MC Martin/NPM/McDark and such.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:04 schreef sjakie007 het volgende:
in welke categorie valt dit te plaatsen?
Hebben deze helden ook een eigen topique?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
MC Martin/NPM/McDark and such.
Alleen dan met een mooi dansje en geen original songs.
Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:08 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Hebben deze helden ook een eigen topique?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:45 schreef Jegorex het volgende:
http://failbook.failblog.(...)-john-from-nebraska/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:"battlefield 3, r..."
This video is no longer available due to a copyright claim by AL-Qaeda - 9/11.
Sorry about that.
lolquote:
Dit krijg ik te zien :quote:
quote:Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door UsamaFTW
Het spijt ons.
Inderdaad. Als alles wordt ingenomen door de cd. Ik moest denken aan een rode pacmanquote:
Ze hebben het blijkbaar verandert, ik zie dat nu ook.quote:
Inderdaad. De LP is weer op zijn retourquote:
Nou joepie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:43 schreef davako het volgende:
[..]
Inderdaad. De LP is weer op zijn retour
Oa veroorzaakt door dit Erg interessant.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Die dingen zijn vet hoor, geluid is vaak veel 'zuiverder' dan cd
quote:003 | 42˚ , 5.2 N , set angle and force to exactly hit your plate
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:38 schreef DeRakker. het volgende:
[ [url=http://forum.criminas.nl/image.php?http://www.damnlol.com/pi(...)46e66.gif]afbeelding[/url] ]
Het lage gebied is wel een zompige brij zonder enig detail, maarja dat is een discussie voor een ander topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:50 schreef Romanus het volgende:
[..]
Die dingen zijn vet hoor, geluid is vaak veel 'zuiverder' dan cd
ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de grap niet.
heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gewoon doorscrollen maar. Grappen uitleggen is not done
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Markster het volgende:
Raisen is toch niet storten in het EngelsNee, hoeveel het evenement opleverde ('raisen' doe je met geld bij een goed doel enzo, inzamelen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doh, net 3 weken lang Euro's in Dong lopen omrekenen, vandaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
Volgens mij snap je de grap niet.
Owzo. Okee duidelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, hoeveel het evenement opleverde ('raisen' doe je met geld bij een goed doel enzo, inzamelen).
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:21 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ligt het aan mij of klopt die zin niet?
"we can't any staff to stay"
Eeehm?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wel hard, eeuwige confrontatie_!
Ah vandaar. Ik volg dat allemaal niet zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Chris Brown had toch Rihanna geslagen, daarmee wordt hij nog steeds geconfronteerd
trollface = epicquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:09 schreef picodealion het volgende:
Waarom moeten nou álle al bestaande grapjes nog een keer dunnetjes over worden gedaan met trollfaces? Ik kan die stripjes echt niet meer zien
Het was leuk, maar het wordt een beetje vervelend. Vooral als al reeds bestaande plaatjes gewoon gebruikt wordenquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Markster het volgende:
deze is dan wel weer briljant (okee niet echt te trollscience, maar ok)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:54 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Kuthond ik schrokquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef benx het volgende:
Echt awsome manga:
http://comic.naver.com/we(...)17&no=20&weekday=tue
quote:
Andy Levy is een opperbaasquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:28 schreef SW8810 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo doe jij je FA-taken toch ook gewoon?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef NJ het volgende:
"Ja, het kwam in beeld, dus ik klikte maar op 'ok'"..
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:22 schreef NJ het volgende:
"Ja, het kwam in beeld, dus ik klikte maar op 'ok'"..
* zit hier met tranen te lachen *quote:
Fok zou Fok niet zijn als er al een topic van is. Maar ik deelde het tevens hier omdat niet iedereen in elk subforum rondhangt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
Holland in da hood #1 - Vanaf 1 sep. op RTL5
Juist goedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Fok zou Fok niet zijn als er al een topic van is. Maar ik deelde het tevens hier omdat niet iedereen in elk subforum rondhangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |