abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 00:35:00 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100922196

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaat
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100922218
*Boks* Heloef
pi_100922725
Toch maar even wat drinken in een cafe :)
Finally, someone let me out of my cage
pi_100922769
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
Toch maar even wat drinken in een cafe :)
:D
Succes!
pi_100922839
Volgens mij is iedereen heen
pi_100922845
nee ik ben er nog
pi_100922874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:59 schreef formerjellybean het volgende:
nee ik ben er nog
hoi :@
pi_100922881
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 00:58 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij is iedereen heen
:N
We zijn alleen wel zo'n beetje uitgepraat, denk ik :D
pi_100922907
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Elke maand wel weer een nieuwe rel. Elke dag weer nieuwe avonturen. Het blijft wel een grappig topic.
pi_100922943
Als een jongen/man heel erg van de dak schreeuwt dat die vrijgezel is , is het dan wel verstandig om daar contact te mee aan gaan. Het lijkt me dan een beetje alsof die te graag vrijgezel is
pi_100922950
Dat was even een gedachte die in me op kwam
pi_100922996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Als een jongen/man heel erg van de dak schreeuwt dat die vrijgezel is , is het dan wel verstandig om daar contact te mee aan gaan. Het lijkt me dan een beetje alsof die te graag vrijgezel is
Ik geloof dat het ook mogelijk moet zijn om verliefd te worden.
pi_100923033
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik geloof dat het ook mogelijk moet zijn om verliefd te worden.
Yup maar vorige keer pakte niet zo geweldig uit , dus ben even wat voorzichtiger. Hij pocht er ook heel erg over dus ben ik een beetje wantrouwend
pi_100923037
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Hangt ervan af hoe hij het brengt - Is het een "boehoehoe, ik blijf eeuwig vrijgezel" dan is de kans kleiner dat het een vreemdganger zal zijn dan wanneer het een "wat kan ik zeggen, ik ben jong, man en vrijgezel" :P
Maar of dat nou zoveel beter is :D
pi_100923123
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Hangt ervan af hoe hij het brengt - Is het een "boehoehoe, ik blijf eeuwig vrijgezel" dan is de kans kleiner dat het een vreemdganger zal zijn dan wanneer het een "wat kan ik zeggen, ik ben jong, man en vrijgezel" :P
Maar of dat nou zoveel beter is :D
Nou ik geloof meer dat het net uit is en hij aan het feesten is, dus dat maakt voor mij al helemaal iets waarvan ik denk hmmmm toch maar niet. Het is wel frappant dat die er zo over pocht en zo aan het feesten is.

Denk dat ik bij dat exemplaar misschien maar beter weg kan blijven want dat voorspelt ook niet veel goeds
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:11:24 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100923166
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Over de liefde raak je toch nooit uitgepraat toch?
C'est la vie
pi_100923230
Mijn conclusie is meer over dit of hij is nog niet over de ex heen en gaat straks met hangende pootjes terug naar haar of hij blijft door feesten etc en dat is voor mij even beide niet handig.
pi_100923253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn conclusie is meer over dit of hij is nog niet over de ex heen en gaat straks met hangende pootjes terug naar haar of hij blijft door feesten etc en dat is voor mij even beide niet handig.
Dan is het vrij duidelijk, toch?
pi_100923298
yup blijf nog even vrijgezel. En denk zelf ook even dat het beter is even op mezelf richten want ik pak dingetjes enzo wel gewoon op en ga gewoon verder maar ben cynisch even qua liefde dus ik denk niet dat ik er ook echt voor opensta op het moment
pi_100923343
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
yup blijf nog even vrijgezel. En denk zelf ook even dat het beter is even op mezelf richten want ik pak dingetjes enzo wel gewoon op en ga gewoon verder maar ben cynisch even qua liefde dus ik denk niet dat ik er ook echt voor opensta op het moment
Ik heb vaak het idee dat veel mensen zeggen er niet voor open te staan; totdat ze opeens een geweldig persoon tegen komen. Ik bedoel... vaak zie je toch dat de periode van... "ik sta wel open voor wat nieuws" tot "een relatie hebben" heel erg kort is.
pi_100923366
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Over de liefde raak je toch nooit uitgepraat toch?
Klopt!

[ Bericht 22% gewijzigd door HappyGirl91 op 19-08-2011 01:22:50 (:$) ]
pi_100923392
nou als het even voorgaande project 4 jaar los/vast scharrel is geweest en het nogal rare manier uitgaan is , denk ik dat ik wel even veilig kan zeggen even niet of er moet echt een wonderachtig iets gebeuren waarvan ik zeg die had ik nog niet zien aankomen.
pi_100923463
huh happy waarom haal je het weg ??
pi_100923474
NOU :( Waarom ziet iedereen dit?? :'(
pi_100923480
Weet ik niet, ik vond het bij nader inzien toch wel overbodig of zo :D
pi_100923492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef HappyGirl91 het volgende:
NOU :( Waarom ziet iedereen dit?? :'(
Ik miste het. :{
pi_100923496
Ja Happy, waarom haal je nu ineens die foto van jezelf weg?
Ron Paul 2012
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:27:24 #28
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100923517
Hmm dit was misschien niet al te slim om te doen. Morgen ga ik uit met vrienden en vriendinnen. Nu wou dat meisje van het werk ook uit gaan maar er was niemand die mee wou dus ging ze alleen wel uit en eerst ging ze naar iets anders en toen naar dezelfde dingetje. Ik weet niet wat ze nu precies wil want ze wou niet op de foto (voor nieuwe profielfoto, ze zei (net als veel anderen) dat ik een nieuwe profielfoto moest dus toen zei ik van 'ga dan mee op de foto' maar dat wou ze niet, omdat ze dat niet zocht :?) ik ben kortom hartstikke verwart.

Wat wel chill is dat ik binnenkort naar het meisje dat ik op vakantie heb gezoenf toe ga (lekker met zijn 2en naar de stad waar zij woont, ipv school! Hoe chill kan het zijn).
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_100923532
- laat maar, editfail na editfail :'(
pi_100923557
happy Wat doe je ????
pi_100923567
Nou ja, ik vond het wel een leuke foto.
Ron Paul 2012
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:29:36 #32
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100923568
Wat heb ik gemist?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:30:21 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100923584
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:26 schreef Supersoep het volgende:
Ja Happy, waarom haal je nu ineens die foto van jezelf weg?
Er was geen foto.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:31:06 #34
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100923597
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:27 schreef Newbie114 het volgende:
Hmm dit was misschien niet al te slim om te doen. Morgen ga ik uit met vrienden en vriendinnen. Nu wou dat meisje van het werk ook uit gaan maar er was niemand die mee wou dus ging ze alleen wel uit en eerst ging ze naar iets anders en toen naar dezelfde dingetje. Ik weet niet wat ze nu precies wil want ze wou niet op de foto (voor nieuwe profielfoto, ze zei (net als veel anderen) dat ik een nieuwe profielfoto moest dus toen zei ik van 'ga dan mee op de foto' maar dat wou ze niet, omdat ze dat niet zocht :?) ik ben kortom hartstikke verwart.

Wat wel chill is dat ik binnenkort naar het meisje dat ik op vakantie heb gezoenf toe ga (lekker met zijn 2en naar de stad waar zij woont, ipv school! Hoe chill kan het zijn).
Ik ben ook harstikke verward na dit te lezen. _O-
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:35:12 #35
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100923660
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben ook harstikke verward na dit te lezen. _O-
Samenvattingkje:
Meisje van het werk dat ik leuk vond wou niet ' een keer samen iets doen' maar wel babbelen tijdens het uitgaan (wat an sich al verwarrend zat was) en nu begint ze telkens het gesprek en wil ze naar dezelfde tent als waar ik uitga. En tegelijkertijd doet ze afstandelijk af en toe en wil niet mee op de foto voor mijn nieuwe profielfoto.
En daarom ben ik verward :?

nu duidelijker?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:36:36 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100923684
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:35 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Samenvattingkje:
Meisje van het werk dat ik leuk vond wou niet ' een keer samen iets doen' maar wel babbelen tijdens het uitgaan (wat an sich al verwarrend zat was) en nu begint ze telkens het gesprek en wil ze naar dezelfde tent als waar ik uitga. En tegelijkertijd doet ze afstandelijk af en toe en wil niet mee op de foto voor mijn nieuwe profielfoto.
En daarom ben ik verward :?

nu duidelijker?
Nu snap ik het.
DenWauwelaar had zoiets ook gister, wat is het toch met vrouwen? _O-
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:38:19 #37
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100923709
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Nu snap ik het.
DenWauwelaar had zoiets ook gister, wat is het toch met vrouwen? _O-
En toen we het toevallig over relaties hadden (zij begon) en het erover hadden of we nog met iemand bezig waren zij ze nee :? Nu is dat niet zo raar maar ik ben echt zwaar verward, en dit helpt dan niet echt.
pi_100923796
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:38 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

En toen we het toevallig over relaties hadden (zij begon) en het erover hadden of we nog met iemand bezig waren zij ze nee :? Nu is dat niet zo raar maar ik ben echt zwaar verward, en dit helpt dan niet echt.
Maar je hebt haar dus nog niet gevraagd voor de duo-date? Wellicht kan dat ook duidelijkheid scheppen...

Edit: En waarom is het verwarrend voor je dat ze naar dezelde tent uit wil gaan dan dat jij uitgaat... dan zeg je toch gewoon dat dat prima is? Gewoon gezellig meenemen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 01:53:32 #39
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100923999
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Maar je hebt haar dus nog niet gevraagd voor de duo-date? Wellicht kan dat ook duidelijkheid scheppen...

Edit: En waarom is het verwarrend voor je dat ze naar dezelde tent uit wil gaan dan dat jij uitgaat... dan zeg je toch gewoon dat dat prima is? Gewoon gezellig meenemen.
Nou omdat ze daar normaal niet heen gaat en ik niet zeker weet of ik nog wel iets met haar wil doen. Nadat ze de vorige keer vroeg of ze een keer samen iets wou doen en daar nee op zei en ik dus maar bedacht dat ik haar beter kan vergeten. Mijn hoofd is een groot slagveld en kan ik moeilijk tot niet ordenen. Er zijn momenten van relatieve rust maar als ik dan begin te denken komt de hele wervelwind weer tot leven. Ik weet niet hoe ik dat kan omschrijven maar zo zit het ongeveer.
pi_100924105
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 01:53 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nou omdat ze daar normaal niet heen gaat en ik niet zeker weet of ik nog wel iets met haar wil doen. Nadat ze de vorige keer vroeg of ze een keer samen iets wou doen en daar nee op zei en ik dus maar bedacht dat ik haar beter kan vergeten. Mijn hoofd is een groot slagveld en kan ik moeilijk tot niet ordenen. Er zijn momenten van relatieve rust maar als ik dan begin te denken komt de hele wervelwind weer tot leven. Ik weet niet hoe ik dat kan omschrijven maar zo zit het ongeveer.
Naja, ik heb dat zelf ook, teveel denken. Ik weet dat je juist op dit vlak eigenlijk zo min mogelijk moet denken en zoveel mogelijk moet doen. Misschien heeft die afspraak met die meid van vakantie ook wel met je "verwardheid" te maken; dat je haar misschien stiekem iets meer ziet zitten... Maargoed; er is niets mis mee om met meerdere vrouwen om te gaan als je single bent he. Ik zou zeggen; trek gewoon ook met haar op; het is niet dat je een relatie met haar aangaat wanneer je haar een keer meeneeemt met uitgaan oid. Niet teveel nadenken over wat zij denkt en waarom zij zo doet... dat is iets voor haarzelf.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:04:05 #41
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100924190
Kan het altijd proberen ^O^

En je hebt gelijk ik voel meer voor dat meisje van vakantie, het is erg gegroeid (mijn gevoelens voor haar dan) maar het kutte is dat er geen relatie in zit (te ver weg). Maar toch wil ik haar graag zien en kan ik niet wachtten tot over 2 weken :@
pi_100924216
Ik ga hier maar eens meelezen, leuke date gehad voor 4 keer en toen had ze een psychose gehad vertelde ze en daarom wilde ze niet verder. (ze zat zelf nog met teveel problemen die ze alleen wilde oplossen)

Niet omdat het aan mij lag, maar aan haar vertelde ze.
En dat is ook zo want we vonden elkaar leuk en ook van haar kant, dat weet ik wel zeker.

Ben er nog naar de klote van, maargoed ik moet me ermaar overheen zetten denk. :'(
Do what you love, love what you do!
pi_100924425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:05 schreef kree het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezen, leuke date gehad voor 4 keer en toen had ze een psychose gehad vertelde ze en daarom wilde ze niet verder. (ze zat zelf nog met teveel problemen die ze alleen wilde oplossen)

En dat is ook zo want we vonden elkaar leuk en ook van haar kant, dat weet ik wel zeker.

Ben er nog naar de klote van, maargoed ik moet me ermaar overheen zetten denk. :'(
Ow dat is lelijk ja; maar ik ga er wel vanuit dat het oprecht is (en is het dat niet, dan moet je je afvragen of je haar uberhaupt wil; want dat zijn geen dingen om over te liegen). Ik denk dat het wel een volwassen en goede keuze van haar is, en ik denk dat je dat ook moet respecteren.

Maar waarom wil je nu trouwens opeens hier meelezen? Vaker problemen gehad met de dames?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:26:05 #44
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100924609
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:05 schreef kree het volgende:

Oohw een nieuwe newb :P

Ik zou het respecteren en je er idd overheen zetten, een psychose is niet zomaar iets en een trauma an sich...

Maar wel klote voor je, maar waarom doe je nu mee? Vroeger ook al problemen met de vrouwtjes?
pi_100924644
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ow dat is lelijk ja; maar ik ga er wel vanuit dat het oprecht is (en is het dat niet, dan moet je je afvragen of je haar uberhaupt wil; want dat zijn geen dingen om over te liegen). Ik denk dat het wel een volwassen en goede keuze van haar is, en ik denk dat je dat ook moet respecteren.

Maar waarom wil je nu trouwens opeens hier meelezen? Vaker problemen gehad met de dames?
Ja het is oprecht van haar, ik zal maar niet in details gaan, maar ze heeft de bewijzen laten zien zeg maar..
En het is goed dat zij het vertelde, maar ik kom er gewoon niet overheen omdat ze nu niet meer reageert op sms etc.
En we vinden elkaar leuk, maar alleen door die psychologische problemen komt het niet verder.
En daar krijg ik nu geen antwoorden op.

Ja het is lastig, het komt door die psychose dat ze niet verder wil.
Ik wil wel verder (en zei denk ook) maarja het hangt dan meer van haar af.

Ik heb nog een paar pogingen gedaan om contact op te nemen (op een niet dwingende manier)
Maar dat lukt niet tot op heden.

Maakt het niet makkelijk voor mij, had ze nou gezegd dat ze echt niks meer verder wilde dan was ik er al klaar mee.
Maar nu blijft het maar in m'n hoofd zitten.
pi_100924669
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Oohw een nieuwe newb :P

Ik zou het respecteren en je er idd overheen zetten, een psychose is niet zomaar iets en een trauma an sich...

Maar wel klote voor je, maar waarom doe je nu mee? Vroeger ook al problemen met de vrouwtjes?
Waarom ik meedoe?
Ik heb nooit problemen ermee gehad, alleen nooit de juiste meid tegengekomen.
En nu ineene wel, en dan loopt het stuk omdat zij een psychose heeft.
pi_100924766
Interessant topic om te lezen :@
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:33:28 #48
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100924770
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:28 schreef kree het volgende:

[..]

Waarom ik meedoe?
Ik heb nooit problemen ermee gehad, alleen nooit de juiste meid tegengekomen.
En nu ineene wel, en dan loopt het stuk omdat zij een psychose heeft.
Na 4 dates weet je dat al? Dat vind ik persoonlijk vrij raar (weet niet hoe oud je bent).
Heb je hier al eerder eens gekeken naar wat voor problemen mensen als ik (valt reuze mee) en axel (is best erg) hebben met versieren? Maar waarschijnlijk kun je beter helpen dan geholpen worden als je nooit problemen hebt gehad. In ieder geval een hartelijk welkom in deze reeks en sorry als ij vijandelijk klink heb ik wel meer.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:34:06 #49
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100924779
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Heb jij nog tips/problemen? Kom mee doen :)
pi_100924824
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:34 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Heb jij nog tips/problemen? Kom mee doen :)
Totaal geen womanizer.. Tijdje echt wanhopig bezig geweest maar ben ik nu wel enigszins overheen. Laat het allemaal over me heen komen en heb gewoon lol met vrienden en dan komt Miss Right vanzelf wel een keer langswandelen :).. Vind het gewoon interessant om te lezen hoe anderen met situaties omgaan.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_100924831
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:33 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Na 4 dates weet je dat al? Dat vind ik persoonlijk vrij raar (weet niet hoe oud je bent).
Heb je hier al eerder eens gekeken naar wat voor problemen mensen als ik (valt reuze mee) en axel (is best erg) hebben met versieren? Maar waarschijnlijk kun je beter helpen dan geholpen worden als je nooit problemen hebt gehad. In ieder geval een hartelijk welkom in deze reeks en sorry als ij vijandelijk klink heb ik wel meer.
Ja nou wat het rare is, zij versierde juist mij en het voelde al goed na 2 dates, zoenen etc.
Daarna kwam pas dat verhaal van haar en dat maakt het juist zo lastig.
Toen had ik nog geen problemen met die psychose, dacht dat dat in het verleden lag.
Maar ineene een berichtje van dr dat ze nog teveel met haar problemen zat blala.

Ja als het initiatief nou van mij kwam dan had ik het nog kunnen begrijpen.
Maar het ligt allemaal wat lastiger denk.
pi_100924858
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoe lang lurk je al?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:38:15 #53
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100924861
Probeer haar te helpen, zou ik zeggen. Wat voor psychose heeft ze? (verkapt: welke psychologische ziekte (bv schizofrenie) heeft ze?) Misschien een rare vraag maar ik vind dat soort dingen heel interessant en wil daarom later ook psychiater worden.
pi_100924874
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Hoe lang lurk je al?
Af en toe een pagina ;). Ken dus geen hele levensverhalen van iedereen :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:39:54 #55
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100924888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:36 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Totaal geen womanizer.. Tijdje echt wanhopig bezig geweest maar ben ik nu wel enigszins overheen. Laat het allemaal over me heen komen en heb gewoon lol met vrienden en dan komt Miss Right vanzelf wel een keer langswandelen :).. Vind het gewoon interessant om te lezen hoe anderen met situaties omgaan.
Goede instelling ^O^ als een van de aan de beterende hand zijnde users vind ik dat je zeker goed bezig bent. Hoe kwam het dat je zo wanhopig was?
pi_100924909
quote:

[..]

Dat is de juiste instelling in elk geval ^O^ Blij dat je ook weet dat het niet iets is wat je kan afdwingen, daar hebben veel mannen toch vaak moeite mee, merk ik. Accepteren dat je niet meer kan doen dan lekker in je vel zitten en zo, bedoel ik.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Af en toe een pagina ;). Ken dus geen hele levensverhalen van iedereen :)
... Sinds? :D Wat heb je nog meegekregen? Was je er ten tijde van richard en schenkstroop en zo al bijvoorbeeld?
pi_100924911
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef Newbie114 het volgende:
Probeer haar te helpen, zou ik zeggen. Wat voor psychose heeft ze? (verkapt: welke psychologische ziekte (bv schizofrenie) heeft ze?) Misschien een rare vraag maar ik vind dat soort dingen heel interessant en wil daarom later ook psychiater worden.
Mh... wil je iemands hulpje worden of wil je een relatie? Het kan ook zijn dat door haar te gaan steunen op allerlei vlakken, het relatie aspect verdrukt gaat worden en je gewoon vrienden wordt. Ik denk niet dat hij dat zoekt.
Verder is het ook niet een probleem wat over gaat en je moet je realiseren dat je een behoorlijke zware last meetilt in een relatie. Ik kan me heel goed voorstellen dat die meid daardoor ook twijfelt om een relatie aan te gaan hoor.
pi_100924920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef Newbie114 het volgende:
Ja nou dat is waar ik het ook met haar over heb gehad (laatste keer dat ik haar persoonlijk zag)
Daarna nog een paar sms-jes over en weer.
En het laatste wat ik kreeg was iets in de trant van "ik wil geen contact meer het is te moeilijk voor mij)
Toen heb ik nog een paar pogingen gewaagd via sms (gewoon om te praten dan) maar ik krijg niks meer terug.
pi_100924940
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:41 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dat is de juiste instelling in elk geval ^O^ Blij dat je ook weet dat het niet iets is wat je kan afdwingen, daar hebben veel mannen toch vaak moeite mee, merk ik. Accepteren dat je niet meer kan doen dan lekker in je vel zitten en zo, bedoel ik.
Dat is jou visie ja...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:43:27 #60
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100924957
Beter houd je dan ook op met sms'en, als ze weer beter aan het worden is zal ze jou wel sms'en (of niet maar dan is het vergeten makkelijker).
pi_100924967
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:39 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Goede instelling ^O^ als een van de aan de beterende hand zijnde users vind ik dat je zeker goed bezig bent. Hoe kwam het dat je zo wanhopig was?
Zag overal om me heen stelletjes en wilde weten hoe dat zou zijn. (Had toen nog geen vriendin gehad). Zo paar jaar doorgeworsteld tot ik zoiets had van: "het zal wel".. Niet lang daarna mijn ex leren kennen en daar een paar maanden mee gelopen. Sinds 2 jaar is dat niet meer en in de tussentijd wel weer dipjes gehad maar niks extreems. Zou wel graag weer wat willen alleen ben ik nogal verlegen naar vreemden en ook niet heel zelfverzekerd :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:45:03 #62
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100924980
quote:

[..]

Rare visie. Blijheid kun je trouwens wel afdwingen, ik kan dat tenminste.
quote:
[..]

... Sinds? :D Wat heb je nog meegekregen? Was je er ten tijde van richard en schenkstroop en zo al bijvoorbeeld?
Wie zijn richard en schenkstroop?
pi_100924982
quote:

[..]

[..]

Pfff, dat zou ik echt niet weten. Lees zoveel op internet dat ik het niet bijhoud. De nickname schenkstroop klinkt me wel bekend, maar geloof dat hij ook in PTA post waar ik het meeste te vinden ben.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:45:23 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100924983
quote:

[..]

Ik merk bij mezelf dat mijn instelling steeds meer naar dit schuift.
Had er een tijdje problemen mee dat ik geen vriendin heb, onervaren ben enzovoort.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:46:46 #65
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925005
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Zag overal om me heen stelletjes en wilde weten hoe dat zou zijn. (Had toen nog geen vriendin gehad). Zo paar jaar doorgeworsteld tot ik zoiets had van: "het zal wel".. Niet lang daarna mijn ex leren kennen en daar een paar maanden mee gelopen. Sinds 2 jaar is dat niet meer en in de tussentijd wel weer dipjes gehad maar niks extreems. Zou wel graag weer wat willen alleen ben ik nogal verlegen naar vreemden en ook niet heel zelfverzekerd :)
Zou jij het durven om aan een wildvreemde te vragen hoelaat het is?
pi_100925007
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Had er een tijdje problemen mee dat ik geen vriendin heb, onervaren ben enzovoort.
Juist, dat herken ik. Alleen zijn daarbij bijna al mijn vrienden geen versierkerels en daarbij single en onervaren :P. Weet dus dat ik niet de enige ben ;)
pi_100925022
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Zou jij het durven om aan een wildvreemde te vragen hoelaat het is?
Oh, dat wel. Maar niet als ik een dame in kwestie interessant materiaal vind :P. Heb alleen wel ernstige telefoonfobie naar vreemden geloof ik :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:47:48 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925027
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:46 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Juist, dat herken ik. Alleen zijn daarbij bijna al mijn vrienden geen versierkerels en daarbij single en onervaren :P. Weet dus dat ik niet de enige ben ;)
Goh mijn vrienden ook. _O-
C'est la vie
pi_100925030
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:43 schreef Newbie114 het volgende:
Beter houd je dan ook op met sms'en, als ze weer beter aan het worden is zal ze jou wel sms'en (of niet maar dan is het vergeten makkelijker).
Dat doe ik ook niet meer maar daarom voel ik me er niet minder klote onder.
Want de enige reden dat zij niet verder wil gaan is omdat ze nog met problemen zit (op het moment dan) afgezien wat ik al gehoord heb en waar ik ook haar mee wilde helpen, die ik nu nog niet weet.

En ik weet zeker dat we elkaar leuk vinden, ookal is het met een paar keer geweest maar ik voel dat gewoon en van haar kant ook.

Mja ik zal maar moeten afwachten maar ik ga ook niet te lang wachten want ik ben gewoon toe aan een realtie op het moment, ben het zat om alleen te zijn.
pi_100925051
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Opzich is dat prima; gewoon relax en je niet teveel zorgen maken. Ik ben alleen bang (omdat het bij mij zo is; hoeft niet bij iedereen zo te zijn!); dat dat gevoel tijdelijk is. Het komt altijd in periodes van voor- en tegenspoed. In sommige periodes interesseerd het me niet zoveel; zit ik gewoon goed in mijn vel en dan denk ik ook van... ach, een meid dat komt wel een keer. Ik heb zelfs een periode van 2 jaar gehad waar ik zo gewoon relax erover kon denken en me gewoon prima voelde. En dan komt er weer een periode waarin het moeilijk is; waar al die kleine dingen je raken... mensen intiem met elkaar om zien gaan; mensen die je kent die een relatie krijgen... weer alleen thuis zittend zappend langs een paar romantische comedies in de kerstvakantie... blah! Je gevoel is niet zo statisch... tenminste bij mij niet. Haal het beste uit de periodes dat je je goed voelt!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:51:09 #71
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925080
Slechte instelling 'ik ben toe aan een relatie' klinkt een beetje als genoegen nemen met weinig.

Maar net was ze nog 'de ware' en nu is ze iemand die je leuk vind. Dat is een beetje tegenstrijdig, niet dan?

Advies: vergeten of in ieder geval zolang het duurt.
pi_100925092
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Opzich is dat prima; gewoon relax en je niet teveel zorgen maken. Ik ben alleen bang (omdat het bij mij zo is; hoeft niet bij iedereen zo te zijn!); dat dat gevoel tijdelijk is. Het komt altijd in periodes van voor- en tegenspoed. In sommige periodes interesseerd het me niet zoveel; zit ik gewoon goed in mijn vel en dan denk ik ook van... ach, een meid dat komt wel een keer. Ik heb zelfs een periode van 2 jaar gehad waar ik zo gewoon relax erover kon denken en me gewoon prima voelde. En dan komt er weer een periode waarin het moeilijk is; waar al die kleine dingen je raken... mensen intiem met elkaar om zien gaan; mensen die je kent die een relatie krijgen... weer alleen thuis zittend zappend langs een paar romantische comedies in de kerstvakantie... blah! Je gevoel is niet zo statisch... tenminste bij mij niet. Haal het beste uit de periodes dat je je goed voelt!
Dat zeker, het relaxte gevoel is er niet continu. Gelukkig kan ik genoeg afleiding zoeken door gewoon met vrienden te relaxen en kan met sommigen ook goed over bepaalde kwesties praten.
Tijdens die dips, je kan het gewoon niet aanzien dat een stelletje hand in hand over straat loopt. Best sneu eigenlijk :@
pi_100925112
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:42 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dat is jou visie ja...
?? Wat ben ik dan vergeten?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:52:57 #74
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:51 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dat zeker, het relaxte gevoel is er niet continu. Gelukkig kan ik genoeg afleiding zoeken door gewoon met vrienden te relaxen en kan met sommigen ook goed over bepaalde kwesties praten.
Tijdens die dips, je kan het gewoon niet aanzien dat een stelletje hand in hand over straat loopt. Best sneu eigenlijk :@
Ik heb gewoon iemand die me begrijpt. Ook eens lekker. _O-
C'est la vie
pi_100925123
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:47 schreef kree het volgende:
Mja ik zal maar moeten afwachten maar ik ga ook niet te lang wachten want ik ben gewoon toe aan een realtie op het moment, ben het zat om alleen te zijn.
Waarschijnlijk een van de meest genoemde adviezen; maar voordat je een relatie begint moet je eerst gelukkig kunnen zijn op jezelf.
In ieder geval; ik denk dat het sowieso niet goed is om maar op die andere meid te blijven wachten. Gewoon weer open staan voor nieuwe meiden en de kansen die je krijgt grijpen.
pi_100925137
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb gewoon iemand die me begrijpt. Ook eens lekker. _O-
True that, true that :P.. Weet niet hoe het verder met de leeftijden zit hier, maar ik ben met 21 nog jong. Nog tijd zat ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:54:14 #77
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit, er zijn tijden geweest dat ik serieus zelfmoord overwoog en zelfs 1 keer al een plan bedacht maar toen wou ik (achteraf gelukkig) doei zeggen tegen 2 meisjes maar 1 kreeg ik maar niet te spreken en na 2 dagen bedacht ik mezelf dat dit niet zo moest zijn. Dus eigenlijk heeft dit meisje mijn leven gered O+
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:54:39 #78
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925144
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:54 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

True that, true that :P.. Weet niet hoe het verder met de leeftijden zit hier, maar ik ben met 21 nog jong. Nog tijd zat ;)
16 hiero
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:55:20 #79
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925152
Maar ik ga slapen morgen een dag vol alcoholconsumptie en drugsgebruik. Welterusten!
pi_100925170
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:55 schreef Newbie114 het volgende:
Maar ik ga slapen morgen een dag vol alcoholconsumptie en drugsgebruik. Welterusten!
Doe het met mate ;)
Trusten!
pi_100925178
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:53 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een van de meest genoemde adviezen; maar voordat je een relatie begint moet je eerst gelukkig kunnen zijn op jezelf.
In ieder geval; ik denk dat het sowieso niet goed is om maar op die andere meid te blijven wachten. Gewoon weer open staan voor nieuwe meiden en de kansen die je krijgt grijpen.
Ja dat is helemaal waar, maar het is lastig om er zo maar even overheen te komen als je iemand *echt* leuk vindt (en zij jou ook). :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:57:26 #82
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925182
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:56 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Doe het met mate ;)
Trusten!
Proberen kan altijd, axel en heloef zijn ook heel erg te spreken over mijn alcoholgebruik (ahem)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:57:35 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925184
quote:

[..]

Ik ben 17 ik heb nog zeeen van tijd.
C'est la vie
pi_100925189
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:52 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

?? Wat ben ik dan vergeten?
Nouja, ik ben het nooit zo eens met een uitspraak als "je kan niet veel meer doen dan gewoon lekker in je vel zitten". Ik kan prima lekker in mijn vel zitten, zonder ook maar enige sociale interactie te hebben. Ik zoek niet van nature automatisch interactie op... ik moet me hier echt toe zetten. Wat ik nu bij mijn werk doe bijvoorbeeld; af en toe als het rustig is eens goed letten op hoe collega's met elkaar en met bezoekers omgaan; en vergelijk met hoe ik dat doe en mijn gedrag daarop aanpassen. Ik merk dat ik snel in mezelf verzink en heel kortaf reageer op mijn collega's wanneer ze contact opzoeken. Ik moet me er zelf af en toe bewust toe zetten om ook eens contact met hun te maken. Om maar een voorbeeld te noemen.... doe ik dit soort dingen niet; dan krijg ik niet alleen nooit een vriendin; maar ook geen nieuwe vrienden.
pi_100925207
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Dit, er zijn tijden geweest dat ik serieus zelfmoord overwoog en zelfs 1 keer al een plan bedacht maar toen wou ik (achteraf gelukkig) doei zeggen tegen 2 meisjes maar 1 kreeg ik maar niet te spreken en na 2 dagen bedacht ik mezelf dat dit niet zo moest zijn. Dus eigenlijk heeft dit meisje mijn leven gered O+
Overwegen om zelfmoord te plegen vanwege een gebrek aan interactie met meiden op 16 jarige leeftijd? En dan zeggen dat ik er erg aan toe ben :P.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 02:59:38 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925210
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Maar waarom dan eigenlijk?
Aan de aandacht van vrouwen kan het niet hebben gelegen, want daarin lig je lichtjaren voor op mij. :P
C'est la vie
pi_100925213
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja, ik ben het nooit zo eens met een uitspraak als "je kan niet veel meer doen dan gewoon lekker in je vel zitten". Ik kan prima lekker in mijn vel zitten, zonder ook maar enige sociale interactie te hebben. Ik zoek niet van nature automatisch interactie op... ik moet me hier echt toe zetten. Wat ik nu bij mijn werk doe bijvoorbeeld; af en toe als het rustig is eens goed letten op hoe collega's met elkaar en met bezoekers omgaan; en vergelijk met hoe ik dat doe en mijn gedrag daarop aanpassen. Ik merk dat ik snel in mezelf verzink en heel kortaf reageer op mijn collega's wanneer ze contact opzoeken. Ik moet me er zelf af en toe bewust toe zetten om ook eens contact met hun te maken. Om maar een voorbeeld te noemen.... doe ik dit soort dingen niet; dan krijg ik niet alleen nooit een vriendin; maar ook geen nieuwe vrienden.
Je bent dus nogal in jezelf? Wel vrienden waar je heel open mee bent?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:00:08 #88
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925216
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Overwegen om zelfmoord te plegen vanwege een gebrek aan interactie met meiden op 16 jarige leeftijd? En dan zeggen dat ik er erg aan toe ben :P.
Nee lag niet alleen daaraan.
pi_100925221
quote:

[..]

23 jaar
pi_100925229
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Aan de aandacht van vrouwen kan het niet hebben gelegen, want daarin lig je lichtjaren voor op mij. :P
Ben ik ook wel benieuwd naar ja...
pi_100925242
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:00 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Je bent dus nogal in jezelf? Wel vrienden waar je heel open mee bent?
Ik heb wel een paar vrienden ja; maar ben tegen niemand heel open; ook mijn familie niet. Niemand weet echt hoe ik me voel en hoe ik nou echt in het leven sta.

Edit; behalve de volgers van dit topic :D
pi_100925253
Ach moet zeggen, zelfmoord is ook wel eens door mijn hoofd geschoten. (De woordspeling, heerlijk :') ). Alleen niet heel serieus, heb nog een heleboel plannen en dingen die ik wil en kan doen.
pi_100925267
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb wel een paar vrienden ja; maar ben tegen niemand heel open; ook mijn familie niet. Niemand weet echt hoe ik me voel en hoe ik nou echt in het leven sta.

Edit; behalve de volgers van dit topic :D
En heb je daarbij ook niet de behoefte om real life met iemand te kunnen praten over zulk soort dingen? :)
pi_100925277
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Ach moet zeggen, zelfmoord is ook wel eens door mijn hoofd geschoten. (De woordspeling, heerlijk :') ). Alleen niet heel serieus, heb nog een heleboel plannen en dingen die ik wil en kan doen.
Ik denk dat we daarmee op 1 lijn zitten. Ik heb meestal zoiets van... nee, ik zou geen zelfmoord plegen; idd nog genoeg dingen die ik nog wil meemaken of wil doen. Van de andere kant; ik zou het ook niet erg vinden wanneer ik morgen dood zou zijn (al zou ik daarmee dus nooit de hand aan mezelf slaan om het zo te zeggen).
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:05:25 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:04 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

En heb je daarbij ook niet de behoefte om real life met iemand te kunnen praten over zulk soort dingen? :)
Nou ik heb het dan dat ik er over praat met mensen van FOK!
Die ik al ontmoet heb in het echte leven en al beschouw als vrienden.

Dus ik zit er ergens tussen in. :P
C'est la vie
pi_100925296
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:04 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nouja; soms denk ik van wel; maar in het echt kan ik het ook niet zo goed verwoorden. Ik word dan ook al redelijk snel overmand door zeer sterke gevoelens... het is toch een masker dat je afzet; want normaal probeer ik me wel altijd zo vrolijk en positief mogelijk op te stellen naar de omgeving toe.
pi_100925297
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Oh oké, bij nader inzien neem ik mijn woorden terug, aan dit soort situaties had ik idd niet gedacht.
pi_100925322
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat we daarmee op 1 lijn zitten. Ik heb meestal zoiets van... nee, ik zou geen zelfmoord plegen; idd nog genoeg dingen die ik nog wil meemaken of wil doen. Van de andere kant; ik zou het ook niet erg vinden wanneer ik morgen dood zou zijn (al zou ik daarmee dus nooit de hand aan mezelf slaan om het zo te zeggen).
Nouja ik zou het van mezelf wel zonde vinden. Heb ook genoeg lol zonder relatie, kom bij concerten, ga naar festivals. Zit alleen wel flink in een mannenwereld :P

quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik heb het dan dat ik er over praat met mensen van FOK!
Die ik al ontmoet heb in het echte leven en al beschouw als vrienden.

Dus ik zit er ergens tussen in. :P
Good enough, eerste mensen waar ik veel mee "praatte", was ook van internet. Het is soms zo lekker om tegen iemand die je niet kent vanalles uit te laten. Die persoon weet niet hoe je bent en zal dan ook anders oordelen over kwesties naar mijn idee :)
pi_100925329
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:06 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Oh oké, bij nader inzien neem ik mijn woorden terug, aan dit soort situaties had ik idd niet gedacht.
Niet iedereen is hetzelfde. Algemene waarheden die voor 95% van de mensen waar zijn en die voor 95% van de mensen opgaan; gaan voor 5% van de mensen niet op... en die mensen vindt je hier.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:09:43 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925332
Ik heb soms wel mijn inzinkjes en wordt dan een beetje down.

Een vriendin van mij en ik hebben het wel een over nou ja gewoon het leven en zij heeft gewoon een vriend. Als het dan duidelijk wordt dat ze dan seks heeft gehad, dan weet ik niet is het een soort van koud bad. Niet omdat ik verliefd ben ofzo maar meer omdat ze van mijn leeftijd zijn.
C'est la vie
pi_100925336
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:06 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja; soms denk ik van wel; maar in het echt kan ik het ook niet zo goed verwoorden. Ik word dan ook al redelijk snel overmand door zeer sterke gevoelens... het is toch een masker dat je afzet; want normaal probeer ik me wel altijd zo vrolijk en positief mogelijk op te stellen naar de omgeving toe.
Je voelt je heel kwetsbaar bedoel je?
pi_100925343
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:09 schreef heloef het volgende:
Als het dan duidelijk wordt dat ze dan seks heeft gehad, dan weet ik niet is het een soort van koud bad.
Ik herken het ja; koud bad is een goede omschrijving voor dat gevoel idd.
pi_100925358
quote:

Een vriendin van mij en ik hebben het wel een over nou ja gewoon het leven en zij heeft gewoon een vriend. Als het dan duidelijk wordt dat ze dan seks heeft gehad,
Hoe gebeurt dit? Zegt ze dat gewoon of hint ze ernaar of zo?
quote:
dan weet ik niet is het een soort van koud bad. Niet omdat ik verliefd ben ofzo maar meer omdat ze van mijn leeftijd zijn.
Je vindt het kut omdat zij het wel heeft ervaren of zo? Is het jaloezie of een soort van minderwaardigheidsgevoel of zo?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:12:34 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925362
Maar als ik heel eerlijk ben ik gewoon heel ongeduldig en moet me niet zo aanstellen.
Alleen is het niet-rationele deel van mij het daar niet helemaal mee eens. :P
C'est la vie
pi_100925363
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:10 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Je voelt je heel kwetsbaar bedoel je?
Ja, als ik over bepaalde dingen moet praten wel ja; sommige gespreksonderwerpen vermijd ik ook gewoon altijd om daar open en eerlijk over te vertellen. Mijn liefdesleven is er daar een van.
pi_100925386
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:51 schreef Newbie114 het volgende:
Slechte instelling 'ik ben toe aan een relatie' klinkt een beetje als genoegen nemen met weinig.

Maar net was ze nog 'de ware' en nu is ze iemand die je leuk vind. Dat is een beetje tegenstrijdig, niet dan?

Advies: vergeten of in ieder geval zolang het duurt.
Ze is nog steeds degene waarmee ik verder wil gaan.
Maar het is nu gewoon heel lastig omdat zij het niet wil, door haar psychische problemen.
En daar wil ik heel graag over praten met haar, maar zij wil dat niet.

Je wil niet weten wat ik gehoord heb over die psychose.
En dan heb ik het echt niet over een dipje, maar meer dat ze voor dood werd gevonden door een buurman en dat ze op het randje van leven en dood heeft verkeerd.

En dan nog vindt ik haar leuk, iedereen zou zeggen laat het lekker gaan maar ik heb er een ander gevoel bij.
Maar zij wil er niet over praten en dat maakt het voor mij nou juist zo lastig. ;(
pi_100925399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja, als ik over bepaalde dingen moet praten wel ja; sommige gespreksonderwerpen vermijd ik ook gewoon altijd om daar open en eerlijk over te vertellen. Mijn liefdesleven is er daar een van.
Kwestie van vertrouwen dat je moet opbouwen naar mijn idee ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:15:54 #108
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925414
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:12 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Hoe gebeurt dit? Zegt ze dat gewoon of hint ze ernaar of zo?
Nou gewoon in gesprekken als het ware zij weet van mijn onzekerheden over mezelf en over mijn probleempjes als het ware. Dus daar gaat het over, ik ben bijvoorbeeld bang dat ik achterloop, dat mijn eerste keer straks een 15 seconden festijn wordt en zo komt het vanzelf uit op seks.

quote:
[..]

Je vindt het kut omdat zij het wel heeft ervaren of zo? Is het jaloezie of een soort van minderwaardigheidsgevoel of zo?
Alle 3 eigenlijk.
C'est la vie
pi_100925433
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:13 schreef kree het volgende:

[..]

Ze is nog steeds degene waarmee ik verder wil gaan.
Maar het is nu gewoon heel lastig omdat zij het niet wil, door haar psychische problemen.
En daar wil ik heel graag over praten met haar, maar zij wil dat niet.

Je wil niet weten wat ik gehoord heb over die psychose.
En dan heb ik het echt niet over een dipje, maar meer dat ze voor dood werd gevonden door een buurman en dat ze op het randje van leven en dood heeft verkeerd.

En dan nog vindt ik haar leuk, iedereen zou zeggen laat het lekker gaan maar ik heb er een ander gevoel bij.
Maar zij wil er niet over praten en dat maakt het voor mij nou juist zo lastig. ;(
En zij wordt daarvoor niet opgenomen?
pi_100925446
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:17 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

En zij wordt daarvoor niet opgenomen?
Is ze al geweest en daar heb ik ook het verhaal over gehoord.
Maar ze zit nu nog met dingen die ze me nog niet verteld heeft.
En daardoor houdt ze een relatie af en ik weet niet wat dat is.

Daar wilde ik nog even over praten met 'r maar er komt maar geen reactie.
pi_100925460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:14 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Kwestie van vertrouwen dat je moet opbouwen naar mijn idee ;)
Ja dat wel hoor; maar ik vind mijn problemen wel dusdanig uitgebreid en beschamend dat ik het er niet snel met iemand over zal hebben. Wanneer ik wat contact op zou gaan bouwen richting een relatie met een meid dan ga ik hier wel zo eerlijk mogelijk over proberen te zijn; al zal ik ook daarbij zeker in het begin niet meteen alles eruit gooien (dat zou trouwens ook meteen al mijn kansen verknallen :P). Maar ik vind het wel belangrijk om eerlijk te antwoorden op haar vragen enzo.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:20:07 #112
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925461
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 02:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou omdat ik stiekem toch geen zin heb om te slapen en nog op mijn drugskoerier smsje moet wachten (hihihi) zal ik even mijn levensverhaal vertellen. Dit is op het forum al in verscheidene delen verschenen maar ik geef nu even de complete versie, met eigen meningen enzovoorts.
Als je niet van lange verhalen houdt scroll dan maar naar beneden, want dit is er eentje.

Laat ik beginnen met mijn (waarvan ik zelf denk dat ik heb of had) mentale gezondheidsproblemen: ik ben denk ik autistisch, en borderline zou ik ook wel eens kunnen hebben, maar geen van beiden is ooit op getest (internet dat wel) maar zie ik mezelf best hebben. Ook heb ik een tijd gedacht dat ik schizofrenie had (dit heeft de psycholoog ontkracht) wat ik heel erg beangstigend en eng vond.

Nu, als kleine newb had ik op de basisschool 1 vriend. Daar ging ik altijd mee om en ben ik een keer voor in een gevecht terechtgekomen (nouja ik kreeg een paar klappen nadat ik iemand op zijn kop sloeg met een zandzakje), en dat was dus echt alles. We hielden allebei niet van voetbal en ik trok vaak ook met meisjes op die ik toen gewoon als speelkameraden beschouwde. Nu werden wij allebei gepest, maar ik wel het ergste. Ik had echt geen zelfvertrouwen en dacht echt van mezelf dat ik maar stom was en alles was wat de pesters zeiden (behalve homo). (dit was in groep 7/8). Toen was ik gewoon iemand die geen plezier had in leven en ik zocht mijn uitweg in games en mijn fantasie. Mijn fantasie is een rare wereld waar ik allerlei verhalen als superheld of superslechterik speel. Vooral games was mijn favoriet aangezien ik vanaf groep 6 gamede. Ik heb toen (in de basischool periode) 1 keer serieus geprobeerd om een einde te maken aan mijn leven (misschien was het meer om de aandacht te trekken, want ik pakte een mes uit de keukenla en wees dit naar mijn borst en stond op het punt om te steken toen mijn moeder kwam), omdat ik de pesterijen niet meer aan kon.

Toen kwam ik op de middelbare school en de nu groter dan gemiddelde-newbie zat met een blokbeugel verlegen voor zich uit te staren maar probeerde door middel van een zelfgecreërd 'masker' om te gaan met de stoere jongetjes van de brugklas, al werd hij door sommigen in die groep gepest, zij het niet zo erg als voorheen. Toen was ook het moment dat ik echt de meisjes ontdekte, goh wat was er eentje mooi! Dus ik een meisje dat mij verder niet eens kende verkering vragen, 3 keer. Maar dat leverde me een paar afkeurende blikken op en toen ging et leven weer verder. De groep stoere jongetjes waar ik in zat bleef intact en ging over naar klas 2. Daar was alles koek en ei op een paar ruzietjes na.
Toen werd het klas 3 en na school elke dag naar de lidl voor een frisse laag energydrink. Ik vond het toen al minder leuk om mee te gaan omdat er stoere jongetjes bij waren die de 'groter dan gemiddelde' newbie maar al te graag voor schut zetten. Toen had ik niemand om op te bouwen en vertrouwde ik niemand, en ben ik uiteindelijk met een ander groepje gaan optrekken (alhoewel de stoere jongetjes groep eerst een asociale ravage aanrichtten op mijn verjaardag en niet eens aanstalten maakten om op te ruimen (behalve de 'leider' die wel een coole kerel is)) maar dat bleek ook niets te zijn, dus hoppa weer terug naar de groep stoere jongetjes waar op 2 mensen na niemand mij meer mocht. Dus uiteindelijk nieuwe vrienden gemaakt die nogsteeds mijn vrienden zijn, en 1 nieuwe maat gemaakt aan begin van klas 4. Dus, toen zat ik in klas 4 en vond alles weer goed. Totdat er een meisje in beeld kwam waar ik meer dan een half jaar op verliefd ben geweest. Die moest mij uiteindelijk niet en alle kwelgeesten kwamen weer terug: ik was weer lelijk, dom, dik, idioot en mijn zelfvertrouwen was laag. Voeg daar nog bij dat mijn ouders niet luisterden naar de psycholoog en mij zelfs als leugenaar betitelden en dan heb je het recept van dodelijkheid. Toen heb ik dat plan gemaakt, en daarna ben ik hier begonnen met postten.

Ik hoop dat het een beetje een leesbaar verhaal is want mijn duimen doen zeer door het typen op de ipod.
pi_100925478
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:18 schreef kree het volgende:

[..]

Is ze al geweest en daar heb ik ook het verhaal over gehoord.
Maar ze zit nu nog met dingen die ze me nog niet verteld heeft.
En daardoor houdt ze een relatie af en ik weet niet wat dat is.

Daar wilde ik nog even over praten met 'r maar er komt maar geen reactie.
Ik denk dat je niet geheel weet waar je aan begint hoor... het is niet zo dat ze over 5 jaar wss geen psychoses meer heeft ofzo... dit drukt zwaar op een relatie. En ja... je vind haar leuk, ik weet het; maar ik snap maar al te goed dat zij niemand met dit soort dingen op wil zadelen...
pi_100925533
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:22 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet geheel weet waar je aan begint hoor... het is niet zo dat ze over 5 jaar wss geen psychoses meer heeft ofzo... dit drukt zwaar op een relatie. En ja... je vind haar leuk, ik weet het; maar ik snap maar al te goed dat zij niemand met dit soort dingen op wil zadelen...
Ja dat idee had ik ook al en ik waardeer het van haar.
Maarja om èèn of andere reden kan ik het me niet over me zetten.
Dat zal dan verliefdheid zijn, ofzo weet ik het haha.
Moet maar even zien hoe het verder gaat ik weet het effe allemaal niet op het moment. ;)
pi_100925540
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:20 schreef Newbie114 het volgende:
Ik hoop dat het een beetje een leesbaar verhaal is want mijn duimen doen zeer door het typen op de ipod.
Haha; respect voor dit typen (en met name zo'n tekst typen op een ipod :D).

Maarja, wel een vervelende jeugd; jammer om te horen. Als ik dit lees dan denk ik idd dat het zeker de goede kant op gaat de laatste tijd. Een paar succesjes bij de dames is wel een enorme egoboost ;).

Owja; en ben voorzichtig met die drugs, ook al is het alleen alcohol en sigaretten. Het is allemaal rotzooi dus doe het met mate.
pi_100925544
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef kree het volgende:

[..]

Moet maar even zien hoe het verder gaat ik weet het effe allemaal niet op het moment. ;)
Hoe oud ben jij trouwens?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:29:05 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:27 schreef kree het volgende:

[..]

Tijd mijn vriend, tijd.
C'est la vie
pi_100925553
Heh, ben deze zomer voor het eerst echt dronken geweest trouwens. Nog nooit zoveel lol gehad :')
pi_100925558
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij trouwens?
27 jr en dit is het eerst meisje wat ik echt leuk vindt/vond
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:31:43 #120
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925577
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha; respect voor dit typen (en met name zo'n tekst typen op een ipod :D).

Maarja, wel een vervelende jeugd; jammer om te horen. Als ik dit lees dan denk ik idd dat het zeker de goede kant op gaat de laatste tijd. Een paar succesjes bij de dames is wel een enorme egoboost ;).

Owja; en ben voorzichtig met die drugs, ook al is het alleen alcohol en sigaretten. Het is allemaal rotzooi dus doe het met mate.
Respect voor het lezen dat doet me goed in een wereld waar mijn ouders nogsteeds afstandelijk zijn en vooral er niet bij komen de professional gelijk te geven...
pi_100925581
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef kree het volgende:

[..]

Wow, echt nooit hiervoor geinteresseerd geweest in een jongedame? :o
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:32:16 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925582
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Heh, ben deze zomer voor het eerst echt dronken geweest trouwens. Nog nooit zoveel lol gehad :')
Ik ben altijd aangeschoten.
Dan ben ik weer nuchter als ik eenmaal thuis kom. :P
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:32:30 #123
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925584
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:29 schreef kree het volgende:

[..]

Leuk vinden? Wow als dat het eerste meisje was... Weet je zeker dat je niet verliefd bedoelt?
pi_100925599
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben altijd aangeschoten.
Dan ben ik weer nuchter als ik eenmaal thuis kom. :P
Ik had zoveel op dat ik de volgende ochtend nog aangeschoten was :'). Festivals :9
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:33:43 #125
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925604
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben altijd aangeschoten zat.
Even aangepast naar relevantie voor mij.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:37:02 #126
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100925643
Maar ik wou 1 uur geleden al gaan slapen. Dat ga ik nu echt doen, anders kan ik morgen geeneens een joint op (als ik die kan krijgendan)
pi_100925644
Ik ben maar 2x écht dronken geweest - allebei dit jaar nog :D
De tweede keer was ik de volgende dag zelfs dingen vergeten maar daar konden we nog hartelijk om lachen _O- was wel lachen, voor een keer
pi_100925645
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Wow, echt nooit hiervoor geinteresseerd geweest in een jongedame? :o
Wel geinteresseerd maar is nooit wat verder van gekomen helaas

quote:
15s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:32 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Leuk vinden? Wow als dat het eerste meisje was... Weet je zeker dat je niet verliefd bedoelt?
Ja ik was echt wel verliefd gelijk al de eerste dag en zij ook.
Maarja dan komen die problemen die ze nog had.
Dus mooi kut.
Want dan vindt je een keer elkaar allebei leuk en wil je meer en dan komt die psychische zooi er weer bij.
pi_100925659
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:37 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik ben maar 2x écht dronken geweest - allebei dit jaar nog :D
De tweede keer was ik de volgende dag zelfs dingen vergeten maar daar konden we nog hartelijk om lachen _O- was wel lachen, voor een keer
Ik wist precies wat ik aan het doen was, het scheelde me alleen niet zoveel meer _O-. Schaamde me echt kapot :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:38:52 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:33 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik had zoveel op dat ik de volgende ochtend nog aangeschoten was :'). Festivals :9
Oh dat wordt gezellig.
Ik wil met nog wat mensen naar Sziget volgend jaar, als moeders niet moeilijk gaat doen tenminste. :P

Ik denk dat ik na die dagen meer ervaring heb met sex, drugs en alcohol dan in de 18 jaar daarvoor. _O-
C'est la vie
pi_100925666
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:31 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Respect voor het lezen dat doet me goed in een wereld waar mijn ouders nogsteeds afstandelijk zijn en vooral er niet bij komen de professional gelijk te geven...
Ja dat is kut; maarja, nog een paar jaartjes en je bent 18, dan kun je gaan en staan waar je wil en doen wat je niet laten kunt ;).
pi_100925669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:37 schreef kree het volgende:

[..]

Wel geinteresseerd maar is nooit wat verder van gekomen helaas

Ah, op die manier ;)
pi_100925677
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh dat wordt gezellig.
Ik wil met nog wat mensen naar Sziget volgend jaar, als moeders niet moeilijk gaat doen tenminste. :P

Ik denk dat ik na die dagen meer ervaring heb met sex, drugs en alcohol dan in de 18 jaar daarvoor. _O-
Daar wil ik ook nog ooit een keer naartoe; heb ik zoveel bekenden al over gehoord.
pi_100925679
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh dat wordt gezellig.

Volgend jaar denk ik weer Wacken Open Air. Grootste metalfestival van de wereld. Jahaaa, metal.. Mannenwereld vooral _O- ;(
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:41:28 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925692
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:40 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Volgend jaar denk ik weer Wacken Open Air. Grootste metalfestival van de wereld. Jahaaa, metal.. Mannenwereld vooral _O- ;(
Ja ik ben niet zo van de metal. :P
Ik ben eerder zo'n 3FM/top 40 kind. _O-
Daar lopen net wat meer dames rond denk ik. :P
C'est la vie
pi_100925705
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik luister echt vanalles. Vanavond nog naar de Bee Gees zitten luisteren :@.. Maar meestal is het wel een potje "stevige" muziek ;)
pi_100925717
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit ja; +dance/trance/hardstyle +R&B/HipHop... dat is het lekkerste voor bij het uitgaan... en al helemaal als er dames zijn die er lekker op los kunnen gaan (zulke goede herinneringen aan Toronto wat dat betreft).
pi_100925720
Kan trouwens uit ervaring van vrienden vertellen. Er lopen genoeg dames rond ;)
Daarbij niet mijn insteek van een festival, chillen met vrienden en een lekker stukje muziek luisteren vind ik zelf belangrijker. In mijn bezopen bui wel verteld dat we gewoon met zijn allen een chick moeten versieren :')
pi_100925733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:44 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit ja; +dance/trance/hardstyle +R&B/HipHop... dat is het lekkerste voor bij het uitgaan... en al helemaal als er dames zijn die er lekker op los kunnen gaan (zulke goede herinneringen aan Toronto wat dat betreft).
Vind zelf tijdens uitgaan Drum 'n Bass of Dubstep wel chill. Afgewisseld met 80's/90's :)
pi_100925752
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Vind zelf tijdens uitgaan Drum 'n Bass of Dubstep wel chill. Afgewisseld met 80's/90's :)
Dat is ook wel prima op z'n tijd ja.
pi_100925769
En toen was het opeens weer laat; ik ga eens naar bed.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:48:57 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925790
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:45 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Drum n Bass en Dubstep luister ik ook steeds vaker ja, sijpelt ook steeds meer door op de radio ook.
C'est la vie
pi_100925800
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:47 schreef Axel1988 het volgende:
Zou ik eigenlijk ook eens moeten doen. Verneukt ritme :')
Welterusten! Blijft er nog iemand over? _O-
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:50:54 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925811
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:47 schreef Axel1988 het volgende:
Slaap lekker!
C'est la vie
pi_100925812
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Drum n Bass en Dubstep luister ik ook steeds vaker ja, sijpelt ook steeds meer door op de radio ook.
Niet op radio Veronica :D.. Wel lachen, heb vrienden met allerlei verschillende stijlen en interesses en uit allerlei verschillende milieus :D.. Altijd wel iemand die het met je eens is :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:51:13 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925816
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:49 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Zou ik eigenlijk ook eens moeten doen. Verneukt ritme :')
Welterusten! Blijft er nog iemand over? _O-
Ja ik want ook verneukt slaapritme. _O-
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:52:49 #147
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925831
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:50 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Niet op radio Veronica :D.. Wel lachen, heb vrienden met allerlei verschillende stijlen en interesses en uit allerlei verschillende milieus :D.. Altijd wel iemand die het met je eens is :P
Op 3FM (waar ik alleen naar luister :P ) sijpelt het wel meer door ze draaien regelmatig Chase and Status, Nero en tegenwoordig zeker in de nachtelijke uren die Tetris track.
C'est la vie
pi_100925837
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja ik want ook verneukt slaapritme. _O-
Achja, moet volgende week nog een keer 's nachts naar Schiphol. Wel handig :'). Hoe zit het trouwens met het topic. Is iedereen zoals net een beetje rond deze leeftijden?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 03:55:36 #149
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925860
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:53 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Achja, moet volgende week nog een keer 's nachts naar Schiphol. Wel handig :'). Hoe zit het trouwens met het topic. Is iedereen zoals net een beetje rond deze leeftijden?
Nee het loopt nog flink omhoog deelnemer is 50 verder had je Mera en Techno die waren eind 30.
Maar die vonden elkaar op een gegeven moment heel leuk dus die zien we hier niet meer zo vaak. :P
C'est la vie
pi_100925885
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee het loopt nog flink omhoog deelnemer is 50 verder had je Mera en Techno die waren eind 30.
Maar die vonden elkaar op een gegeven moment heel leuk dus die zien we hier niet meer zo vaak. :P
Ah, dus misschien pikken we nog wat op via dit topic? _O-..
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 04:00:25 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925906
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 03:57 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ah, dus misschien pikken we nog wat op via dit topic? _O-..
Ik ken 6 stellen die via FOK! zijn ontstaan.
En er kan er nog 1 bij komen.

Heel FOK is gewoon een verkapte datingsite. :P
C'est la vie
pi_100925938
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:00 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kan het weten :X
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 04:04:41 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100925949
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:02 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik kan het weten :X
Nu voel ik toch een mooi verhaal aankomen mensen jajajaja.
* heloef pakt de popcorn
C'est la vie
pi_100925952
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Nu voel ik toch een mooi verhaal aankomen mensen jajajaja.
* heloef pakt de popcorn
Valt mee.. Die ex van 2 jaar terug heb ik via Fok! leren kennen ;)
pi_100925991
En de accu van de laptop is bijna leeg.. Goed moment om te gaan slapen ;).. Eens kijken of ik het morgen (vandaag) een beetje kan bijhouden hier.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 04:13:00 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100926018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:10 schreef Sjoegerd het volgende:
En de accu van de laptop is bijna leeg.. Goed moment om te gaan slapen ;).. Eens kijken of ik het morgen (vandaag) een beetje kan bijhouden hier.
Slaap lekker!
C'est la vie
pi_100926026
Lekker chill wat gedronken hoor! Ik heb een soort van moeite gedaan om een kamer te regelen, en ik ben er achter gekomen dat een vriend van me (anale) seks heeft gehad. Ik loop steeds meer achter ;(.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 04:15:50 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100926037
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef minibeer het volgende:
Ik loop steeds meer achter ;(.
Snap je nu hoe ik me soms voel? :P
Maar is dat zo geweldig dan, anale seks zal wel meevallen toch?
C'est la vie
pi_100926058
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Snap je nu hoe ik me soms voel? :P
Maar is dat zo geweldig dan, anale seks zal wel meevallen toch?
IDK :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 04:26:55 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100926125
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:18 schreef minibeer het volgende:

[..]

IDK :')
In de kont? _O-
C'est la vie
pi_100926141
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:26 schreef heloef het volgende:

[..]

In de kont? _O-
_O-
pi_100926146
Wat een bazen zijn die mannen van Hollandse krijgers zeg _O_
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 04:33:41 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100926166
Ben jij nou bezopen want ik volg je voor geen meter. _O-
C'est la vie
pi_100926177
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:33 schreef heloef het volgende:
Ben jij nou bezopen want ik volg je voor geen meter. _O-
Niet zo.
Hollandse krijgers is een programma wat ik nu kijk. En alleen maar bazen doen mee :).
pi_100926224
Ik ga pitten, welterusten heloef want ik geloof dat jij de enige bent die nog op is verder :)
pi_100926239
:7

Nog steeds wakker, ik zou eigenlijk m'n kame opruimen nu :') (had allang gebeurd moeten zijn nl) maar ik ga denk ik toch maar 'ns slapen...

Heloef, krijg jij geen gezeik met je ouders dat je tot zo laat nog achter de pc zit?
Mijn moeder komt echt om de 2 uur of zo om me eraan te herinneren dat het licht uit moet als ik ga slapen :')
Ik ben 19 :'(
pi_100926247
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
:7

Nog steeds wakker, ik zou eigenlijk m'n kame opruimen nu :') (had allang gebeurd moeten zijn nl) maar ik ga denk ik toch maar 'ns slapen...
Nou dan jij ook welterusten want ik ben er stiekem nog steeds :')
pi_100926258
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:14 schreef minibeer het volgende:
Lekker chill wat gedronken hoor! Ik heb een soort van moeite gedaan om een kamer te regelen, en ik ben er achter gekomen dat een vriend van me (anale) seks heeft gehad. Ik loop steeds meer achter ;(.
Vind je het rot dat je geen ervaring hebt met anale seks, dan?

Ben je nu dronken trouwens? :D Als het wel zo is kan ik je misschien sappige anekdotes ontfutselen of zo, of in elk geval dingen die je normaal nooit zou zeggen >:)
pi_100926272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:47 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Vind je het rot dat je geen ervaring hebt met anale seks, dan?

Ben je nu dronken trouwens? :D Als het wel zo is kan ik je misschien sappige anekdotes ontfutselen of zo, of in elk geval dingen die je normaal nooit zou zeggen >:)
Neuh, meer dat ik achterloop bij de rest :P
Maar ik ben niet echt dronken hoor, en ik geloof niet dat ik zoveel sappige anekdotes heb :P
(subtiele manier om ze te ontfutselen trouwens ;))
pi_100926277
O god misschien ben ik toch een beetje dronken :')
pi_100926283
Mission failed, though :D
pi_100926290
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
Mission failed, though :D
Ik heb even zitten denken maar ik weet ook niet zo goed wat ik zou moeten vertellen. Wat heb ik toch een saai leven :').
Jij nog leuke anekdotes?
pi_100926293
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:50 schreef minibeer het volgende:
O god misschien ben ik toch een beetje dronken :')
:'(
Dat geluid... Op dit tijdstip ;(
pi_100926296
hoogstaand cabaret ja :')
pi_100926302
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:52 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik heb even zitten denken maar ik weet ook niet zo goed wat ik zou moeten vertellen. Wat heb ik toch een saai leven :').
Jij nog leuke anekdotes?
Niks sappigs, ben ik bang :N
pi_100926308
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:54 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Niks sappigs, ben ik bang :N
Ik weet wel een vies verhaal maar het gaat niet direct over mij en het is totally offtopic :')
pi_100926325
Nee hoor O-)
vies --> stout/taboe? --> seks? --> verleiden --> versieren --> (8>
pi_100926332
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 04:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
Nee hoor O-)
vies --> stout/taboe? --> seks? --> verleiden --> versieren --> (8>
Ok dan :')
pi_100926345
Christus wat een nacht...
pi_100926348
Boven sta je nog als online aangegeven en daaronder is het afgeschermd :? Best vreemd dat dat niet meteen bij al je posts verandert...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100926349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 05:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Vertel?

Of had je het over ons levenloze Fok!kertjes? :@
pi_100926350
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 05:03 schreef -Strawberry- het volgende:
wat dan :D?
pi_100926365
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef Supersoep het volgende:
Straw dacht vroeger dat ik een Aziaat was.
Vroeger...toen we nog jong en onbezonnen waren.
pi_100926371
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef Mpj het volgende:

[..]

1. Het is de waarheid, sommige FOK!kers (die mij hebben gezien op cam, foto of filmpje van DWDD) hebben het ook wel eens gezegd dus die kunnen het wel beamen
Klopt, je lijkt echt op hem. Eerste wat ik dacht bij dat filmpje.

quote:
2. Ik kijk niet neer op andere mensen, zou ik dat doen, was ik ook niet naar Afrika gegaan voor ontwikkelingshulp - daar zou ik me anders wel te goed voor voelen, lijkt me.

Ah, dus dáárom ben je daarheen gegaan, zodat je het nu als argument kan gebruiken. :+
pi_100926372
we waren op examenreis met een groepje van 9 mensen geloof ik, een ervan had best wel lang een vriendin maar een week voor de reis maakte ze het uit.
Het grappige was dat hij vaak voor homo aangezien werd, hij praat een beetje gay en is erg los en kleed zich een beetje gay (maar hij is dus zo ongeveer de meest hetero man die ik ken :P), en het was al een paar keer voorgekomen dat een man hem probeerde te zoenen of avances probeerde te maken.
Die avond was hij best wel dronken en had hij op de een of andere manier een heel dik fins wijf versierd (dit hoorde ik overigens allemaal later). Hij vertelde later dat hij ze seks wilden hebben maar niet echt een plek wisten en dat ze toen maar op een rotsenstrand daar in de buurt hebben liggen ketsen.
De lokale bevolking daar is een beetje apart en na een tijdje keek onze held op en zag hij twee mannen masturberen boven ze :'). Dus hij en die fin zich maar weer aankleden en maken dat ze wegkomen. Toen kreeg hij nog een blowjob aangeboden van een man :').
Wat hij er later over zei "fucked a finnish, did'nt finish" _O-
pi_100926375
mwah het was vetter toen hij het vertelde :P
nu echt welterusten :W
of niet want dat kunnen jullie nu niet meer zien muhahah
pi_100926376
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 05:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klopt, je lijkt echt op hem. Eerste wat ik dacht bij dat filmpje.

[..]

Ah, dus dáárom ben je daarheen gegaan, zodat je het nu als argument kan gebruiken. :+
Ben je op stap geweest Straw?
pi_100926377
Geweldig _O-
pi_100926379
dus toch nog mission accomplished, soort van :P
pi_100926381
8-)
pi_100926383
Leuk verhaal idd ;)
pi_100926389
Ik verwachtte eerlijk gezegd wel dat dat meisje uiteindelijk een ladyboy bleek te zijn of zo :D
pi_100926399
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 05:14 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik verwachtte eerlijk gezegd wel dat dat meisje uiteindelijk een ladyboy bleek te zijn of zo :D
Dat zal vast wel in een van jou bijzondere verhalen terug komen ofniet?
pi_100926407
_O- Nee man, niks sappigs te vertellen (zou ik toch nooit onthullen hier :D) ik zag laatst wel en docu over ladyboys in Thailand, dat wel.
pi_100926411
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 05:04 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Vertel?

Of had je het over ons levenloze Fok!kertjes? :@
Nee het was heel gezellig. Maar het eindigde wat minder en ik had iets wat anders moeten aanpakken, achteraf gezien. Ik ga verder niet in details treden.
pi_100926415
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 05:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee het was heel gezellig. Maar het eindigde wat minder en ik had iets wat anders moeten aanpakken, achteraf gezien. Ik ga verder niet in details treden.
Niet in details treden is oke; maar dit is wel heel vaag :P.
pi_100926423
Date.
Of feestje, maar ik denk een date.

Maat fijn dat je een gezellige avond hebt gehad ^O^
pi_100926428
:o Kom je nu net thuis? Aardbeitje toch ~O>

Nee ik zit te plagen, hoor :D

Ik ga wel slapen trouwens - misschien ben ik er dan om 14.00 al uit :')

Welterusten alvast, iedereen :W
pi_100926440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 05:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
Date.
Of feestje, maar ik denk een date.

Maat fijn dat je een gezellige avond hebt gehad ^O^
Hoe dan ook; als het maar gezellig was idd. Als ze er iets over kwijt wil dan horen we het wel neem ik aan.
pi_100926463
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 05:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hoe dan ook; als het maar gezellig was idd. Als ze er iets over kwijt wil dan horen we het wel neem ik aan.
Oh nee ik was gewoon wat drinken en zo. Maar alcohol viel niet helemaal goed bij iemand.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:25:37 #201
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100927142
quote:

Een vriendin van mij en ik hebben het wel een over nou ja gewoon het leven en zij heeft gewoon een vriend. Als het dan duidelijk wordt dat ze dan seks heeft gehad, dan weet ik niet is het een soort van koud bad. Niet omdat ik verliefd ben ofzo maar meer omdat ze van mijn leeftijd zijn.
Seks tussen 17-jarigen heeft doorgaans niet zoveel te betekenen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:32:37 #202
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100927216
quote:

[..]

Valt mee, niet meer of minder dan de gemiddelde website ;). Of qua dating niet meer of minder dan de gemiddelde sportclub, vereniging, kroeg, etc.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100927452
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik denk eerder een verkapt gevoel van jaloezie
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:57:01 #204
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100927533
Wat een nachtbrakers hier zeg :')
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100928987
Goeiemorgen hier :D
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:02:09 #206
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100929034
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:00 schreef nathan3020 het volgende:
Goeiemorgen hier :D
Goedemorgen c_/
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:51:02 #207
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100930589
Wat doen jullie overigens voor een date ?

Ik ga voor m'n date morgen; ff wat nieuwe kleding kopen(omdat het weer nodig is) en morgen sportschool, zonnebank. Dan voel ik me helemaal opgeladen en zelfverzekerd om de date tegemoet te gaan.

En wat is de meest ideale plek om een eerste date mee naar toe te nemen ? Als ik een meid echt leuk vind, dan vind ik het persoonlijk fijn om haar mee uit eten te nemen, zodat je fatsoenlijk kunt praten en vervolgens wat te gaan drinken als het klikt. Morgen hebben we afgesproken in een kroeg op mijn verzoek, omdat ik niet weet of ik haar wel echt leuk vind.
Eigenlijk vind ik het ook wel spannend :@

( tip van mijn collega: Gewoon zorgen dat ze je leuk vind en dan palen die hap )

[ Bericht 1% gewijzigd door kedge op 19-08-2011 10:59:49 ]
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 11:53:13 #208
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100932906
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:51 schreef kedge het volgende:
Wat doen jullie overigens voor een date ?

Ik ga voor m'n date morgen; ff wat nieuwe kleding kopen(omdat het weer nodig is) en morgen sportschool, zonnebank. Dan voel ik me helemaal opgeladen en zelfverzekerd om de date tegemoet te gaan.

En wat is de meest ideale plek om een eerste date mee naar toe te nemen ? Als ik een meid echt leuk vind, dan vind ik het persoonlijk fijn om haar mee uit eten te nemen, zodat je fatsoenlijk kunt praten en vervolgens wat te gaan drinken als het klikt. Morgen hebben we afgesproken in een kroeg op mijn verzoek, omdat ik niet weet of ik haar wel echt leuk vind.
Eigenlijk vind ik het ook wel spannend :@

( tip van mijn collega: Gewoon zorgen dat ze je leuk vind en dan palen die hap )
Ik doe gewoon een drankje na werktijd ergens ( uur of 6/7). Als het leuk is, kun je altijd nog blijven eten. Als ik het naar mijn zin heb na een uurtje, stel ik dat voor. Zoniet, dan kan ik nog met goed fatsoen naar huis.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_100933667
Goedemiddag! :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:13:23 #210
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100933668
quote:

[..]

Oe welke kan er nog bijkomen?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:14:09 #211
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100933685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Goedemiddag! :)
Morguh
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:21:09 #212
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100933927
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Heloef hoop zichzelf als koppel nr. 7

edit; Heloef + happygirl ?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:24:31 #213
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100934030
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:21 schreef kedge het volgende:

[..]

Heloef hoop zichzelf als koppel nr. 7

edit; Heloef + happygirl ?
* Newbie114 kijkt naar hg

Hoe oud is happygirl dan?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:27:51 #214
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100934148
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als het goed is zijn ze 17 en 19, nu ik er zo over nadenk niet echt een match qua leeftijd.
pi_100934163
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Geloof ergens gelezen 19 ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:33:48 #216
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100934320
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:53 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik doe gewoon een drankje na werktijd ergens ( uur of 6/7). Als het leuk is, kun je altijd nog blijven eten. Als ik het naar mijn zin heb na een uurtje, stel ik dat voor. Zoniet, dan kan ik nog met goed fatsoen naar huis.
Misschien dat het aan mij ligt, maar dan rammel ik van de honger.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:52:23 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100934925
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:27 schreef kedge het volgende:

[..]

Als het goed is zijn ze 17 en 19, nu ik er zo over nadenk niet echt een match qua leeftijd.
Ehm zij heeft misschien al een relatie?
Met een andere FOK!ker? _O-
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:53:26 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100934962
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:13 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Twee mensen uit een ander topic kwamen elkaar tegen op een meet en die jongen vond haar wel heel leuk daarna.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:54:03 #219
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100934984
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat zal best maar dat wil ik dan wel eerst een keer meemaken.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:51 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik denk eerder een verkapt gevoel van jaloezie
Klopt helemaal.
C'est la vie
pi_100935035
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:27 schreef kedge het volgende:

[..]

17 en 19 kan best :P.. Heb op mijn 20e in een overmoedige bui geprobeerd met een 25 jarige aan te pappen :'). Alleen kwam ik niet verder dan een paar keer een leuk gesprek :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:03:03 #221
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100935325
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

17 en 19 kan best :P.. Heb op mijn 20e in een overmoedige bui geprobeerd met een 25 jarige aan te pappen :'). Alleen kwam ik niet verder dan een paar keer een leuk gesprek :')
Uiteraard kan het ... had een keer meid van 29 die verliefd op me was terwijl ik destijds zelf 20 was. Had zelf echter totaal geen interesse en de bar waar ze werkte als serveerster ben ik nooit meer geweest :')

Overigens ben ik zelf 24 nu en kreeg ik een paar maand geleden te horen dat ik "te jong" was van een meid rond de 27 :') voelde me net een klein ventje :'(
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:07:40 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100935502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik was laatst op busvakantie en had een oogje op een meisje en dacht die is hoogstens 20.
Toen op de laatste dag kwam ik er achter dat ze 28 was. :')
C'est la vie
pi_100935528
Awww :P.. Ik heb het nadeel dat ik er 4 jaar jonger uitzie dan ik ben :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:10:04 #224
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100935592
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Awww :P.. Ik heb het nadeel dat ik er 4 jaar jonger uitzie dan ik ben :')
Niemand denkt dat ik 17 ben eigenlijk, ze denken allemaal die vent is 22 ofzo. _O-
C'est la vie
pi_100935616
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Niemand denkt dat ik 17 ben eigenlijk, ze denken allemaal die vent is 22 ofzo. _O-
Bij mij andersom... Lijk wel 17 :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:10:46 #226
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100935618
quote:

[..]

Handig om naar binnen te komen bij 21+ clubs.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:15:42 #227
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100935826
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:07 schreef heloef het volgende:
Ik was laatst op busvakantie en had een oogje op een meisje en dacht die is hoogstens 20.
Toen op de laatste dag kwam ik er achter dat ze 28 was. :')
M'n vriendin wordt ook 6-7 jaar jonger geschat, meestal denkt men dat ik de oude van de twee ben :)

Die 28-jarige is voor jou ideaal, wel de ervaring maar niet de looks van een ouwe fiets ;)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:19:19 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100935950
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

M'n vriendin wordt ook 6-7 jaar jonger geschat, meestal denkt men dat ik de oude van de twee ben :)

Die 28-jarige is voor jou ideaal, wel de ervaring maar niet de looks van een ouwe fiets ;)
Misschien voor de seks ja, maar verder. _O-
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:21:31 #229
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100936030
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Misschien voor de seks ja, maar verder. _O-
Liefde kent geen grenzen zeggen ze dan
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:24:19 #230
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100936152
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:21 schreef kedge het volgende:

[..]

Liefde kent geen grenzen zeggen ze dan
Dat klopt maar alles behalve praktisch is het wel.
C'est la vie
pi_100936372
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat klopt maar alles behalve praktisch is het wel.
Zit toch wel een heel verschil tussen ja :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:34:03 #232
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100936504
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:29 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Zit toch wel een heel verschil tussen ja :P
Zou nooit werken denk ik.
C'est la vie
pi_100936558
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Zou nooit werken denk ik.
Niet voor serieus langdurig denk ik :)..
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:38:09 #234
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100936629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:35 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Niet voor serieus langdurig denk ik :)..
Andersom gezien ik val ook niet op vrouwen die jonger dan 20 zijn en mijn max ligt denk dik +1 jaar op mijn eigen leeftijd :D
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:38:49 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100936653
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:38 schreef kedge het volgende:

[..]

Andersom gezien ik val ook niet op vrouwen die jonger dan 20 zijn en mijn max ligt denk dik +1 jaar op mijn eigen leeftijd :D
Ik vind 15 al te jong en 19 al bijna te oud eigenlijk. :P
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:39:52 #236
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100936677
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij 15 ben ik een pedo
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:40:36 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100936695
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:39 schreef kedge het volgende:

[..]

Bij 15 ben ik een pedo
Ja ik ben minderjarig dus ik mag nog. _O-
C'est la vie
pi_100936701
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Op mijn 19e ging ik met een 15 jarige :P. Ligt bij mij maar net aan de persoon, hoe volwassen ze doen/zijn voor hun leeftijd vind ik belangrijker dan het nummertje :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:43:23 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100936791
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:40 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Op mijn 19e ging ik met een 15 jarige :P. Ligt bij mij maar net aan de persoon, hoe volwassen ze doen/zijn voor hun leeftijd vind ik belangrijker dan het nummertje :)
Daar heb je wel een punt ja.
C'est la vie
pi_100936810
Zijn ook "volwassenen" die mij te kinderachtig zijn :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:46:38 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100936921
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Zijn ook "volwassenen" die mij te kinderachtig zijn :P
Er zijn eigenlijk teveel meisjes van mijn leeftijd die ik te kinderachtig en te dom vind. :P

Ja ik ben zo'n klapjosti die ook nog een fatsoenlijk gesprek wil kunnen voeren met zijn vriendin.
C'est la vie
pi_100937009
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Er zijn eigenlijk teveel meisjes van mijn leeftijd die ik te kinderachtig en te dom vind. :P

Ja ik ben zo'n klapjosti die ook nog een fatsoenlijk gesprek wil kunnen voeren met zijn vriendin.
Meer dan logisch naar mijn idee ;). Anders kun je net zo goed een escort inhuren. Kost je ongeveer net zoveel :')

SPOILER
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:58:57 #243
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100937422
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik pas me altijd aan, maar dat komt door mn werk :')

Overigens als je niet met je vriendin over normale dingen kunt praten, wat is dan de reden dat je bij elkaar bent ( uitgezonderd sex ) :')
pi_100937501
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef kedge het volgende:

[..]

Overigens als je niet met je vriendin over normale dingen kunt praten, wat is dan de reden dat je bij elkaar bent ( uitgezonderd sex ) :')
Wat voor werk doe je? :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:04:04 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100937608
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 13:58 schreef kedge het volgende:

[..]

Op mijn leeftijd zijn er tig andere reden. :P
C'est la vie
pi_100937620
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Op mijn leeftijd zijn er tig andere reden. :P
Zoals? :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:04:58 #247
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100937646
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:04 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Zoals? :P
idd zoals ? c_/
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:07:05 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100937717
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:04 schreef kedge het volgende:

[..]

idd zoals ? c_/
Populariteit, uiterlijk je weet wel dingen waar het om draait op school. :P
C'est la vie
pi_100937745
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik geef/gaf echt geen zier om populariteit :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:08:06 #250
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100937752
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef heloef het volgende:

[..]

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Als je het lelijkste mokkel hebt, ben je nog steeds niet populair.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:08:26 #251
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100937766
quote:

[..]

maar jij bent neger toch? dan ben je sowieso sneller groot :)
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:09:55 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100937813
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:07 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik geef/gaf echt geen zier om populariteit :P
Ik ook niet ik was het ook totaal niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef kedge het volgende:

[..]

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Als je het lelijkste mokkel hebt, ben je nog steeds niet populair.
Nee maar dat bedoel ik ook niet, meisjes die een vriendje nemen puur omdat ie populair en knap is gebeurt vaak genoeg.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:11:20 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100937875
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar jij bent neger toch? dan ben je sowieso sneller groot :)
Ehm ja en ik zou het niet weten. _O-
C'est la vie
pi_100937956
Ik lurk al een tijdje mee en wilde even hallo zeggen. :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:15:10 #255
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100938016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:13 schreef klwerl het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee en wilde even hallo zeggen. :)
Hallo en welkom bij de club van lurkers
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:16:47 #256
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100938072
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:33 schreef kedge het volgende:

[..]

Misschien dat het aan mij ligt, maar dan rammel ik van de honger.
Dan ga je een uurtje eerder.

Punt is ook dat de honger me dwingt om te beslissen. In het zonnetje met een lekker biertje interesseert het gezelschap me doorgaans weinig, tenzij het echt vervelend is. Honger zorgt ervoor dat ik een beslissing moet nemen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:17:41 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100938105
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Ehm ja en ik zou het niet weten. _O-
nou kijk naar jeugdelftallen van profclubs, genoeg negers daar maar die redden het uiteindelijk toch niet in het profvoetbal. komt doordat ze voor hun leeftijd erg snel groot zijn en dan op fysieke kracht al hun leeftijdsgenootjes verslaan, maar daarna tot de middenmoot gaan behoren vanwege het feit dat op 18-jarige leeftijd de krachten weer gelijk komen te staan.
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:18:27 #258
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100938134
Men denkt vaak dat ik 27/28 ben, mooi genomen. Ik heb dus 2 jaar extra straks.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:19:47 #259
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100938174
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:16 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dan ga je een uurtje eerder.

Punt is ook dat de honger me dwingt om te beslissen. In het zonnetje met een lekker biertje interesseert het gezelschap me doorgaans weinig, tenzij het echt vervelend is. Honger zorgt ervoor dat ik een beslissing moet nemen.
Zoals jij het omschrijft heb je eerder een blind-date
pi_100938198
@kedge; succes met je date.

Weet je al wat voor kleding je gaat kopen? Ik vind dat altijd best lastig; ik koop vanalles en dan wil ik daarna wat aantrekken, en dan heb ik vaak van "mh, past toch niet zo goed bij elkaar"... of.. "wat is het toch eigenlijk weer saai en voor de hand liggend wat ik gekocht heb".
pi_100938368
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:15 schreef kedge het volgende:

[..]

Hallo en welkom bij de club van lurkers
Dank je. Veel plezier bij je date. :)

Gaan er nog meer mensen wat ondernemen vandaag? Ik moet nog een paar dagen flink studeren, beetje saai dus.
pi_100938574
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:25 schreef klwerl het volgende:

[..]

Dank je. Veel plezier bij je date. :)

Gaan er nog meer mensen wat ondernemen vandaag? Ik moet nog een paar dagen flink studeren, beetje saai dus.
Vanavond eerst werken; daarna op stap; en dan morgenvroeg een tentamen (jaa op zaterdag een tentamen ja :( )
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:38:10 #263
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100938791
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:20 schreef Axel1988 het volgende:
@kedge; succes met je date.

Weet je al wat voor kleding je gaat kopen? Ik vind dat altijd best lastig; ik koop vanalles en dan wil ik daarna wat aantrekken, en dan heb ik vaak van "mh, past toch niet zo goed bij elkaar"... of.. "wat is het toch eigenlijk weer saai en voor de hand liggend wat ik gekocht heb".
Ik ga gewoon m'n vaste winkels af ( o.a. Jack and Jones ) en daar vind ik altijd wel wat in mijn smaak.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:40:00 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100938863
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef kedge het volgende:

[..]

Ik ga gewoon m'n vaste winkels af ( o.a. Jack and Jones ) en daar vind ik altijd wel wat in mijn smaak.
Daar koop ik ook regelmatig wat, echter vorig jaar was bijna de hele collectie 'slim fit'. Dus toen kwam ik er ff niet :D
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:40:55 #265
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100938896
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daar koop ik ook regelmatig wat, echter vorig jaar was bijna de hele collectie 'slim fit'. Dus toen kwam ik er ff niet :D
_O- _O-

't zit idd echt "slim fit"
pi_100938964
Jack and Jones... Kom ik dus echt nooit :P
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:43:56 #267
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100938980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef kedge het volgende:

[..]

_O- _O-

't zit idd echt "slim fit"
ik hou niet van kleding die m'n bierbuik accentueert :D
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:44:07 #268
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100938985
Aw nu ben ik nog verwarder nu zit ze de hele tijd afstandelijk te doen enzovoorts maar ze zegt wel blij tot vanavond... Que?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:44:36 #269
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100939005
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Jack and Jones... Kom ik dus echt nooit :P
Waar kom je dan wel ? Toch niet de duthler he :D
pi_100939096
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:44 schreef kedge het volgende:

[..]

Waar kom je dan wel ? Toch niet de duthler he :D
Duthler? Nooit van gehoord. Koop veel meuk bij de Vans winkels of aanverwant iets. Schoenen bestel ik meestal online, shirts ook wel regelmatig. Laatste keer broeken bij de H&M gehaald, maar verder vind ik alles daar een beetje te hipster :')
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:48:20 #271
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100939119
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:43 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik hou niet van kleding die m'n bierbuik accentueert :D
Overigens is het alleen maar beter dat je omhoog gaat qua maat aangezien M altijd snel weg is :'(

Je kunt ook je buik inhouden snel naar een terras lopen en als je eenmaal zit weer uitademen :D
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:49:10 #272
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100939147
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:47 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Duthler? Nooit van gehoord. Koop veel meuk bij de Vans winkels of aanverwant iets. Schoenen bestel ik meestal online, shirts ook wel regelmatig. Laatste keer broeken bij de H&M gehaald, maar verder vind ik alles daar een beetje te hipster :')
Zal wel weer iets twents zijn dan :P
pi_100939157
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:48 schreef kedge het volgende:
Je kunt ook je buik inhouden snel naar een terras lopen en als je eenmaal zit weer uitademen :D
Haha; en vervolgens uit je shirt scheuren zeker.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:51:38 #274
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100939220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha; en vervolgens uit je shirt scheuren zeker.
gewoon de onderste knoopjes snel losmaken _O-
pi_100939275
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:32 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Vanavond eerst werken; daarna op stap; en dan morgenvroeg een tentamen (jaa op zaterdag een tentamen ja :( )
Pfft, wat een nazipraktijken. Dacht dat ik het al erg had met m'n 8:45 op een doordeweekse dag. :o
pi_100939328
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:51 schreef kedge het volgende:

[..]

gewoon de onderste knoopjes snel losmaken _O-
Haha; ja, dan heb je een "navelblousje".
Als ik ga winkelen kom ik ook wel eens bij Jack O Jones, maar ook The Sting, Matinique, Bijenkorf, en outlet center (Strellson, Hugo Boss en Calvin Klein met name). Ik denk niet dat het type winkels echt mijn probleem is... meer het definieren van een eigen stijl oid. Niet dat ik denk dat ik er slecht bij loop ofzo... maar het mag van mij wel iets spannender ofzo; voel me vaak beetje 13 in een dozijn.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:56:38 #277
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100939360
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:48 schreef kedge het volgende:

[..]

Overigens is het alleen maar beter dat je omhoog gaat qua maat aangezien M altijd snel weg is :'(

Goed idee!
Een gedicht over Maanvis
pi_100939416
Overal ook een filmpje voor he
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:00:12 #279
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100939476
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:49 schreef kedge het volgende:

[..]

Zal wel weer iets twents zijn dan :P
duthler valt onder hout-brox en dat komt uit veghel :P.
Een gedicht over Maanvis
pi_100939541
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Alleen Veghel klinkt me bekend. Geloof dat daar het DC zat van mijn oude bijbaantje :P

Oh wacht, dat was Velsen.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:09:30 #281
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100939792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha; ja, dan heb je een "navelblousje".
Als ik ga winkelen kom ik ook wel eens bij Jack O Jones, maar ook The Sting, Matinique, Bijenkorf, en outlet center (Strellson, Hugo Boss en Calvin Klein met name). Ik denk niet dat het type winkels echt mijn probleem is... meer het definieren van een eigen stijl oid. Niet dat ik denk dat ik er slecht bij loop ofzo... maar het mag van mij wel iets spannender ofzo; voel me vaak beetje 13 in een dozijn.
Als ik bij J&J niet slaag, dan slaag ik wel bij The Sting. Heeel soms slaag ik ook bij de v&d...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:10:51 #282
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100939841
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Heb wel vaker van die dingen die Twents zijn en ik denk dat in heel NL gebruikelijk is. Daarom ging ik er dit keer ook vanuit *)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:10:56 #283
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100939843
ontopic gaarne.
Je moeder is een hamster
pi_100939846
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:09 schreef kedge het volgende:

[..]

Als ik bij J&J niet slaag, dan slaag ik wel bij The Sting. Heeel soms slaag ik ook bij de v&d...
Het zal wel weer met name een mentale kwestie zijn; en niet dat ik er echt daadwerkelijk saai bij loop.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:12:27 #285
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100939895
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:10 schreef Crutch het volgende:
ontopic gaarne.
Ik wilde het net zeggen :(
pi_100939947
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:12 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Wel ontopic blijven svp.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:14:21 #287
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100939964
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:44 schreef Newbie114 het volgende:
Aw nu ben ik nog verwarder nu zit ze de hele tijd afstandelijk te doen enzovoorts maar ze zegt wel blij tot vanavond... Que?
Wil niet lullig voor je doen, maar lijkt alsof je gewoon een buddy bent ? Ge-friendzoned

( ken het hele verhaal ook niet )
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:15:48 #288
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100940016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:12 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

:P Ik zag je al lekker actief bezig inderdaad.
Je was me al voor met een slotje. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 14:44 schreef Newbie114 het volgende:
Niet moeilijk doen. Als je desperate aandacht gaat lopen vragen kun je het sowieso schudden.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:22:05 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100940177
nog meer tips om versieren in een kroeg/discotheek leuker te maken?
Een gedicht over Maanvis
pi_100940240
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:22 schreef Maanvis het volgende:
Alcohol? :').. Zelf nog niet uitgeprobeerd though _O-
pi_100940294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:22 schreef Maanvis het volgende:
Op iemand afstappen waarvan je denkt dat ze wellicht net wat te knap voor je is...

Owja; en als een gek dansen; liefst op een verhoging... gewoon omdat het lekker is.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:29:14 #292
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100940381
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:14 schreef kedge het volgende:

[..]

Wil niet lullig voor je doen, maar lijkt alsof je gewoon een buddy bent ? Ge-friendzoned

( ken het hele verhaal ook niet )
Sjah dat denk ik zelf dan ook weer nu. Maar verwarring komt ook voor een deel omdat ik het meisje van vakantie leuker vind (en daar ga ik binnenkort wel mee chillen *O* )
pi_100940406
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:29 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Sjah dat denk ik zelf dan ook weer nu. Maar verwarring komt ook voor een deel omdat ik het meisje van vakantie leuker vind (en daar ga ik binnenkort wel mee chillen *O* )
Als je geen waarde hecht aan seks/relatie met die meid in kwestie; dan kun je ook niet gefriendzoned zijn...
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:56:50 #294
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100941310
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:26 schreef Axel1988 het volgende:
Owja; en als een gek dansen; liefst op een verhoging... gewoon omdat het lekker is.
Die "wat kan mij het schelen"-avonden zijn het beste :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100941451
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 15:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die "wat kan mij het schelen"-avonden zijn het beste :)
Klopt; voor mij is dit ook het grote verschil tussen alleen op stap gaan of met vrienden op stap gaan. Met vrienden erbij begin je een beetje rustig, vroeg op de avond, veilig in de groep en dan na een paar pilsjes gaat het al vrij snel los. Als ik alleen op stap ga dan blijf ik altijd in de wat veiligere ongemakkelijkere situatie hangen; wel wat praten met onbekende, maar veel verder dan dat kom ik helaas nog niet.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:03:49 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100941537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt; voor mij is dit ook het grote verschil tussen alleen op stap gaan of met vrienden op stap gaan. Met vrienden erbij begin je een beetje rustig, vroeg op de avond, veilig in de groep en dan na een paar pilsjes gaat het al vrij snel los. Als ik alleen op stap ga dan blijf ik altijd in de wat veiligere ongemakkelijkere situatie hangen; wel wat praten met onbekende, maar veel verder dan dat kom ik helaas nog niet.
Herkenbaar, daarom ga ik ook nooit zonder vrienden uit.
C'est la vie
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:05:49 #297
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100941622
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:01 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

ik heb het juist omgekeerd, als ik in m'n eentje ben komen er veel meer vrouwen naar mij toe om echt te praten of om me te vragen om ergens mee naar toe te gaan :). bij meisjes is dat natuurlijk precies hetzelfde, hoevaak worden alleen hangende meisjes niet meteen versierd :).
Een gedicht over Maanvis
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:07:39 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100941688
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb het juist omgekeerd, als ik in m'n eentje ben komen er veel meer vrouwen naar mij toe om echt te praten of om me te vragen om ergens mee naar toe te gaan :). bij meisjes is dat natuurlijk precies hetzelfde, hoevaak worden alleen hangende meisjes niet meteen versierd :).
Dit heb ik echt nog nooit gehoord/gezien.
C'est la vie
pi_100941690
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Klinkt onherkenbaar moet ik zeggen... behalve dan dat van die alleen hangende meisjes die snel versierd worden.

Edit; praten met mensen die ik niet ken gebeurt trouwens wel als ik alleen op stap ga; maar echt lekker los gaan op de dansvloer of vrouwen versieren is er nog niet van gekomen.
pi_100941763
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Herkenbaar, daarom ga ik ook nooit zonder vrienden uit.
Mja en toch is het beter dan maar alleen thuis te blijven zitten.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:09:18 #301
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100941766
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit heb ik echt nog nooit gehoord/gezien.
als ik alleen ben dan ben ik blijkbaar 'toegankelijker' :). logisch ook want dan hoeven ze geen rekening met m'n vrienden te houden als ze ergens anders heen willen of een drankje voor me gaan halen :P.
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')