SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:53 schreef minibeer het volgende:
Toch maar even wat drinken in een cafe
Elke maand wel weer een nieuwe rel. Elke dag weer nieuwe avonturen. Het blijft wel een grappig topic.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
We zijn alleen wel zo'n beetje uitgepraat, denk ik
Ik geloof dat het ook mogelijk moet zijn om verliefd te worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Als een jongen/man heel erg van de dak schreeuwt dat die vrijgezel is , is het dan wel verstandig om daar contact te mee aan gaan. Het lijkt me dan een beetje alsof die te graag vrijgezel is
Yup maar vorige keer pakte niet zo geweldig uit , dus ben even wat voorzichtiger. Hij pocht er ook heel erg over dus ben ik een beetje wantrouwendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof dat het ook mogelijk moet zijn om verliefd te worden.
Hangt ervan af hoe hij het brengt - Is het een "boehoehoe, ik blijf eeuwig vrijgezel" dan is de kans kleiner dat het een vreemdganger zal zijn dan wanneer het een "wat kan ik zeggen, ik ben jong, man en vrijgezel"quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Als een jongen/man heel erg van de dak schreeuwt dat die vrijgezel is , is het dan wel verstandig om daar contact te mee aan gaan. Het lijkt me dan een beetje alsof die te graag vrijgezel is
Nou ik geloof meer dat het net uit is en hij aan het feesten is, dus dat maakt voor mij al helemaal iets waarvan ik denk hmmmm toch maar niet. Het is wel frappant dat die er zo over pocht en zo aan het feesten is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe hij het brengt - Is het een "boehoehoe, ik blijf eeuwig vrijgezel" dan is de kans kleiner dat het een vreemdganger zal zijn dan wanneer het een "wat kan ik zeggen, ik ben jong, man en vrijgezel"
Maar of dat nou zoveel beter is
Over de liefde raak je toch nooit uitgepraat toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
We zijn alleen wel zo'n beetje uitgepraat, denk ik
Dan is het vrij duidelijk, toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn conclusie is meer over dit of hij is nog niet over de ex heen en gaat straks met hangende pootjes terug naar haar of hij blijft door feesten etc en dat is voor mij even beide niet handig.
Ik heb vaak het idee dat veel mensen zeggen er niet voor open te staan; totdat ze opeens een geweldig persoon tegen komen. Ik bedoel... vaak zie je toch dat de periode van... "ik sta wel open voor wat nieuws" tot "een relatie hebben" heel erg kort is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
yup blijf nog even vrijgezel. En denk zelf ook even dat het beter is even op mezelf richten want ik pak dingetjes enzo wel gewoon op en ga gewoon verder maar ben cynisch even qua liefde dus ik denk niet dat ik er ook echt voor opensta op het moment
Klopt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Over de liefde raak je toch nooit uitgepraat toch?
Er was geen foto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:26 schreef Supersoep het volgende:
Ja Happy, waarom haal je nu ineens die foto van jezelf weg?
Ik ben ook harstikke verward na dit te lezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:27 schreef Newbie114 het volgende:
Hmm dit was misschien niet al te slim om te doen. Morgen ga ik uit met vrienden en vriendinnen. Nu wou dat meisje van het werk ook uit gaan maar er was niemand die mee wou dus ging ze alleen wel uit en eerst ging ze naar iets anders en toen naar dezelfde dingetje. Ik weet niet wat ze nu precies wil want ze wou niet op de foto (voor nieuwe profielfoto, ze zei (net als veel anderen) dat ik een nieuwe profielfoto moest dus toen zei ik van 'ga dan mee op de foto' maar dat wou ze niet, omdat ze dat niet zocht) ik ben kortom hartstikke verwart.
Wat wel chill is dat ik binnenkort naar het meisje dat ik op vakantie heb gezoenf toe ga (lekker met zijn 2en naar de stad waar zij woont, ipv school! Hoe chill kan het zijn).
Samenvattingkje:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook harstikke verward na dit te lezen.
Nu snap ik het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Samenvattingkje:
Meisje van het werk dat ik leuk vond wou niet ' een keer samen iets doen' maar wel babbelen tijdens het uitgaan (wat an sich al verwarrend zat was) en nu begint ze telkens het gesprek en wil ze naar dezelfde tent als waar ik uitga. En tegelijkertijd doet ze afstandelijk af en toe en wil niet mee op de foto voor mijn nieuwe profielfoto.
En daarom ben ik verward![]()
nu duidelijker?
En toen we het toevallig over relaties hadden (zij begon) en het erover hadden of we nog met iemand bezig waren zij ze neequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu snap ik het.
DenWauwelaar had zoiets ook gister, wat is het toch met vrouwen?
Maar je hebt haar dus nog niet gevraagd voor de duo-date? Wellicht kan dat ook duidelijkheid scheppen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
En toen we het toevallig over relaties hadden (zij begon) en het erover hadden of we nog met iemand bezig waren zij ze neeNu is dat niet zo raar maar ik ben echt zwaar verward, en dit helpt dan niet echt.
Nou omdat ze daar normaal niet heen gaat en ik niet zeker weet of ik nog wel iets met haar wil doen. Nadat ze de vorige keer vroeg of ze een keer samen iets wou doen en daar nee op zei en ik dus maar bedacht dat ik haar beter kan vergeten. Mijn hoofd is een groot slagveld en kan ik moeilijk tot niet ordenen. Er zijn momenten van relatieve rust maar als ik dan begin te denken komt de hele wervelwind weer tot leven. Ik weet niet hoe ik dat kan omschrijven maar zo zit het ongeveer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:42 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maar je hebt haar dus nog niet gevraagd voor de duo-date? Wellicht kan dat ook duidelijkheid scheppen...
Edit: En waarom is het verwarrend voor je dat ze naar dezelde tent uit wil gaan dan dat jij uitgaat... dan zeg je toch gewoon dat dat prima is? Gewoon gezellig meenemen.
Naja, ik heb dat zelf ook, teveel denken. Ik weet dat je juist op dit vlak eigenlijk zo min mogelijk moet denken en zoveel mogelijk moet doen. Misschien heeft die afspraak met die meid van vakantie ook wel met je "verwardheid" te maken; dat je haar misschien stiekem iets meer ziet zitten... Maargoed; er is niets mis mee om met meerdere vrouwen om te gaan als je single bent he. Ik zou zeggen; trek gewoon ook met haar op; het is niet dat je een relatie met haar aangaat wanneer je haar een keer meeneeemt met uitgaan oid. Niet teveel nadenken over wat zij denkt en waarom zij zo doet... dat is iets voor haarzelf.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nou omdat ze daar normaal niet heen gaat en ik niet zeker weet of ik nog wel iets met haar wil doen. Nadat ze de vorige keer vroeg of ze een keer samen iets wou doen en daar nee op zei en ik dus maar bedacht dat ik haar beter kan vergeten. Mijn hoofd is een groot slagveld en kan ik moeilijk tot niet ordenen. Er zijn momenten van relatieve rust maar als ik dan begin te denken komt de hele wervelwind weer tot leven. Ik weet niet hoe ik dat kan omschrijven maar zo zit het ongeveer.
Ow dat is lelijk ja; maar ik ga er wel vanuit dat het oprecht is (en is het dat niet, dan moet je je afvragen of je haar uberhaupt wil; want dat zijn geen dingen om over te liegen). Ik denk dat het wel een volwassen en goede keuze van haar is, en ik denk dat je dat ook moet respecteren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:05 schreef kree het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezen, leuke date gehad voor 4 keer en toen had ze een psychose gehad vertelde ze en daarom wilde ze niet verder. (ze zat zelf nog met teveel problemen die ze alleen wilde oplossen)
Niet omdat het aan mij lag, maar aan haar vertelde ze.
En dat is ook zo want we vonden elkaar leuk en ook van haar kant, dat weet ik wel zeker.
Ben er nog naar de klote van, maargoed ik moet me ermaar overheen zetten denk.![]()
Oohw een nieuwe newbquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:05 schreef kree het volgende:
Ik ga hier maar eens meelezen, leuke date gehad voor 4 keer en toen had ze een psychose gehad vertelde ze en daarom wilde ze niet verder. (ze zat zelf nog met teveel problemen die ze alleen wilde oplossen)
Niet omdat het aan mij lag, maar aan haar vertelde ze.
En dat is ook zo want we vonden elkaar leuk en ook van haar kant, dat weet ik wel zeker.
Ben er nog naar de klote van, maargoed ik moet me ermaar overheen zetten denk.![]()
Ja het is oprecht van haar, ik zal maar niet in details gaan, maar ze heeft de bewijzen laten zien zeg maar..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ow dat is lelijk ja; maar ik ga er wel vanuit dat het oprecht is (en is het dat niet, dan moet je je afvragen of je haar uberhaupt wil; want dat zijn geen dingen om over te liegen). Ik denk dat het wel een volwassen en goede keuze van haar is, en ik denk dat je dat ook moet respecteren.
Maar waarom wil je nu trouwens opeens hier meelezen? Vaker problemen gehad met de dames?
Waarom ik meedoe?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oohw een nieuwe newb![]()
Ik zou het respecteren en je er idd overheen zetten, een psychose is niet zomaar iets en een trauma an sich...
Maar wel klote voor je, maar waarom doe je nu mee? Vroeger ook al problemen met de vrouwtjes?
Na 4 dates weet je dat al? Dat vind ik persoonlijk vrij raar (weet niet hoe oud je bent).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom ik meedoe?
Ik heb nooit problemen ermee gehad, alleen nooit de juiste meid tegengekomen.
En nu ineene wel, en dan loopt het stuk omdat zij een psychose heeft.
Totaal geen womanizer.. Tijdje echt wanhopig bezig geweest maar ben ik nu wel enigszins overheen. Laat het allemaal over me heen komen en heb gewoon lol met vrienden en dan komt Miss Right vanzelf wel een keer langswandelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heb jij nog tips/problemen? Kom mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |