niet zo technisch doenquote:
Christenen kunnen ook nerds zijn!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een christelijke undercover nerd?
Ik heb nog wel vrouwelijke genen ergens.quote:
KUT TTquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Christenen kunnen ook nerds zijn!
[..]
Ik heb nog wel vrouwelijke genen ergens.
Nog geen klachten over TT... Wordt vast een slecht topic dan.
nee, want naruto is coolquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
Volgende TT moet zijn:
"Waar Naruto wordt uitgekotst"
fixedquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:36 schreef robin007bond het volgende:
Volgende TT moet zijn:
"Waar Naruto wordt uitgekotst door robin007bond"
Oke, oke.quote:
waarom dan in godsnaam Louise .....quote:
Oke, oke.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, oke.
De eerste Naruto was kijkbaar, maar Shippüden is de ergste uitmelkerij die je maar kan bedenken. Gevechten duren veel te lang, verhaal gaat te langzaam, characters zijn saai.
Daarom kun je ook beter gewoon alleen de manga lezen. Die is en blijft namelijk wel gewoon episch goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oke, oke.
De eerste Naruto was kijkbaar, maar Shippüden is de ergste uitmelkerij die je maar kan bedenken. Gevechten duren veel te lang, verhaal gaat te langzaam, characters zijn saai.
Als hij de personages saai vindt, dan zal de manga ook niet veel helpen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Daarom kun je ook beter gewoon alleen de manga lezen. Die is en blijft namelijk wel gewoon episch goed.
Mjah, ik begrijp niet hoe iemand de characters uit Naruto saai zou kunnen vinden, want ze worden bijna allemaal wel vrij goed uitgewerkt enzo...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als hij de personages saai vindt, dan zal de manga ook niet veel helpen.
Ik snap het ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik begrijp niet hoe iemand de characters uit Naruto saai zou kunnen vinden, want ze worden bijna allemaal wel vrij goed uitgewerkt enzo...
... maar goed, blijkbaar verschillen smaken nu eenmaal
Anyway, nieuwe artwork voor de nieuwe Hunter x Hunter is vrijgegeven.
http://www.capsulecompute(...)er-designs-revealed/
Ik vind het er niet uitzien, maar goed, wellicht is de anime zelf een stuk mooier.
Heb alleen de eerste 24 eps gezien, vond naruto réte irritant, die andere jongen was de standaard stoere gast, dat meisje was ook irritant en de leraar was ook al redelijk standaard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik begrijp niet hoe iemand de characters uit Naruto saai zou kunnen vinden, want ze worden bijna allemaal wel vrij goed uitgewerkt enzo...
Mjah, het zijn jonge tienertjes he? Die zijn in het echt ook irritant. Vervolgens ontwikkelen ze zich.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ze zijn ook weer niet echt saai. Wel irritant
wait whut ? , dus de ova's die uit waren gekomen horen eigenlijk niet bij het verhaal van HxH ???quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Anyway, nieuwe artwork voor de nieuwe Hunter x Hunter is vrijgegeven.
http://www.capsulecompute(...)er-designs-revealed/
Ik vind het er niet uitzien, maar goed, wellicht is de anime zelf een stuk mooier.
Ik heb de originele serie van HxH niet gezien, maar volgens mij beginnen ze gewoon van voor af aan...!?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wait whut ? , dus de ova's die uit waren gekomen horen eigenlijk niet bij het verhaal van HxH ???
waar zullen ze het op pakken dan ??
als ze echt weer vanaf eps 1 gaan beginnen dan wacht ik wel todat ze 75+ eps hebben geaired ofzo en weer bij zijn met het verhaal waar de vorige anime ophield.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de originele serie van HxH niet gezien, maar volgens mij beginnen ze gewoon van voor af aan...!?
Ik heb de originele serie helaas nooit gezien dus voor mij is het allemaal nieuw, maar ik kan het me voorstellen dat je het dan voorlopig even skipped.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als ze echt weer vanaf eps 1 gaan beginnen dan wacht ik wel todat ze 75+ eps hebben geaired ofzo en weer bij zijn met het verhaal waar de vorige anime ophield.
dan kijk ik het in 1 stuk door.
trek het echt niet om dan meer dan een jaar lang elke week 1 eps te gaan kijken van iets waar ik het verhaal al van ken en weet hoe het gaat....
ranmaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de originele serie helaas nooit gezien dus voor mij is het allemaal nieuw, maar ik kan het me voorstellen dat je het dan voorlopig even skipped.
Het blijft toch jammer dat we hier in NL niet gewoon een animezender hebben die dagelijks series uitzendt in de originele taal, zodat je iedere avond even een aflevering One Piece meepikt, en een aflevering Ranma, en een aflevering Naruto, etc etc....
Hoeveel zou het kosten om je eigen tv-zender op te zetten?
Ben dusdanig hxh fan dat ik het echt ga doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als ze echt weer vanaf eps 1 gaan beginnen dan wacht ik wel todat ze 75+ eps hebben geaired ofzo en weer bij zijn met het verhaal waar de vorige anime ophield.
dan kijk ik het in 1 stuk door.
trek het echt niet om dan meer dan een jaar lang elke week 1 eps te gaan kijken van iets waar ik het verhaal al van ken en weet hoe het gaat....
Er is inderdaad niet eens een anime zender op digitaal, niet eens een zender die animé uitzend (op jetix na).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de originele serie helaas nooit gezien dus voor mij is het allemaal nieuw, maar ik kan het me voorstellen dat je het dan voorlopig even skipped.
Het blijft toch jammer dat we hier in NL niet gewoon een animezender hebben die dagelijks series uitzendt in de originele taal, zodat je iedere avond even een aflevering One Piece meepikt, en een aflevering Ranma, en een aflevering Naruto, etc etc....
ik zie vrij weinig zenders die zich richten op maar 1 doelgroep hoor..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:55 schreef Weakling het volgende:
Ik zie een anime zender nooit gebeuren, al was het maar omdat anime niet één ding is voor één doelgroep. Iets waar veel zenders toch hun basisprofiel en verdienmodel op maken. Anime is bij wijze van spreken voor meisjes van 3 tot mannen van 88, naar gelang de serie, veel te breed.
Dat vermoedde ik ook, daarom switchte ik van anime als FMA naar anime als Fruits Basket en Toradora enz, maar ze ( ? ) had die ook nooit gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 04:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die vriend van Xaryna is waarschijnlijk een meisje (of 'n homo). Ik bedoel... Inuyasha, Black Butler en Ouran zijn iig gemaakt met vrouwen als primaire doelgroep.
Verder is Naruto best wel goed. En iedereen die iets anders beweert heeft fillers (lees: poep) in zijn ogen of is een kudde koe die zelf geen mening kan formuleren of erger nog; heeft een andere mening dan Ik.
Nou ja, als het genoeg mensen zou aanspreken (waar ik mijn twijfels bij heb) zou je het kunnen opdelen in dagdelen, zoals veel zenders doen. 's Ochtends vroeg tot 8 jaar, 's middags tot 13 jaar, 's avonds de meer volwassen anime.En dan kun je ook nog de avond opsplitsen in jongens en meisjes tijd, ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:55 schreef Weakling het volgende:
Ik zie een anime zender nooit gebeuren, al was het maar omdat anime niet één ding is voor één doelgroep. Iets waar veel zenders toch hun basisprofiel en verdienmodel op maken. Anime is bij wijze van spreken voor meisjes van 3 tot mannen van 88, naar gelang de serie, veel te breed.
het belangrijkste bij dat soort zenders is imho dat alles optijd wordt uitgezonden, en dus niet een half uur kan verschillen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:08 schreef Xaryna het volgende:
Nou ja, als het genoeg mensen zou aanspreken (waar ik mijn twijfels bij heb) zou je het kunnen opdelen in dagdelen, zoals veel zenders doen. 's Ochtends vroeg tot 8 jaar, 's middags tot 13 jaar, 's avonds de meer volwassen anime.En dan kun je ook nog de avond opsplitsen in jongens en meisjes tijd, ofzo.
Het wordt geen SBS anime zender.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
het belangrijkste bij dat soort zenders is imho dat alles optijd wordt uitgezonden, en dus niet een half uur kan verschillen...
ga je zitten voor serie X om 16:00 de ene dag
komtie de volgende dag om 15:30 ofzo
dit is helaas waarheid bij alle commerciele zendersquote:
Soms hutselen de tijden een beetje ivm kijkcijfers, maar sommige commercielen zijn vrij strak met sommige programma's... Maar het is inderdaad niet iets wat je bij een anime zender moet doen (zonder het duidelijk aan te geven).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is helaas waarheid bij alle commerciele zenders
enige zenders die echt 100% een strak schema aanhouden zijn National geographic/discovery/history...
echt strak op de aangegeven tijd beginnen..
... komt misschien ook omdat de meeste anime-fans hun neus ophalen voor engelse dub (om nog maar te zwijgen over japanse dub), dus ook al zend je het met een dub uit, dan zou ik het idd ook alsnog niet kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is inderdaad niet eens een anime zender op digitaal, niet eens een zender die animé uitzend (op jetix na).
Ze hadden een aantal jaar terug op the box cowboy bebop uitgezonden in het engels. Maar sloeg kennelijk niet aan.
Juist daarom zie ik het WEL slagen. Mijn vriendin houdt niet van boksen, maar vond Hajime no Ippo erg leuk. En Slam Dunk, en Initial D. Een kennis van ons was weer helemaal gek van Prince of Tennis. En je hebt heel veel series die idd een zeer brede doelgroep aantrekken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:55 schreef Weakling het volgende:
ik vind het echt een geweldige serie, en heb hem ook 3 keer opnieuw gekeken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben dusdanig hxh fan dat ik het echt ga doen![]()
En als ze weer stoppen waar het origineel stopte word ik gek
moet vast een nederlander voorstellen dan, volgens japanners hebben nederlanders allemaal grote neuzenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Xaryna het volgende:
Na al dat gehype over Kaiji heb ik de eerste episodes gehaald om eens te zien of het wat is. En mijn eerste reactie is: jeetje, wat heeft die gast een grote neus.
Dat went wel. Het verhaal en het verloop maakt het meer dan goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:58 schreef Xaryna het volgende:
Na al dat gehype over Kaiji heb ik de eerste episodes gehaald om eens te zien of het wat is. En mijn eerste reactie is: jeetje, wat heeft die gast een grote neus.
Tot nue toe (half ep 2) is het erg interessant.:)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat went wel. Het verhaal en het verloop maakt het meer dan goed.
Je bent toch wel S1 aan het kijken he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Tot nue toe (half ep 2) is het erg interessant.:)
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je bent toch wel S1 aan het kijken he?
Jammer is het zeker, alleen het is veel te duur om een zender op te zetten in Nederland, en dan al helemaal een zender met een thema. Plus hij zou dan in de duurste digitale tv pakketten komen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:38 schreef Yi-Long het volgende:
Dat was op TMF in 2003. Het was inderdaad niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ze hadden een aantal jaar terug op the box cowboy bebop uitgezonden in het engels. Maar sloeg kennelijk niet aan.
Er kijken inderdaad enorm veel jongeren naar anime. Echter als je een zender start, of een programma, ben je verplicht om een anime uit te zenden wat tof is, net begint op de Japanse tv (zodat je voor de torrents e.d. het op de NL'se tv kan uitzenden). En dit is vrij moeilijk. Geen enkel bedrijf dat dit wil sponsoren omdat de kans enorm groot is dat het project kan falen (niemand kijken omdat de serie kut is).quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:29 schreef Yi-Long het volgende:
Als je dan om 7 uur s'avonds kunt kiezen tussen een aantal gedubte jeugdseries op Disney Channel (), of According to Jim (
), of iedere dag een toffe nieuwe aflevering van een goede anime, dan is de keuze snel gemaakt.
Je merkt ook dat vrij veel jeugd tegenwoordig anime volgt via torrents of streams.
Ik vind dat ze het gewoon eens een periode 2 of 3 uur per dag moeten proberen tussen 18.00 en 20.00/21.00 . En dan idd wel goed de vaste tijden aanhouden en geen reclames tijdens de aflevering, maar er omheen.
Je kunt de extra tijd in zo'n uur vullen met talloze korte gag-anime, zoals Ebichu ofzo. Of toffe japanse commercials.
Ik zie het absoluut slagen. Er is namelijk vrijwel geen televisie meer voor de 12+ crowd, aangezien dat allemaal verkloot is door NLse dubs tegenwoordig, of eindeloze herhalingen van oude sitcoms.
Licentie kopen is gek genoeg niet enorm duur... Zendtijd op een commerciele zender weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:40 schreef Xaryna het volgende:
Dit onderwerp komt wel vaak ter sprake. Misschien kan iemand het eens proberen als we ons kapitaal samen leggen en dan wat zendtijd huren en wat licencies inkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |