Minder blowenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Op intro weekend met een vervelende prikkelhoest...
'k wil naar huis
Blowen kan pijn verlichten.quote:
Preciesquote:
Werken bij defensie? Tegen de tijd dat je eindelijk mag werken hebben ze nog vier man personeel waarvan 1 generaal, 1 lid personeelszaken, 1 voor de trauma opvang en 1 soldaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
PreciesDan zou ik me juist goed voelen.
Ik heb trouwens ook niet geblowed, zou ik ook nooit doen ivm ooit misschien nog werken bij defensie. Ik pak m'n boeltje, ik spendeer m'n weekend wel thuis.
Alsof er na 3 maanden nog maar een spoortje THC in je lichaam zitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook niet geblowed, zou ik ook nooit doen ivm ooit misschien nog werken bij defensie. Ik pak m'n boeltje, ik spendeer m'n weekend wel thuis.
mietje, juist op een weekend leer je je medestudenten kennen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als dat serieus bedoeld was dan weet je wel wat jij kan krijgen ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
mietje, juist op een weekend leer je je medestudenten kennen!
Principes + ik wil geen linkse hippiemensch zijn..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof er na 3 maanden nog maar een spoortje THC in je lichaam zit
Tja, dat klopt. Ik heb de mensen uit m'n groepje ook best wel snel leren kennen, leuke mensen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:08 schreef Californium het volgende:
Wat een liefde hier!
Weekend is ook leuk, ben er ook wel eens half ziek heen gegaan![]()
Ik ben wel echter van mening dat intro juis wel heel veel goed doet! In de collegebanken leer je ook mensen kennen, maar in mijn ervaring vallen de mensen die geen intro hebben gedaan er een beetje buiten omdat ze nog niemand kennen! Je trekt toch meer naar de mensen toe je al kent.
Maar Sam je moet toegeven, als de intro er niet was, hadden wij elkaar nog niet ontmoetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Principes + ik wil geen linkse hippiemensch zijn..
[..]
Tja, dat klopt. Ik heb de mensen uit m'n groepje ook best wel snel leren kennen, leuke mensen.
Maarja, toch ben ik van mening dat die intro niet noodzakelijk is. Je leert toch wel andere mensen kennen, misschien de mensen die elkaar kennen wat moeizamer.
-1 voor je grote bek. Je zei dat je een kriebelhoest had, niet dat je je belabberd voelde. Zit nogal een verschil tussen. Sowieso wat cali zegt: je leert echt wel meer mensen kennen tijdens je intro. En op een weekend leer je bovendien nog andere mensen van andere studies kennen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als dat serieus bedoeld was dan weet je wel wat jij kan krijgen ..
Die hele intro is geeneens nodig om studenten te leren kennen, zonder die intro kan het ook prima, laat staan zonder dat weekend. Als ik me niet belabberd voelde, dan was ik ook wel meegegaan.. -1 voor begrip![]()
Bovendien houd ik eigenlijk helemaal niet van feestjes. Ik wil gewoon serieus kunnen studeren en misschien af en toe naar de kroeg ofzo.
-1 voor je weinige begrip.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
-1 voor je grote bek. Je zei dat je een kriebelhoest had, niet dat je je belabberd voelde. Zit nogal een verschil tussen. Sowieso wat cali zegt: je leert echt wel meer mensen kennen tijdens je intro. En op een weekend leer je bovendien nog andere mensen van andere studies kennen!
-1 voor JOUW grote bek, aangezien jij eerst begon met mij mietje noemenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
-1 voor je grote bek. Je zei dat je een kriebelhoest had, niet dat je je belabberd voelde. Zit nogal een verschil tussen. Sowieso wat cali zegt: je leert echt wel meer mensen kennen tijdens je intro. En op een weekend leer je bovendien nog andere mensen van andere studies kennen!
-1quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
Zeg, als iedereen zich hier gewoon even gedraagt. Stelletje kinders
Sam, de voordeel van de twijfel was er, spijtig genoeg is deze nu ook wegquote:![]()
Op vrijdag 19 augustus 2011 11:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Principes + ik wil geen linkse hippiemensch zijn..
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat mietje was ook erg serieus bedoeld.maar je hebt het eerst over een kriebel hoestje en nu zijn het al hoestbuien om de vijf seconden, het wordt met de minuut erger
natuurlijk moet iedereen zelf bepalen wat ie doet, maar om voor een kriebelhoest niet op weekend te gaan lijkt mij zonde, alhoewel het nu dus meer dan een kriebelhoest blijkt te zijn.
Beterschap in ieder geval.
En emzor bemoei je lekker met je eigen zaken
Je kunt zeggen wat je wilt Hosti, maar iedereen die wiet rookt is een hippiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sam, de voordeel van de twijfel was er, spijtig genoeg is deze nu ook weg
No shit was given this dayquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Help, pubers met een groot smoeltje in ons topic.![]()
Wel cute, maar ergens ook een beetje vervelend.![]()
[..]
Sam, de voordeel van de twijfel was er, spijtig genoeg is deze nu ook weg
En hou jij ook anders ff je grote bek, ukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt Hosti, maar iedereen die wiet rookt is een hippieKijk maar naar D_K
Succesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ;')
Maar ik ga op intro weekend.. Hebben jullie geen last meer van mij!
Dat is ook waar ik op doelde ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:50 schreef HostiMeister het volgende:
Help, pubers met een groot smoeltje in ons topic.![]()
Wel cute, maar ergens ook een beetje vervelend.
Vind het gewoon een beetje kortzichtig van jequote:
En ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt Hosti, maar iedereen die wiet rookt is een hippieKijk maar naar D_K
Ik overdrijf ook wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het gewoon een beetje kortzichtig van je
Niks leuk topicquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef Laysa het volgende:
Wat gebeurd er ineens in dit leuke topic
Ja nou dus niet meerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga ik jullie ook alweer zien![]()
![]()
![]()
Iemand rook de popcorn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
-1024
prima dat je neit op weekend wilt, maar zeg dat dan gewoon en gebruik een met de seconde erger wordende kriebelhoest dan niet als smoesje
Ons gemoedelijke sfeertje wordt verpest....Moet ik soms weer eens boos wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niks leuk topic
Internet warfare!
29e, steken wij samen een dikke fakkel opquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
En ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga ik jullie ook alweer zien![]()
![]()
![]()
Zeg dat dan maar eens lekker recht in mijn gezichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja nou dus niet meerVieze stinkhippie
Neem ik de lamp ook meequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
29e, steken wij samen een dikke fakkel op
JA!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zeg dat dan maar eens lekker recht in mijn gezicht
Ik zei trouwens prikkelhoest ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
-1024
prima dat je neit op weekend wilt, maar zeg dat dan gewoon en gebruik een met de seconde erger wordende kriebelhoest dan niet als smoesje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |