Mooi zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Marie30 het volgende:
Ik krijg net een SMS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is in shock en lichtgewond. Maar levend.![]()
Ben er van in tranen.
Goed zo, slaap zachtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Marie30 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben er van in tranen.
Luister, ik ben zelf wel eens bandlid geweest bij een simpel 6 band festivalletje in een of andere kutkroeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik het mee Tchoke eens... ze zullen heus niet alleen buienrader in de gaten houden. Ik mag toch aannemen dat ze wat professioneler zijn en meerdere weersverwachtingen van instituten gebruiken oid..
Er zijn wel 1 of 2 centrale coordinators hoor, voor de grote lijnen. Lowlands heeft 1 festival directeur; hier is ie aan het woord:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:32 schreef Eenskijken het volgende:
gast, wat denk jedat er een organisatie van 5 man achter een festival van 60.000 mensen staan?
En er zit geen "echte" organisatie achter zoals bijvoorbeeld MOJO. Dit wordt nog steeds door de Humanistische Jongeren georganiseerd .quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zijn wel 1 of 2 centrale coordinators hoor, voor de grote lijnen. Lowlands heeft 1 festival directeur; hier is ie aan het woord:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)feer-rondom-pvv.html
Naja dit vind ik wel een beetje dom antwoord. Hadden beter iets kunnen zeggen in de trant van dat ze wel voorbereid zijn maar dat je het uiteindelijk nooit zeker weet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:42 schreef Godshand het volgende:
Officiele reactie val Lowlands: http://www.nu.nl/lowlands(...)chokt-pukkelpop.html
quote:De organisatie verwacht komend weekeinde geen noodweer, maar zal door wat er in België is gebeurd het weer extra in de gaten houden. Aanvullende maatregelen zijn niet nodig. ''In de draaiboeken staat precies wat we moeten doen bij extreme weersomstandigheden.''
Mooi zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Marie30 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben er van in tranen.
goed nieuwsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Marie30 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben er van in tranen.
Zoals gezegd ging Roskilde in 2000 ook door.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4 doden en het gaat toch door? Dit is toch vrij ongewoon??
Heftig, lijken wel windstoten met windracht 10 of 11, als je dat zo zietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef Ketchupcurry het volgende:
Weet niet of ie al voorbij was gekomen, maar jemig!
Wat de fuuuuuuuuuckquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef Ketchupcurry het volgende:
Weet niet of ie al voorbij was gekomen, maar jemig!
Zit wel wat in, maar lijkt me dat er discussie over zal ontstaan. Wat gebeurde er precies in 2000?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Zoals gezegd ging Roskilde in 2000 ook door.
Ze moeten ook wel om het festival niet failliet te laten gaan eigenlijk.
Negen mensen verdrukt in een menigte bij Pearl Jam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zit wel wat in, maar lijkt me dat er discussie over zal ontstaan. Wat gebeurde er precies in 2000?
Oh ja, daar had ik wel van gehoord, neem aan dat de band het optreden staakte?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Negen mensen verdrukt in een menigte bij Pearl Jam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |