Dat is normaal toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:49 schreef Jesse_James het volgende:
Ik bel/sms nooit tijdens het avondeten.
Ja, ik krijg altijd commentaar dat het mijn schuld is als het dekbed uit het overtrek schuift.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ook.
Tot grote ergernis van al mijn (ex) vriendinnen.
Ik doe dat ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
Ik kan nooit slapen als ik bijv. een kastdeur open heb staan
Ik doe altijd als ik onder de dekens ben, de dekens onder mijn voeten zeg maar.. om ze warm te houden. Dit dus;
[ afbeelding ]
Hoezo? Je kunt toch gewoon het hoekje van het dekbed aan jouw kant om je voeten gooien, heeft zij geen last vanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik ook.
Tot grote ergernis van al mijn (ex) vriendinnen.
Ik leg juist altijd 1 voet boven de dekens, anders wordt het me te warmquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 03:04 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik doe dat ook
Ligt op de een of andere manier veel fijner.
Dit en zonder kussen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:40 schreef Martin1234 het volgende:
Ik slaap standaard altijd op mijn buik.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 01:18 schreef Mpj het volgende:
Ik doe altijd als ik onder de dekens ben, de dekens onder mijn voeten zeg maar.. om ze warm te houden. Dit dus;
[ afbeelding ]
Is dat niet een reden om de dokter te bezoeken? Lijkt me niet gezond namelijk, hart ritme stoornissen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:34 schreef Leipo666 het volgende:
mijn lichaam heeft de vreemde gewoonte om af en toe een hartslag over te slaan om daarna de volgende hartslag dubbel zo hard uit te voeren
Ik kan juist niet slapen als het dekbed niet ingestopt isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ik krijg altijd commentaar dat het mijn schuld is als het dekbed uit het overtrek schuift.
heb ik al gedaan, schijnt niet schadelijk te zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat niet een reden om de dokter te bezoeken? Lijkt me niet gezond namelijk, hart ritme stoornissen.
Dit doe ik ookquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Vanochtend kwam is er weer 1 tegen
Als ik de douche uit draai, dan strijk ik met mijn handen eerst het water van me armen af, wapper vervolgens met mijn handen zodat het water daar ook af is en pak dan pas de handdoek om me verder af te drogen.
Soms pak ik mijn buik ook nog mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |