Ik moet echt alles aan de bovenkant openmaken! Elke chipszak, blik zonder lipje, doos, noem maar op, wordt eerst grondig door mij bestudeerd welke kant de juiste is om open te maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik maak chips altijd verkeerd om open.
Doe ik ook vaak, vooral bij drinken, ik heb dan het gevoel dat het niet meer lekker isquote:Op maandag 22 augustus 2011 04:48 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
Ik wil nooit het laatste beetje van iets hebben. Dus het laatste beetje hagelslag of boter uit een pak, of de laatste broodsnee of wat dan ook dat pak/wil ik nooit. Ik breek dan altijd een ander(e) pak/zak aan. Dus het komt hier vaak voor dat er verschillende pakken hagelslag die nog helemaal niet op zijn staan omdat ik het laatste beetje niet wil.
Same here! En een dunne deken krijg ik de kriebels van. ( lees: Hotel dekentjes op vakantie, Turkije bijv. )quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:01 schreef LetsGame het volgende:
Ik kan niet slapen zonder dekens, ookal is het bloedheet.
Dat eerste doet iedereen toch? Ik kijk ook elke vijf minuten of ik geen sms of mail heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:31 schreef muiisjj het volgende:
Ik kijk vaak op mijn telefoon of ik smsje of een ping gehad heb(doe ik overal behalve thuis).
Ik eet vaak voordat ik naar bed ga. En ik krijg honger wanneer ik een ziekhuis programma aan het kijken ben.
Zoals een tijdje terug mocht ik bij een hart operatie kijken. In de kamer zelf en kreeg er gewoon honger van. En ook is een keertje toen ik met m'n vader naar bodyworld ging hoopte ik dat ik patatzaakje tegen kwam kreeg er weer honger van.
En op papier geld heb je die zilvererandjes die moet ik allemaal naar 1 kant hebben(komt doordat ik achter de kassa werk)
En ook ik kan niet slapen zonderdeken. En niet zonder mij knuffeltje
ik niet... is dat dan een rare gewoonte of juist niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat eerste doet iedereen toch? Ik kijk ook elke vijf minuten of ik geen sms of mail heb.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:01 schreef LetsGame het volgende:
Ik kan niet slapen zonder dekens, ookal is het bloedheet.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op mijn telefoon kijken zodat het lijkt of ik een sociaal leven heb.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef MakuMaku het volgende:
Ik zeg altijd tegen mijn katten of ik laat thuis kom of normale tijd thuis.
Ik vertel mijn katten over mijn dagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef MakuMaku het volgende:
Als een stapel boeken of een enkel boek in een stapel in een boekenwinkel scheef staan, zet ik ze altijd even recht.
Ik zeg altijd tegen mijn katten of ik laat thuis kom of normale tijd thuis.
In de trein wil ik het liefst achteruit rijden omdat het lekkerder slaapt.
Als ik wegga zeg ik standaard tegen mijn katten: Goed op het huisje passen he...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik vertel mijn katten over mijn dagIk praat sowieso altijd tegen ze
Bij mij is het meer: Niet teveel kattenkwaad terwijl ik weg ben he!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef MissyA het volgende:
[..]
Als ik wegga zeg ik standaard tegen mijn katten: Goed op het huisje passen he...
Duidelijke PAINTquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
Ik kan nooit slapen als ik bijv. een kastdeur open heb staan
Ik doe altijd als ik onder de dekens ben, de dekens onder mijn voeten zeg maar.. om ze warm te houden. Dit dus;
[ afbeelding ]
Mn zusje stuurde hem mij via de mail omdat ik dat altijd doe maar is denk ik wel met paint ja.. dat heb ik nou ook als ik in bepaalde hotellen slaap.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Duidelijke PAINT![]()
Dat doe ik dus ook, maar ga nog een stapje verder en moet een stukje deken onder mijn hoofd hebben.
Als ik in een hotel slaap erger ik me dan ook altijd kapot, dat de lakens standaard tusen het matras en het bedframe worden gestopt en die er eerst moet uittrekken
Haha, haters gonna hate. Ik deed het eerst onbewust, maar soms in aanwezigheid van een vriend ga ik wel eens IRL trollen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moet echt alles aan de bovenkant openmaken! Elke chipszak, blik zonder lipje, doos, noem maar op, wordt eerst grondig door mij bestudeerd welke kant de juiste is om open te maken.
Mensen die rücksichtslos iets open maken, en mensen die bewust de onderkant openen, daar heb ik echt een hekel aan.
Ik ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
Ik doe altijd als ik onder de dekens ben, de dekens onder mijn voeten zeg maar.. om ze warm te houden. Dit dus;
[ afbeelding ]
Dat is normaal toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:49 schreef Jesse_James het volgende:
Ik bel/sms nooit tijdens het avondeten.
Ja, ik krijg altijd commentaar dat het mijn schuld is als het dekbed uit het overtrek schuift.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ook.
Tot grote ergernis van al mijn (ex) vriendinnen.
Ik doe dat ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo? Je kunt toch gewoon het hoekje van het dekbed aan jouw kant om je voeten gooien, heeft zij geen last vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ook.
Tot grote ergernis van al mijn (ex) vriendinnen.
Ik leg juist altijd 1 voet boven de dekens, anders wordt het me te warmquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik doe dat ook
Ligt op de een of andere manier veel fijner.
Dit en zonder kussen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:40 schreef Martin1234 het volgende:
Ik slaap standaard altijd op mijn buik.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet een reden om de dokter te bezoeken? Lijkt me niet gezond namelijk, hart ritme stoornissen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:34 schreef Leipo666 het volgende:
mijn lichaam heeft de vreemde gewoonte om af en toe een hartslag over te slaan om daarna de volgende hartslag dubbel zo hard uit te voeren
Ik kan juist niet slapen als het dekbed niet ingestopt isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik krijg altijd commentaar dat het mijn schuld is als het dekbed uit het overtrek schuift.
heb ik al gedaan, schijnt niet schadelijk te zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat niet een reden om de dokter te bezoeken? Lijkt me niet gezond namelijk, hart ritme stoornissen.
Dit doe ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Vanochtend kwam is er weer 1 tegen
Als ik de douche uit draai, dan strijk ik met mijn handen eerst het water van me armen af, wapper vervolgens met mijn handen zodat het water daar ook af is en pak dan pas de handdoek om me verder af te drogen.
Soms pak ik mijn buik ook nog mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |