Amen to thatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zou lachen, bedenken dat ik het toch goed heb getroffen met zo'n vriendin en haar een hele vieze natte zoen geven terwijl die kerel jaloers zit te fantaseren dat hij mij zou zijn, maar na een paar seconden weer tot de realiteit komt en zich beseft wat een kut leven hij toch heeft dat ie drankjes moet uitdelen aan duidelijk bezette vrouwen waarna hij zich gaat bezatten en maar van een hoog gebouw af springt. Ondertussen was ik hem na 2 seconden alweer vergeten en ga ik verder met mijn leven in de veronderstelling dat er helemaal niks is gebeurd.
Ik vind dat ook wel een beetje als vrouw zijnde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Negeren? Ja, misschien als je vriendin het doet. Het zal zo'n persoon echt niets doen als jij als vriend hem negeert.
Ook al denk ik dat 4 van de 5 mannen niets zouden doen, toch vind ik dat een slappe reactie.
zet je dan je vriendje niet voor blok omdat hij "niet voor je opkomt"¿quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zou het zelf oplossen. Drankje van de ober aannemen (die heeft er tenslotte niets mee te maken)
Drankje teruggeven aan man aan de bar, duidelijk maken dat ik toch echt bezet ben (op een vriendelijke manier) en daarna gewoon lekker verder eten met mijn vriend.
...of je gooit het drankje gewoon in het lullige plantje dat op tafel staat...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik zou het zelf oplossen. Drankje van de ober aannemen (die heeft er tenslotte niets mee te maken)
Drankje teruggeven aan man aan de bar, duidelijk maken dat ik toch echt bezet ben (op een vriendelijke manier) en daarna gewoon lekker verder eten met mijn vriend.
Zou ik ook niet echt op prijs stellen. Zou me daar namelijk door gekleineerd voelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:22 schreef Northside het volgende:
Wat als je vriend het glas terugbrengt naar die man aan de bar met een grapje? 'Sorry jongen, mijn vriendin. Maar ze is wel mooi he'.
Nee, dat is stoer snap je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:43 schreef Id_do_her het volgende:
Ja, en als een man wel wat zou doen stellen ze zich weer aan.
Wat is het nou?
Of alleen deze?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee, dat is stoer snap je.Vinden wij vrouwen leuk.
Hoezo? Als mijn vriendin het zelf oplost is het prima, en hoef ik niet voor haar op te komen. Het is een drankje dat hij aanbied hoor. Dat kan ze zelf ook wel prima afhandelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
zet je dan je vriendje niet voor blok omdat hij "niet voor je opkomt"¿
Idd. Dat is de beste.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:01 schreef Ordos20 het volgende:
Baas reactie zou zijn om het glas zelf ter hand te nemen en een duim opsteken naar het galdde mannetje als je het opdrinkt
Mjah,zoals ik al aangaf, is mijn vriendin daar niet echt consequent in: als ik reageer dan houdt ze me tegen, en als ik niet reageer dan vraagt ze waarom ik het niet voor haar opneem...(!)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee, dat is stoer snap je.Vinden wij vrouwen leuk.
Nee hij weet ondertussen wel dat ik prima voor mezelf op kan komen. Ik denk dat je namelijk als vrouw zijnde zo'n situatie veel makkelijker op kan lossen. Bij mannen kan er toch sneller iets escaleren (bijv als jij heel fatsoenlijk zegt, goh dat is mijn vriendin dus liever geen drankjes aanbieden en hij begint meteen heel agressief te doen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef wise het volgende:
[..]
zet je dan je vriendje niet voor blok omdat hij "niet voor je opkomt"¿
Dat bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah,zoals ik al aangaf, is mijn vriendin daar niet echt consequent in: als ik reageer dan houdt ze me tegen, en als ik niet reageer dan vraagt ze waarom ik het niet voor haar opneem...(!)
Ja dit!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of alleen deze?
Beschamend juist als de man dan een scene gaat lopen schoppen omdat hij zijn eigen mannelijkheid even moet bevestigen.
En ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou ik ook niet echt op prijs stellen. Zou me daar namelijk door gekleineerd voelen.
Die man aan de bar biedt mij een drankje aan,. Ik ben mans genoeg om daar zelf mee om te gaan, dat hoeft het ego van mijn vriend niet te doen.
Opgelost wij mannen doen niks en laten onze vrouw/vriendin het oplossenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee hij weet ondertussen wel dat ik prima voor mezelf op kan komen. Ik denk dat je namelijk als vrouw zijnde zo'n situatie veel makkelijker op kan lossen. Bij mannen kan er toch sneller iets escaleren (bijv als jij heel fatsoenlijk zegt, goh dat is mijn vriendin dus liever geen drankjes aanbieden en hij begint meteen heel agressief te doen)
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah,zoals ik al aangaf, is mijn vriendin daar niet echt consequent in: als ik reageer dan houdt ze me tegen, en als ik niet reageer dan vraagt ze waarom ik het niet voor haar opneem...(!)
Ja, goed. Maar net zoals ik denk dat 4 van de 5 mannen niet zouden reageren, zo denk ik ook dat 4 van de 5 vrouwen niet zouden reageren (= verbaasde blik, blozen, beetje lachen). Het zou natuurlijk ideaal zijn als mijn vriendin zelf actie zou ondernemen, maar als zij dat niet zou doen zou ik wel iets willen doen. Niets doen zou ik namelijk de allerslechtste oplossing vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Copycat het volgende:
Zou ik ook niet echt op prijs stellen. Zou me daar namelijk door gekleineerd voelen.
Die man aan de bar biedt mij een drankje aan,. Ik ben mans genoeg om daar zelf mee om te gaan, dat hoeft het ego van mijn vriend niet te doen.
Als vrouw zijnde zou je natuurlijk ook kunnen weigeren in plaats van je onderdanig opstellen en de man het laten oplossen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:41 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel een beetje als vrouw zijnde.
Beschamend herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jaa! Ik vind dat dus ook een zware belediging voor je de man. Er zit gewoon iemand je vriendin te versieren waar je bij zit! Daarom vind het ook belachelijk dat er meisjes zijn die zo'n drankje dan aannemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, goed. Maar net zoals ik denk dat 4 van de 5 mannen niet zouden reageren, zo denk ik ook dat 4 van de 5 vrouwen niet zouden reageren (= verbaasde blik, blozen, beetje lachen). Het zou natuurlijk ideaal zijn als mijn vriendin zelf actie zou ondernemen, maar als zij dat niet zou doen zou ik wel iets willen doen. Niets doen zou ik namelijk de allerslechtste oplossing vinden.
Daarnaast biedt de man jou een drankje aan, maar beledigt hij je man. Daarom ben je er als man ook bij betrokken. Zo zullen vrouwen dat wel niet zien, maar veel mannen wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |