Ik heb een snelle spijsverteringquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat je geen volwaardige avondmaaltijd kreeg.
Cewlquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb een snelle spijsvertering [ afbeelding ]
Ik ken wel meerdere buitenlandse FOK!kers waar je het totaal niet van verwacht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
Ik zag de TT: Coban is inderdaad een baas!![]()
![]()
![]()
![]()
En voor zover de enige Turk van de Turken die ik ken op FOK! die niet de hele tijd roept dat Turkije of een Audi A4 geweldig is. En ook gewoon Nederlands schrijft! Respect voor Coban!
![]()
![]()
![]()
![]()
er zitr wat kwijl bij je mond...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
![]()
![]()
![]()
En voor zover de enige Turk van de Turken die ik ken op FOK! die niet de hele tijd roept dat Turkije of een Audi A4 geweldig is. En ook gewoon Nederlands schrijft! Respect voor Coban!
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken wel meerdere buitenlandse FOK!kers waar je het totaal niet van verwacht.
Dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:46 schreef Rezania het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben biotenlands en toch vind, je me lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken wel meerdere buitenlandse FOK!kers waar je het totaal niet van verwacht.
Ik heb nergens beweerd dat ik je lekker vind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:48 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik ben biotenlands en toch vind, je me lekker
Dan moet je wel concurreren met HSG.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef moosh11 het volgende:
Ik vind MarokkaanseKip (de user) erg lekker
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:49 schreef moosh11 het volgende:
Ik vind MarokkaanseKip (de user) erg lekker
Doe normaal. :Squote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je wel concurreren met HSG.
Ik mag nu gewoon eten hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Nectar het volgende:
[..]
ramadan voot jou sites.je mag daar niet over praten ok?
Coban is nu weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef amenth het volgende:
coban, tekrar arkadas olmak ister misin?
HSG of HSG-BOMBER ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet je wel concurreren met HSG.
Srry.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat MK haar pics weg heeft gehaald.
weet ik lieve schat van, mequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik mag nu gewoon eten hoor.
Is ze lekker dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat MK haar pics weg heeft gehaald.
Ze is zelfs beeldschoonquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben niet echt het type dat op Marokkaanse meisjes valt, maar er is niets mis met haar.
Ja, nu LMFAO - Party Rock Anthemquote:
Dat is precies mijn lichaam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:56 schreef Dimens het volgende:
Ik val meer op meisjes met donker haar, een wat lichtere huid, lief klein mondje met misschien een iets wat bol gezichtje, niet al te groot, liefst blauwe ogen, een buikje maar ook weer niet teveel vet, benen die van onder smal naar boven breed en lekker vet lopen, een goede kont die daarbij past en niet te grote borsten.
Heb je blauwe ogen danquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is precies mijn lichaam.
Woon je dichtbij Zoetermeer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik val op meisjes zoals jou hihihiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Sorry voor mijn domme foutquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zei lichaam niet gezicht.
Toch doe ik het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je lichaam er precies zo uitziet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet haten op hem, hij is lief.
Eerst een beetje lekker maken en zo.quote:
Is het daarom uit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst een beetje lekker maken en zo.
Echt precies hetzelfde als mijn ex vriendin, eerst mij geil maken en dan geen seks willen.
one love broquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil jullie allemaal even liefde geven(no homo)
(L)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik wil jullie allemaal even liefde geven(no homo)
Dat doen alle vrouwen toch? Zo hopen ze wereldmacht te bereiken, gelukkig zijn er nog homo's waarop deze trucjes niet werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst een beetje lekker maken en zo.
Echt precies hetzelfde als mijn ex vriendin, eerst mij geil maken en dan geen seks willen.
Nee je werd het gewoon zat dat je geen sex kreeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik gaf haar te weinig aandacht dus die is het ergens anders gaan halen.
Ben jij homo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen toch? Zo hopen ze wereldmacht te bereiken, gelukkig zijn er nog homo's waarop deze trucjes niet werken.
En dan uitmaken en sowieso geen kans op seks meer krijgen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee je werd het gewoon zat dat je geen sex kreeg.
Nee, maar de homo's zijn wel onze (mannen) bescherming tegen jullie (vrouwen) poging om wereldmacht te bereiken. Zij (homo's) zijn gewoon de echte doch onzichtbare helden. Respect.quote:
Als je weet dat ze het toch niet geeft.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan uitmaken en sowieso geen kans op seks meer krijgen?
Misschien in jouw wereld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar de homo's zijn wel onze (mannen) bescherming tegen jullie (vrouwen) poging om wereldmacht te bereiken. Zij (homo's) zijn gewoon de echte doch onzichtbare helden. Respect.
Vrouwen hebben keukenmacht, en dat is genoegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar de homo's zijn wel onze (mannen) bescherming tegen jullie (vrouwen) poging om wereldmacht te bereiken. Zij (homo's) zijn gewoon de echte doch onzichtbare helden. Respect.
Ze wilde ermee wachten, maar het was sowieso al een gedoemde relatie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als je weet dat ze het toch niet geeft.
Het is de waarheid! Ik dit echt niet aan het verzinnen of zo!quote:
Hmm eigenlijk wel want mijn ritme is nog beetje stuk.quote:
Aha oke, dat kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze wilde ermee wachten, maar het was sowieso al een gedoemde relatie.
Is anders wel de eerste x dat ik zoiets hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is de waarheid! Ik dit echt niet aan het verzinnen of zo!
En de zwijgplicht, vergeet die niet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrouwen hebben keukenmacht, en dat is genoeg
Deel je geheimquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb een heel schema om in weer in mijn ritme te komen
Nog steeds vrienden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was daarvoor mijn beste vriendin, beetje raar verhaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |