Mooi zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Marie30 het volgende:
Ik krijg net een SMS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is in shock en lichtgewond. Maar levend.![]()
Ben er van in tranen.

goed nieuwsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:28 schreef Marie30 het volgende:
Ik krijg net een SMS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is in shock en lichtgewond. Maar levend.![]()
Ben er van in tranen.

Zoals gezegd ging Roskilde in 2000 ook door.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
4 doden en het gaat toch door? Dit is toch vrij ongewoon??

Heftig, lijken wel windstoten met windracht 10 of 11, als je dat zo zietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef Ketchupcurry het volgende:
Weet niet of ie al voorbij was gekomen, maar jemig!

Wat de fuuuuuuuuuckquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef Ketchupcurry het volgende:

Zit wel wat in, maar lijkt me dat er discussie over zal ontstaan. Wat gebeurde er precies in 2000?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:14 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Zoals gezegd ging Roskilde in 2000 ook door.
Ze moeten ook wel om het festival niet failliet te laten gaan eigenlijk.

Negen mensen verdrukt in een menigte bij Pearl Jam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zit wel wat in, maar lijkt me dat er discussie over zal ontstaan. Wat gebeurde er precies in 2000?

Oh ja, daar had ik wel van gehoord, neem aan dat de band het optreden staakte?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Negen mensen verdrukt in een menigte bij Pearl Jam.

Ja, band was er helemaal kapot van. Ze hebben er nog een nummer over geschreven met negen vocale uithalen er in, wat ze negen keer speelden op hun tour.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik wel van gehoord, neem aan dat de band het optreden staakte?

nalatigheid?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:22 schreef Confetti het volgende:
Schande dat het gewoon doorgaat. Ik hoop dat de organisatie aangeklaagd wordt voor nalatigheid, ze zijn nu alleen maar bezig hun eigen zakken te vullen

De één is er erger aan toe dan de ander, neem ik aan, sommigen staan gunstiger, waarbij hun tent wordt verdedigd door de wind door iets, mensen met een caravan staan waarschijnlijk ook nog rechtop. Ik zou wel willen blijven als de boel nog redelijk staat. Bovendien is het een stuk rustiger bij het festival en dat maak je ook nooit mee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:21 schreef JackHerrer het volgende:
Vraag me sowieso af hoeveel mensen nog zin hebben om te blijven, aangezien ook de camping een grote teringbende is.

Ja, bij mensen thuis is Hasselt en de Grenslandhallen is opengesteld om te overnachten. En ze noemde nog iets op Stubru maar dat verstond ik niet goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De één is er erger aan toe dan de ander, neem ik aan, sommigen staan gunstiger, waarbij hun tent wordt verdedigd door de wind door iets, mensen met een caravan staan waarschijnlijk ook nog rechtop. Ik zou wel willen blijven als de boel nog redelijk staat. Bovendien is het een stuk rustiger bij het festival en dat maak je ook nooit mee.
Maar ik denk dat een heel groot deel nog wat probeert te slapen of de nacht doorhaalt (ivm geen slaapplek meer over) om morgen naar huis te vertrekken.
Vraag me ook af of er alternatieve slaapmogenlijkheden zijn gemaakt?

Realitycheck voor al die weerfreaks die huilen als het echte noodweer hun plaatsje weer heeft overgeslagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:10 schreef Ketchupcurry het volgende:

Pssht, dat mag je hier niet zeggen. De verantwoordelijkheid ligt bij de weergoden, als festivalbezoeker hoef je er niet van uit te gaan dat de organisatie instaat voor je veiligheid. Aldus velen hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:22 schreef Confetti het volgende:
Schande dat het gewoon doorgaat. Ik hoop dat de organisatie aangeklaagd wordt voor nalatigheid, ze zijn nu alleen maar bezig hun eigen zakken te vullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |