Dat snap ik wel maar er zijn DODEN gevallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kost belachelijk veel geld en er zijn vast een hoop mensen die gewoon blijven, not to mention de dagkaarthouders voor morgen en overmorgen. Moeilijk dilemma voor de organisatie...
Misschien moet je oprotten naar je warme bedje, lutser.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:10 schreef Darklight het volgende:
Dat kan toch beter? Weet ook niet hoe, speakers werken blijkbaar niet
[..]
Tuurlijk kost het bakken met geld.... maar als je terrein aan puin ligt en er zoveel slachtoffers zijn... dan kun je in mijn ogen gewoon niet anders.... mensen kunnen daar nu toch niet gewoon op die campings gaan kamperenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kost belachelijk veel geld en er zijn vast een hoop mensen die gewoon blijven, not to mention de dagkaarthouders voor morgen en overmorgen. Moeilijk dilemma voor de organisatie...
Roskilde 2000 ging ook door, daar vielen 9 doden tijdens een concert van Pearl Jam. Om maar een voorbeeldje te noemen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar er zijn DODEN gevallen.
Het zou me niet verbazen dat ze dat doen om er voor te zorgen dat men niet meteen met 60.000 man de weg op gaat en je een soort situatie zou kunnen krijgen zoals op dance valley een paar jaar geleden, al zou de helft maar overwegen om dat nachtje langer te blijven is het logistiek een stukje makkelijker te regelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Wel slecht hoor van de organisatie... geef gewoon een signaal dat het helemaal gecancelled wordt... dan weet iedereen waar hij aan toe is... je kunt morgen toch niet verder gaan alsof er niks gebeurd is
WoW peel ik al sinds 2005 niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Misschien moet je oprotten naar je warme bedje, lutser.
Als je serieus een uur lang een onzinnig punt blijft herhalen moet je misschien terug naar WoW en je daar uitleven met je 'speakers'.
Serieus?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Roskilde 2000 ging ook door, daar vielen 9 doden tijdens een concert van Pearl Jam. Om maar een voorbeeldje te noemen.
Ik denk alleen wel dat de materiële schade daar een stuk lager was.
ja DRIE. Op 60.000! Sorry hoor, ik begrijp dat mensen die de namen van die mensen nog niet weten erover inzitten maar de rest zou deze situatie toch wel enigszins kunnen relativeren? Het merendeel van die bezoekers heeft helemaal niets met die doden te maken gehad, besef je wel hoeveel 60.000 is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:14 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar er zijn DODEN gevallen.
Belachelijk als ze zien wat er gebeurd is.. net alsof er niks aan de hand is en gewoon verdergaan, nja zij zullen het wel beter weten qua materiaal schade dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
morgen dus vanaf 11:00 , weer verder
studio brussel
GA WEGquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, mensen massa's, altijd vermijden
Ik houd jullie op de hoogte zodat ik zelf iets weet. Blijf bellen naar die lijn... moet ooit ook wel eens gaan slapen, morgenvroeg wacht mijn duistere kantoorplek weer op me.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:14 schreef Tchock het volgende:
Vulture en Marie, laten jullie het weten als je meer hoort?
Dankjewelquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:14 schreef omearos het volgende:
[..]
da's heel menselijk. Sterkte voor jullie beiden!
Ja maar dat is nu al gaande als je die beelden op Ned 1 zag... alleen al de mensen die compleet doorgeregend zijn en van wie alles vernield/zeiknat is die blijven echt niet... de campings liggen blijkbaar ook in puinquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen dat ze dat doen om er voor te zorgen dat men niet meteen met 60.000 man de weg op gaat en je een soort situatie zou kunnen krijgen zoals op dance valley een paar jaar geleden.
Serieus, ga even andere mensen lastig vallen in ONZ ofzo.. maar laat dit topic gewoon voor wat het is je hebt toch niks nuttigs te melden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, mensen massa's, altijd vermijden
out of respect het festival cancellen jah.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
ja DRIE. Op 60.000! Sorry hoor, ik begrijp dat mensen die de namen van die mensen nog niet weten erover inzitten maar de rest zou deze situatie toch wel enigszins kunnen relativeren? Het merendeel van die bezoekers heeft helemaal niets met die doden te maken gehad, besef je wel hoeveel 60.000 is?
Ja. Er vielen mensen op de grond tijdens het concert, daardoor onstond een 'gat' in de menigte en daar vielen crowdsurfers in. 9 mensen werden verdrukt en kwamen om. Na aanleiding (mede daarvan) werd crowdsurfen internationaal verboden bij festivals en concerten.quote:
Doe ikquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:14 schreef Tchock het volgende:
Vulture en Marie, laten jullie het weten als je meer hoort?
Nou, op genoeg festivals kan je nog crowdsurfen hoor (oa Sziget en ook Werchter zover mij opviel in 2009 toen ik er was). Dus ik weet niet waar je die info vandaan haalt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Er vielen mensen op de grond tijdens het concert, daardoor onstond een 'gat' in de menigte en daar vielen crowdsurfers in. 9 mensen werden verdrukt en kwamen om. Na aanleiding (mede daarvan) werd crowdsurfen internationaal verboden bij festivals en concerten.
Ik dacht juist dat toen de mensen teveel naar voren drukten en daardoor in de verdrukking kwamen, ook omdat er geen dranghekken als afscheiding tussen het voorvak en de rest van de menigte was geplaatst?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Er vielen mensen op de grond tijdens het concert, daardoor onstond een 'gat' in de menigte en daar vielen crowdsurfers in. 9 mensen werden verdrukt en kwamen om. Na aanleiding (mede daarvan) werd crowdsurfen internationaal verboden bij festivals en concerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |