Ja, maar enkel als ik aan de late kant ben en me dus moet haasten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef Martin1234 het volgende:
Telt tandenpoetsen onder het douchen ook,
of zijn er meerdere die dit ook doen??
Weleens jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef Martin1234 het volgende:
Praktisch altijd. En als ik het onverhoopt vergeet, duik ik weer onder de douche om mijn tanden te gaan poetsen (tenzij ik al ben afgedroogd/aangekleed maar meestal kom ik er wel snel achter).quote:Op maandag 22 augustus 2011 03:20 schreef Martin1234 het volgende:
Ow bij dat lopen, ik wil altijd links lopenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:43 schreef MissVanity het volgende:
De randjes van de stoeptegels in het midden van mijn voet als ik hakken draag
Op die manier raken mijn voeten de randjes dus niet
Mensen moeten bij mij altijd aan mijn linkerkant. Maar dat is geen raar trekjequote:Op maandag 22 augustus 2011 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow bij dat lopen, ik wil altijd links lopen(alhoewel ik er bij vreemden geen moeite ga doen hoor, alleen bij familie
)
Mja dan heb jij nog een reden, mijn oren werken prima. Het voelt prettiger dat diegene rechts van mij looptquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:08 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Mensen moeten bij mij altijd aan mijn linkerkant. Maar dat is geen raar trekje
Ik ben bijna helemaal doof aan mijn rechteroor. Ik kan mensen dus echt niet verstaan als ze in mijn rechteroor praten
Dat lijkt me een volstrekt normale reactie voor het slapen gaan, dat is typisch zo'n moment waarop een mens even dagdroomt. Een automatische reactie om eventuele negatieve gedachten (stress bijv) naar de achtergrond te dringen om rustig in slaap te vallen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:57 schreef Kieswiel het volgende:
Ik besef me net pas dat ik de gewoonte heb om aan leuke dingen te denken als ik ga slapen. Niet zomaar wat leuks, maar een specifiek onderwerp.
Ik ook! Maar ik let er onopgemerkt toch echt op!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik zit liever aan de linkerkant van mijn gesprekspartner.
Ik maak chips altijd verkeerd om open.
Ik eet heel veel waterijsjes achter elkaar.
Whyyyyquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ook! Maar ik let er onopgemerkt toch echt op!
Ik heb ook altijd mijn mp3 bij mequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:44 schreef Superslechterik het volgende:
Ik drink alleen uit blikjes, plastic flesjes of uit my little pony bekers, anders hoef ik het niet.
Ik kan niet laptoppen, slapen of bankhangen voor het huis is gepoetst of gestofzuigt.
Ik ga nergens heen zonder mijn mp3 speler.
Ik moet altijd lijstjes maken als ik veel dingen moet doen.
M&M's op kleur sorteren.
Vorig jaar viel t een klasgenoot op dat ik zovaak etend op de foto stond en dat mijn chipzakken altijd andersom open waren.quote:
Oh, dan zal het wel vrouw eigen zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd mijn mp3 bij me
Lijstjes maken doe ik ook.
Ik kan me niet ontspannen als het huis niet netjes is
Ik denk hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:25 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel vrouw eigen zijn.
Dit doe ik wel in elk gevalquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:45 schreef Horchata het volgende:
[..]
En vervolgens altijd in dezelfde volgorde van kleur opeten.
Ik haat jouw soort.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik maak chips altijd verkeerd om open.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |