What has been seen...quote:
wutquote:
Dit is echt raar. En is het nou een kerel of een vrouw? Ik zou zeggen een kerel alleen ik zie niets hangen, of zou dat er ook niet bijzitten.quote:
Top 10 WTF momentje van het jaarquote:
WTF idd, bovendien, wat is het? een vrouw of een man?quote:
Dit. Waarom zag ik ditquote:
W.T.F.quote:
volgens mij zou ik een hartaanval krijgen als ik dat zie....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:15 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
W.T.F.
Ik zou me echt de tering schrikken als dat in mijn huis zat
Dan nog, wat de browser kan parsen kan een bot parsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef Mirel het volgende:
Die code zit wel degelijk achter een string, je browser vertaalt dat naar gewone html.
Wat je daar ziet is wat de server naar de browser toe stuurt, dat het een string op de server is maakt niet uit voor wat de browser ontvangt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef Mirel het volgende:
Die code zit wel degelijk achter een string, je browser vertaalt dat naar gewone html.
Bla bla domme loser die alleen maar kan lachen om mensen die met hun ballen op een reling vallen en afhaakt als het te moeilijk wordt.quote:
okayquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:18 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Wat je daar ziet is wat de server naar de browser toe stuurt, dat het een string op de server is maakt niet uit voor wat de browser ontvangt.
Bots zullen dus ook gewoon kunnen zien wat de code is.
Darnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |