Je kunt zeggen wat je wilt Hosti, maar iedereen die wiet rookt is een hippiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sam, de voordeel van de twijfel was er, spijtig genoeg is deze nu ook weg
No shit was given this dayquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Help, pubers met een groot smoeltje in ons topic.![]()
Wel cute, maar ergens ook een beetje vervelend.![]()
[..]
Sam, de voordeel van de twijfel was er, spijtig genoeg is deze nu ook weg
En hou jij ook anders ff je grote bek, ukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt Hosti, maar iedereen die wiet rookt is een hippieKijk maar naar D_K
Succesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ;')
Maar ik ga op intro weekend.. Hebben jullie geen last meer van mij!
Dat is ook waar ik op doelde ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Help, pubers met een groot smoeltje in ons topic.![]()
Wel cute, maar ergens ook een beetje vervelend.
Vind het gewoon een beetje kortzichtig van jequote:
En ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt Hosti, maar iedereen die wiet rookt is een hippieKijk maar naar D_K
Ik overdrijf ook wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het gewoon een beetje kortzichtig van je
Niks leuk topicquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef Laysa het volgende:
Wat gebeurd er ineens in dit leuke topic
Ja nou dus niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga ik jullie ook alweer zien![]()
![]()
![]()
Iemand rook de popcorn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
-1024
prima dat je neit op weekend wilt, maar zeg dat dan gewoon en gebruik een met de seconde erger wordende kriebelhoest dan niet als smoesje
Ons gemoedelijke sfeertje wordt verpest....Moet ik soms weer eens boos wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niks leuk topic
Internet warfare!
29e, steken wij samen een dikke fakkel opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga ik jullie ook alweer zien![]()
![]()
![]()
Zeg dat dan maar eens lekker recht in mijn gezichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja nou dus niet meerVieze stinkhippie
Neem ik de lamp ook meequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
29e, steken wij samen een dikke fakkel op
JA!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg dat dan maar eens lekker recht in mijn gezicht
Ik zei trouwens prikkelhoest ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
-1024
prima dat je neit op weekend wilt, maar zeg dat dan gewoon en gebruik een met de seconde erger wordende kriebelhoest dan niet als smoesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |