Ruimschoots voldoende!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:41 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij (o.a.):
Voodoo Chile - Jimi Hendrix
Dazed and Confused - Led Zeppelin
Rock 'n Roll - Led Zeppelin
Communication Breakdown - Led Zeppelin
Walk This Way - Aerosmith
Roadhouse Blues - The Doors
Ain't Talking Bout Love - Van Halen
Star Sprangled Banner
Ik had inderdaad het verkeerde nummer gerippedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Heb je wel de juiste MP3 opgestuurd?
Ik hoor gewoon een m.i. op zich staande rocksong, waar ik niets in herken van andere nummers...
quote:Het was een knallend en muzikaal hoogstaand optreden van de twee junioren, niet in de laatste plaats wegens de ondersteuning van Mike Keneally, Scott Thunes en de toen nog piepjonge Josh Freeze. Daarvoor (en de meet and greet metna afloop) had ik als rechtgeaarde
uiteraard wel een spannende overnachting op Utrecht CS over.
Uiteraard stonden we ook weer met de neus vooraan toeneen paar jaar later later zaal Unitas in Brunssum op de kop zetten alsmede het Dynamo Open Air festival.
Dat was 1993 en mijn kortste festivalbezoek ooit. Een half uur voor aanvang vanbetraden we de wei en een klein uur later zaten we alweer in de trein naar huis. Onder meer nagenietend van de in 20 minuten gepropte medley van 140 bekende pop- en rockklassiekers, uiteenlopend van Village People's 'Macho Men' tot 'Bohemian Rhapsody'.
Ik heb het 2 keer geluisterd, op zoek naar verborgen boodschapen en tunes en ik begon al aan mezelf te twijfelen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik had inderdaad het verkeerde nummer geripped
Jij hebt nu een Cheech en Chong cover
... met die heule bekende hoes:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef schaap001 het volgende:
De betreffende band had toen net hun debuutalbum uit.
MadMaster +1quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:27 schreef MadMaster het volgende:
Trevor Horn, aan het brilletje te zien...
'Everybody Gotta Learn Sometimes' vind ik helemaal niets, maar bij dit simpele, maar magistrale, deuntje kan ik niet stil blijven zitten:quote:
Nu ik dat terughoor, associeer ik het ineens met een oude tv-serie ofzoiets... zat het daar ooit bij, als tune?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Het is ook dit deuntje dat me verslingerd deed raken aan synthesizers...
Niet dat ik weet, maar hier gingen we net via de Korgis de link leggen naar Telstar van The Tornados, daarvandaan naar de titeltune van western serie High Chaparral en toen weer naar de Magnificent 7 van Bad Manners...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:15 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Nu ik dat terughoor, associeer ik het ineens met een oude tv-serie ofzoiets... zat het daar ooit bij, als tune?
Die link snap ik wel, ja...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar hier gingen we net via de Korgis de link leggen naar Telstar van The Tornados, daarvandaan naar de titeltune van western serie High Chaparral en toen weer naar de Magnificent 7 van Bad Manners...
Die serie ken ik ook niet nee....quote:Een zoekaktie levert wel op dat deze song gebruikt is als tune voor het BRT programma 'De Schone en het Beest', maar daar heb ik tot vandaag nog nooit van gehoord...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |