quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ligt er natuurlijk aan wat je kookt. Voor mij is uitgebreid koken twee ovenpizza's in plaats van één.

lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]Aardappelen koken, salade maken en een stukje vis denk ik

visquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:

Wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
vis
stukje vis
stukje vis denk
stukje vis denk ik

Vis een optie? Klinkt lekker. Acht en een halve liter jus er over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:

Ik zie dat je zei dat je mediteert en in TRU post. Geloof jij ook AstroTV dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:33 schreef MissVanity het volgende:

er moet alleen nog een kippenpoten bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Vis een optie? Klinkt lekker. Acht en een halve liter jus er over.

Ik eet nooit aardappelen met jus. Wij hebben het leren eten met olijfolie en zout.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Vis een optie? Klinkt lekker. Acht en een halve liter jus er over.

Kip en vis?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef speedking het volgende:
[..]
er moet alleen nog een kippenpoten bij

Astro TVquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:35 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik zie dat je zei dat je mediteert en in TRU post. Geloof jij ook AstroTV dan?(serieuze vraag)

nee dat zei hij...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Wat is dat toch met mensen die je posthistory bekijken?
Ik doe dat echt nooit.

Olijfolie en zout? Ik vind aardappelen zonder jus hetzelfde als op karton kauwen. Doe mij maar boerenkool met worst dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik eet nooit aardappelen met jus. Wij hebben het leren eten met olijfolie en zout.
Russen doen dat. Heerlijk![]()
Ik heb 9 maanden samengewoond met een Rus en een Vietnamees. Zo ontdek je nog eens iets!

BOERENKOOL!!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Olijfolie en zout? Ik vind aardappelen zonder jus hetzelfde als op karton kauwen. Doe mij maar boerenkool met worst dan.

Sorryquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Wat is dat toch met mensen die je posthistory bekijken?
Ik doe dat echt nooit.

quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:30 schreef speedking het volgende:
[..]
ze is gewoon heel heel knap, en ik ben bang te plunderen xd, ik had bal dus zeg zo tegen me vriend kom we geven een showtje dus we doen zo wat vette trics toen probeerde ik een trucje, schoot ik tegen me hoofd, dus ik denk dat ik sws geen kans meer maak, ik ga lekker in een hoekje zitten huilen

Geeft niet hoorquote:

Met worst, hè. We moeten wel op zijn meest Hollands blijven.quote:
Ik eet bijna dagelijks aardappelen. Het is gewoon dat ik er wel iets bij moet hebben. Als we geen jus hebben eet ik het meestal samen met mijn stuk vlees.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:39 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben echt 1 van de 3 mensen ter wereld die aardappelen lekker vinden

ohja mischien dat ik dat niet durfde...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
aaawh zo schattig
gewoon aanspreken joh, vrouwen zijn over het algemeen sowieso geen fan van stoerdoenerij

Met worst en spekjes!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Met worst, hè. We moeten wel op zijn meest Hollands blijven.
[..]
Ik eet bijna dagelijks aardappelen. Het is gewoon dat ik er wel iets bij moet hebben. Als we geen jus hebben eet ik het meestal samen met mijn stuk vlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |