quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is mozzarella.echt? Dat heb ik dan altijd fout gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om die chococroissant heb ik 's avonds bedacht eens geen carbs erbij te eten...
Hier idem hoor, wandelen gaat nog wel en tuinieren.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het zoooo knap; al dat gesport van jullie.
Minder eten en snaaien vind ik geen probleem, maar dat meer bewegen daarentegen![]()
Ik vroeg me al serieus af of dat de redenatie achter je avondeten wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
echt? Dat heb ik dan altijd fout gedaan!
En om die chococroissant heb ik 's avonds bedacht eens geen carbs erbij te eten...
Kwestie van iets vinden wat je leuk vindt!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Minder eten en snaaien vind ik geen probleem, maar dat meer bewegen daarentegen![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn broer heeft gesmst naar mijn ouders dat hij ok is, nu nog zorgen dat hij ergens kan slapen vanavond...
Ik wandel iedere dag op het werk een klein half uurtje, maar eenmaal thuis zak in inquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier idem hoor, wandelen gaat nog wel en tuinieren.
En in de winter spinnen maar verder is het drama.
Nee, ik was ook vergeten aardappelen te kopen, normaal gooi ik nog 2 aardappelen door de groente...Maar toen bedacht ik me dat het ook zo wel kon..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me al serieus af of dat de redenatie achter je avondeten was
Streetdance e.d.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kwestie van iets vinden wat je leuk vindt!Vroeger geloofde ik daar niet zo in, totdat ik het daadwerkelijk vond
Ik was vroeger een gymkneusje
![]()
Maar volgens mij is vandaag zo'n 'niksgaatzoalsjeplande'-dag: verpest avondeten en gemiste sportles
Gelukkig!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn broer heeft gesmst naar mijn ouders dat hij ok is, nu nog zorgen dat hij ergens kan slapen vanavond...
Me tooquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wandel iedere dag op het werk een klein half uurtje, maar eenmaal thuis zak in in
Ik wil ook al een tijdje 's avonds gaan sporten, maar na een lange werkdag heb ik eigenlijk domweg geen zin meer. En wil ik eten. Ik ben om 6 uur thuis en als ik eerst ga sporten kan ik pas tegen 8 uur eten en als ik eerst ga eten vind ik sporten niet fijn meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wandel iedere dag op het werk een klein half uurtje, maar eenmaal thuis zak in in
Niet echt nee, maar een crosstrainer thuis lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gelukkig!
[..]
Me tooheb je niet iemand waar je mee kan sporten?
Heb je een plekje?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar een crosstrainer thuis lijkt me ook wel wat
oh da's jammer! Hebben ze helemaal niks qua dansen? Zumba, Body Jam, Club Dance?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Streetdance e.d.
Maar dat hebben ze hier niet int durp en dan zou ik eerst al 20 minuten met de auto moeten
Ik moet om half 8 de deur uit 's ochtends om te gaan werkenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil ook al een tijdje 's avonds gaan sporten, maar na een lange werkdag heb ik eigenlijk domweg geen zin meer. En wil ik eten. Ik ben om 6 uur thuis en als ik eerst ga sporten kan ik pas tegen 8 uur eten en als ik eerst ga eten vind ik sporten niet fijn meer![]()
Oplossing: 's morgens sporten. Maar ik kom echt heel slecht m'n bed uit, dus petje af voor de vroege vogels hier die wel eerst gaan sporten!
Ik moet regelmatig om 7 uur van huis en ik zie mezelf nog niet hardlopen om 6 uur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet om half 8 de deur uit 's ochtends om te gaan werken![]()
Fijn dat er meer mensen zijn die er last van hebben iig
Zolderquote:
Nopequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
oh da's jammer! Hebben ze helemaal niks qua dansen? Zumba, Body Jam, Club Dance?
Van hardlopen ga ik dood volgens mij en al helemaal op dat tijdstip.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet regelmatig om 7 uur van huis en ik zie mezelf nog niet hardlopen om 6 uur.
Nee, niet op zolderquote:
En de sportschool is pas om 9 uur openquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Van hardlopen ga ik dood volgens mij en al helemaal op dat tijdstip.
Ik ben geen ochtendmens
Ja kijk, al zou ik het willen...het kan dus gewoon nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de sportschool is pas om 9 uur open
Laptop mee dusquote:
Geen idee, mss in de grote steden?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Heb je in Nederland überhaupt van die sportscholen die 24 uur per dag open zijn? In de VS heb je die nl wel.
Muziekie op en gaaaaaaaaaaaanquote:
Verhuizen naar Almere.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de sportschool is pas om 9 uur open
Ik peins er ook nog even overquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, mss in de grote steden?
[..]
Muziekie op en gaaaaaaaaaaaan
Had ik ook. Nu niet meer, na 100 gram chips. Nouja, morgen weer een dag.quote:
Wat een massaal zweethok zegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:21 schreef loveli het volgende:
Verhuizen naar Almere.
http://www.sportenfitnesscenter.nl/faciliteiten.html
Ik woon in Drenthequote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:25 schreef loveli het volgende:
Nieuwegein, Susteren, Zaandam, Amstelveen... Sportschool was gesloten wordt niet meer geaccepteerd als excuus.
je wil dat ie 24 uur pd open is, maar dan mag het niet massaal zijnquote:
Ik sta om 6 uur op om te gaan sporten. Doe ik al een paar jaar. Het went.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet om half 8 de deur uit 's ochtends om te gaan werken![]()
Fijn dat er meer mensen zijn die er last van hebben iig
Bij mij is het juist andersomquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Echt, petje afquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Ik sta om 6 uur op om te gaan sporten. Doe ik al een paar jaar. Het went.
Dit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:28 schreef Probability het volgende:
Uniek, je kunt ook bakken met (olijf)olie
Verhuizen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt, petje af![]()
Ik wil weer op 24 km van mijn werk afwonen, toen ging ik dagelijks op de fiets heen en terug. Dat lukt me dan weer wel!
Neem een paar kinderen. dan leer je wel woekeren met je tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt, petje af![]()
Ik wil weer op 24 km van mijn werk afwonen, toen ging ik dagelijks op de fiets heen en terug. Dat lukt me dan weer wel!
Geen schoenen voor jou?!?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:36 schreef anna82 het volgende:
Hoorde net het nieuws van Pukkelpop, fijn dat je broertje ok is Sjaap!
Wij hebben gewinkeld, vriendlief heeft 3 (drie!) paar schoenen en een horloge gekocht. Van de weeromstuit heb ik toen ook maar een horloge aangeschaft, met een keramieken bandje
O, ik heb dat precies andersom! Iedere dag drie kwartier sporten en intussen nog heel veel eten en drinken gaat me oneindig veel makkelijker af dan niet sporten en niet eten en drinken (wijn/bier/chips/snoep/chocolade eten en drinken bedoel ik dan hč, niet het gezonde ontbijtkoekdieetquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Je evil laptop!quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet twee zakjes joppiechips en een frietjeblame zeh nw laptop.
Geen suiker nemen maakt bij mij ook echt dat ik snoep/koek makkelijk kan weerstaan, maar van m'n wijntje moeten ze afblijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:48 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, ik heb dat precies andersom! Iedere dag drie kwartier sporten en intussen nog heel veel eten en drinken gaat me oneindig veel makkelijker af dan niet sporten en niet eten en drinken (wijn/bier/chips/snoep/chocolade eten en drinken bedoel ik dan hč, niet het gezonde ontbijtkoekdieet)
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh![]()
dikkig, opgeblazen, baanloos, ineffectief![]()
en vriendje zei ruim een uur geleden dat ie ook snel naar huis zou komen zodat we samen nog konden gamen ofzeu. Meh.
Volgens mij doet mn pil stom
![]()
Dat dacht ik ook toen ik het las!!quote:
Jamaar jamaar jamaarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh![]()
en vriendje zei ruim een uur geleden dat ie ook snel naar huis zou komen zodat we samen nog konden gamen ofzeu. Meh.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh![]()
![]()
+1 waar!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij: lekker wijf, vrolijk, zo gek als een deur, slim, master in da pocket, lieve beestjes, lief vriendje ook al is hij wat later, lief, leuke zus, lieve mams, bouwt omnomnom quessadillas (dat was zonder het op te zoeken dus vast en zeker fout gespeld) en gewoon totally awesome
Hoekan het dat ik bijna zeker weet dat hij dat niet is?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is het een roze? Ik wil zo graag een roze laptop hebben
^^^^^^^^quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij: lekker wijf, vrolijk, zo gek als een deur, slim, master in da pocket, lieve beestjes, lief vriendje ook al is hij wat later, lief, leuke zus, lieve mams, bouwt omnomnom quessadillas (dat was zonder het op te zoeken dus vast en zeker fout gespeld) en gewoon totally awesome
Hoezo, is Vik alles wat ik niet ben?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoekan het dat ik bijna zeker weet dat hij dat niet is?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]herkenbaarachtig hoor! Maar straks is vriendje er en zie ik je vanzelf wel in WoW online komen
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaarJIJ bent ons BLIJE topicnootje!
Ben ik ook veelal wel hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik baal momenteel even van dingen ofzo
Vooral van mezelf, ik moet even peper in mn reet en dingen dķen ofzo
Gelukkig morgen eten met vriendinnetjes
![]()
Ik ben geloof ik hard op weg om een 'gezellig bollie' te worden en dat kan de bedoeling niet zijn
Bijna helemaal goed gespeld!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij: lekker wijf, vrolijk, zo gek als een deur, slim, master in da pocket, lieve beestjes, lief vriendje ook al is hij wat later, lief, leuke zus, lieve mams, bouwt omnomnom quessadillas (dat was zonder het op te zoeken dus vast en zeker fout gespeld) en gewoon totally awesome![]()
![]()
Oppeppertjeshelpen toch wel wat met het terugvinden van Blij! Ik heb nu ook thee
Ik vind het alleen heul stom dat ik het gevoel heb dicht te slibben hiero thuis en dan binnenkort zo'n soort aanhuisvastgekleefd-oozemonster ben ofzeu
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Oh ik vergeet mn wijntje juist snel!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen suiker nemen maakt bij mij ook echt dat ik snoep/koek makkelijk kan weerstaan, maar van m'n wijntje moeten ze afblijven
Oh, never mindquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoezo, is Vik alles wat ik niet ben?
De 'dan' veranderde de hele postquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik dan bijna zeker weet dat hij dat niet is?
Can't imagine Vik met een roze laptopquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoezo, is Vik alles wat ik niet ben?
Is jouw auto nou echt roze?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoekan het dat ik bijna zeker weet dat hij dat niet is?
Als je mijn nick nu goed spelt zal ik de boeren vragen ze je mee te gevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@Mi-etje: yay, dat wist ik niet! Als deze niet zo goed zijn, ga ik eens op zoek naar Hoeksche.
En ik heb geen hekel aan sporten, zolang ik iets doe wat ik leuk vind (dansen, yoga, zwemmen bijvoorbeeld). Fitness vond ik afschuwelijk en kan ik dus ook echt geen motivatie voor vinden. Ik heb hetzelfde als Laureline: liever iedere dag sporten en lekker kunnen eten, dan beide niet doen.
De kleur van de barbiebakquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is het een roze? Ik wil zo graag een roze laptop hebben
Heb exact deze (of wil je rl foto'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oh haha dat zie ik nu pas! Sorry, M!-etjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je mijn nick nu goed spelt zal ik de boeren vragen ze je mee te geven
Ik ben zo slecht met variëren voor overdagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef Perruche het volgende:
Coco wat eet je veel eieren
maar gaat wel goed met je nieuwe eetpatroon he?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ehh. Werkelijk. MI-etje. ?
Rozequote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb exact deze (of wil je rl foto's)
OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
[..]
Ik vind het wel een hele toffe kleur btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik ernaar kijk word ik blij
![]()
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik vergeet mn wijntje juist snel!
Door jou besef ik wel dat ik nog een restje Rosé had, dus die gaat lekker op nu voor ie niet lekker meer is.
Dat maakt mn daglijstje:
Ontbijt met vanilleyoghurt met muesli en bramen, toen ging ik de action leegkopen, oftewel, met spullen sjouwen,
Lunch met een pakje roggebrood met oude kaas
Tussendoor een cupasoup tomaat
Avondeten was kipcurry met rijst
Toetje weer vanilleyoghurt met bramen
Daarna ging ik te voet naar yoga, en nu dus met een wijntje op de bank![]()
Goede compensatiedag wel
Ik was me wel suf want het mooi is er snel af als hij dof is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het wel een hele toffe kleur btwAls ik ernaar kijk word ik blij
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Broord en pasta is een nog go als ik goed heb opgelet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoeveel koolhydraten per dag verstaan jullie hier eigenlijk onder lowcarben?
Ikzelf eet per dag 4 waldkornbroodjes (in 8 stukjes gesneden en die eet ik ergens tussen 8 en 17 uur op) en soms 's avonds nog een crackertje kaas/tomaat of gekookt ei en dat vind ik al weinig koolhydraten
Ik ben op deze manier een par jaar geleden toch vrij snel en veel (12 kg) afgevallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Broord en pasta is een nog go als ik goed heb opgelet.
Doe de mijne maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstjes zoveel! En zoveel op te merken, meestal te weinig groente en fruit. Veelal te weinig voedingsstoffen.
En vind het een heule toffe auto ML
Winterbandenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik was me wel suf want het mooi is er snel af als hij dof is.
Vooral met winterbanden
En hoeveel is dat uitgedrukt in bijv. brood of pasta?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Minder dan 20 gram. Ik haal dat nooit trouwens en ben ook niet echt pro-lowcarb
Ja, dat is het ook. Een tijdje terug moesten we een nieuwe laptop, en ik wilde er echt heel graag een met een kleurtje. Maar helaas heeft Martijn verstand van computers enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:35 schreef Viking84 het volgende:
http://www.laptopshop.nl/(...)5750g-2414g50mn.html
Dat is hem! Ik had ook wel een witte (of roze) Sony Vaio gewild, maar 1) duurder, 2) minder goeie specs
.
Jemigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
WinterbandenDaar zeg je zoiets
In het najaar van 2009 heb ik winterbanden op de auto laten leggen. Toen dacht ik naarmate de zomer van 2010 steeds dichterbij kwam "ik moet binnenkort de banden laten wisselen". Dat heb ik heel lang volgehouden. Eigenlijk zo lang, dat het de moeite niet meer was om te wisselen![]()
Dus in het najaar van 2010 was dat heel handigWant de bandjes zaten er al op
En nu ben ik alweer een paar maanden aan het bedenken dat ik 'binnenkort de winterbanden eraf moet laten halen'
Vorig jaar was ik ook hele dagen thuis, 6 weken langquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jemigje bent nu hele dagen thuis.
Hup morgen laten doen!
Dan is het net een oude verkleurde rode honda?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik was me wel suf want het mooi is er snel af als hij dof is.
Vooral met winterbanden
Wat wil je morgen doen dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik ook hele dagen thuis, 6 weken lang![]()
Ik ben de Queen of Procrastination
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maria![]()
Ik herken het heel erg wat je zegt, dus het ligt vooral aan het thuiszitten denk ik.
Lekker veel solliciteren dus en anders kan je beter naar de kinderboerderij of boodschappen doen voor oma's dan de hele dag WoW'en.
Maar het komt allemaal goed! Zelfs ik, de raspessimist, ben daarvan overtuigd geraakt
[..]
Dan is het net een oude verkleurde rode honda?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maria![]()
Ik herken het heel erg wat je zegt, dus het ligt vooral aan het thuiszitten denk ik.
Lekker veel solliciteren dus en anders kan je beter naar de kinderboerderij of boodschappen doen voor oma's dan de hele dag WoW'en.
Maar het komt allemaal goed! Zelfs ik, de raspessimist, ben daarvan overtuigd geraakt
Ik heb geen enkel goed excuus om die banden morgen niet te gaan wisselenquote:
Dat idee had ik ook alquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:40 schreef Perruche het volgende:
Hey Mo, vraag je om feedback waarom ze je niet aannemen? Misschien is er iets wat in Engeland heel anders gaat of wordt verwacht, waar je niet van weet?
Jij hebt morgen een stalker. Of wil je een banquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel goed excuus om die banden morgen niet te gaan wisselen![]()
Het plan is om de was te doen, op te ruimen, voor school wat dingen in te scannen (hele hoofdstukken), boodschappen te doen, en werken aan een van mijn blokboeken
Maar ja, ik ben echt een belachelijk uitsteller. Hoe meer tijd ik heb, hoe meer ik tegen iets aan hik
Ja dattequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom snappen mannen niet dat je af en toe gewoon ff lekker wilt zeuren
Nee, omdat je je ff kut voelt en er gewoon geen zin in hebt en dat je je morgen gewoon weer happy voelt, maar NU FF NIET!!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja datteEn 't is niet dat ik geen idee heb wat ik kán doen. Het is meer dat ik al die megapuike ideetjes niet uitvoer omdat ik in een staat van halve vegetatie verkeer ofzo
![]()
Omdat testosteron. Mannen kunnen niet tegen zeuren, dan gaan ze oplossingen bedenken zodat je up shut.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Waarom snappen mannen niet dat je af en toe gewoon ff lekker wilt zeuren
waarom onderneem je niet wat zaken buitenshuis? Je zult nooit van je leven niet meer zo lang vakantie hebben. Beschouw het gewoon als vakantie en ga leuke dingen doen. Dagje naar een museum, misschien een weekendje weg ofzo...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar vriendje moet morgenochtend weer heuuul vroeg weg om te werken
[..]
Ben ik ook veelal wel hoor!Maar ik baal momenteel even van dingen ofzo
Vooral van mezelf, ik moet even peper in mn reet en dingen dķen ofzo
Gelukkig morgen eten met vriendinnetjes
![]()
Ik ben geloof ik hard op weg om een 'gezellig bollie' te worden en dat kan de bedoeling niet zijn
[..]
Bijna helemaal goed gespeld!![]()
![]()
Oppeppertjeshelpen toch wel wat met het terugvinden van Blij! Ik heb nu ook thee
Ik vind het alleen heul stom dat ik het gevoel heb dicht te slibben hiero thuis en dan binnenkort zo'n soort aanhuisvastgekleefd-oozemonster ben ofzeu
![]()
![]()
Ahaaa, weer wat geleerdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat testosteron. Mannen kunnen niet tegen zeuren, dan gaan ze oplossingen bedenken zodat je up shut.
Kweenie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kan ook niet tegen gezeur. Ben ik nu een man?
Neefje (5):quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, crap. Modquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hebt morgen een stalker. Of wil je een ban![]()
QFTquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom onderneem je niet wat zaken buitenshuis? Je zult nooit van je leven niet meer zo lang vakantie hebben. Beschouw het gewoon als vakantie en ga leuke dingen doen. Dagje naar een museum, misschien een weekendje weg ofzo...
Precies! Ik ben meestal wel een positievelingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, omdat je je ff kut voelt en er gewoon geen zin in hebt en dat je je morgen gewoon weer happy voelt, maar NU FF NIET!!!!!
Op zich heel logisch natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat testosteron. Mannen kunnen niet tegen zeuren, dan gaan ze oplossingen bedenken zodat je up shut.
Oh doe ik ook wel! Gisteren was mijn mams hier, vrijdag was ik met zus naar A'dam, zondag met vriendje naar Artis, morgen ga ik eten met vriendinnetjes in Utrecht. Maar ik heb geen OV meer dus kan niet zomaar overal heen enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom onderneem je niet wat zaken buitenshuis? Je zult nooit van je leven niet meer zo lang vakantie hebben. Beschouw het gewoon als vakantie en ga leuke dingen doen. Dagje naar een museum, misschien een weekendje weg ofzo...
Ik wil een foto van die bandenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, crap. Mod
Ik zal mijn best doen morgen, hopelijk kan ik een lijstje laten zien met allemaal klusjes die zijn afgestreept dan![]()
Sorryquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Dit. Geldt ook voor mo trouwens (al doe jij albest veel). Ook zonder geld is er heel veel leuks te doen. Probeer ervan te genieten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Vast welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okay zeikmodus uit, ik ga zo slapen en morgen schijnt vast de zon weer in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
Again te bescheiden.quote:
Truste!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okay zeikmodus uit, ik ga zo slapen en morgen schijnt vast de zon weer in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, je lijstje staat in het vorige topic... te lui
Zeurde vandaag ook, ineens komen er morgen 2 mensen meer eten, dan komt de autist in mij boven... Moest er 2 uur aan wennen(met de nodige vrouwgezeur natuurijk)
Jij bent een lieverd, komt goed meisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
![]()
uit ervaring weet ik toevallig dat je helemaal geen ov nodig hebt omdat er in alkmaar e.o. Heel veel te doen is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Precies! Ik ben meestal wel een positieveling
[..]
Op zich heel logisch natuurlijk
[..]
Oh doe ik ook wel! Gisteren was mijn mams hier, vrijdag was ik met zus naar A'dam, zondag met vriendje naar Artis, morgen ga ik eten met vriendinnetjes in Utrecht. Maar ik heb geen OV meer dus kan niet zomaar overal heen enzoEn ik doe niet graag dingen in mn upje
![]()
Nog even dit dan:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit. Geldt ook voor mo trouwens (al doe jij albest veel). Ook zonder geld is er heel veel leuks te doen. Probeer ervan te genieten.
Lijstje:quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, je lijstje staat in het vorige topic... te lui
Zeurde vandaag ook, ineens komen er morgen 2 mensen meer eten, dan komt de autist in mij boven... Moest er 2 uur aan wennen(met de nodige vrouwgezeur natuurijk)
Ik herken dat laatste welquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog even dit dan:
Dit bedenk ik me ook regelmatigIk irriteer me er dan ook best aan dat het me om de een of andere reden niet goed lúkt om ervan te genieten, terwijl ik zometeen waarschijnlijk zit te springen om vakantie
Maar ik ben gewoon niet gemaakt voor Geen Plan Hebben ofzo. Geen Zekerheid. Iebelig
Schijnbaar ben ik minder erg een luiwammes dan ik dacht, anders nam ik het er wel van
![]()
Maar goed. Nu MiepModus out.
en het vriendje kan niet een weekje vakantie nemen dat jullie leuke dingen gaan deon? Volgens mij heb ik jou nog nooit over een vakantie gehoord! Hup, het huis uit, even een andere omgeving. Als ik in de buurt woonde zou ik zeggen, kom hier een paar dagen logeren. Mag nu ook trouwens! Ga ik overdag werken, heb jij het huis voor jezelf en kun je Uppsala en Stockholm verkennen!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Precies! Ik ben meestal wel een positieveling
[..]
Op zich heel logisch natuurlijk
[..]
Oh doe ik ook wel! Gisteren was mijn mams hier, vrijdag was ik met zus naar A'dam, zondag met vriendje naar Artis, morgen ga ik eten met vriendinnetjes in Utrecht. Maar ik heb geen OV meer dus kan niet zomaar overal heen enzoEn ik doe niet graag dingen in mn upje
![]()
Banden wisselen of velgen wisselen? Als optie 2: dat kun je heel makkelijk zelfquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto maken van de garage enzo![]()
Oeh.... reportage van coco in actie![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
Plan voor morgen voor me; plan maken voor de komende 2 maanden zonder werk. En een plan b.
Mis de groente natuurlijk, zuivel goed, mag een boterhammetje bij op zich.. en hoe groot zijn je handen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lijstje:
O:boterham filet AM en boterham gelderse worst
T: niets
L:Griekse yoghurt met aardbeien en bramen
T:pistache
D: kabeljauw en pestosaus en tagliatelle
T: bak met appeltaart yoghurt (boerenland en té chemisch)
T: pruimen, handje chips
Ben je between jobs dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik herken dat laatste wel
En ik weet nu dat het wel goed komt dus between jobs is voor mij voortaan vakantie
Nee, de banden moeten er echt af. Dat kan ik heul niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Banden wisselen of velgen wisselen? Als optie 2: dat kun je heel makkelijk zelf
ME moet morgen een plan A en een plan B maken omdat ze zelf zegt dat ze zonder plan niet goed functioneert.quote:
Hihi broccoli in de pestosausquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mis de groente natuurlijk, zuivel goed, mag een boterhammetje bij op zich.. en hoe groot zijn je handen?
En met 1 pistache kom je er ook nietJe komt op zo'n 1700 kcal...
Ei een optie?
maar goed, in between jobs is anders dan aan je eerste echte baan beginnen. Als je er eenmaal inzit dan komt het vast goed, maar zeker nu is de eerste echte baan best heel spannend en lastig. Als ik zie hoe lang vrienden van me (die ook een sociale studie gedaan hebben) werkeloos thuis zitten, en toch een redelijk CV hebben dan schrik ik soms wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En ik weet nu dat het wel goed komt dus between jobs is voor mij voortaan vakantie
Ooooh! Dacht dat het over jou gingquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ME moet morgen een plan A en een plan B maken omdat ze zelf zegt dat ze zonder plan niet goed functioneert.
Awww lief!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en het vriendje kan niet een weekje vakantie nemen dat jullie leuke dingen gaan deon? Volgens mij heb ik jou nog nooit over een vakantie gehoord! Hup, het huis uit, even een andere omgeving. Als ik in de buurt woonde zou ik zeggen, kom hier een paar dagen logeren. Mag nu ook trouwens! Ga ik overdag werken, heb jij het huis voor jezelf en kun je Uppsala en Stockholm verkennen!
quote:
Ik herken mezelf ook niet zo goed nu hoor! Normaliter kan ik prrrrrima relaxen in de vakantiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nou, dan ga je morgen oefenen! Heb je de hele dag! Dat moet je toch kunnen, Coco! Stel je krijgt een lekke band 100 km. van huis af...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, de banden moeten er echt af. Dat kan ik heul niet.
En de twee keer dat ik een lekke band had, heb ik Martijn gebeld. Die kwam toen samen met zijn broertje langsrijden om de band te verwisselen (was ongeveer 10-15min van huis). Daarna ging hij weer naar huis en kon ik door naar mijn afspraak met mn vrienden. Soms ben ik best een verwend prinsesje
Nopequote:
Geen probleem. Ik heb een noodrokje achter in de auto liggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nou, dan ga je morgen oefenen! Heb je de hele dag! Dat moet je toch kunnen, Coco! Stel je krijgt een lekke band 100 km. van huis af...
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb een noodrokje achter in de auto liggen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
WinterbandenDaar zeg je zoiets
In het najaar van 2009 heb ik winterbanden op de auto laten leggen. Toen dacht ik naarmate de zomer van 2010 steeds dichterbij kwam "ik moet binnenkort de banden laten wisselen". Dat heb ik heel lang volgehouden. Eigenlijk zo lang, dat het de moeite niet meer was om te wisselen![]()
Dus in het najaar van 2010 was dat heel handigWant de bandjes zaten er al op
En nu ben ik alweer een paar maanden aan het bedenken dat ik 'binnenkort de winterbanden eraf moet laten halen'
Hmm. Eigenlijk is dat zo gek nog nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ME moet morgen een plan A en een plan B maken omdat ze zelf zegt dat ze zonder plan niet goed functioneert.
Ik moest er zelf ook om grinnikenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik hoefde niet eens na te denken
Echt, als je bedenkt dat je er uit wilt, en wat anders wilt ben je welkom. Voor 100 euro ben je op en neer denk ik...En de rest kost je niets! Ja, een zak drop.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awww lief!Vriendje mag na half september pas weer vrij, dan willen we idd ergens heen op vakantie! Daar heb ik inderdaad máchtig veel zin in, laatst in Artis heb ik ook de hele dag niet aan baandingen enzo gedacht
Reisbudgetje bewaar ik dus daarvan, maar ik vind het wel heel tof dat je dat gewoon zegt
[..]
Naawww! (hoorde die reclame voor een baan in de thuiszorg erbij trouwens?
)
[..]
Ik herken mezelf ook niet zo goed nu hoor! Normaliter kan ik prrrrrima relaxen in de vakantie![]()
Maarja normaliter stond er ook al vast wat ik na die vakantie ging doen
En was ik misschien ook minder een hormoonballetje, dat ook
Noes, en ook niet bij de APK of de grote (of was het een kleine?) beurt...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij mishandelt je auto gewoon
Hebben ze niks tegen je gezegd toen je je remklauwdebacle op ging lossen?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb een noodrokje achter in de auto liggen.
Maria! Doenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Echt, als je bedenkt dat je er uit wilt, en wat anders wilt ben je welkom. Voor 100 euro ben je op en neer denk ik...En de rest kost je niets! Ja, een zak drop.
oh, en een hele dag lang solliciatiemeuk schiet niet op. Daar wordt jij niet vrolijker van, en ook niet productiever. Probeer dat 's morgens de eerste twee uur te doen ofzo, en ga dan leuke dingen doen....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm. Eigenlijk is dat zo gek nog nietEens een brainstorm houden voor constructieve dingen zoals CV-building en dagplanningen enzo...
![]()
![]()
Ik modder de laatste tijd nogal aan (mede omdat mijn enige werk op dit moment vaak op het laatste moment pas aankomt met 'we hebben iets voor je ja/nee'), en dat schiet niet op.
Hier ga ik morgen eens over nadenken!![]()
Thanks!
Ben je ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook om grinnikenSoms vind ik mezelf heel grappig
![]()
![]()
Die drop kunnen we zo ook wel regelen hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Echt, als je bedenkt dat je er uit wilt, en wat anders wilt ben je welkom. Voor 100 euro ben je op en neer denk ik...En de rest kost je niets! Ja, een zak drop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zo ontzettend waarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en een hele dag lang solliciatiemeuk schiet niet op. Daar wordt jij niet vrolijker van, en ook niet productiever. Probeer dat 's morgens de eerste twee uur te doen ofzo, en ga dan leuke dingen doen....
Tips van flip, hiero!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfs ik kan banden wisselenWat een heldin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nu je het zegt..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij mishandelt je auto gewoon
Hebben ze niks tegen je gezegd toen je je remklauwdebacle op ging lossen?
Een oranje veiligheidshesje?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Zal maar niet zeggen wat ik achterin in de auto heb liggen.
Nee, dat heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Een oranje veiligheidshesje?
Sexy!
Denk ik niet maar vind het wel slecht dat ze niks zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet door de banden komen?
Trek een skimpy niemendalletje aan en ga in verleidelijke pose naast de schoenen staan. Als 'ie dan nog steeds zegt hoe mooi hij z'n nieuwe allstars vindt, ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef anna82 het volgende:
Ik ga voor de optie: Karl Lagerfeld schoenen. (achterin loveli haar auto)
Speaking of which. Mr T. heeft zijn drie nieuwe paartjes in de kamer uitgestald en zegt steeds hoe mooi hij zijn nieuwe leren allstars vindt. Moet ik me zorgen maken?
Die houdt zich bijzonder goed. Heb er eigenlijk helemaal geen last meer van. Vorige week deed mijn voet wat pijn de dag na het voetballen, maar dat was vrij snel over eigenlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:21 schreef loveli het volgende:
Hoe is je enkel? Voetbal is tof, doen.
Als ik zoiets kortafs terug krijg dan HOEFT het al niet meerquote:Dear MoBlo
Thank you for your recent application, with reference to our current vacancies.
Unfortunately you have been unsuccessful on this occasion.
Kind regards
ooh, dat heb ik ook weleens. Dan lig ik al helemaal in een deuk en dan moet ik mijn grapje nog vertellenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moest er zelf ook om grinnikenSoms vind ik mezelf heel grappig
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Noes, en ook niet bij de APK of de grote (of was het een kleine?) beurt...
stingerinstallatie, rocketlauncher, handgranaten...en visolie tabletten+pitamientjes uit een potjequote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:03 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Zal maar niet zeggen wat ik achterin in de auto heb liggen.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog even dit dan:
Dit bedenk ik me ook regelmatigIk irriteer me er dan ook best aan dat het me om de een of andere reden niet goed lúkt om ervan te genieten, terwijl ik zometeen waarschijnlijk zit te springen om vakantie
Maar ik ben gewoon niet gemaakt voor Geen Plan Hebben ofzo. Geen Zekerheid. Iebelig
Schijnbaar ben ik minder erg een luiwammes dan ik dacht, anders nam ik het er wel van
![]()
Maar goed. Nu MiepModus out.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Renzell, als je bouillon goed kunt spellen dan heb je iig niet genoeg alcohol op
Prob: Scheer en foppen, expert, bcc, electroworld, voor je koelkast
Kwantum, Leenbakker, Xenos, alle woonwinkels voor een kast
Wishfull thinkingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Prob, lees ik hier nou dat je je opleiding af hebt?
Weinig college betekent veel vrije tijd en extracurriculaire activiteitenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Wishfull thinkingNee helaas..
Gewoon vakantie, maar had heel erg weinig college, niet het gevoel goed gepresteerd te hebben, onzekerheid over dit jaar, enz.
it's my jobquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, gelukkig, je hebt je bijdehandjes weer op!
Goeiemorgen. Ik ging er net wat van zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:52 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen! Als ik mn haar niet hoef te wassen, hoef ik er pas om 6.45 uit, zo fijn. Vandaag belooft een fijne dag te worden. Had ook kunnen hardlopen, maar soit, dat pak ik dit weekend weer op.
Verder erger je je aan iets en irriteert iets je.
marktplaats!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef Probability het volgende:
O en ik ben opzoek naar een 2/3e koelkast of in ieder geval een koelkast met een groot vriesgedeelte (minimaal 3 laden)
Een garderobekast
Een servies kast of een andere oplossing om pannen in op te bergen
Nog tips behalve kringloop/ikea?
Ik heb nooit echt discipline en structuur weten te kweken (soort vrije basisschool, 2e fase, enz) dus ik vind dat af en toe lastig. En 2-3 dagen vrij in de week en wanneer ik college heb stelt het vaak niets voor, dat is soms wel jammer!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Weinig college betekent veel vrije tijd en extracurriculaire activiteitenalleen wel ook verantwoordelijkheid, maar dat lees je juist door t te krijgen denk.
Vanochtend mn matje gebruikt voor de surya namasker, nu elke ochtend dat doen en regelmatig s avonds zelf yoga, hardlopen durf ik ff niet, kreeg zo snel weer last
Weet niet wat je budget is, maar hier zie ik vaak veel moois staan:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef Probability het volgende:
O en ik ben opzoek naar een 2/3e koelkast of in ieder geval een koelkast met een groot vriesgedeelte (minimaal 3 laden)
Een garderobekast
Een servies kast of een andere oplossing om pannen in op te bergen
Nog tips behalve kringloop/ikea?
Dat is jammer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt discipline en structuur weten te kweken (soort vrije basisschool, 2e fase, enz) dus ik vind dat af en toe lastig. En 2-3 dagen vrij in de week en wanneer ik college heb stelt het vaak niets voor, dat is soms wel jammer!
Studentenbudgetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:39 schreef anna82 het volgende:
[..]
Weet niet wat je budget is, maar hier zie ik vaak veel moois staan:
www.com-anders.nl
www.vandijkenko.nl
Goedemorgen!
woah, ik ga het eens proberen! maar 40?? uur.. nou ja het staat er geloof ik wel voor.. maar wel veel..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Ik had ook veel zelfstudie wel moet ik zeggen hoor!
Van de studieadviseur kreeg ik de tip om zoveel studie in te lassen (liefst bieb) dat je in elk geval aan de 36 a 40 uur komt!
Let wel, ik deed een stampstudie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:47 schreef Probability het volgende:
[..]
woah, ik ga het eens proberen! maar 40?? uur.. nou ja het staat er geloof ik wel voor.. maar wel veel..
^^ gewoon lekker rondkijken op mp. Je vind vanzelf wel wat. Ckr iets van Ikeaquote:
Een band verwisselen doet de garage met een groot apparaat en als je jezelf wilt kwellen doe je het zelf met dEze:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:59 schreef Mixende_match het volgende:
En banden verwisselen?? Sorry?? Haha gelukkig is onze auto van ons samen, en doet mijn vriend dat soort dingen
Niet nodigquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:05 schreef loveli het volgende:
Bij interesse doen we een keer een "hoe verwissel ik een wiel"-meet.
Gezellig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:05 schreef loveli het volgende:
dan neem ik de golf van de duutser mee! Daar zitten de bouten zo vastgeroest, dat zelfs de garage moeite had ze los te krijgen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:05 schreef loveli het volgende:
Dat klinkt best leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:05 schreef loveli het volgende:
SPOILER: voor wie het nog interesseert... :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Archimedes: geef me een hefboom die lang genoeg is...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan neem ik de golf van de duutser mee! Daar zitten de bouten zo vastgeroest, dat zelfs de garage moeite had ze los te krijgen...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:11 schreef Amsel het volgende:
[..]
Dat klinkt best leukSPOILER: voor wie het nog interesseert... :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Je lunch klinkt heeerrlijk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:18 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Euh, bij een lekke band bel ik de ANWB, mr. PPP of mijn vader. Sterker nog, dat doe ik al bij een lekke fietsband.Maar goed, ik ben een echt meisje-meisje en vind een boodschappentas eigenlijk al te zwaar. (Het grootste deel daarvan is overigens spel - ik kan echt heel erg zijn: gewoon hulpeloos kijken en met mn haar zwaaien, en iemand komt het voor me doen...
- terwijl ik het best zelf kan.)
Verder kan ik ook niet tegen zeurende/klagende vrouwen - maar ik ben echt een rasoptimist met dingen dus ik vind mensen snel klagen. Ik heb ook de neiging om dan te roepen - doe er dit, dit, dit of dit aan! Dus ik ben ook niet zo'n goed iemand om tegen te zeuren.
Lijstje voor vandaag:
O: twee sneetjes roggebrood met oude kaas
L: couscoussalade met *verse* basilicum, tomaatjes, zwarte olijven, paprika en een beetje parmezaanse kaas
T: schaaltje vanilleyoghurt met all-bran
D: aardappeltjes, spinazie-a-la-creme met een gekookt ei, karbonaadje
T: wijn/cocktails (want uit)
Jaa, heb er ook echt nu al zin in!quote:
^^quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:24 schreef Goodbye het volgende:
Amsel, het maakt niet uit waarom je er niet op in bent gegaan, maar dát je dat dus niet hebt gedaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lmaoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelfs tijdens het eten blijft ze sporten...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:31 schreef Perruche het volgende:
GB wat heb je gedaan?
Ik heb spierpijn en ben supermoe.he bah. Misschien is dat wel standard procedure, maak je maar niet al te druk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat houd ik me inderdaad ook maar voorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
he bah. Misschien is dat wel standard procedure, maak je maar niet al te druk!
GB wat heb je gedaan?
Ik heb spierpijn en ben supermoe.Gezellige borrel gehad gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar koffie doet wonderen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:24 schreef Goodbye het volgende:
Amsel, het maakt niet uit waarom je er niet op in bent gegaan, maar dát je dat dus niet hebt gedaan!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:18 schreef Probability het volgende:
[..]^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
GB wat heb je gedaan?
Ik heb spierpijn en ben supermoe.hopelijk valt 't meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Dat jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:24 schreef Goodbye het volgende:
Thx allemaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Voor koelkasten etc ook eens kijken op www.gratisaftehalen.nl
linkjequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:15 schreef Syrena het volgende:
Ik ben terug van de dok, gat in rug is niet ontstoken en moet maar vanzelf dicht gaan. In elk geval droog houden. En over een jaar zou ik eventueel iets aan het litteken kunnen laten doen, maar ik denk dat ik dat niet ga doen. Volgens mij wordt het wel ok zo, ik heb toch geen mooie gave rug, nooit gehad. Het enige kledingstuk dat ik heb dat een stuk rug bloot laat is mijn jumpsuit en daar kan ik eventueel nog een vestje overheen doen.
En het wordt tijd dat ik weer zelf ga koken, ik vreet me een ongeluk bij mijn oudersvanmorgen 65.8 (zonder poepen) en dat is way too much. Het motiveert alleen nog niet om te gaan sporten
Gisteren naar crosstrainers gekeken, maar daar ben ik veel te knieperig voor. En via MP weet ik niet of ik een goeie voor me heb.
Sowieso bieden mensen in Limburg echt weinig goeie shit aan op MP, de leuke dingen zijn meestal Randstad en Utrecht
Auto's en motoren zijn bij jullie weer leuker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:15 schreef Syrena het volgende:
Sowieso bieden mensen in Limburg echt weinig goeie shit aan op MP, de leuke dingen zijn meestal Randstad en Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Jij hebt echt de loterij gewonnen he?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:13 schreef _aurum_ het volgende:
ik was zo moe, ben op de borst van lief in slaap gevallen om vervolgens midden in de nacht een dekengevecht te hebbenWel lekker geslapen en redelijk uitgerust
Ik wilde een Expedit met vier vakken, maar die was hier nergens tweedehandsquote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:39 schreef progje het volgende:
goedemorgen...
Ik ben eindelijk weer eens wat afgevallen
En Amsel
Oh verschrikkelijk!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
FCS waarom trap ik er weer in![]()
Vrienden die altijd schuiven met afspraken enz enz zijn nu weeer bezig..
We zouden zaterdagmiddag gaan varen en dan naar festival en dan zondag weer varen.
Dat werd zaterdagmorgen en dat wordt nu vanavond.
Tsja ik ga al uit eten met een vriendin maar flauw vind ik het wel
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt echt de loterij gewonnen he?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:21 schreef Perruche het volgende:
Uitslag was goed, niets aan het handje
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fijn zo, Parkietchen![]()
MoOver 2009 nog?
Volgens mij zou ik me lamschrikken, ik denk geloof ik zelden langer dan een jaar terugquote:
Ja, dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
geld teruggeven aan de belastingdienst is altijd meh.
Nja ik kreeg het mee ivm opgeblazen buik, dat staat ook op het doosje. En dat het helpt tegen misselijkheid maar daar heb ik geen last van. Uitproberen kan altijd, dinsdag iig naar de dok!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Domperidon is een maagbeschermer ofzo toch Maria?
En mo, hoezo moet je terugbetalen, te veel verdiend ofzo?
Ja, blijkbaar.. we hadden zelf neit echt het idee dat dat zo was, maargoed...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
Domperidon is een maagbeschermer ofzo toch Maria?
En mo, hoezo moet je terugbetalen, te veel verdiend ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |