Prioriteiten stellen enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:07 schreef Elvislives het volgende:
Ik kan helaas niet vanavond, heb een avondlesje
Jij gaat al jaren nietquote:
Volgens mij is hij dat inderdaad! Met die bonnen heb ik m'n neefje en nichtje maar blijgemaakt met een rugzakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:54 schreef DeVinger het volgende:
Klopt, sta ik ook altijd![]()
He, hier was toch altijd ook iemand die vanuit Groningen moet reizen?
Ga voor Zwart op Geel artikeltje schrijven over vriendengroep uit Arnhem, waaronder een student uit Groningen, die bij Vitesse altijd 'samenkomt'. JH87 ofzo? Bist du dat?
Samenvatting:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Tweede helft niet kunnen zien, iemand linkje naar de 2-1?
Klopt, snap niet dat je daarvoor geel kan geven. Het was óf rood, óf niks. Niet geel.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 00:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bedankt, toen ik die zag was hij nog niet vrijgegeven.
Belachelijk dat die Chery geel krijgt, als hij het gezien heeft moet je namelijk gewoon rood geven. Wat ook belachelijk is, is hoe de spelers van ADO reageren op die gele kaart. Vooral John Verhoek, wat een klapmongool is dat zeg. Kan voor geen meter voetballen en komt alleen maar lomp in.
Buiten dat, gewoon gewonnen en nu de loting afwachten.
Volgens vd Brom is het gras vet geworden na/tijdens Nick&Simonquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:53 schreef Crimyclown het volgende:
Vorige wedstrijd gingen er ook al zoveel op hun bek. Is het veld echt zo glad?
hehequote:
Die jongens zijn helemaal te gek!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
hehe
Dat ze die 2 uberhaupt toelaten in het Gelredome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
Komt het toch nog eens een keer volquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:43 schreef INViCTuS het volgende:
Dat ze die 2 uberhaupt toelaten in het Gelredome
Bony is al weken geblesseerd aan zijn kuit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Adelante het volgende:
Chanturia moet echt leren een teamplayer te worden
Bony had er duidelijk geen zin in.
Van der Heijden was goed bezig.
Meerits voor lul naar Doetinchem gekomen.
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Loopt er trouwens nog iemand rond in de jeugdopleiding die dicht tegen het eerste aanzit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |