Emigreren is zeker wel een optie, er zijn veel betere opties dan Nederland met de Roverheid en kaal pluk mentaliteit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet niet hoe je tegenover emigreren aan kijkt en of het baan technisch mogelijk is, maar misschien is Amerika iets?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Weet niet hoe je tegenover emigreren aan kijkt en of het baan technisch mogelijk is, maar misschien is Amerika iets?
Meeste lijkt hier (Bonn) net langs te trekken. Het rommelt hier nu een beetje.quote:
Little Rock, Arkansas. Die plaats hoor/zie ik altijd voorbij komen als het gaat om tornado's en tornado chasen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vooral Oklahoma schijnt een leuke weer-staat te zijn
Ik geloof dat Little Rock nog nooit door een EF5 getroffen is. En die komen in Oklahoma nog wel eens voor. Ik noemde vooral Oklahoma vanwege Drassssquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:45 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Little Rock, Arkansas. Die plaats hoor/zie ik altijd voorbij komen als het gaat om tornado's en tornado chasen.
En als je liever bliksems en donders hebt dan is Tampa, Florida de bliksemhoofdstad.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef meteo-online het volgende:
Als ik deze kaart vergelijk met die van vandaag, dan hoop ik dat de Nederlandse weerdiensten wijze beslissingen nemen voor Lowlands.
Zondag
[ afbeelding ]
Wat een lulkoek. Als ik die kaart bekijk, ligt het ergste buiten Flevoland.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef meteo-online het volgende:
Als ik deze kaart vergelijk met die van vandaag, dan hoop ik dat de Nederlandse weerdiensten wijze beslissingen nemen voor Lowlands.
Zondag
[ afbeelding ]
Postenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:30 schreef Narasan het volgende:
Wat was dat echt heftig! Dikke shelfcloud en daarachter vette groene lucht! Ik hield mijn hart vast! Shelfcloud trok over Oirsbeek (Limburg), niet lang daarna kwam de wind en regen. Man man man wat een geweld! Deze dag niet vergeten! En zondag omg, houdt me hart nu alvast!!!!!!
Heb een film en 2 foto's van de shelf! Film duurt 10 minuten!
Kijk maar eens goed naar de waardes en oordeel dan maarquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Als ik die kaart bekijk, ligt het ergste buiten Flevoland.
Deze quoten we even, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Als ik die kaart bekijk, ligt het ergste buiten Flevoland.
Gewoon een beetje regen, en op het LL festival terrein zelf zijn weinig bomen, en men heeft er van die dijkjes omheen tegen de wind (waar iedereen op zit en naar de Alpha tent kijkt).
Wordt prima natte zondag daar. Misschien dat er een tentje nog wegwaait, ja ach.
10 euro dat er niets gebeurd qua weer op LL (dus ik bedoel niet Skunk Anansie die haar nek breekt bij een salto)...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deze quoten we even, gewoon omdat het kan
En zondagquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:55 schreef Godshand het volgende:
Weerkaart voor zondag is prima, heel NL geniet van een hoog drukgebiedje
http://www.knmi.nl/waarsc(...)ngen/weerkaarten.php
Hel breekt los op maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |