abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101034060
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
het is maar een TVshow hoor :').

Ik vind het ook een hele lekkere serie, baal ervan dat ik me vergist had en dacht dat er 5 seizoenen waren, nu moet ik ook elke week wachten op het vervolg, dat haat ik :P.

Maar als je het niet leuk vindt, lekker belangrijk :').
Ja, dat is kut nu ja, ik ken het probleem. Wat ik wel goed vind is dat volgend seizoen de laatste wordt, ze melken het niet uit, maar stoppen op tijd.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:21:55 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101034093
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, dat is kut nu ja, ik ken het probleem. Wat ik wel goed vind is dat volgend seizoen de laatste wordt, ze melken het niet uit, maar stoppen op tijd.
Ja, ik dacht dus dat dat 5 was :'). Ik heb expres gewacht, gewoon niet goed ingelezen van mijn kant, stom :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101034111
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat komt doordat BB een serie is die nergens mee te vergelijken is, naar mijn idee de beste serie van de afgelopen jaren. Mensen die al zo hard stellen dat "het zuigt" daar gaan echt BB-kijkers niet eens mee in discussie. Breaking Bad is briljant, dat je er misschien niet van houdt geloof ik wel, maar het is geen slechte serie.
Als je de serie leuk vind dan ga je natuurlijk niet zeggen dat het een slechte serie is. Smaak is objectief. Wat jij een slechte serie vind kan iemand anders weer een goede serie vinden. Alleen maar omdat jij Breaking Bad briljant vind, hoeft het niet te betekenen dat het iedereen aan moet spreken of dat niemand het een slechte serie kan vinden.
pi_101034416
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als je de serie leuk vind dan ga je natuurlijk niet zeggen dat het een slechte serie is. Smaak is objectief. Wat jij een slechte serie vind kan iemand anders weer een goede serie vinden. Alleen maar omdat jij Breaking Bad briljant vind, hoeft het niet te betekenen dat het iedereen aan moet spreken of dat niemand het een slechte serie kan vinden.
Achja, ik kan nu al opmaken uit je sig dat jij een meid moet zijn, dus kan begrijpen dat je Breaking Bad niet zo leuk vindt want er zit niet veel gossip in.

Als je het niks aan vind moet je dan lopen zeuren? ik kan 10 series uit je sig pakken wat helemaal te boring vindt maar doe ik dat? nee.
Omdat die series me geen donder interesseren.

Blijkbaar worden jullie nog wel aangetrokken door Breaking Bad, kijk het gewoon niet dan.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:36:13 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101034485
idd, als je zeikseries waarin totaal triviale zaken worden opgeblazen tot epische proporties als "grey's, DHW, Gossip Girl" etc leuk vindt dan zal je BB idd niet zo leuk vinden.

"oh my god, he slept with some other girl' DRAMATISCHE MUZIEK!!!!!!!!!!

Who cares, dat soort dingen doen normale mensen de hele dag door, waarom zou ik dat willen zien? :').
Get woke, go broke!
pi_101034643
Ok...zodat ik het goed op een rijtje heb.

- Ik mag geen commentaar leveren op BB [ terwijl ik seizoen 1 helemaal heb gekeken ], want dan ben ik een zeur ; en dan ben ik een meid [ als je goed in mijn profiel kijkt ( ik weet het, kost veel moeite! ) zie je dat ik mannelijk ben en dat ik veel meer kijk dan alleen ''gossip/zeik''series ]. Ik heb een uitgebreide smaak ipv alleen het geroep ''Oh, BB is zo geweldig en uniek ''.

- Jullie mogen wel zeggen dat series die ik leuk vind zeikseries zijn en slecht zijn? Echt...alsof jullie zoveel beter zijn -_-'. Ik wed dat jullie het niet eens een kans geven maar het alleen bestempelen als ''zeikserie'' zonder het ook maar gezien te hebben. Ik geef mijn oordeel tenminste alleen als ik de desbetreffende serie gezien heb.

Fijn voor jullie dat BB zo enorm kicken is! Geniet ervan. Ik zeg alleen maar dat smaak objectief is. Jullie deden alsof BB gewoon voor iedereen geweldig is, en dat het niet mogelijk is dat iemand de serie niet leuk vind. Maar ondertussen wel andere series/mensen afkraken...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 11:44:06 ]
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:42:54 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101034712
Ja, dat klopt :7.
Get woke, go broke!
pi_101034775
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ok...zodat ik het goed op een rijtje heb.

- Ik mag geen commentaar leveren op BB [ terwijl ik seizoen 1 helemaal heb gekeken ], want dan ben ik een zeur ; en dan ben ik een meid [ als je goed in mijn profiel kijkt ( ik weet het, kost veel moeite! ) zie je dat ik mannelijk ben en dat ik veel meer kijk dan alleen ''gossip/zeik''series ]. Ik heb een uitgebreide smaak ipv alleen het geroep ''Oh, BB is zo geweldig en uniek ''.

- Jullie mogen wel zeggen dat series die ik leuk vind zeikseries zijn en slecht zijn? Echt...alsof jullie zoveel beter zijn -_-'. Ik wed dat jullie het niet eens een kans geven maar het alleen bestempelen als ''zeikserie'' zonder het ook maar gezien te hebben. Ik geef mijn oordeel tenminste alleen als ik de desbetreffende serie gezien heb.

Fijn voor jullie dat BB zo enorm kicken is! Geniet ervan. Ik zeg alleen maar dat smaak objectief is. Jullie deden alsof BB gewoon voor iedereen geweldig is, en dat het niet mogelijk is dat iemand de serie niet leuk vind. Maar ondertussen wel andere series/mensen afkraken...
Zoals ik al zei, ik kan er best inkomen dat het je ding niet is, maar dat neemt niet weg dat het een kwalitatief goeie serie is. :)
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:48:19 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101034882
Dat je als man naar wijvenseries kijkt moet je lekker zelf weten, maar kijk dus niet vreemd op dat "we" het logisch vinden dat je BB niets vindt. Dat werk je zelf in de hand B-).
Get woke, go broke!
pi_101035182
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Dat je als man naar wijvenseries kijkt moet je lekker zelf weten, maar kijk dus niet vreemd op dat "we" het logisch vinden dat je BB niets vindt. Dat werk je zelf in de hand B-).
Ik had het nog niet eens gebaseerd op de sig, die had ik niet eens gezien. Maar hell, daar staat alleen maar bagger in waar ik hooguit tijdens het zappen bij blijf hangen in tijden van extreme verveling. :D
pi_101035257
Natuurlijk kan je een serie niet aanstaan, nu zijn de Breaking Bad fans in een keer weer aan het afkraken.

Dit topic alleen al, titel provocerend!! en dan gaan er nog mensen mee lullen ook, natuurlijk zijn er meningsverschillen maarja welcome in the world, en ja blijkbaar vindt jij een een heel ander genre leuk dan ik kijk want ik kijk alleen op dit moment.

Breaking Bad
Dexter
Top Gear (is alleen al weer afgelopen)
En soms wat documentaires.

Rest doe ik niet eens meer moeite voor. (heb ook niet zo veel tijd meer om veel series te kijken.)

Maar heb wel bijna alle seizoenen Criminal Minds gezien wat jij ook kijkt, One Tree Hill was ook wel aardig de eerste seizoenen (maar was toen nog een stuk jonger).
Ik zie wel dat veel van die series die je kijkt altijd laat maar zeggen een soort van standaard script hebben, ik snap ook niet dat pberends dan bijvoorbeeld Burn Notice kijkt (is altijd hetzelfde, die michael komt weer in contact met een of andere gast/model die een probleem heeft en goh! hij lost het weer op!) Criminal minds heeft dat ook een beetje helaas. Allemaal zo voorspelbaar.

Breaking Bad zal ik mijn god niet weten wat er gaat gebeuren, dat is ook al zo goed aan de serie, en dat is niet het enige.

Maar we zullen ook vast wel een verschillende muzieksmaak hebben ;)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:03:10 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_101035294
Ik kijk ook niet alleen maar kwaliteit hoor, heb pas heel Supernatural gekeken :').

Maar daar staan idd een zooi jankseries tussen, niet normaal.
Get woke, go broke!
pi_101035388
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik kan er best inkomen dat het je ding niet is, maar dat neemt niet weg dat het een kwalitatief goeie serie is. :)
Ja, maar dat het een kwalitatief goeie serie is word dan weer uitgesproken door alleen de fans van de show hier. Ik geloof best dat je het een goede serie kunt vinden ( dat is alleen maar mooi! ), maar het is niet alsof jullie 100% objectief zijn. Je vermaakt je met de serie, dus natuurlijk vind je het een goede serie. Ik ben blij dat je ervan geniet, maar dat hoeft niet te betekenen dat niemand het een slechte serie kan vinden. Zelf heb ik seizoen 1 gekeken, en het was gewoon niet mijn ding. Ik zie best dat het goed in elkaar zit en dat er aardig word geacteerd maar niet mijn smaak.

Het is alleen typerend dat op het moment dat ik mijn mening geef over BB [ terwijl ik het wel bekeken heb ] jullie meteen mijn serie-smaak door de wc spoelen en ervan uitgaan dat ik geen smaak heb of dat ik dan meteen vrouwelijk ben. Ipv met argumenten te komen waarom BB dan zo geweldig is of ipv dat je mijn mening gewoon accepteert ( die veranderd toch niet ^^ ), kiezen jullie ervoor om series af te kraken die ik weer kijk. Dan lijkt het wel alsof jullie je aangevallen voelen!

Meningen zijn objectief...vind je BB cool...good for you! Maar ga dan ook niet mijn series of zelfs mij persoonlijk af lopen kraken alleen omdat ik zeg dat ik BB niet helemaal het einde vind ( en dat zeg ik terwijl ik seizoen 1 dus wel heb gekeken i.t.t. jullie waarvan ik moeite heb te geloven dat jullie de ''zeur-series'' zelf maar een kans hebben gegeven.

Ik heb gewoon een vrij uitgebreide smaak....tja, deal with it! Ik kijk net zo goed Dexter, Criminal Minds, Bones, Frost, In Treatment, True Blood, The Closer en ik heb oa ook 24 en Lost gekeken ; en ik volg HIMYM en TBBT dus als ik een mening geef over een serie weet ik tenminste wel waar ik het over heb ipv meteen uit het niets, met vooroordelen, series af te kraken. En zelfs dat doe ik niet. Ik zeg enkel dat het niet mijn smaak is....maar meteen voelen jullie je aangevallen, echt hilarisch.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 12:10:04 ]
pi_101035521
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, maar dat het een kwalitatief goeie serie is word dan weer uitgesproken door alleen de fans van de show hier. Ik geloof best dat je het een goede serie kunt vinden ( dat is alleen maar mooi! ), maar het is niet alsof jullie 100% objectief zijn. Je vermaakt je met de serie, dus natuurlijk vind je het een goede serie. Ik ben blij dat je ervan geniet, maar dat hoeft niet te betekenen dat niemand het een slechte serie kan vinden. Zelf heb ik seizoen 1 gekeken, en het was gewoon niet mijn ding. Ik zie best dat het goed in elkaar zit en dat er aardig word geacteerd maar niet mijn smaak.

Het is alleen typerend dat op het moment dat ik mijn mening geef over BB [ terwijl ik het wel bekeken heb ] jullie meteen mijn serie-smaak door de wc spoelen en ervan uitgaan dat ik geen smaak heb of dat ik dan meteen vrouwelijk ben. Ipv met argumenten te komen waarom BB dan zo geweldig is of ipv dat je mijn mening gewoon accepteert ( die veranderd toch niet ^^ ), kiezen jullie ervoor om series af te kraken die ik weer kijk. Dan lijkt het wel alsof jullie je aangevallen voelen!

Meningen zijn objectief...vind je BB cool...good for you! Maar ga dan ook niet mijn series of zelfs mij persoonlijk af lopen kraken alleen omdat ik zeg dat ik BB niet helemaal het einde vind ( en dat zeg ik terwijl ik seizoen 1 dus wel heb gekeken i.t.t. jullie waarvan ik moeite heb te geloven dat jullie de ''zeur-series'' zelf maar een kans hebben gegeven.
Dan kan je er naar mijn mening niet eens echt over oordelen, maar goed. Het gaat erom dat een serie als BB, daar is er maar 1 van. Jij kan eigenlijk net zo goed 3 series uit je collectie pakken, dan heb je ze ook allemaal gezien. Wat iemand anders hier al zei, bij BB weet je nooit wat er gaat gebeuren, het kan alle kanten op. De serie is goed gemaakt, goed geacteerd, mooi in beeld gebracht en de muziek is er goed bij uitgekozen.

En wat zeur-series betreft, hell, ik kijk elke avond Law & Order, een serie die bol staat van de clichés en eigenlijk elke keer hetzelfde is, maar man, wat geniet ik daar iedere keer weer van.
Maar daardoor weet ik ook het verschil tussen een lekker wegkijkende serie en een serie die je geduld soms op de proef stelt in dienst van het verhaal.
pi_101035617
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:10 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan kan je er naar mijn mening niet eens echt over oordelen, maar goed. Het gaat erom dat een serie als BB, daar is er maar 1 van. Jij kan eigenlijk net zo goed 3 series uit je collectie pakken, dan heb je ze ook allemaal gezien. Wat iemand anders hier al zei, bij BB weet je nooit wat er gaat gebeuren, het kan alle kanten op. De serie is goed gemaakt, goed geacteerd, mooi in beeld gebracht en de muziek is er goed bij uitgekozen.

En wat zeur-series betreft, hell, ik kijk elke avond Law & Order, een serie die bol staat van de clichés en eigenlijk elke keer hetzelfde is, maar man, wat geniet ik daar iedere keer weer van.
Maar daardoor weet ik ook het verschil tussen een lekker wegkijkende serie en een serie die je geduld soms op de proef stelt in dienst van het verhaal.
Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven. Maar ik heb ook nooit gezegd dat de series die ik volg super serieus zijn en dat het de beste series ooit zijn! Het zijn inderdaad wegkijk series...tja, dat vind ik gewoon leuk en dat zijn mijn favorieten. Ik kijk net zo goed wat serieuzere en series die wat dieper gaan ( In Treatment, True Blood, Dexter, etc ) en die kan ik zeer goed waarderen en daar zie ik ook van dat ze kwalitatief beter zijn. Maar het zijn niet mijn favorieten. Tja, dat kan. Maar waar ik een hekel aan heb is dat mensen je dan meteen bestempelen als vrouw en die series af gaan kraken, terwijl ik enkel en alleen zeg dat BB gewoon niet mijn smaak is. Ik heb nooit gezegd dat het een flutserie is of iets dergelijks. Voor sommige mensen ( jij niet ) is het blijkbaar te moeilijk om een serie te verdedigen zonder het persoonlijk te maken. En dat vind ik laf.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 12:15:03 ]
pi_101035672
Sinds ik HBO volg vind ik heel veel series bagger. Ik volg BB wel maar ik stoor me aan de personages en het gaat gewoon nergens heen. Ik kijk alleen nog True Blood, Game of Thrones en Boardwalk Empire. Als BB dit seizoen nergens heen gaat stop ik met kijken.
pi_101035865
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef nuffnuff het volgende:
Sinds ik HBO volg vind ik heel veel series bagger. Ik volg BB wel maar ik stoor me aan de personages en het gaat gewoon nergens heen. Ik kijk alleen nog True Blood, Game of Thrones en Boardwalk Empire. Als BB dit seizoen nergens heen gaat stop ik met kijken.
Nee, er is idd de afgelopen echt niets noemenswaardigs gebeurd, het ontwikkelt zich ook niet, enz.

:')
pi_101035955
quote:
15s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, er is idd de afgelopen echt niets noemenswaardigs gebeurd, het ontwikkelt zich ook niet, enz.

Wat zit je mensen nou te overtuigen. :D
Het is een serie. Kijk of kijk niet. Lekker belangrijk dat een ander het niks vindt.
pi_101035980
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat zit je mensen nou te overtuigen. :D
Het is een serie. Kijk of kijk niet. Lekker belangrijk dat een ander het niks vindt.
Waar overtuig ik iemand in die post dan?
pi_101040643
Ik heb inmiddels 4 eps gezien en begin het nu wel echt tof te vinden. Goede karakterontwikkeling en prima acteerwerk.

Sorry TS :'(
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:55:08 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_101040805
Iemand die zeikt op Breaking Bad en ondertussen wel Burn Notice kijkt en goed vind, kan ik niet eens serieus nemen. Waarom mensen dan nog de moeite nemen om een discussie op te starten met zo iemand? Beats me.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_101040880
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb inmiddels 4 eps gezien en begin het nu wel echt tof te vinden. Goede karakterontwikkeling en prima acteerwerk.

Sorry TS :'(
Don't be a girlie man!

En dat iedereen hier over Burn Notice begint is leuk, maar dat is één van de vele series die ik (voor m'n plezier) kijk.
pi_101040969
quote:
15s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Sorry hoor maar noem eens wat?
pi_101044805
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef nuffnuff het volgende:

[..]

Sorry hoor maar noem eens wat?
Eh, de afgelopen seizoenen? Het verhaal wat spannend blijft, de ontwikkeling en verandering van de karakters, het verhaal wat telkens een andere wending krijgt?
pi_101045777
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Eh, de afgelopen seizoenen? Het verhaal wat spannend blijft, de ontwikkeling en verandering van de karakters, het verhaal wat telkens een andere wending krijgt?
Inderdaad, wil niet veel spoilen maar storyline is het dik in orde, en acteurs is wellicht even wennen maar ik mag ze toch vrijwel allemaal.
Mike, Hank, Jesse natuurlijk maar moet toegeven dat bijvoorbeeld het minder leuk is om naar de zoon van walter te kijken, en vrouw van walter kan ook vrij irritant zijn en komt niet leuk over maar is wel intelligent, dus komt ook met veel oplossingen.

Maar de serie laat ook duidelijk zien dat niemand perfect is, iedereen heeft wel eigenlijk iets onder leden of wat dan ook, het blijft zich voortzetten.
Bij Hank heb ik ook vaak schaamtegevoel als hij weer over-the-top Amerikaans is, dus leef me blijkbaar toch aardig in. Zo heb ik wel meerdere "facepalm thoughts" gehad tijdens veel episodes, omdat het gewoon nooit perfect loopt.
Hopelijk gaat het wel eens snel wat beter met junkie Jesse, maar hij is nu natuurlijk wel een Held :)

Verder snap niet echt waarom op deze acteurs worden afgekraakt, ik weet het ze waren niet echt bekend voordat ze hier aan begonnen. En snap dat het leuk is aan bijvoorbeeld Chuck dat er guestrolls inkomen van bekende acteurs/actrices maar Breaking Bad weet precies wat het wil en welke cast er moet worden ingehuurd.

Die 2 cartel neefjes hebben ook nog eens echt in de bak gezeten voordat ze deze rol kregen en die tattoages ect zijn niet nep. En zo vind ik Hank ook heel erg gevonden voor de DEA rol.

Achja sommigen zullen het wellicht nooit leuk vinden, maar het wordt echt niet voor niks hoog gerated, het is kwalitatief gewoon uitstekend (ook in mijn ogen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')