Precies, met fakkels en hooivorken de Waal in jagen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niks einde verhaal.
De daders oppakken en ze op een billboard plaatsen.
Heb je het wel gezien?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die eerste rood voor vitess was niet terecht.
Die gast wordt in zijn gezicht gemept loopt toch weg blijft rustig en krijgt nog rood ook.
Helemaal mee eens. Het valt me trouwens wel op dat Arnhemmers en Nijmegenaren het hier behoorlijk met elkaar eens zijn steeds. We worden allemaal nog wel een keer volwassen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 04:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb je het wel gezien?
Hij maakt een kopstoot-beweging en dat is dus rood. Die slaande beweging als reactie van Conboy was gewoon mis, dus hij wordt niet in zijn gezicht gemept
Allebei terecht rood.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:17 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het valt me trouwens wel op dat Arnhemmers en Nijmegenaren het hier behoorlijk met elkaar eens zijn steeds. We worden allemaal nog wel een keer volwassen!
Klopt, al had allebei geel beter in de sfeer van de wedstrijd gepast vind ik. Het was een heel slap kop-aaitje (ze hadden de koppen al zowat tegen elkaar) en het klapje was een logische reactie. Maar goed, ik ben geen scheids.quote:Op maandag 17 oktober 2011 04:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Heb je het wel gezien?
Hij maakt een kopstoot-beweging en dat is dus rood. Die slaande beweging als reactie van Conboy was gewoon mis, dus hij wordt niet in zijn gezicht gemept
Allebei terecht rood.
Vind ik ook ja. Echt Nederlands om daar twee keer rood voor te geven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Klopt, al had allebei geel beter in de sfeer van de wedstrijd gepast vind ik. Het was een heel slap kop-aaitje (ze hadden de koppen al zowat tegen elkaar) en het klapje was een logische reactie. Maar goed, ik ben geen scheids.
NEC'ers die het verven?quote:
Lijkt er inderdaad op! Die muur moeten ze zandstralen denk ikquote:
Dadelijk zit er weer een NEC'er tussen die het nu mooi rood-zwart-groen maaktquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:01 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Helaas gefeliciteerd, maar als je de kansen zelf niet maakt dan verdien je het ook niet.
quote:Een vriend van me belde gisteravond even naar Nek.
"Ik wil graag een seizoenkaart". "Dat kan meneer", antwoorde de medewerker, "Voor welk vak?". "Voor het uitvak graag" antwoorde hij. "Het uitvak...???? Waarom het uitvak"?? "DAAR IS HET FEESTJE!!!!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:36 schreef Positive_Thinking het volgende:
Van het Vitesse forum ik wilde hem jullie hier niet onthouden....
[..]
Voor dit soort wedstrijden maakt het niemand uit hoe je wint als je maar wint... Als het komend half jaar andersom is vind ik het ook allemaal prima!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:14 schreef Elvislives het volgende:
[..]Sportief! En ja, het spel van Vitesse was beschamend maar dat maakt ons niks meer uit en jullie kunnen misschien juist kracht halen uit het goede spel.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:36 schreef Positive_Thinking het volgende:
Van het Vitesse forum ik wilde hem jullie hier niet onthouden....
[..]
Je weet wat een schrikkeljaar is?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:30 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Voor dit soort wedstrijden maakt het niemand uit hoe je wint als je maar wint... Als het komend half jaar andersom is vind ik het ook allemaal prima!
Daarnaast zijn een paar vrienden van mij voor Vitesse, zoals je hierboven al las, 363/364 (in een schrikkeljaar) dagen per jaar kunnen we prima door 1 deur en hebben we juist de grootste lol met elkaar maar 2 dagen per jaar is het oorlog.
Ik snap die blinde haat niet..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schrikkeljaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je weet wat een schrikkeljaar is?
Faal!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je weet wat een schrikkeljaar is?
Ah kijk. Ik begrijp wat een schrikkerjaar is, ik dacht alleen dat je bedoelde 363 van de 364 dagen per jaar...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schrikkeljaar
ja een jaar met 366 dagen. ik vraag me alleen af of jij het wel begrijpt
quote:
Eens. Het idee is super, de uitvoering heb ik weleens beter gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 08:17 schreef Mark het volgende:
Ik vind het heel erg lelijk, en ja dat had ik ook gezegd als het voor een van mijn eigen spelers zou zijn.
Wat is de spelfout?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi doek voor de wedstrijd van Bony
Jammer van die spelfout
http://www.vitesse.org/ni(...)_eigen_megadoek.html
Ik denk dat het affraid moet zijn.quote:
Is met 1 f, basic Engelsquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat het affraid moet zijn.
Maar weet het niet zeker , volgens is / kan dat (ook) met één F.
Google geeft iig geen uitkomst
Toch kom je het ook met 2 ff tegen.quote:
Bennie maakt alleen maar doeken voor Jenner :pquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef Caland het volgende:
Wel bijzonder lelijk uitgewerkt trouwens dat doek, doet me een heel klein beetje denken aan het Jaap Stam-doek van 410 toen![]()
Bennie heeft zeker meegeholpen?
Dit was al heel wat voor ons helaasquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef Caland het volgende:
Wel bijzonder lelijk uitgewerkt trouwens dat doek, doet me een heel klein beetje denken aan het Jaap Stam-doek van 410 toen![]()
Bennie heeft zeker meegeholpen?
Het wás 2013 en dat is bijgesteld naar 2014. En we gaan best lekker jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ligt men nog op schema om in 2012 kampioen te worden?
Nee hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer een user faal dus
Het bestaat gewoon niet met dubbel fquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het doek was precies groot genoeg voor ' 1 F ' , dus ' 2 F'en ' hadden ook niet gepast. Dus kozen ze maar voor de verbastering. Ik heb altijd 'affraid' met ' 2 F'en ' moeten schrijven tijdens Engels op de middelbare, maar schijnbaar heb je net als bij color en colours verschillende manieren van spellen die goed zijn.
Vraag me nu ook af wat een engelsman beter vind, afraid of affraid
"Affraid"quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het doek was precies groot genoeg voor ' 1 F ' , dus ' 2 F'en ' hadden ook niet gepast. Dus kozen ze maar voor de verbastering. Ik heb altijd 'affraid' met ' 2 F'en ' moeten schrijven tijdens Engels op de middelbare, maar schijnbaar heb je net als bij color en colours verschillende manieren van spellen die goed zijn.
2013 ja, verkeerd geteldquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:31 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Het wás 2013 en dat is bijgesteld naar 2014. En we gaan best lekker ja
Gast, op welk niveau was die middelbare school?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee hoor.
Daar waar ze ook geen Nederlands kregen gok ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Gast, op welk niveau was die middelbare school?
Goed spandoek toch, of niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 07:30 schreef de_boswachter het volgende:
OK, heb het even nagezocht en het klopt niet wat ik zei. Ook ik heb afraid met 1 f geschreven. Het is dan ook alweer zo lang geleden dat ik de middelbare heb gehad
.
Was er heilig van overtuigd dat het met 2 f'en was en naar mijn mening KAN het ook zo geschreven worden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:20 schreef Mark het volgende:
de_boswachter IS Bennie, het kan niet anders
Opzet was leuk, uitvoering minder.quote:
Bij PSV op de tribune zitten heeeel veeeel Bennies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:00 schreef Elvislives het volgende:
[..]Bennie is eigenlijk voor PSV???
Op vijf minuten lopen zijn gratis parkeerplaatsen. Daarbij rijden er vanuit de gehele regio gratis pendelbussen, dus je had je auto overal neer kunnen zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja mag ik even klagen;
Kom je bij het uitvak, moet je 10 euro betalen voor een parkeerkaart.... Gastvrij is anders. Nog nooit ergens meegemaakt.
En die prijzen van de catering... schandalig. Betalen jullie ook ¤ 3.75 voor een broodje krok?
Ja ok. Maar wanneer je club je vrij vervoer aanbied en je bij het gastenvak laat parkeren, dan verwacht je geen parkeertarief welke hoger is dan het centrum van Amsterdam.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:35 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Op vijf minuten lopen zijn gratis parkeerplaatsen. Daarbij rijden er vanuit de gehele regio gratis pendelbussen, dus je had je auto overal neer kunnen zetten.
Die catering is inderdaad schandalig duur sinds het is overgenomen door La Place.
Maar! Betekent dit dat ik afgelopen zondag een paar meter van de_boswachter af zat?
Zo'n puntzak is 1,5 muntje man, da's zonde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Maar ik zat dus een paar meter van de legendarische Captaincookie ?
Gooide jij die puntzak frieten ?
Ja, daarom zet ik hem, áls ik al met de auto ga, altijd bij de Rijnhal neer, of anders bij winkelcentrum Kronenburg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja ok. Maar wanneer je club je vrij vervoer aanbied en je bij het gastenvak laat parkeren, dan verwacht je geen parkeertarief welke hoger is dan het centrum van Amsterdam.
¤2.50 voor een zwarte koffie
¤2.50 voor een beker fris
¤3.75 voor een klein broodje krok
Ja zou goed kunnen ja. Ik was er iig bij. Ontmaagding van het Gelredome, was er nog nooit geweest
Moest nog 4 stadions in de Eredivisie, daar was Gelredome er ene van
quote:Bewoners Malburgen: publiek Vitesse parkeert in plantsoen
dinsdag 25 oktober 2011 | 08:10
ARNHEM - Bewoners van de wijk Malburgen-West in Arnhem willen dat er een verbod komt op parkeren in hun wijk rondom evenementen in stadion GelreDome. Vooral tijdens thuiswedstrijden van Vitesse parkeren veel bezoekers hun auto in de buurt in Arnhem-Zuid. Auto's worden volgens de bewoners ook op stoepen en in plantsoenen gezet.
"Ze rijden gewoon door het park", zegt Henk Schepers-Pothoven, voorzitter van het Wijkbeheer Malburgen-West.
De gemeente Arnhem voelt er niets voor het verbod op te nemen in de Algemene Plaatselijke Verordening (APV). Directeur Jasper van Amstel van GelreDome vindt dat parkeren in plantsoenen 'sowieso niet kan'. Hij zegt dat meerdere keren per jaar wordt ovelegd over het parkeren met omwonenden.
Vitesse zou deze zomer tegen Chelsea oefenen en seizoenskaartverlengers mochten dan gratis naar binnen, alleen ging de wedstrijd niet door dus kregen ze compensatie in de vorm van een tegoedbon van, ik meen, 25 Euro.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En die 'toffe bonnen van Chelsea' werden gratis uitgedeeld?
Ja. Iedere seizoenkaarthouder kreeg een bon van ¤25.-, omdat die wedstrijd tegen Chelsea niet doorging. Hier hadden ze er per ongeluk nog eentje te veel gestuurd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
En die 'toffe bonnen van Chelsea' werden gratis uitgedeeld?
Prioriteiten stellen enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Elvislives het volgende:
Ik kan helaas niet vanavond, heb een avondlesje
Jij gaat al jaren nietquote:
Volgens mij is hij dat inderdaad! Met die bonnen heb ik m'n neefje en nichtje maar blijgemaakt met een rugzakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef DeVinger het volgende:
Klopt, sta ik ook altijd![]()
He, hier was toch altijd ook iemand die vanuit Groningen moet reizen?
Ga voor Zwart op Geel artikeltje schrijven over vriendengroep uit Arnhem, waaronder een student uit Groningen, die bij Vitesse altijd 'samenkomt'. JH87 ofzo? Bist du dat?
Samenvatting:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Tweede helft niet kunnen zien, iemand linkje naar de 2-1?
Klopt, snap niet dat je daarvoor geel kan geven. Het was óf rood, óf niks. Niet geel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bedankt, toen ik die zag was hij nog niet vrijgegeven.
Belachelijk dat die Chery geel krijgt, als hij het gezien heeft moet je namelijk gewoon rood geven. Wat ook belachelijk is, is hoe de spelers van ADO reageren op die gele kaart. Vooral John Verhoek, wat een klapmongool is dat zeg. Kan voor geen meter voetballen en komt alleen maar lomp in.
Buiten dat, gewoon gewonnen en nu de loting afwachten.
Volgens vd Brom is het gras vet geworden na/tijdens Nick&Simonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:53 schreef Crimyclown het volgende:
Vorige wedstrijd gingen er ook al zoveel op hun bek. Is het veld echt zo glad?
hehequote:
Die jongens zijn helemaal te gek!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
hehe
Dat ze die 2 uberhaupt toelaten in het Gelredome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
Komt het toch nog eens een keer volquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:43 schreef INViCTuS het volgende:
Dat ze die 2 uberhaupt toelaten in het Gelredome
Bony is al weken geblesseerd aan zijn kuit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Adelante het volgende:
Chanturia moet echt leren een teamplayer te worden
Bony had er duidelijk geen zin in.
Van der Heijden was goed bezig.
Meerits voor lul naar Doetinchem gekomen.
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Loopt er trouwens nog iemand rond in de jeugdopleiding die dicht tegen het eerste aanzit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |