quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:46 schreef Difficult het volgende:
Ik hoor maandag of ik kan verhuizen!
En ik denk dat ik vanavond maar eens de stad in hobbel
Anders gaan we naar de Tempelier. Daar hebben ze een dak maar amper studenten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:52 schreef Difficult het volgende:
Zolang het niet regent vind ik het best
Goede tokoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders gaan we naar de Tempelier. Daar hebben ze een dak maar amper studenten.
I second that.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Ah, de stront begint uit de hemel te komen, zo langzamerhand. Hopelijk is het droog als ik straks weg moet
Dat hoop ik ook, al ik moet niet weg maar lust wel een biertje!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Ah, de stront begint uit de hemel te komen, zo langzamerhand. Hopelijk is het droog als ik straks weg moet
Gister een bericht dat iemand met zo'n ding z'n rijbewijs was kwijtgeraaktquote:
Klopt ja, ik las het ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Gister een bericht dat iemand met zo'n ding z'n rijbewijs was kwijtgeraaktEen Australiër geloof ik
Ik heb wel iets gepland staan, maar gelukkig komt de aankomsttijd niet op 'n half uurtje, dat wordt dus goed mikkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, al ik moet niet weg maar lust wel een biertje!
Lang geleden dat ik die benaming heb gehoordquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:58 schreef Mikkie het volgende:
Waarschijnlijk naar de hoed vanavond!
Naja, toen ik het schreef was ik erover na aan het denken hoe ik het het best kon beschrijvenquote:
Wauw!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Hehe.
Mijn huisgenoten zijn aan 't blowen
DK en Meesterchef zijn net de stad in...ik had ook geen zinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:41 schreef Difficult het volgende:
Bah omdat het zon stront weer is wil niemand meer gaan, geen bier voor mij
Ik zit nog ff tv te kijken en dan ga ik proberen te slapen...ik denk ook niet dat ze het lang volhouden in de stadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Californium het volgende:
Dat was ook de reden dat ik maar niet ga...nu is het droog maar geen zin
Goed planquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef Difficult het volgende:
Ja ik heb nu ook geen zin meer, kijk me film af en ga tukken
morgen maar eens vroeg opstaan en me dag nuttig besteden
Blowende mensen? In Nijmegen? Tis toch niet te geleuven!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Hehe.
Mijn huisgenoten zijn aan 't blowen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blowende mensen? In Nijmegen? Tis toch niet te geleuven!!!!![]()
Schande!__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |