ook absoluut, maar moet je dan meteen erop reageren door naar hem toe te gaan? Niets doen is ook een reactie, een die misschien nog wel harder aankomt, meeste van die gladde mannetjes kunnen niet goed tegen genegeerd worden. Zelf opdrinken of er een ander grapje van maken is mogelijk nog erger, naast negeren is kleineren ook geen pretje voor dat soort mannetjes.
Amen to thatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zou lachen, bedenken dat ik het toch goed heb getroffen met zo'n vriendin en haar een hele vieze natte zoen geven terwijl die kerel jaloers zit te fantaseren dat hij mij zou zijn, maar na een paar seconden weer tot de realiteit komt en zich beseft wat een kut leven hij toch heeft dat ie drankjes moet uitdelen aan duidelijk bezette vrouwen waarna hij zich gaat bezatten en maar van een hoog gebouw af springt. Ondertussen was ik hem na 2 seconden alweer vergeten en ga ik verder met mijn leven in de veronderstelling dat er helemaal niks is gebeurd.
Ik vind dat ook wel een beetje als vrouw zijnde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Negeren? Ja, misschien als je vriendin het doet. Het zal zo'n persoon echt niets doen als jij als vriend hem negeert.
Ook al denk ik dat 4 van de 5 mannen niets zouden doen, toch vind ik dat een slappe reactie.
zet je dan je vriendje niet voor blok omdat hij "niet voor je opkomt"¿quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zou het zelf oplossen. Drankje van de ober aannemen (die heeft er tenslotte niets mee te maken)
Drankje teruggeven aan man aan de bar, duidelijk maken dat ik toch echt bezet ben (op een vriendelijke manier) en daarna gewoon lekker verder eten met mijn vriend.
...of je gooit het drankje gewoon in het lullige plantje dat op tafel staat...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zou het zelf oplossen. Drankje van de ober aannemen (die heeft er tenslotte niets mee te maken)
Drankje teruggeven aan man aan de bar, duidelijk maken dat ik toch echt bezet ben (op een vriendelijke manier) en daarna gewoon lekker verder eten met mijn vriend.
Zou ik ook niet echt op prijs stellen. Zou me daar namelijk door gekleineerd voelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:22 schreef Northside het volgende:
Wat als je vriend het glas terugbrengt naar die man aan de bar met een grapje? 'Sorry jongen, mijn vriendin. Maar ze is wel mooi he'.
Nee, dat is stoer snap je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:43 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, en als een man wel wat zou doen stellen ze zich weer aan.
Wat is het nou?
Of alleen deze?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee, dat is stoer snap je.Vinden wij vrouwen leuk.
Hoezo? Als mijn vriendin het zelf oplost is het prima, en hoef ik niet voor haar op te komen. Het is een drankje dat hij aanbied hoor. Dat kan ze zelf ook wel prima afhandelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
zet je dan je vriendje niet voor blok omdat hij "niet voor je opkomt"¿
Idd. Dat is de beste.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Ordos20 het volgende:
Mjah,zoals ik al aangaf, is mijn vriendin daar niet echt consequent in: als ik reageer dan houdt ze me tegen, en als ik niet reageer dan vraagt ze waarom ik het niet voor haar opneem...(!)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee, dat is stoer snap je.Vinden wij vrouwen leuk.
Nee hij weet ondertussen wel dat ik prima voor mezelf op kan komen. Ik denk dat je namelijk als vrouw zijnde zo'n situatie veel makkelijker op kan lossen. Bij mannen kan er toch sneller iets escaleren (bijv als jij heel fatsoenlijk zegt, goh dat is mijn vriendin dus liever geen drankjes aanbieden en hij begint meteen heel agressief te doen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
zet je dan je vriendje niet voor blok omdat hij "niet voor je opkomt"¿
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah,zoals ik al aangaf, is mijn vriendin daar niet echt consequent in: als ik reageer dan houdt ze me tegen, en als ik niet reageer dan vraagt ze waarom ik het niet voor haar opneem...(!)
Ja dit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of alleen deze?
Beschamend juist als de man dan een scene gaat lopen schoppen omdat hij zijn eigen mannelijkheid even moet bevestigen.
En ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik ook niet echt op prijs stellen. Zou me daar namelijk door gekleineerd voelen.
Die man aan de bar biedt mij een drankje aan,. Ik ben mans genoeg om daar zelf mee om te gaan, dat hoeft het ego van mijn vriend niet te doen.
Opgelost wij mannen doen niks en laten onze vrouw/vriendin het oplossenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee hij weet ondertussen wel dat ik prima voor mezelf op kan komen. Ik denk dat je namelijk als vrouw zijnde zo'n situatie veel makkelijker op kan lossen. Bij mannen kan er toch sneller iets escaleren (bijv als jij heel fatsoenlijk zegt, goh dat is mijn vriendin dus liever geen drankjes aanbieden en hij begint meteen heel agressief te doen)
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah,zoals ik al aangaf, is mijn vriendin daar niet echt consequent in: als ik reageer dan houdt ze me tegen, en als ik niet reageer dan vraagt ze waarom ik het niet voor haar opneem...(!)
Ja, goed. Maar net zoals ik denk dat 4 van de 5 mannen niet zouden reageren, zo denk ik ook dat 4 van de 5 vrouwen niet zouden reageren (= verbaasde blik, blozen, beetje lachen). Het zou natuurlijk ideaal zijn als mijn vriendin zelf actie zou ondernemen, maar als zij dat niet zou doen zou ik wel iets willen doen. Niets doen zou ik namelijk de allerslechtste oplossing vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
Zou ik ook niet echt op prijs stellen. Zou me daar namelijk door gekleineerd voelen.
Die man aan de bar biedt mij een drankje aan,. Ik ben mans genoeg om daar zelf mee om te gaan, dat hoeft het ego van mijn vriend niet te doen.
Als vrouw zijnde zou je natuurlijk ook kunnen weigeren in plaats van je onderdanig opstellen en de man het laten oplossen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel een beetje als vrouw zijnde.
Beschamend herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jaa! Ik vind dat dus ook een zware belediging voor je de man. Er zit gewoon iemand je vriendin te versieren waar je bij zit! Daarom vind het ook belachelijk dat er meisjes zijn die zo'n drankje dan aannemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar net zoals ik denk dat 4 van de 5 mannen niet zouden reageren, zo denk ik ook dat 4 van de 5 vrouwen niet zouden reageren (= verbaasde blik, blozen, beetje lachen). Het zou natuurlijk ideaal zijn als mijn vriendin zelf actie zou ondernemen, maar als zij dat niet zou doen zou ik wel iets willen doen. Niets doen zou ik namelijk de allerslechtste oplossing vinden.
Daarnaast biedt de man jou een drankje aan, maar beledigt hij je man. Daarom ben je er als man ook bij betrokken. Zo zullen vrouwen dat wel niet zien, maar veel mannen wel.
Dat dus...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde zou je natuurlijk ook kunnen weigeren in plaats van je onderdanig opstellen en de man het laten oplossen.
Dat kan, maar zo steek ik niet in elkaar. Al zou ik het wel weigeren te drinken. Maar ik denk dat als je een man hebt die er wat van zou zeggen, dat hij niet wacht tot zijn vriendin gereargeert heeft maar al naar de tafel toe banjert als je zelf nog verbaast naar de wijn kijkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde zou je natuurlijk ook kunnen weigeren in plaats van je onderdanig opstellen en de man het laten oplossen.
Mijn vriend zou compleet in een deuk liggen, denk ik... samen met mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:59 schreef Northside het volgende:
Naar aanleiding van een of ander programma op BNN gisteren. Stel:
Je zit dus ergens met je vriendin gezellig te eten en opeens komt de ober een glas wijn naar je tafel brengen. 'Voor mevrouw, van die meneer aan de bar'. Je ziet dat aan de bar een glad mannetje zijn glas opheft en met een knipoog naar je vriendin knikt.
Wat is, als man zijnde, jullie reactie?
Voor vrouwen, wat vinden jullie een gewenste reactie van je vriend?
Jij neemt het drankje aan en creëert daarmee het probleem, en vind vervolgens dat je man/vriend het moet oplossen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:03 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo steek ik niet in elkaar. Al zou ik het wel weigeren te drinken.
Volledig mee eens. Die actie van die man is erop gericht om een voet tussen de spreekwoordelijke deur te krijgen, en de enige manier waarop ie dat met die actie kan bereiken is doordat zij dan dat drankje aanneemt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jaa! Ik vind dat dus ook een zware belediging voor je de man. Er zit gewoon iemand je vriendin te versieren waar je bij zit! Daarom vind het ook belachelijk dat er meisjes zijn die zo'n drankje dan aannemen.
Ik weiger het drankje, lezen makker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:04 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Jij neemt het drankje aan en creëert daarmee het probleem, en vind vervolgens dat je man/vriend het moet oplossen?
Ik ben het echt met je hele post eens!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Die actie van die man is erop gericht om een voet tussen de spreekwoordelijke deur te krijgen, en de enige manier waarop ie dat met die actie kan bereiken is doordat zij dan dat drankje aanneemt.
Dat is van hem uit ontzettend respectloos naar onze relatie en naar mij toe. Maar, als zij dat vervolgens aanneemt vind ik dat ontzettend respectloos van haar naar mij en onze relatie toe. Daarmee geef je precies dat signaal ook af aan die gast, die vervolgens denkt iets te kunnen bereiken. Als ze het gewoon zou aannemen omdat het nou eenmaal toch gratis is dan zou ik dat weer heel goedkoop vinden
Er stond eerst wat anders. Maar als je als vrouw het drankje toch weigert is het toch klaar. Dan hoef je toch niet meer het alfa mannetje te gaan uithangen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik weiger het drankje, lezen makker.
Daarom moet je dus ook gewoon je duim opsteken en thuis je vriendin in elkaar slaan. Als je er ter plekke als man op reageert gaat de snelle jongen van *fap fap fap*.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Die actie van die man is erop gericht om een voet tussen de spreekwoordelijke deur te krijgen, en de enige manier waarop ie dat met die actie kan bereiken is doordat zij dan dat drankje aanneemt.
Dat is van hem uit ontzettend respectloos naar onze relatie en naar mij toe. Maar, als zij dat vervolgens aanneemt vind ik dat ontzettend respectloos van haar naar mij en onze relatie toe. Daarmee geef je precies dat signaal ook af aan die gast, die vervolgens denkt iets te kunnen bereiken. Als ze het gewoon zou aannemen omdat het nou eenmaal toch gratis is dan zou ik dat weer heel goedkoop vinden
GMTAquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben het echt met je hele post eens!!
En dat laatste is idd goedkoop
Je vriendin thuis in elkaar slaan ja?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:14 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Daarom moet je dus ook gewoon je duim opsteken en thuis je vriendin in elkaar slaan. Als je er ter plekke als man op reageert gaat de snelle jongen van *fap fap fap*.
Fijn dat jij het zo ziet - ik zie het als een belediging en respectloos naar mijn relatie toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef Wootism het volgende:
Wat een zure vrouwen in dit topic...
Zie het als een compliment als een andere man interesse toont in mijn meisje
haha geweldigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:12 schreef kedge het volgende:
Overigens kreeg mijn ex een keertje een drankje aangeboden terwijl ik naar de wc ging en wat denkje.... ze had van die gozer ook een drankje voor mij geregeld( wat een stoere meid was dat )
Ik vind het wel mooi om te lezen; dat de vrouw zich idd niet onderdanig moeten opstellen naar de man toe.
Mag de man in kwestie zelf weten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Er stond eerst wat anders. Maar als je als vrouw het drankje toch weigert is het toch klaar. Dan hoef je toch niet meer het alfa mannetje te gaan uithangen?
Tjah, de één benaderd het luchtig, de ander zwaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:18 schreef kahlie het volgende:
[..]
Fijn dat jij het zo ziet - ik zie het als een belediging en respectloos naar mijn relatie toe.
Ik heb een jaartje in het buitenland gewoond, waarbij relaties niet altijd even respectvol werden behandeld. Immers, een vrouw zou toch wel weggaan bij iemand met te weinig geld of iemand die te zwaar is ofzo. Achterlijke houding vond ik het. Toen ik dus ook hand in hand met mijn vriend liep en er achter me zo'n achterlijk mannetje naar me liep te fluiten heb ik me dus ook omgedraaid en m'n middelvinger opgestoken.
In dit geval zou ik het de ober laten oplossenIk zou vriendelijk weigeren (Ik kan dat echt niet accepteren van die meneer) en vragen of hij het drankje weer weg wil halen.
M'n vent hoeft dat echt niet voor me te regelen hoor... kan ik prima zelf.
Baas!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Ordos20 het volgende:
Het mannetje in kwestie is waarschijnlijk zo glad dat ie geen angst voor jou heeft. Want anders had ie het natuurlijk nooit gedaan. Wat zou je vervolgens doen als ie je recht in het gezicht uitlacht?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:40 schreef Lastpost het volgende:
Geen gebrek aan vertrouwen hier, maar ik zou toch echt eerst even duidelijk maken dat ik de partner in kwestie ben en dat ie z'n pijlen op een ander kan richten.
Ik wou net zeggen, waarom zou een andere gozer zichzelf dat in vredesnaam aandoen? Ik zou het drankje wel degelijk aannemen en ook gewoon opdrinken, en even vriendelijk knikken. Het zou mijn vriend sieren als hij hetzelfde zou doen. Geen aandacht aan schenken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wat een gezeur om een gratis drankje. Als je een beetje vertrouwen in elkaar hebt, weet je dat die gast nog geen kans maakt wanneer hij 10 gratis drankjes weggeeft. Bovendien maakt die gast alleen zichzelf belachelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |