Morgen zijn de tenten niet ineens heel. Heb je foto's van het terrein gezien? Al hadden ze een week, dan kregen ze denk ik nog niet al het puin weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:27 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het nú doorgaat? Voor vanavond is alles heel begrijpelijk afgelast, morgen gaat het door. En dát vinden mensen al raar. Ik niet.
Dat zal inderdaad wel de bepalende factor zijn...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Financieel gezien kunnen ze gewoon niet stoppen of het afgelasten...
Waarom denk jij dan dat ze het morgen door laten gaan? Omdat ze jou nog niet hebben gesproken?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Morgen zijn de tenten niet ineens heel. Heb je foto's van het terrein gezien? Al hadden ze een week, dan kregen ze denk ik nog niet al het puin weg.
Idd, en denk ik ook dat er wat tenten zijn die WEL droog zijn gebleven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen bronnen voor, maar het zou mij enorm verbazen als iedereen weg is.
Er was een soort karavaan van vertrekkende jongeren. Daar heb je dus gelijk in.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen bronnen voor, maar het zou mij enorm verbazen als iedereen weg is.
Kaartjes terugbetalen, artiesten annuleren, schade repareren, rechtzaken overleven, schadevergoedingen uitkeren: reken maar dat ze dan over de kop gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Idd, dat zal simpelweg het einde zijn van Pukkelpop en de waarschijnlijk ook die van de organisator.
Net nieuwe foto's gezien op m'n facebook ding ...quote:Dat vroeg ik me af, zijn er nu nog mensen op dat terrein? Of is iedereen weg? Lijkt me toch niet
Eigenlijk ook bizar dat je je niet kunt verzekeren tegen zo'n rampquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Idd, dat zal simpelweg het einde zijn van Pukkelpop en de waarschijnlijk ook die van de organisator.
Overigens wordt mijn post uit de context getrokken: Ik zou het raar vinden als het wordt afgelast vanwege respect voor drie doden. Over het materieel zei ik aanvankelijk niets, dat heb jij ervan gemaakt. Zou best kunnen dat het niet meer door kán gaan, maar dat lijkt me niet gezien de berichten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Morgen zijn de tenten niet ineens heel. Heb je foto's van het terrein gezien? Al hadden ze een week, dan kregen ze denk ik nog niet al het puin weg.
Al het is wel weer begrijpelijk dat verzekeringsmaatschappijen daar geen zin in hebben. Wist je dat de plunderingen in Londen vorige week bijvoorbeeld vaak ook niet uitgekeerd worden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eigenlijk ook bizar dat je je niet kunt verzekeren tegen zo'n ramp
Ik vraag me af of ze niet de hele nacht nodig hebben om alle mensen te helpen. laat staan het terrein kunnen opbouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:30 schreef Darklight het volgende:
Als je deze foto bekijkt is het allemaal wel vrij kapot, maar ze zullen het wel weer opbouwen als ze het morgen weer doorlaten gaan
[ afbeelding ]
nofi, festivalgangers horen wel tegen wat modder en nattigheid te kunnen hoor. festivals ontaarden doorgaans vrij snel in mudfest in mijn ervaring. op die filmpjes zag je ook plenty tentjes staan waar niks mis mee was.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook inderdaad... er kan volgens mij nog nauwelijks iemand normaal kamperen daar
Ze kunnen ook simpelweg niet anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel de bepalende factor zijn...
er zijn nog genoeg mensen die blijven, om wat voor redenen dan ook. Of mensen die nu vertrekken en morgenochtend beslissen of ze weer terug gaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:34 schreef simmu het volgende:
[..]
nofi, festivalgangers horen wel tegen wat modder en nattigheid te kunnen hoor. festivals ontaarden doorgaans vrij snel in mudfest in mijn ervaring. op die filmpjes zag je ook plenty tentjes staan waar niks mis mee was.
ik zou wel zijn gebleven. beter dat je gewoon maar rustig afwacht. op die camping kan je ws gewoon wel eten en drinken kopen en er zijn toiletten.
quote:22.51 uur De reacties op de beslissing om het festival morgen te laten doorgaan, zijn gemengd. Sommigen vinden het van weinig respect getuigen. Anderen zien daarin een mooi eerbetoon aan de slachtoffers.
quote:23.04 uur De webstek van Pukkelpop heeft een 'Pay your Respects'-blog opgericht, waar iedereen zijn medeleven kan getuigen.
Nu heeft de Natuur zijn footprint op Pukkelpop gezetquote:Pukkelpop gaat jaar na jaar de uitdaging aan om een duurzaam festival op poten te zetten. Elektriciteit, water, afval, transport, eten, drinken… De impact van zo’n groots evenement op het milieu is niet te onderschatten. Daarom doen we ons uiterste best om onze ecologische voetafdruk te beperken en van Pukkelpop...
Bron?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:38 schreef Jump het volgende:
4 doden (drie op weide, 1 in ziekenhuis)
35 erg zwaar gewonden
50 mensen met breuken en andre verwondingen die dringend zorg nodig hebben
100 tal lichtgewonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |