Dat is wel netjes, maar die zullen op een gegeven moment ook vol zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef Tchock het volgende:
RTL meldt dat nog niet iedereen van het festivalterrein af is. De bui duurde ongeveer 20 minuten en kwam totaal uit het niets aanzetten en was net zo snel weer verdwenen.
Trouwens, hotel in Hasselt nodigt alle festivalgangers uit om met hun slaapzak te komen en dan mogen ze in het hotel slapen
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga slapen en hoop maar dat ik morgenvroeg of vannacht een verlossend smsje krijg
Heel veel particulieren in Hasselt bieden ook onderdak aanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef Tchock het volgende:
RTL meldt dat nog niet iedereen van het festivalterrein af is. De bui duurde ongeveer 20 minuten en kwam totaal uit het niets aanzetten en was net zo snel weer verdwenen.
Trouwens, hotel in Hasselt nodigt alle festivalgangers uit om met hun slaapzak te komen en dan mogen ze in het hotel slapen
De Grenslandhallen hebben ook hun deuren opengezet voor deze nacht meldden ze.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is wel netjes, maar die zullen op een gegeven moment ook vol zitten
ik hoop het ook voor je. Slaap ze.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga slapen en hoop maar dat ik morgenvroeg of vannacht een verlossend smsje krijg
De saamhorigheid vanavond in Hasseltquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:42 schreef Tchock het volgende:
sterktequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Sterkte en hoop met je mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Slaap lekker en sterkte!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Verschil is alleen dat met Pukkelpop tientallen miljoenen zijn gemoeid. Koninginnedag is een stuk makkelijker af te gelasten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:45 schreef Crazy-M het volgende:
ik vind het gewoon menselijk als ze het aflassen. Hier werden toen zelfs met koninginnedag dingen afgelast. Maar dat vind ik.
Sterkte , maar de providers zijn voolopig allemaal overbelast ...quote:Ik ga slapen en hoop maar dat ik morgenvroeg of vannacht een verlossend smsje krijg
sterkte en probeer wat te slapenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:43 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:45 schreef Crazy-M het volgende:
ik vind het gewoon menselijk als ze het aflassen. Hier werden toen zelfs met koninginnedag dingen afgelast. Maar dat vind ik.
situaties vallen niet te vergelijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:45 schreef Crazy-M het volgende:
Verdrukking? Wegrennen uit een instortende tent met z'n allen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:47 schreef Aventura het volgende:
Waardoor zijn die mensen dan overleden of gewond geraakt? Omvallende podia en bomen? Hoe kunnen het er zo veel zijn?
een complete tent is ingestort met mensen erinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:47 schreef Aventura het volgende:
Waardoor zijn die mensen dan overleden of gewond geraakt? Omvallende podia en bomen? Hoe kunnen het er zo veel zijn?
quote:23.24 uur Her en der worden al vragen gesteld of het festival deze ramp had kunnen vermijden.
Ben je wel eens op zo'n soort festival geweest?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:47 schreef Aventura het volgende:
Gokje:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:47 schreef Aventura het volgende:
Met een gerust gevoel nu lekker slapen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:48 schreef omearos het volgende:
Ik ga ook slapen, vriend sms-te net dat hij en gezelschap bij hun slaapplaats aangekomen zijn.
Ze hadden het ook in een oud stadje kunnen houden met een mooie brug als toegangspoort, oh wacht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:48 schreef Darklight het volgende:
zucht, mss hadden ze het hele festival terrein moeten verplaatsen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |