Ik denk dat deze ook tegen de meeste 2e hands fietsen kan concurreren voor zo'n bedrag...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef Yankee het volgende:
Voor dat geld zou ik een tweedehands racer kopen
Prima fietsquote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:17 schreef Flat-Eric het volgende:
Ook racefiets aangeschaft, het is een nieuwe fiets geworden.
Keuze is gevallen op een overjarige Giant TCR 0.
[ afbeelding ]
Info op de Giant website: info
Nu nog setje pedalen binnen krijgen en hij kan de weg op!
LOL!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:39 schreef eentwee het volgende:
Wat een slechte foto! Fiets is niets mis mee idd
http://www.flickr.com/pho(...)7166/in/photostream/ Wat zie ik daar voor plastic bord?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 10:42 schreef Flat-Eric het volgende:
[..]
LOL!
Even snel uit het vuistje geschoten. Wanneer de fiets buiten komt in z'n natuurlijke habitat beloof ik een betere te maken.![]()
Belofte/Elite:quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:28 schreef FastFox91 het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen belofte, elite, amateur en sportklasse?
Duidelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Belofte/Elite:
[ afbeelding ]
Amateur:
[ afbeelding ]
Sportklasse:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft dat met leeftijd te maken maar komt het qua niveau redelijk overeen.quote:
Ah, thx.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat met leeftijd te maken maar komt het qua niveau redelijk overeen.
Edit: beloften tot je 22ste. Dan zal elite nog wel een stapje hoger zijn.
Als ik onderweg stop voor een broodje kan ik het daar vanaf eten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/pho(...)7166/in/photostream/ Wat zie ik daar voor plastic bord?
Dat is heel handig tegen het aflopen van de ketting.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/pho(...)7166/in/photostream/ Wat zie ik daar voor plastic bord?
Met een beetje zoeken kun je voor 500 ¤ 2ehands wel een betere fiets vinden ja. Het is alleen als beginner wel vaak lastig om de goede fietsen eruit te pikken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:20 schreef Gesloten het volgende:
Is dit een goede fiets voor een beginner, of raden jullie aan om te starten met een tweedehands? Budget ligt rond de ¤500.
Als je echt niet veel meer dan ¤500 uit kunt/wilt geven zou ik kijken naar een mooie tweedehands met ultegra of vergelijkbaar. Dat moet met goed zoeken best te vinden zijnquote:Op donderdag 22 maart 2012 16:20 schreef Gesloten het volgende:
Is dit een goede fiets voor een beginner, of raden jullie aan om te starten met een tweedehands? Budget ligt rond de ¤500.
Ik ga morgen naar de fiets kijken. Budget is om en nabij de 400 euro..nog tips:)quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:17 schreef Narcotical het volgende:
Als ik tussen die 2 moest kiezen zou ik voor die eerste gaan met tiagra. Wat is je budget als ik vragen mag?:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |