Ik zei trouwens prikkelhoest ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
-1024
prima dat je neit op weekend wilt, maar zeg dat dan gewoon en gebruik een met de seconde erger wordende kriebelhoest dan niet als smoesje
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben een hippie! Dus geen geweld voor mij of ik breek je (maar doorgaans mijn eigen) botjes!![]()
En doe dat raam eens dicht! Het tocht! Al mijn dure hasj-lucht gaat er vandoor.
/care, voor mijn part hoest je je longen er uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef samthegreat5 het volgende:
Om daar maar even op terug te komen:
[..]
Ik zei trouwens prikkelhoest ..
Hoe the fuck weet jij opeens hoe erg die prikkelhoest is?
Kan jij afleiden uit prikkelhoest, wat voor intensiteit dat heeft? Props dan!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben een hippie! Dus geen geweld voor mij of ik breek je (maar doorgaans mijn eigen) botjes!![]()
En doe dat raam eens dicht! Het tocht! Al mijn dure hasj-lucht gaat er vandoor.
Dat is een mooie om te zeggen net na de geboorte van een kindje!quote:
Let the trolling continue!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
nah ik vind het ook super stom van Yash.....Lig je toch bijna dood te gaan van het hoesten en dan heeft ze helemaal nul medelijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
postnatale abortus zou in sommige gevallen ook een goede optie zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is een mooie om te zeggen net na de geboorte van een kindje!
Is er ook een editknop?
...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah ik vind het ook super stom van Yash.....Lig je toch bijna dood te gaan van het hoesten en dan heeft ze helemaal nul medelijden
Swine / Rituals? En ook nergens een dokter te bekennen als je die nodig hebt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah ik vind het ook super stom van Yash.....Lig je toch bijna dood te gaan van het hoesten en dan heeft ze helemaal nul medelijden
Swine ligt goedkoop bier te drinken in Sziget, en Rituals is natuurlijk aan het proberen om d'r relatie te reddenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swine / Rituals? En ook nergens een dokter te bekennen als je die nodig hebt!
Ghehehe....succes meiskequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, succes met de prikkelhoest mensen! Hopelijk is het niet besmettelijk!
Ik ga iig leren!¡!¡!
Jezus..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, succes met de prikkelhoest mensen! Hopelijk is het niet besmettelijk!
Ik ga iig leren!¡!¡!
Op een gegeven moment moet je ook als arts dat punt bereiken dat je weet dat verder ingrijpen zinloos is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Swine ligt goedkoop bier te drinken in Sziget, en Rituals is natuurlijk aan het proberen om d'r relatie te redden
Had je ook nog eens twintig euro terug gekregen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
/care, voor mijn part hoest je je longen er uit
je laat duidelijk weten dat je zelf veel beter vrienden kan maken dan in zo'n nutteloze intro, zeg dan gewoon dat weekend af onder het mom 'ik zie het niet zitten'
Terminaal noemen ze datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Op een gegeven moment moet je ook als arts dat punt bereiken dat je weet dat verder ingrijpen zinloos is.
Ja dat is dus het punt, ik zou wel meegaan. Ik had dat kaartje al ingeleverd zelfs.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had je ook nog eens twintig euro terug gekregen!
Het wisselt welquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
IK HEB GEWOON LAST VAN EEN BEETJE HOEST!
De vraag is je beter actief kan ingrijpen of uiteindelijk de natuur zijn gang moet laten gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Terminaal noemen ze datRituals heeft een terminale relatie
Ja het wisselt ook, gisteren in de rij stond ik constant te hoesten in de regen. En nu valt het wel weer enigszins mee, alleen beetje verstopte neus en nog steeds wel kriebel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het wisselt wel
Bij Beestfeest heb je wel iets gemist trouwens, was een top feestje
Lees bovenstaande post.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, toch niet zo erg dus, beetje hoest maar..
Dan zou ik gewoon meegaan en eventueel terugkomen als het niet gaat. Neem een doos strepsils mee, of een fles jenever ofzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja het wisselt ook, gisteren in de rij stond ik constant te hoesten in de regen. En nu valt het wel weer enigszins mee, alleen beetje verstopte neus en nog steeds wel kriebel.
Wij zaten in de Camelot! Koning Arthur was er niet. Die had een snipperdag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het wisselt wel
Bij Beestfeest heb je wel iets gemist trouwens, was een top feestje
Ik denk dat een relatieeuthenasieverklaring toch best een goed idee kan zijn. Je kunt soms maar beter hebben dat mensen met je vooraf gegeven toestemming ingrijpen denk ik danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De vraag is je beter actief kan ingrijpen of uiteindelijk de natuur zijn gang moet laten gaan.
beetje hoest...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Want? Constant hoesten is fijn?
Als ik dat zo hoor dan denk ik meer dat ie zuurstof mee kan nemen. Of lachgas voor mister Killbuzz!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon meegaan en eventueel terugkomen als het niet gaat. Neem een doos strepsils mee, of een fles jenever ofzo
Joh laat je lekker over de zeik helpen door een stel mensen op internetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja dat is dus het punt, ik zou wel meegaan. Ik had dat kaartje al ingeleverd zelfs.
Heb alleen vanochtend besloten om niet mee te gaan, na die constante hoestjes in de rij van het beestfeest gisteren..
Dat getuigt volgens mij wel van dat het echt geen smoesje is ..
Ja, weet ik veel. Ik breng het hier op, en word vervolgens keihard afgezeken. Ligt dan gewoon in m'n aard om mezelf te gaan verdedigen, zo ben ik nou eenmaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:09 schreef Laysa het volgende:
Het gaat toch nergens over...stop met zeuren en ga op die bank liggen en ziek het uit net zoals de rest van de mensheid...Al dat gejank om niks
Vroeger in de oorlog, toen moesten we pas hoestenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:09 schreef Laysa het volgende:
Het gaat toch nergens over...stop met zeuren en ga op die bank liggen en ziek het uit net zoals de rest van de mensheid...Al dat gejank om niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |